Uniklubi again and again

for4Young

Jotenkin vaivaiduin tänne kirjoittamaan? Miksiköhän? Ehkäpä siksi, että minulla on jotain sanottavaa. Vaikkakin, olisiko täällä joku, joka olisi sen huomion arvoinen, että sanoisin jotain? Pikkuiset, yrittäkää ymmärtää eräs asia: Te olette päästänne vialla. Pipi päässä, ai ai.
Kuka pässi kuuntelee Uniklubia edes kappaleen verran puhumattakaan 10.stä kappaleesta. Ai ai.
Elämä on outoa, vai mitä? Pienellä ihmisellä on joskus niin mielipuolisen pakottava tarve kuunnella jotain paskojen musiikkien isää ja puhua siitä täällä kuola suusta lentäen. Voi pienet, uskokaa minua: Teette itsenne naurun alaiseksi!

Höpsöt, saatte kommentoida viestiäni, jos on jotain ruikutettavaa. Mutta en tiedä jaksanko vaivautua tänne lukemaan mussutuksianne ja minulle on yksi hailee mitä te tänne kirjoitatte luisevilla sormillanne.

9

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uniklubi-fani

      Ei sun tarvii tulla tänne valittamaan et kui huono uniklubi on! tää sivu on tarkotettu uniklubi faneille (eli ei selvästikään sulle!)

    • .....

      Oletkohan itse pipi päästäsi! Miten edes vaivauduit tänne haukkumaan Uniklubia, jota ei edes kuuntele pelkät pikku tytöt.?? Itsekin olen 18.v ja festareillakin todella usein on vanhempia kuuntelemassa. Jos saisin sanoa suoraan sulle, niin sanoisin näin; H***ta V***u S****na teini!!! :D nyt tuli varmaan poru kurkkuun...Olet todella pipi päästäsi! Sori!!

      • For4Young

        Olet 18 ja noin hermostuu kun sanoo totuuden! Erittäin epäkypsää käytöstä ikäiseltäsi.. Mene kotiin kasvamaan aikuiseksi. Ja minullako mesisi poru kurkkuun, haha. Minua ei hetkauta mitä joku PIPIPÄÄ tänne tulee minulle paasaamaan, ei kiinnosta. Uniklubi on ja pysyy syvällä. Ajatelkaa järjellä ennekuin kuuntelette sen musiikkia, mm.oletteko varmoja että haluatte pilata kuulonne ja korvanne moisella yökötyksellä :D


      • -timppa-
        For4Young kirjoitti:

        Olet 18 ja noin hermostuu kun sanoo totuuden! Erittäin epäkypsää käytöstä ikäiseltäsi.. Mene kotiin kasvamaan aikuiseksi. Ja minullako mesisi poru kurkkuun, haha. Minua ei hetkauta mitä joku PIPIPÄÄ tänne tulee minulle paasaamaan, ei kiinnosta. Uniklubi on ja pysyy syvällä. Ajatelkaa järjellä ennekuin kuuntelette sen musiikkia, mm.oletteko varmoja että haluatte pilata kuulonne ja korvanne moisella yökötyksellä :D

        onpas tosi aikuismaista käytöstä sulta joka on muka olevinaan niin järkevä...mä oon ainaki tykänny uniklubista jotain 5 vuotta!!ennenku se ees oli kuuluisa!!et ei tarvi tulla välttämättä tänne valittaan jos ärsyttää...luulisis et noin AIKUISELLA ihmisellä ois muutaki tekemistä!!!!!


      • hehee

        Selvä porilainen teinilikka tuokin :D


    • Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa

      On se kyllä aika naurettavaa kun teinitytöt puhuu Uniklubin musiikista ja kohta puhutaankin siitä miten ihqja kyseisen bändin jäsenet ovat.

      Mutta elämä on. Ja nyt Jussin viettoon!

    • Uniklubi-fani 4-ever

      Mitä sä oikein vaahtoat tääl? Jos et ite diggaa uniklubista, ni pidä se sit omana tietonasi! Jos joku tykkää siit bändist kuten mä esimerkiksi,niin saahan ne sanoo sen ääneen. Ei sun ole mikää pakko vaivautua lukemaa mitä toiset on kirjottanu uniklubista "luisevilla näpeillään". Uniklubi on PARAS!

    • ---

      Asiahan on näin. Itse pidän Uniklubin musiikista erittäin paljon, varsinkin lyriikat ovat mielestäni hyvin kauniita.
      Ei ketään voi pakottaa tykkäämään kyseisestä musiikista, en sitä haluaisikaan. Olisiko siinä jotain järkeä, jos kaikki pitäisivät esim. The rasmuksesta. Ei. Jokaisella on oma mielipide, ja mielipiteistä voi keskustella
      a s i a l l i s e s t i .
      Siinä ei mielestäni ole mitään järkeä, että jotkut menevät kaiken maailman nettipalstoille selittämään että
      "Voi v*ttu ku joku uniklubi on niin h*lvetin p*skaa musaa. Miten joku voi kuunnella sitä?!?!? Hyi v*ttu"
      Ilmaiskaa mielipiteenne asiallisesti, kuten jo sanoin. En itse myökään pidä "ihkutuksesta", jota nykyään näkee/kuulee monessa paikkaa.
      "Hei daa vähäx uniklubi on IHQQQ!!

      • uniklubi fani.

        Puhut asiaa. :D Ne jotka ei tykkää Uniklubista nii miks ne ees vaivautuu tulee joihinkin keskusteluihin puhumaan pas*aa?Mä ainakin ite tykkään tästä bändistä.Ja varsinkin jussista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      173
      9253
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7198
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3625
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      94
      1348
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1283
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1178
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      921
    Aihe