Ehkä se oli selkeä viesti pääministerille.
Jos marin hankkii itselleen samanlaisen, niin hän voi kuunnella vieläkin herkemmällä korvalla.
Ja olisihan se kyllä makean näköinen naistenlehdissä ja antaisi maailmalle sellaisen kuvan, että ministerikin on ihminen.
Kuulolaitteen myynti räjähtäisi käsiin ja kaikki ostaisivat trendikkään kuulolaitteen korvansa taakse.
Presidentti Niinistön kuulolaite herätti huomiota
55
3513
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulolaite ?? Jos se olikin kännykän kuuloke ??
- Anonyymi
Jaa,nappi korvassa.
Oisko ollut tulkkaus.- Anonyymi
Ei ollut nappi korvassa.
Eikä edes otsassa.
Kuulolaitteen näköinen vempele.
- Anonyymi
Kyllähän se "kuulolaite" on sitä varten, että ei sekoilisi enää lisää!
Tosi hyvä tuo Recep Tayyip Erdoğan, on ainakin yksi samaa mieltä minun ja Talvitien kanssa- Anonyymi
2:12
Oletko trolli, jolle maksetaan?
Beng - Anonyymi
Erdogan sopisi paremmin lammaspaimeneksi kuin presidentiksi.puhuessaan mölisee niin kovaa ja on hirviön näköinen.Kyllä siinä pedot loittonesi.Ei ihmisetkään halua olla sen seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erdogan sopisi paremmin lammaspaimeneksi kuin presidentiksi.puhuessaan mölisee niin kovaa ja on hirviön näköinen.Kyllä siinä pedot loittonesi.Ei ihmisetkään halua olla sen seurassa.
Voi natokiimasen höpinää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2:12
Oletko trolli, jolle maksetaan?
BengEn edes trulli, mutta jos sinulla on liikaa rahaa niin kyllä mä mielelläni otan rahaa vastaan!
t. Rauhankadun kulkia.
- Anonyymi
Ihmiset häpeävät kuulokojeet! Miksi. Monella on kuulokoje. Sen saa yhteiskunalta lainaksi kuoleman asti,tuloista riipumatta.Palautettava takaisin. Mutta naisilla se on koti laatikossa.Ei siellä missä kuluisi olla,eli korvassa. Huono kuuloisena kuulevat sana sietä tältä ja välttämättä ei oikein.Tulee värinkäsityksiä,värin ymärtämisiä,Jos ei kulla oikein.Ihminen totuttu huonon kuulonsa. Mutta miksi sen käyttö on tosi vaikeaa juuri naisilla?Käytetänhän silmälasejakin,Tai hammasproteseja. Itseläni on kumaasakin korvassa kulolaiteet. Sanon aina udelle ihmiselle elämässä.Katso minuun kun puhut,minulla on kulokojet. Puheseen tarvin kasvot.En kule seläntakana puhujaa. Sitäkän ei tajuta.Onhan minulla kuulokojeet pitähän minun kuulla.terveisn 2 kulokojen käyttäjä mummo 69. Kontula Helsinki 94.
- Anonyymi
Kyllä meillä on hyvä presidentti.
- Anonyymi
Millä mittarilla se on todettu ?! Tai taas kallupilla tietty!
Anonyymi kirjoitti:
Millä mittarilla se on todettu ?! Tai taas kallupilla tietty!
Onko ennenkuulimatonta, että jollakin voi olla ihan omiakin mielipiteitä.
Eivät kaikki ole sidottuja siihen, mitä enimmistö tykkää vaikka sellainenkin trendi vaikuttaa olavan vallitsevana.
- Anonyymi
On muitakin laitteita kuin kuulolaitteita, joilla pres saa esim. tietoa
tilanteista ja hänhän lähtikin kesken pois.Samaa ajatellut, että saattoi olla joku vastaanotin yhtä hyvin kuin kuulolaite.
Sannallakin olisi hyvä olla sellainen jatkuvasti liimattuna korvan taakse, kun se virkakännykkä tuppaa unohtumaan häneltä kotiin ja pelkää hävittävänsä sen.
Mutta mikä kiire tuli Ruotsin kuninkaallisille, kun häppäsivät sieltä kesken juhlakonsertin.
Vai oliko joku turvallisuustoimi, ettei etukäteen tiedetä milloin lentävät takaisin kotiin.
- Anonyymi
Tulkkaus?
Ei hänen kuulossaan vikaa varmasti ole, koska ei kailota.
Yleensä ihmisillä, jotka kiekuvat muiden äänien yli, kuulo on heikentynyt.
Ja jospa laitteelta myös tuli tieto, milloin pitää lähteä jonkin tärkeämmän asian vuoksi.
Uutta teknologiaa?
Beng
Korva piti jättää tosin rauhaan. - Anonyymi
Se ei mikään kuulolaite, koska siitä ei mene mitään korvakäytävään. Pikemminkin mikrofoni jolla turvapalvelu voi kuulla presidentin äänen.
- Anonyymi
Erdoganin suunnasta saattoi tulla pommiuhka ?
- Anonyymi
🔇📣📣🎧Mitä kummaa ja erkousta kuulolaitteessa on? Kaikki presid. Niinistöä mm. kevään useissa tapahtumissa uutisoinneissa seuranneena ovat huomanneet hänen vasemman korvan kuulossa on alenemaa. Hän on käyttänyt kättä siinä apunaan, kallistunut puhujan suuntaan ja lähemmäksi näin pyrkien ja kuullakseen selvemmin.
Näin oli jo aikaisemmin mm. presidentti- ym. tapaamisissa.
Hän sijoittuu jopa istumaan että kuulevampi korva on seuralaiseen eli toiseen henkillöön edullusemmin.
Myös Niinistön ärhäkkä reagoimonen toimittajsn "asiattomaan uteluun" oli nopea kuittaus ja asia oli sillä kuitattu- "jätetään hänen korvalaite" sikseen!
Kuulon alenema voi olla perinnöllinen, tai ulkoisen tekijän aiheuttama vaurio! Myös iän myötä ja nykyisten korvaan laitettavien KUULOKKEIDEN ELI mikrofonien yms. kuulovaurioita aiheuttavat seuraamukset tunnetaan!
Vajaakuuloisia ja kuuroja tulee olemaan jatkossa valtavat määrät ihmisiä! Ja tämä kaikki on silloin ITSE AIHEUTETTUA tietoista asiaa!
Useimmin asia korjaantuu kuulokojeella, mutta ei aina niinkään ole.
🔈🔉🔊 📢 - Anonyymi
Ruotsin hovin viestintäpäällikkö Margareta Thorgren kertoo, mistä pikaisessa konserttivierailussa oli kyse.
– Itse asiassa oli suunniteltu, että presidenttipari ja kuninkaallispari osallistuisivat juhlaillalliselle ja lähtisivät sen jälkeen suoraan kotiin. Koska presidenttipari lähti, eikä osallistunut illalliselle, kuninkaallisparille tuli tilaisuus jäädä paikalle hieman pidempään ja osallistua konserttiin, Thorgren kertoo Expressenille.
Viestintäpäällikkö sanoo, että Silvia ja Kaarle Kustaa viipyivät siis odotettua kauemmin.
– Ei ollut suunniteltu, että he jäisivät, mutta he halusivat, vaikka oli myöhäinen ilta, Thorgren kertoo.
Syy presidenttiparin aikaiselle poistumiselle ei selvinnyt.
IL- Anonyymi
Aika ontuva selitys Thorgreniltä.
Hekö siis olisivat lähteneet jo aikaisemminkin, jos presidenttipari olisi jäänt päivälliselle? Häh? - Anonyymi
"Syy presidenttiparin aikaiselle poistumiselle ei selvinnyt."
Syyhän on päivän selvä, meni Kalajoelle ojentamaan Nato-Orpoa.
- Anonyymi
JO VUONNA 2012 KL lehdessä oli keskustelua Sauli Niinistöllä eri tilanteissa havaittua huonokuuloisuutta!
Samassa keskustekujetjussa on mainittu myös Tarja Halosen ja selkeemmin havaitun Erkki Tuomiojan kuulolaite jota hän peittelee pitemmällä tukkamallilla siinä kohtsa.
Linkki KL n keskusreluun 2012
https://keskustelu.kauppalehti.fi/threads/sauli-niinistoelle-olisi-saatava-kuulolaite.196696/ _ Kauppalehti_ Kuulolaite on yhtä tarpeellinen kuin silmälasitkin. Joskus ammoin silmälasien käyttö oli häpeällistä ja noloa. Ilmeisesti kuulolaite on sitä vielä niiden mielestä, jotka eivät kuulon huononemisesta kärsi.
Vika on ilmeisesti yhä naurettava.
Ikääntyneille kuulolaite on maksuton, kun sen hankkii terveyskeskuksen kautta. Kuulolaitteet ovat henkilökohtaiset ja muotoillaan korvaan sopivaksi.
On aika epäkohteliasta mennä kysymään presidentiltä hänen kuulokojeestaan, vai onko ajateltava, että hänen silmälasiensakin vahvuudesta voi esittää kysymyksiä.
Mihin toimittaja tarvitsi tiedon Niinistön kuulokojeesta?- Anonyymi
15:02
Hyvin kommentoit!
Beng - Anonyymi
Päälaupunkiseudulla se onkin lähes maksuton, vaan ei tuolla syrjäkylillä.
Anonyymi kirjoitti:
Päälaupunkiseudulla se onkin lähes maksuton, vaan ei tuolla syrjäkylillä.
Terveyskeskukset toimivat joka puolella Suomea.
- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Ei minun tuttavani saanut kuulolaitetta terveyskeskuksesta. Sai toki lähetteen lähimpään sairaalaan, mutta sinne olikin matkaa ja yksi käynti ei edes riittänyt.
"Kojeen sovitus tehdään sairaaloiden kuuloasemilla, kuulokeskuksissa tai maksusitoumuksella yksityisellä sektorilla." - Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Totta.
Mutta julkinen liikenne ei kulje kaikkialla. Jossain tsadissa kaikenlaiset terveyshommelit rullaa, kunhan pääsee lähiterkkariin, siitä sittten lähetteellä lähisairalaan tms. Pöndellä voi toi terkkariin hakeutuminenkin olla isohko hommeli ja erikoissairaanhoidot on sitten ties missä kaupungeissa.
Tarkoitan sitä, vaikka palvelut on kyllä kaikille tarjolla, aivan eri asia, asuuko isommassa kaupungissa, vaiko perähikiällä. Tsadissa kaikki liikkuminen hoituu kuukausikorttia vilauttamalla, pöndellä voi pitkiä ja kalliita taksimatkoja kertyä valtavasti. Kela ei muuten korvaa ihan kaikkia matkoja. Ja aikaahan sitä myös kuluu reilusti kaikkeen pöndellä.
Joopa joo, sote tietenkin muuttaa kaiken tasa-arvoiseksi kaikille kansalaisille :D
=DW= Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tuttavani saanut kuulolaitetta terveyskeskuksesta. Sai toki lähetteen lähimpään sairaalaan, mutta sinne olikin matkaa ja yksi käynti ei edes riittänyt.
"Kojeen sovitus tehdään sairaaloiden kuuloasemilla, kuulokeskuksissa tai maksusitoumuksella yksityisellä sektorilla."Ei terveyskeskus itse kuulolaitetta tietenkään toimita, van antaa lähetteen eteenpäin. Tietenkin kuluja syntyy, kun ja jos joutuu matkustamaan sitten annettuun osoitteeseen, kuka milläkin tavalla. Mutta tutkimukset ja kojeen maksaa yhteiskunta. Se on suuri apu jokaiselle, joka kuulolaitetta tarvitsee.
Laite vaatii patterin, joka ei kauan kestä, ja sen joutuu itse kustantamaan. Tietysti siihenkin rahaa kuluu, mutta kyllä kuulostaan jokainen sen verran haluaa maksaa. On laitteesta kuitenkin suuri hyöty kuulovammaiselle.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Ei terveyskeskus itse kuulolaitetta tietenkään toimita, van antaa lähetteen eteenpäin. Tietenkin kuluja syntyy, kun ja jos joutuu matkustamaan sitten annettuun osoitteeseen, kuka milläkin tavalla. Mutta tutkimukset ja kojeen maksaa yhteiskunta. Se on suuri apu jokaiselle, joka kuulolaitetta tarvitsee.
Laite vaatii patterin, joka ei kauan kestä, ja sen joutuu itse kustantamaan. Tietysti siihenkin rahaa kuluu, mutta kyllä kuulostaan jokainen sen verran haluaa maksaa. On laitteesta kuitenkin suuri hyöty kuulovammaiselle.No ei kyllä maksa kaikkia tutkimuksiakaan. Terveyskeskuksessakin käynti maksaa jne..
- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Ei terveyskeskus itse kuulolaitetta tietenkään toimita, van antaa lähetteen eteenpäin. Tietenkin kuluja syntyy, kun ja jos joutuu matkustamaan sitten annettuun osoitteeseen, kuka milläkin tavalla. Mutta tutkimukset ja kojeen maksaa yhteiskunta. Se on suuri apu jokaiselle, joka kuulolaitetta tarvitsee.
Laite vaatii patterin, joka ei kauan kestä, ja sen joutuu itse kustantamaan. Tietysti siihenkin rahaa kuluu, mutta kyllä kuulostaan jokainen sen verran haluaa maksaa. On laitteesta kuitenkin suuri hyöty kuulovammaiselle.Ai juu, Helsingissähän terveskeskus on ilmainen.
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä maksa kaikkia tutkimuksiakaan. Terveyskeskuksessakin käynti maksaa jne..
Kyllä sitä nyt ollaan tarkkoja! Kysymys on terveydestä, kuulolaitteesta, omasta hyvästä elämästä, arvoisat natkuttajat. Kuulolaitteen saamiseksi on käytävä vastaanotolla, kuulotutkimuksessa, erikoislääkärillä, kuulolaitteen sovituksessa, kuulolaitteen kokeilussa ja myöhemmin tarkistuksissa. Matkat joko jalan, polkupyörällä, omalla autolla, julkisilla tai taksilla, ihan valinnan mukaan.
Ottakaa nyt kynä ja ruutupaperi ja laskeskelkaa, mitä todelliset kulut saattaisivat olla, ja toiseen sarakkeeseen sitten todella maksamanne kulut. Tiedättekö, että pelkästään kuulolaitteen hinta on 200-300 e?
Veronmaksajina jokainen on oikeutettu terveyskeskuksen palveluihin.
Turhaanhan minä tässä paasaan, Ymmärrän, että ei pidä provosoitua, kun provosoidaan.
Joten neuvoni on, että ette hanki kuulokojetta. On niin kallis laite, jota pitää sitä paitsi itse pitää kunnossa ja puhtaana, siihen ei yhteiskunta ojenna auttavaa kättä.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Kyllä sitä nyt ollaan tarkkoja! Kysymys on terveydestä, kuulolaitteesta, omasta hyvästä elämästä, arvoisat natkuttajat. Kuulolaitteen saamiseksi on käytävä vastaanotolla, kuulotutkimuksessa, erikoislääkärillä, kuulolaitteen sovituksessa, kuulolaitteen kokeilussa ja myöhemmin tarkistuksissa. Matkat joko jalan, polkupyörällä, omalla autolla, julkisilla tai taksilla, ihan valinnan mukaan.
Ottakaa nyt kynä ja ruutupaperi ja laskeskelkaa, mitä todelliset kulut saattaisivat olla, ja toiseen sarakkeeseen sitten todella maksamanne kulut. Tiedättekö, että pelkästään kuulolaitteen hinta on 200-300 e?
Turhaanhan minä tässä paasaan, Ymmärrän, että ei pidä provosoitua, kun provosoidaan.
Joten neuvoni on, että ette hanki kuulokojetta. On niin kallis laite, jota pitää sitä paitsi itse pitää kunnossa ja puhtaana, siihen ei yhteiskunta ojenna auttavaa kättä.Älähän nyt hermostu, jos täällä muut korjaa sinun virheellistä informaatiotasi.
Täysin aiheeton on tuo sinun neuvosi tässä kohtaan, siitäkin huolimatta, että minä tunnen/tiedän ihmisiä, joille 20 euroakin on rahaa. - Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Joten neuvoni on, että ette hanki kuulokojetta. On niin kallis laite, jota pitää sitä paitsi itse pitää kunnossa ja puhtaana, siihen ei yhteiskunta ojenna auttavaa kättä.siis tarkoitin tätä neuvoasi:
"‹Joten neuvoni on, että ette hanki kuulokojetta. On niin kallis laite, jota pitää sitä paitsi itse pitää kunnossa ja puhtaana, siihen ei yhteiskunta ojenna auttavaa kättä." Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt hermostu, jos täällä muut korjaa sinun virheellistä informaatiotasi.
Täysin aiheeton on tuo sinun neuvosi tässä kohtaan, siitäkin huolimatta, että minä tunnen/tiedän ihmisiä, joille 20 euroakin on rahaa.Et siis tiennyt tähän mennessä, että terveyskeskusmaksut ovat olemassa? En tosiaan ymmärtänyt informoida kahdeksankymppisille, että terveyskeskuskäynti maksaa.
Kuvittelin ilmeisesti ihan erheellisesti, että jokainen meistä on käynyt joskus vastaanotolla.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Et siis tiennyt tähän mennessä, että terveyskeskusmaksut ovat olemassa? En tosiaan ymmärtänyt informoida kahdeksankymppisille, että terveyskeskuskäynti maksaa.
Kuvittelin ilmeisesti ihan erheellisesti, että jokainen meistä on käynyt joskus vastaanotolla.Kyllä minä tiedän ja tiedän senkin, että kaikkialla ei ole terveyskeskusmaksua, kuten ei Helsingissäkään.
Eikös tällä palstalla olla alta 80 kymppisiä? (lue huumorilla) Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän ja tiedän senkin, että kaikkialla ei ole terveyskeskusmaksua, kuten ei Helsingissäkään.
Eikös tällä palstalla olla alta 80 kymppisiä? (lue huumorilla)Minun asuinpaikkakunnallani maksu on 16,10 e. Olen ohjannut sen suoraan tililleni, niin että se ei jää maksamatta, vaikka sitten tikahtuisin vastaanotolla.
Mun kakskymppiselläni siis jaksan käydä, saan vielä rahasta takaisinkin.
- Anonyymi
Marinille vois laittaa uudet aivot
- Anonyymi
Etköhän sinä nyt liioittele lääketieteenkin mahdollisuuksia.
- Anonyymi
En huomannut koko tilaisuutta, kuulolaitteista puhumattakaan.
Mistä tämä 100 vuotta ylipäätän lasketaan, onko se siitä jolloin Kansanliitto määritteli Ahvenanmaan Suomelle kuuluvaksi? Onko se joku juhlan aihe? - Anonyymi
Neuvostojohdolla Hruschevin kaudella johto hehkutti, että savutusta oli, ettei vaihtuva johto olla tapettu, mutta jätetty eläkkeelle kun edellisiä on kaikki isketty lihamyllyyn.
Suomen Niinistön saavutusta on SUPO ja omalla tavallaan sääntöjen kiristyminen, jos tuntuu itse Niinistön nahkaan, on itse Niinistön syy. - Anonyymi
Kaikkea kannattaa käyttää mitä tarvii. Kuulokoje, silmälasit,kävelykeppi..
- Anonyymi
Presidentimme on jo ikämies.
- Anonyymi
Jospa nyt kuulis,myös natoliitosvastustajia?
- Anonyymi
Tavjalla oli myös samanlainen kuulonvahvistaja.
- Anonyymi
Se on taas lahja Putinilta suora yhdyntä aivoihin
- Anonyymi
Kuulkaas nyt, ei siinä ole mistään kuulojutuista kyse , kun presidentti teki äkkilähdön. Otaksun ,että tuli tieto, missä ilmoitettiin tärkeästä puhelusta hänelle ,joka on tehtävä suljetuilla ovilla.
- Anonyymi
Paitsi ettei kuulolaitetta kannata pitää, jos kuulo ei sitä vaadi.
Taitaa Saulilla vaatia, kun katsoo miten hän kääntää päätään, kun hänelle puhutaan.
Mutta eihän se mikään häpeä ole, kun kuulo huonontuu ja hyvä, että on olemassa laitteita, jotka auttaa kuulemaan paremmin. Ei sen kummempaa kuin silmälasien käyttö.
Tuosta kuulemisesta tuli mieleen, kun tässä yhtenä päivänä olin kävelyllä likkani kanssa.
Hän kysyi jotain minulta ja ennenkuin ehdin vastata, niin kivahti, että kävele toisella puolella, kun en minä kuule siltä puolelta mitään, kun nuo autot pörisee.
Kun sanoin, etten ollut mitään sanonutkaan, niin totesi, että no ilmankos minä en sitten mitään kuullutkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833