Aamuhartauksia enemmän. Virsilaulantaa myös lisää. Kristillistä uskonnonopetusta unohtamatta. Tämä on tärkeää hyvinvointimme ja suomalaiskansallisen kulttuurimme säilymisen kannalta. Jos nykymeno jatkuu, niin saadaan katella asuntojemme ikkunoista moskeijoita ja minareetteja.
Kristillistä kasvatusta kouluissamme lisättävä
130
3403
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen on oikein!
- Anonyymi
Ei pidä. Pitäkää ihan omissa tiloissanne, ei verovaroin maksetuissa opinahjoissa.
- Anonyymi
Kouluissa aamuvirret ja ruokarukouset. Näin on hyvä.
- Anonyymi
Ei ole ruokarukouksia. Missä utopiassa elät ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ruokarukouksia. Missä utopiassa elät ?
Onhan ruokarukous hyvä tapa. Kotona ja koulussa voi pitää ruokarukouksen, jossa kiitetään ruuasta ja siunataan ateria. Suomessa on ollut pulaa ruuasta ja yksi Euroopan viimeisimmistä nälänhädistä 1800-luvulla. Nyt ruuan hinta on taas ruvennut nousemaan ja vähävaraiset kärsivät ensiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ruokarukous hyvä tapa. Kotona ja koulussa voi pitää ruokarukouksen, jossa kiitetään ruuasta ja siunataan ateria. Suomessa on ollut pulaa ruuasta ja yksi Euroopan viimeisimmistä nälänhädistä 1800-luvulla. Nyt ruuan hinta on taas ruvennut nousemaan ja vähävaraiset kärsivät ensiksi.
Ei ole hyvä tapa. Taikauskon tuputtaminen lapsille on sairasta.
- Anonyymi
Moraalin kohottaminen on tärkeää. Siksi kristillinen kasvatus.
- Anonyymi
Kristinusko on osa suomalaista kansallisperintöä.
- Anonyymi
Ei ole. Kristinusko on tuontitavaraa. Levantin alueen hiekkasandaalikansojen taikauskoa.
- Anonyymi
Huuhaa.
- Anonyymi
Usko Jeesukseen pelastaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko Jeesukseen pelastaa!
Ei ole pelastanut ennen, ei pelasta nyt eikä pelasta tulevaisuudessakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pelastanut ennen, ei pelasta nyt eikä pelasta tulevaisuudessakaan.
Suomi taisteli toisessa maailmansodassa ylivoimaista ateistista vihollista vastaan. Pientä kristillistä Suomea ei ateistijätti saanut lyötyä. Suomi turvasi sota-aikana voimakkaasti kristinuskoon. Ja se oli Suomen pelastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi taisteli toisessa maailmansodassa ylivoimaista ateistista vihollista vastaan. Pientä kristillistä Suomea ei ateistijätti saanut lyötyä. Suomi turvasi sota-aikana voimakkaasti kristinuskoon. Ja se oli Suomen pelastus.
Jaa ? 100.000 kuollutta ja 400.000 ihmistä menetti kotinsa . On sinulla kovat luulot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ? 100.000 kuollutta ja 400.000 ihmistä menetti kotinsa . On sinulla kovat luulot
Jos Suomi ei olisi puolustautunut silloin ateistivaltiota vastaan, niin nyt meidän nuoria miehiä lähetettäisiin sotimaan Ukrainaan Putinin joukkoihin. Putin on itse ateistisen kommunisti-ideologian tuote, vaikka tuo vähän esiin itsestään sitä puolta, kuin harrastaisi kristinuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Suomi ei olisi puolustautunut silloin ateistivaltiota vastaan, niin nyt meidän nuoria miehiä lähetettäisiin sotimaan Ukrainaan Putinin joukkoihin. Putin on itse ateistisen kommunisti-ideologian tuote, vaikka tuo vähän esiin itsestään sitä puolta, kuin harrastaisi kristinuskoa.
Kylläpä sinulla heittää kupolista jo oikein kunnolla vaikka helteet eivät ole edes vielä alkaneet.
- Anonyymi
Onneksi kristinuskon opetusta on luvattu lisätä. Raamatun kertomuksia ja yleistä moraalioppia ja siveysoppia tulee lisää kouluihin.
- Anonyymi
Ei lisätä. Jaa siveysoppia. Sanos ketä Nooa pani kun rantautuivat ? Aivan , tyttäriään . Ja moneen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lisätä. Jaa siveysoppia. Sanos ketä Nooa pani kun rantautuivat ? Aivan , tyttäriään . Ja moneen kertaan.
Hyvin servasit.
- Anonyymi
Suomesta tehdään kristillinen kansallisvaltio. Paras hyväksyä tämä tosiasia.
- Anonyymi
Ainut tosiasia on että sinä tarvitset nopeasti psykiatrista hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut tosiasia on että sinä tarvitset nopeasti psykiatrista hoitoa.
Kristillisen kasvatuksen jääminen taka-alalle nyky-yhteiskunnassa on johtanut arvotyhjiöön, jossa erilainen pahoinvointi ja huumeongelmat ovat suuresti lisääntyneet. Suomessa ei synny enää edes riittävästi lapsia.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kristillisyyttä lisää.
- Anonyymi
Ei suomen kouluissa saa opettaa kristinuskoa koska islam!Rasismia?
- Anonyymi
Kristinuskon opetusta ei saa vähentää, koska muuten on edessä islamisaatio.
- Anonyymi
Katolista uskoa on lisättävä Suomen kouluissa. Vain katolinen uskonto on oikea , näin sanoo myös Raamattu.
- Anonyymi
Valitettavasti Raamattu ei tue tuota. Katolisella kirkolla on raamatunvastaisia harhaoppeja, kuten oppi kiirastulesta ja tekojen kautta vanhurskautuminen. Myöskään luostarilaitokselle ja pappien selibaatille ei löydy raamatullista perustetta. Mutta onhan meidän luterilaiseen kirkkoommekin pesiytynyt viime aikoina raamatunvastaisuuksia, kuten naispappeus tai halu vihkiä samaa sukupuolta olevia avioliittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti Raamattu ei tue tuota. Katolisella kirkolla on raamatunvastaisia harhaoppeja, kuten oppi kiirastulesta ja tekojen kautta vanhurskautuminen. Myöskään luostarilaitokselle ja pappien selibaatille ei löydy raamatullista perustetta. Mutta onhan meidän luterilaiseen kirkkoommekin pesiytynyt viime aikoina raamatunvastaisuuksia, kuten naispappeus tai halu vihkiä samaa sukupuolta olevia avioliittoon.
Katolinen uskonto on maailman toiseksi suurin uskonto heti sunnalaisuuden jälkeen mikä osoittaa että sinä ja sinun pieni lahkosi olette väärässä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen uskonto on maailman toiseksi suurin uskonto heti sunnalaisuuden jälkeen mikä osoittaa että sinä ja sinun pieni lahkosi olette väärässä .
Mikään kristillinen suuntaus ei ole täydellinen, mutta protestanttiset kirkkokunnat haluavat tukeutua erityisesti Raamattuun. Kuitenkin on niin, että usko Jeesukseen pelastaa ja takaa sinulle iankaikkisen elämän. Mutta jos kirkkokunnassa on liikaa harhaoppeja, niin se voi eksyttää. Tulee synnin luvallisuutta yms. Mutta vaikka olisit katolilainen, voi pelastua, jos uskot Jeesukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään kristillinen suuntaus ei ole täydellinen, mutta protestanttiset kirkkokunnat haluavat tukeutua erityisesti Raamattuun. Kuitenkin on niin, että usko Jeesukseen pelastaa ja takaa sinulle iankaikkisen elämän. Mutta jos kirkkokunnassa on liikaa harhaoppeja, niin se voi eksyttää. Tulee synnin luvallisuutta yms. Mutta vaikka olisit katolilainen, voi pelastua, jos uskot Jeesukseen.
Protestantteja on maaimassa vain 9 %, joka kertoo siitä, että he ovat kerettiläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Protestantteja on maaimassa vain 9 %, joka kertoo siitä, että he ovat kerettiläisiä.
Siksi juuri mailma on näin paha ja eriarvoinen. Jos kaikki olisi protestantteja ja aidossa Jeesus uskossa, olisi mailma kaikille taivas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi juuri mailma on näin paha ja eriarvoinen. Jos kaikki olisi protestantteja ja aidossa Jeesus uskossa, olisi mailma kaikille taivas.
Olet sinä kyllä pihalla kuin lumiukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Protestanttisuudella on vahva vaikutus seuraaviin maihin: USA, Kanada, Britannia, Saksa, Hollanti, Ruotsi, Sveitsi, Suomi. Nämä ovat maita, jotka maailmassa sanovat, missä kaappi seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Protestanttisuudella on vahva vaikutus seuraaviin maihin: USA, Kanada, Britannia, Saksa, Hollanti, Ruotsi, Sveitsi, Suomi. Nämä ovat maita, jotka maailmassa sanovat, missä kaappi seisoo.
Laitatko tilaston missä tuo tosiaan todetaan. Missä japani ?
Ja muutenkin kun tämä lista kumoaa valheeksi
Top 10 Countries with the Highest Percentage of Atheists
China - 91% ( aito kommunismimaa )
Japan - 87% ( Japanissa ihmiset eivät tunne toisiaan )
Sweden - 78% ( Ruotsissa ihmiset eivät tunne toisiaan )
Czech Republic - 76% ( Tsekissä ihmiset eivät tunne toisiaan )
United Kingdom - 73% ( UK:ssa ihmiset eivät tunnet toisiaan )
Belgium - 72% ( Belgiassa ihmiset eivät tunne toisiaan )
Estonia - 72% ( Eestissä ihmiset eivät tunne toisiaan )
Norway - 70% ( Norjassa ihmiset eivät tunne toisiaan )
Australia - 69% ( Australiassa ihmiset eivät tunne toisiaan )
Denmark - 68% ( Tanskassa ihmiset eivät tunne toisiaan ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa mitkä maat noista varastivat alkuperäiskansoilta maat, sitten sulkivat heidät reservaatteihin ja sitten tappoivat heitä ?
Meitä täällä kiinnostaa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa mitkä maat noista varastivat alkuperäiskansoilta maat, sitten sulkivat heidät reservaatteihin ja sitten tappoivat heitä ?
Meitä täällä kiinnostaa .Minuakin kiinnostaa. 1960 luvulla protestanttinen Englanti ei halunnut että Kenia itsenäistyy. Englannin mielestä Kenia kuuluu sille. Sitten Kenia ilmoitti että haluaa itsenäisyyden ja Englanti tappoi kymmeniä tuhansia kenialaisia. Tuo aloittaja on kuin nuo englantilaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa. 1960 luvulla protestanttinen Englanti ei halunnut että Kenia itsenäistyy. Englannin mielestä Kenia kuuluu sille. Sitten Kenia ilmoitti että haluaa itsenäisyyden ja Englanti tappoi kymmeniä tuhansia kenialaisia. Tuo aloittaja on kuin nuo englantilaiset.
Ateistinen Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen ja aloitti talvisodan. Ateistinen natsisaksa aloitti toisen maailmansodan. Ateistinen Neuvostoliitto surmasi miljoonia Stalinin puhdistuksissa. Ateistisen Kiinan "suuri harppaus" tappoi miljoonia nälkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistinen Neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen ja aloitti talvisodan. Ateistinen natsisaksa aloitti toisen maailmansodan. Ateistinen Neuvostoliitto surmasi miljoonia Stalinin puhdistuksissa. Ateistisen Kiinan "suuri harppaus" tappoi miljoonia nälkään.
Laitatko linkin tutkimustuloksiin että natsi-Saksa oli ateistinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään linkkiä laita. Ei se ole koskaan laittanut. Älä ruoki tuota trollia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään linkkiä laita. Ei se ole koskaan laittanut. Älä ruoki tuota trollia
Natsi-Saksa oli kristinuskovastainen pohjinmiltaan ja halusi korvata kristinuskon natsi-aatteella, joka olisi uusi uskonto. Ihmisellä kun on ollut ja on oleva uskonnollisuuden tarve. Samaten Neuvostoliitossa, joka oli periaatteessa ateistinen, halusi luoda uuden uskonnon, kommunismin, johon ihmiset uskoisivat. Kristinuskoa ei saatu siellä kuitenkaan täysin pois kitkettyä. Lisäksi Stalin sota-aikana huomasi kristinuskon yhteisöllisyyttä ja lohtua tuovan puolen ja löysäsi nyörejä kristinuskon harjoittamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtavat natsiupseerit taisivat olla ateisteja. Eivät ainakaan kristittyjä, koska heiltä puuttui kristillinen lähimmäisenrakkaus. Eihän hirmutekoja olisi voinut tehdäkään, jos on sisäistänyt kristillisen lähimmäisenrakkuden ajatuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsi-Saksa oli kristinuskovastainen pohjinmiltaan ja halusi korvata kristinuskon natsi-aatteella, joka olisi uusi uskonto. Ihmisellä kun on ollut ja on oleva uskonnollisuuden tarve. Samaten Neuvostoliitossa, joka oli periaatteessa ateistinen, halusi luoda uuden uskonnon, kommunismin, johon ihmiset uskoisivat. Kristinuskoa ei saatu siellä kuitenkaan täysin pois kitkettyä. Lisäksi Stalin sota-aikana huomasi kristinuskon yhteisöllisyyttä ja lohtua tuovan puolen ja löysäsi nyörejä kristinuskon harjoittamiseen.
Linkki ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtavat natsiupseerit taisivat olla ateisteja. Eivät ainakaan kristittyjä, koska heiltä puuttui kristillinen lähimmäisenrakkaus. Eihän hirmutekoja olisi voinut tehdäkään, jos on sisäistänyt kristillisen lähimmäisenrakkuden ajatuksen.
Linkki ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki ?
Usko nyt jo. Se on trolli eikä niillä koskaan mitään linkkejä oikeisiin tutkimustuloksiin ole.
- Anonyymi
Jos saisin päättää, niin peruskoulussa joka luokalla 2 tuntia uskontoa viikossa.
- Anonyymi
Onneksi et saa päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi et saa päättää.
Kristinusko on täkeä asia suomalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, kiitos siitä Toivo Hannulalle, jota ei pahuuden voimat estänyt.
https://www.wikiwand.com/fi/Ämmänristinmäki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs olekaan, miksi valehtelet?
- Anonyymi
Kristinuskoa pitää opettaa, muuten lapset eivät tiedä ja ymmärrä siitä mitään.
Maailmassa on yli 2 miljardia kristittyä, joten on jo yleistiedon vuoksi hyvä tietää mistä on kyse.
Usko on myös lapselle lohtu ja turva, kun saa laittaa kädet ristiin ja rukoilla, jos joku asia pelottaa. Jos uskontoa opetetaan oikein ja positiivisessa hengessä, se vahvistaa lasten itsetuntoa, kun lapsi ja nuori tietää olevansa Jumalalle rakas.- Anonyymi
Ei ole mikään tarve siihen. Ne uskovat jotka haluavat uskoa.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa.
- Anonyymi
Ei pidä lisätä. Ajatus on naurettava.
- Anonyymi
Peruskouluun tunti viikossa lisää kristinopin opetusta kaikille. Se olisi oikein.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Kristilliset arvot ovat vahva perusta elämälle.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä vahvasti.
Suurin osa Suomen kansalaisista on eri mieltä.
- Anonyymi
Oikeustaju ja moraali ovat täysin riittävät. Uskontoa ei tarvita mihinkään.
- Anonyymi
Kohta on Suvivirren aika.
- Anonyymi
Nyt tuli Suomeen kunnon hallitus.
- Anonyymi
Kohta koulut alkavat ja kristillisdemokraatit ovat hallituksessa, mutta myös ateistihenkinen vasemmisto on siirtynyt oppositioon. Kansan tahto on, että perinteiset kristilliset arvot näkyvät maamme koululaitoksessa.
- Anonyymi
Lempäälä on Pirkanmaan keskeisintä raamattuvyöhykettä.
- Anonyymi
Virsiä ja raittiuslauluja enempi kouluihin, kyllä se siitä sitten alkaa uusi nousu.
- Anonyymi
Moraalinen selkäranka on kristinusko.
- Anonyymi
Sinulla ei ole lapsia.
- Anonyymi
Mieluusti enemmän sitä.
- Anonyymi
Ei pidä lisätä vaan poistaa. Lempäälään ei tule myöskään kristillistä grilliä.
- Anonyymi
Realismin ja tieteen vihaajia on tällä keskustelupalstalla tasan yksi, joka tekee avauksia ja vastailee itselleen.
- Anonyymi
Tieteellä perusteltiin sosialismia ja jopa kommunismia. Sosialistinen realismi oli hyväksytty taidesuunta sosialistimaissa. Ateismia suosittiin. Mutta kuinka kävikään sosialistimaille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieteellä perusteltiin sosialismia ja jopa kommunismia. Sosialistinen realismi oli hyväksytty taidesuunta sosialistimaissa. Ateismia suosittiin. Mutta kuinka kävikään sosialistimaille?
Tieteellä parannetaan syöpiä, käydään avaruudessa ja pelastetaan pieniä viattomia lapsia.
Tieteellä rakennetaan siltoja ja leikataan keuhoahtaumia.
Tieteellä rakennetaan pyörätuolia ja leikataan kaihi silmästä.
Kuinkas sitten kävikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieteellä parannetaan syöpiä, käydään avaruudessa ja pelastetaan pieniä viattomia lapsia.
Kuinkas sitten kävikään.Top 10 maata jossa eniten ateisteja
Yllättäen tieteen kärkimaita. Kuinkas sitten kävikään ?
China - 91%
Japan - 87%
Sweden - 78%
Czech Republic - 76%
United Kingdom - 73%
Belgium - 72%
Estonia - 72%
Norway - 70%
Australia - 69%
Denmark - 68% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Top 10 maata jossa eniten ateisteja
China - 91%
Japan - 87%
Sweden - 78%
Czech Republic - 76%
United Kingdom - 73%
Belgium - 72%
Estonia - 72%
Norway - 70%
Australia - 69%
Denmark - 68%Huono tulevaisuus edessä ateistisissa maissa. Neuvostoliitto, Albania, Kiina. Kansanmurhia ja ihmisoikeuksien polkemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono tulevaisuus edessä ateistisissa maissa. Neuvostoliitto, Albania, Kiina. Kansanmurhia ja ihmisoikeuksien polkemista.
Et sitten lukenut listaa.
- Anonyymi
Se haluaa myös kansallisvaltion ja kristillisen grillin.
Hän toimii useamman kaupungin 24 palstalla mm. Seinäjoki 24 palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään.Hyvin servasit kristillistä kansallisvaltiota himoavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin servasit kristillistä kansallisvaltiota himoavan.
No, niitä on vain yksi tällä palstalla ja hän vastailee itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisteja on niin vähän, että joutunevat vastailemaan itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa hän tekee seinäjoki 24 palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Top 10 maata jossa eniten ateisteja
China - 91%
Japan - 87%
Sweden - 78%
Czech Republic - 76%
United Kingdom - 73%
Belgium - 72%
Estonia - 72%
Norway - 70%
Australia - 69%
Denmark - 68%Kerro sitten miten kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten miten kävi.
Huonosti kävi noille maille. Rappiokulttuureja.
- Anonyymi
Matteuksen evankeliumissa (Matt.25:35-36,40) Jeesus sanoo: “Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa… Totisesti kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.”
Kerran rasismiakaan ei enää ole - Anonyymi
Matteuksen evankeliumissa (Matt.25:35-36,40) Jeesus sanoo: “Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa… Totisesti kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.”
Kerran rasismia ei enää ole - Anonyymi
Kerran ei enää ole rasismia. - Anonyymi
Jonkun asian jankuttaminen ei asiaa muuta yhtään sen todemmaksi.
- Anonyymi
Hyviä arvoja kannattaa puolustaa.
- Anonyymi
Näinä aikoina olen kiitollisena laittanut merkille, että kristilliset seurakunnat ovat tehostaneet toimintaansa.
- Anonyymi
Kirkossakäyntipakko on palautettava lakiin.
Joka sunnuntai on kaikkien käytävä kirkossa muuten tulee julkinen rangaistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkossakäyntipakko on palautettava lakiin.
Joka sunnuntai on kaikkien käytävä kirkossa muuten tulee julkinen rangaistus.Kyllä. Kirkossakäyntipakko on palautettava .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kirkossakäyntipakko on palautettava .
Jos tehtäisiin siitä pakollista - mutta vain papille?
- Anonyymi
PAKOLLISEKSI AINEEKSI. PÄIVI RÄSÄNEN HOITAA ASIAN. E RUOTSALAISILLA
- Anonyymi
Rakkautta ja rajoja unohtamatta.
- Anonyymi
Nuo ovat hyviä ideoita
- Anonyymi
Sinut juuri servattiin Seinäjoki Suomi24 palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut juuri servattiin Seinäjoki Suomi24 palstalla.
Niin hänet servattiin. Väitti siellä että Euroopan ja Suomenkin laki perustuu raamattuun ja kristinuskoon.
Vaikka kaikki tietävät, että lakimme perustuvat roomalais-hellenistisiin oikeuskäytäntöihin ja valistusajan uusiin tuuliin.
- Anonyymi
aamuhartaus sopii kyllä päivän alkuun
- Anonyymi
Ennemmin koko Lempäälä uskonnottomaksi kaupungiksi.
- Anonyymi
Se toteutuu, sillä näin on parasta.
- Anonyymi
Elämme sellaista aikaa, jossa turvataan kristinuskoon.
- Anonyymi
Nuorten miesten kristillisyys Suomessa lisääntyy koko ajan. Oikein hyvä asia!
- Anonyymi
Lempäälä on sellaista raamattu-aluetta. Tämän voi havaita, jos täällä asustelee.
- Anonyymi
Kyllä rippikoulun käyminen riittää. Liika tuputtaminen on pahasta - tätä aikanaan ihmettelin, kun pitkän matematiikan oppimäärä ja uskonnon oppimäärä oli lukiossa lähes samalla tasolla vaikka toisen sai itse valita ja toinen oli pakkopullaa. Se nosti eräänlaista kapinahenkeä ja en ole käynyt kirkossa sen koommin. Antaa hihhulien olla, mutta ei niitä passaa päästä levittymäänkään eli rikkaruohot pitää kitkeä.
- Anonyymi
Se on monen toivomus ja haave.
- Anonyymi
Tämä on aivan totta.
- Anonyymi
Kristilliset arvot pelastavat Suomen.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
viestiketjun aloittaja on sellainen mielipiteiltään, joka saa paljon pahaa aikaan...
- Anonyymi
Voi kunpa hän ei kirjoittaisi Seinäjoki24 eikä Lempäälä24 foorumille, se olisi meistä kaikista mukavaa.
- Anonyymi
Tampereella on kristillinen koulu, niin kuin muissakin isommissa kaupungeissa, hyvää kasvatusta lapsille ja nuorille. Ei kovin kaukana Lempäälästä.
- Anonyymi
Aloittajalla lienee ruuvit löysällä.
- Anonyymi
Kristillinen kasvatus on Suomessa yhä tärkeämpää, kun sodat ja epävarmuudet ovat aina vain lähempänä. Paras turva ihmiselle on ikiaikojen Jumala.
- Anonyymi
Uskonnottomuus ja tiede ovat ihmisille hyväksi.
Ajatella että vielä joku uskoo maan olevan litteä tai että maa on vain muutamia tuhansia vuosia vanha tai että kaikki maailman ihmiset polveutuvat Nooasta.
Nooahan raamatun mukaan yhtyi omiin tyttäriinsä ja niin sai uusi ihmiskunta alkunsa.
Järkyttävää uskoa tuotakin totena.- Anonyymi
Kristinusko jees!
- Anonyymi
Joka aamu kouluissa virsi laulu, kovaa ja korkealta.
- Anonyymi
Lapset ovat Jumalan Sanan eli Raamatun mukaan lahjoja Jumalalta. Siksi kristillisyys kouluissamme on kovastikin perusteltua.
- Anonyymi
Raamattu on ihmisten kirjoittama eeppos - ei pidä sotkea jumalaa siihen mukaan..
- Anonyymi
eipä muu auta, pahinta olisi ateismi, mikä johtaa syntyvyyden laskuun ka kansakunnan taantumaan
- Anonyymi
Kristinusko pitääkin olla nykyistä näkyvämmin esillä ympäristössämme.
- Anonyymi
Uskontoa pitäisi olla 2 tuntia viikossa ala-asteella. Tietyt kristinopin perusasiat pitäisi opetella hyvin.
- Anonyymi
Olipa huono aloitus.
- Anonyymi
Aivan oikein on kristillisyyden lisääminen ympärillämme.
- Anonyymi
Lempäälä on pyhitetty kristillisyydelle. Forever.
- Anonyymi
Niin, onhan se noin, että mitä enemmän kristillisyyttä sen enemmän hyvinvointia.
- Anonyymi
Nykyinen lainsäädäntö kieltää tuollaiset. Muutamat kunnat ovat jo saaneet kirjaimellisesti keppiä.
- Anonyymi
On tärkeää, että Suomesta ei tule esimerkiksi Ruotsin, Englannin tai Hollannin kaltaista rappioyhteiskuntaa. Siksi kristilliset arvot ja kristinusko pitää olla näkyvästi esillä kaikkialla.
- Anonyymi
Näinhän tuo on. Ateismiin tukeutuvat yhteiskunnat käyvät kohti pahoja aikoja.
- Anonyymi
Lempäälässä ollaan oikeilla linjoilla, kun tukeudutaan kristinuskoon.
- Anonyymi
Kesälomalla hengähdetään, toivottavasti.
- Anonyymi
Onneksi uskonnottomuus leviää meillä Lempäälässä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882