Admincom / Adminet

Anonyymi

Pysykää kaukana Admicomin /Adminetin palvelusta ja ohjelmasta! Täys kusetusfirma joka pelkästään rahastaa ja jättää työt tekemättä! Luvattiin että kirjanpito on ajan tasalla ja kaikki materiaalit toimitettu niin viime viikolla sainkin tietää että koko kirjanpito jätetty tekemättä (siirretty selvittelytilille) monen kuukauden osalta. Alvit ilmoitettu väärin joten nyt sitten kymppitonnien mätkyt päälle, vaikka heiltä vielä ihmetellyt alvien määrää. Ovat vaan vakuuttaneet että kaikki on oikein!

Heidän umpisurkea ohjelmansa ei myöskään toimi! Myytiin meille edistyksellisenä ja toimivana ratkaisuna mutta hukkaa laskuja ja kukaan ei osa vastaa missä ne on!
Huijarifirma josta kannattaa pysyä kaukana!

4

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kivat nettisivut ainakin noilla on. Kaikki tarvittava tieto löytyy vaivatta.
      https://admicom.fi/adminet/

Taidan tilata kokeiltavaksi, koska vaikuttaa pätevän tuntuiselta ja edulliselta palvelulta.

• Anonyymi

Taidat olla siellä admicomilla töissä! Kaikkea muuta kuin halpa, esim https://www.ecom.fi/ on halvempi ja sentään toimii! kokeiltiin heidän ohjelmaa ja tilitoimistoa kuukauden ja jouduttiin vaihtamaan! Myyjät kyllä lupaa vaikka mitä mutta puhuvat suorastaan paskaa!

• Anonyymi

Aika leso kaveri, kun tiedät hinnan vaikka eivät edes kehtaa kertoa sitä missään! Taas joku surkea duunari sieltä toivoo olemattomia bonuksia! Ja sivut on kyllä lähinnä paskat!

• Anonyymi

Siis ohjelma ihan susi, kuten palvelukin! Itse kokeillut talotekniikka-alalla ja pakko oli vaihtaa pois kun ei toiminut! Muuta kuin heidän laskutus, se toimikin sitten! :-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe