17.6 juostaan Padasjoella Nakukymppi 2022 klo 18.00
Jos sää salli ja on kaunis ilma ,olen menossa sinne.
Jos olet vailla kyytiä ja sinne menossa niin voin ottaa kyytin max 4henk,reitiltä Salo-Somero- Jokioinen- Forssa -Hämenlinna-Vesijako(Padasjoki).
ota yht: [email protected].
HUOM! Kyyti ei sisällä mitään seksi tai maksu vaatimuksia vaan tämä on aivan rehellinen kyyti tarjous kun näiden alueiden ohi matkani kuitenkin vie.
Nakukymppi 2022
12
3375
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä maksaa
Bensa kulut voisi jakaa?
- Anonyymi
Aika moni varmaan kilpailijoista päätyy harrastaa seksiä kisan jälkeen.
- Anonyymi
Olipa kiva kokemus juosta taas pitkästä aikaan nakukymppi
- Anonyymi
Oliko seksiä juoksun jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli äijät nussi toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä äijät nussi juoksun jälkeem
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun unelmissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalis. Siin on sellane seinä, et siit ei pääse jatkaan, nii takaa tulevat juoksee edel olevien selkään kii. Se on ain jännä et kuka sattuu sun etee ja taakse :) Jos aattelet et tää ei oo totta nii mee kattoo ens vuonna nii sit tiiät.
- Anonyymi
Mä hyppäsin alasti auton rattiin
- Anonyymi
Juoksun jälkeen oli kunnon orgiat saunassa. Itsekkin koitin ensimmäistä kertaa kullia suuhun ja peppuun.
T. Pentti 65v
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914