minno kokemuksia

Anonyymi

Onko kellään ostokokemuksia minno fi:stä?

79

23227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutkin itsekkin sivuja. Kyllä tämä haiskahtaa... pelkkä sähköposti yhteydenottoon, mitään muita yhteystietoja ei löydy. Toimisto Helsingissä....epäilen...

      • Anonyymi

        Kyllä minulle ainakin tuli laite ja vastasivat myös sähköpostiin kun laitoin viestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle ainakin tuli laite ja vastasivat myös sähköpostiin kun laitoin viestiä

        Mistä maasta vastasivat s-postiisi.Kun muka toimisto Helsingissä,mutta ei mitään tietoja toimistosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä maasta vastasivat s-postiisi.Kun muka toimisto Helsingissä,mutta ei mitään tietoja toimistosta.

        Keuruulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä maasta vastasivat s-postiisi.Kun muka toimisto Helsingissä,mutta ei mitään tietoja toimistosta.

        Kiina, tuotteet voi palauttaa kunhan maksaa postikulut 30-35 e . Että näin


    • Anonyymi

      "Sovellettava laki

      Näihin sähköisen kaupankäynnin ehtoihin ja kaikkiin ostosopimuksiin, jotka koskevat tuotteiden ostamista meiltä, sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta Suomen sovellettavaa lakia ja CISG:tä."

      "Jaamme henkilötietojasi kolmansille osapuolille, jotta voimme käyttää henkilötietojasi edellä kuvatulla tavalla. Käytämme esimerkiksi Shopify-verkkokauppaa verkkokauppamme ylläpitämiseen - voit lukea lisää siitä, miten Shopify käyttää henkilötietojasi täältä: https://www.shopify.com/legal/privacy. Käytämme myös Google Analyticsia, jotta voimme ymmärtää, miten asiakkaamme käyttävät sivustoa - voit lukea lisää siitä, miten Google käyttää henkilötietojasi täältä: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. Voit myös kieltäytyä Google Analyticsista täällä: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout."

      EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN.

      • Anonyymi

        Niin ja nämä linkithän ei tosiaan vie edes minnekään


    • Anonyymi

      Eläkää erehtykö tilaamaan, onneks tein ostoni Klarnan kautta ja jäähdytin sen heti kun tein palautuspäätöksen, oli liian pienet kengät. Minno on vastannut kahdesti 27.6. jälkeen, enkä vielä ole saanut palautusohjeita. Tarjosivat tuotteesta puolta hintaa hyvityksenä ja että saan pitää tuotteen. Välttyy postiin viemisestä ja track&trace -koodin hankkimisesta. No, olkootpa tuos pöydällä, kunnes saan palautusohjeet. Klarnalla lasku jäädytettynä.

      • Anonyymi

        Nii ja tuon toimituksen jälkeen alkoi tulla sähköpostiin DHL-virusviestejä


      • Anonyymi

        Mulla on ihan sama tilanne, mutta mitä sitten tapahtuu Klarnan kanssa jos tämä firma ei anna palautusohjeita ja lasku jää roikkumaan? Pitääkö se kuitenkin maksaa ja menettää rahat että pääsee elämässä eteenpäin?


      • Anonyymi

        Sama minulla, tarjottiin puolta hintaa sähköviallisesta tuotteesta joka ei toiminut. Klarnassa jäädytetty. Älkää ostatko mitään.


      • Anonyymi

        Mulle lähetettiin kiinan osoite ja suomesta paketti tuli, tilasin vihannesleikkurin jolla ei tehnyt mitään, onneksi tilasin klarnan kautta ja jäähdytin myös, kun en ole saanut palautus osoitetta, ja tuo kiinanki osoite taitaa olla tuulesta temmattu . En meinaa maksaa semmoisesta tuotteesta jolla ei tee mitään


      • Anonyymi

        Minulla sama juttu, eli eivät Ilmoita palautusohjeita.
        2 kpl puhelinlaukkuja odottaa palautusohjeita. Viestiä pyytänyt 10 kertaa.
        Odotan siis palautusohjeita. Klarnalla laskut jäädytettynä.


      • Anonyymi

        Hei, miten sun tarina päättyi? Miten palautus tai maksu Klarnalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja tuon toimituksen jälkeen alkoi tulla sähköpostiin DHL-virusviestejä

        Älkää ostako
        Tilasin paljon mainostetut ergonomia kengät
        Liian pienet,hankaavat,ei voi kävellä

        Kirjoitin spostia että palautan kengät tuli vastaus että voi lahjoitta kengät kaverille ja hyvitämme puolet osto summasta!!
        Vastasin että lähetän kengät takaisin ja milloin saan rahat tililleni
        Vastasivat että kun saamme kengät Kiinan Yumi osoitteeseen niin he arvioivat että onko kengissä viikaa ja sitten vasta maksavat rahat takaisin
        Huijari firma,hyi olkoon


      • Anonyymi

        Seuraavaksi ne ilmoittaa, että palautusaika on mennyt umpeen ja he eivät ota enää palautusta vastaan. Ja tietenkin olet vastuussa siitä ja lasku pysyy aktiivisena. Miten sulla päättyi tuo keissi. Näyttää olevan jo 2022 tapahtunut kauppa.


    • Anonyymi

      Moi.Tilasin tuotteen ja kaikki sujui loistavasti,lähetyskin saapui paria päivää aikaisemmin,suosittelen😊

      • Anonyymi

        Tämä viesti on toimittajan kätyriltä ja silkkaa valetta.


    • Anonyymi

      Tilasin tuotteen Minnosta. Tilaus kesti tosi tosi kauan, useamman viikon Olin jo varma, että humpuukia koko juttu, mutta loppujen lopuksi sain tilaamani tuotteen ja se oli sellainen kuin pitikin!

    • Anonyymi

      Tilasin mangneettiripset. Olivat ihan järkyttävän huonot ja epämukavat pitää. Palautus todella vaikeaa. Älä tilaa sieltä mitään .

    • Anonyymi

      Koko sähköposti alko tulviin tilauksen jälkeen roskapostia ja tietokalasteluja..

      Tuote kyllä tuli mutta ei oo kyllä näin pahasti kusetettu missään.. 😄 älkää vaan tilatko mitään

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä ostatko mitään. Sähkövikainen tuote, minno.fi pyytää valokuvaa viasta 🤣Odotan maksun palautusta .

      • Anonyymi

        Sama minulla, odotan palautusta. Tuote ei vastannut kuvaa. Taitaa olla turhaa odotella rahan palautusta.
        Hb


    • Anonyymi

      Pitääkö maksaa tulli?

    • Anonyymi

      Huijareita. Tuotteita ei voi palauttaa, eivät vastaa yhteydenottoihin.

    • Anonyymi

      Tilasin korusetin josta voi tehdä rannekkeita. Ok. Tilaus tuli. Tosin ilmoituksessa hieno rasia jossa osat ovat. Tosiasiassa ovat pahvilaatikossa. Kallis.

    • Anonyymi

      Ole varovainen! Taitaa olla huijarifirma. Samanlaisen laukun tilasin viime talvena netistä. Laukkua ei koskaan tullut, yritys osoittautui hollantilaiseksi. Tein rikosilmoituksen ja valituksen eurooppalaiseen kuluttujansuojavirastoon. Sain rahani takaisin (olin maksanut visalla).

      • Anonyymi

        Älä osta mitään firmasta sain vastaukseen että heittä pois tai myy tuttavalle puuttu osia en voi myydä


    • Anonyymi

      Älä osta tästä Firmasta mitään tein sen virheen ja nyt olen siinä tilassa etten saa rahojani takaisin.
      Tuote jonka tilasin EI vastannut lähellekään kuvassa olevaa tuotetta, jos haluat palauttaa tilaamasi tuotteen niin vastaukseksi saat.
      Sinun ei tarvitse palauttaa tuotetta saat pitää sen. Anna tuote ystävälle tai myy se palautamme rahoista puolet. Tätä tuotetta EI huoli kukaan ja menettäisin puolet rahoistani.
      Odotan yhä heiltä yhteyden ottoa / rahan palautustani kokonaan.

      • Anonyymi

        tilasin naisten olkalaukun , en ole saanut tilausnumeroa tai selvitysnumeroa, eivät vastaa sähköpostiedusteluun

        Facebookissa tarjottavat nettikaupat ovat todennäköisesti huijausta, olen aikaisemmin tilannut vastaavasti kellon, jota ei koskaan tullut.

        Tämä oli viimeinen nettikauppa minulle


    • Anonyymi

      Ja kuka laittaa pankkikortin tiedot nettiin. Muuten ei tilaus onnistu!

    • Anonyymi

      Onko siellä kaikki alessa? Poikkeuksellisen edullinen hinta on usein viite siitä, että tuote on väärennös. Tarkasta ennalta tuotteen jälleenmyyjäverkosto. Itse olen tilannut sieltä, maksoin klarnalla ja tulin huijatuksi.

    • Anonyymi

      Tilasin nettikauppa Escooterista sähköisen skootteri, jonka voi taittaa matkalaukuksi 39,99e ja maksoin visalla ja maksuvaiheessa siihen livahti vielä 90e joku varkausvakuutus. Halusin peruuttaa tuon vakuutuksen. Ei vastausta. Halusin sitten peruuttaa koko kaupan, eivastausta. Älysin tulleeni huijatuksi. Suljin visa kortin ja tein ilmoituksen pankkiin sekä rikosilmoituksen poliisille. Älkää ostako mitään näistä nettikaupoista!

    • Anonyymi

      Olen tilannut koiran aktivointi lelun 17.11. -2022 eikä vieläkään tullut.
      Toimitusaika 12-15 pvää mukamas.
      Älkää vaan tilatko tästä firmasta mitään.
      Soitan ens viikolla klarnalle ja peruutan koko tilauksen jos on mahdollista.
      Taitaa olla huijari firma.

    • Anonyymi

      Vilkaisin tarjontaa hetki sitten, ja näyttää olevan ylihinnoiteltua kiinan krääsää. Jos näitä haluaa tilata, Aliexpressillä samat tuotteet paljon halvempia.

    • Anonyymi

      Huijausta koko touhu. Tuote tuli ajallaan, mutta ei vastaa sitä mitä myyvät. Sormuksen piti olla terästä, mutta ei ole terästä nähnytkään. Ensimmäiseen yhteyden ottoon vastasivat ja ehdottivat puolen hinnan palautusta. Sen jälkeen eivät vastaa mihinkään eikä hyvityksestä tietoakaan.

    • Anonyymi

      Eka tilaus tilattu 16.1.2023 ja nyt on jo 2.2.2023 eikä tilaus oo tullu vieläkään eli hidas toimitus on ainaki

    • Anonyymi

      Ikävä kokemus. Mitään vastauksia ei tältä yrityseltä saa. Palautus on mahdoton, koska eivät maksa takaisin ikinä vaikka tuote on heille palautunut. Klarnakaan ei enää jäädyttänyt ostosummaa koska en saanut vastausta tältä Minno.fi:ltä. Klarnan mielestä asiakkaan syy jos yritys ei vastaa. Varmaan ajattelevat että mitäs tilasivat. Tuntekoon nahoissaan..... ja niihän tässä on tunnettukin. Klarna voisi olla asiakkaan puolella mutta eipä ole. Minno voitti tässä, ainakin minun kohdallani.. Jouduin maksamaan tuotteen vaikka en ole koskaan saanut edes postista viestiä että tuote on saapunut. EHDOTAN: RYHMÄKANNE TÄTÄ HUIJARIFIRMAA VASTAAN !

      • Anonyymi

        Joo, ihan huijarifirma. Sain ihan ihmeellisen palautusosoitteen. Kengät liian pienet ja haju niissä ihan kamala. Puolet ehdotettiin maksaa ja antamaan jollekin. Katsotaan miten käy.....


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta sitä epäilin itsekkin. Olisin tilannut pitkän neuletakin, mutta enpä tilaakkaa, tommosesta huijarifirmasta. Poliisille vaan ilmoitus tehkää.


    • Anonyymi

      Ehdottivat minulle myös puolia rahoja takaisin mutta en huolinut . Useiden viestien jälkeen sain heiltä palautus osoitteen Kiinaan. Palautin ja postimaksu maksoi minulle 59.95e ( ostos maksoi 49.95e) kun he ovat saaneet paketin palautuksena takaisin niin he lupasivat lähettää postimaksun minulle takas. Paketti palautettiin joulukuun puolessa välissä. Postipaketin palautuksen jälkeen he olivat palauttaneet 2 pv. Jälkeen ostosteni rahan 49.95e mikä hyvä mutta nyt odottelen
      postimaksua takaisin 59.95e. Yhteyden ottojeni vastaukseksi olen saanut heiltä
      vastauksen, että paketti ON mennyt hukkaan ja se siinä. Ehdottivat että otan rahapalautuksen kuponkeja sanoin että EI käy otan mielelläni rahana . Palautuksesta aikaa kohta 3kk . Olen uhannut heitä rikosilmoituksella mutta vastaus on että paketti on mennyt hukkaan. Huijari tämä Minno

    • Anonyymi

      Aivan paskaa tavaraa myyvät ja palautus erittäin hankalaa. Vetkuttavat sähköposteilla ja vastausta saa odottaa. Ehdoton ei. Älä vaan tilaa täältä mitään.

    • Anonyymi

      Tuote valmiiksi rikki ja siitä pitäisi maksaa puolet ja sen saa silloin pitää. Palautus erittäin hankalaa ja joudut sen vielä itse maksamaan. Kiinaan menee joten ei ihan halpaa lystiä. Paketissa luki lähettäjän osoite Turkuun. Erittäin epämääräistä, en suosittele tilaamaan täältä mitään!

    • Anonyymi

      Huijausta koko kaupankäynti. Jonkun tahon pitäisi tähän puuttua.
      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN !!!!!!!

      • Anonyymi

        Tehkää ilmoitus poliisille!


    • Anonyymi

      Ostin tän kameran 1vkko sitten tuotetta ei ole näkynyt

    • Anonyymi

      Hei,
      minulla on, enkä voi sanoa hyväksi. Vahingossa ostin heiltä Scethers-kengät (tai olin ostavinani), mutta nehän olivatkin jotkut faket. Hyvittivät minulla puolet hinnasta, mutta en kengillä mitään tee, koska eivät minulle sovi. Olisin voinut palauttaa Kiinaan omalla kustannuksella. Työkaverilla oli vähän samanlainen kokemus. Osti takin, näytt hyvältä, mutta oli ihan täysin muuta.

    • Anonyymi

      Olisin kysynnyt että millai jalkahieronta laitten saa päälle,kun ei laite lataa,mistä johtuu

    • Anonyymi

      En edes suosittele laittamaan sähköpostiosoitetta yhteystietokenttään. Alkaa nimittäin tulee mainoksia sekä kerjäämistä tilauksen loppuun saattamiseen.

    • Anonyymi

      Odotusaika 2 viikkoa, tilasin kaksi, tuli yksi tuote valmiiksi naarmuuntunut ja paketti kovia kärsineenä. Ei kannata vaivautua ostoksille!

    • Minno on lievästi sanottuna "epäilyttävä" sivusto/myyjä. Useat tuotteet tulevat milloin sattuu, jos tulevat, koska suurin osa "heidän" valikoimastaan on suoraan Kiinalaisilta "Halpamyynti" sivustoilta, esim. Aliexpres, AliBaba ym....Tilasin tuotteen Minnolta, seurasin lähetystä, koska toimitus oli huomattavasti myöhässä. No, Kiinasta oli tulossa ja aivan sama tuote itse tilattuna suoraan Kiinasta olisi ollut yli 10 kertaa halvempi. Kaikki kulut+maksut sisältäen!!! Vähintäänkin lievää "Pissatusta" koko Minno!

    • Anonyymi

      Kyllä on erittäin hankalaa saada palautettua kengät ei anneta Suomeen osoitetta vaan johonkin Aasiaan ei palautus lappua tavaran mukana,saat kirjoitella netin kautta usein ennen kuin saat jotain tietoa,vahingossakaan ei anneta puhelinnumeroa mihin voisit soittaa, en suosittele kenellekään olen täysin pettynyt,aivan p-putiikki

    • Anonyymi

      Mainostavat ilmaista palautusta mutta todellisuudessa ei näin ole vaan vaativat palautusta lähettäessäsi sinua maksamaan sen ja osoite on johonkin Kiinaan!!

    • Anonyymi

      Mainostavat ilmaista 14päivän palautusta mutta todellisuudessa joudut itse sen maksamaan. Ja osoite on Kiinaan, että näin.

    • Mainostavat ilmaista 14 päivän palautusta mutta todellisuudessa vaativat sinua maksamaan jos haluat palauttaa tuotteen ja osoite on Kiinaan. Että näin. En todellakaan suosittele. Harhaan johtavaa mainontaa ja tuotteet ei vastaa kuvausta.

    • Anonyymi

      Mainostavat ilmaista 14 päivän palautusta mutta todellisuudessa vaativat sinua maksamaan lähetyksen jos haluat palauttaa tuotteen. Harhaan johtavaa mainosta ja tuote ei vastaa kuvausta. Osoite johonkin perä kiinaan. En todellakaan suosittele kyseistä firmaa.

    • Anonyymi

      Kyllä on...sain kengät jotka ei vät vastaa kuvia...vetelät ei tukevat. Nilkat menisi sijoiltaan. Ilmoitin että haluan palauttaa. Mutta Kiinaan ja maksut maksan minä ja track...maksut. Vaikka Turusta paketti.Jos kengät sell.ettei uskalla käyttää eivätkä vastaa kuvadtoa niin miel oikeus palauttaa maamme lain mukaan. Tarjosivat niitä puoleen hintaan vaikkei käyttöä. Onko mitenkään lain mukaista vai kokeilevatko vain. Olen pettynyt todella.1.vastaus tuli heti mutta seur.ei kuulu kun kysyin vähän lisää...😐...

    • Anonyymi

      ostin orttopebikngät ei kengä ollu sinne päinkää ytitin palautaa mutta ei se onnistu vaikka niin sanotaan.ei ne vastaa palautuksiin vaikka lupavat. ei kannata ostaa mitään.

    • Anonyymi

      Farssi! Tilasin lasit ja oli aivan pilipali. Ei kannata ostaa mitään.

    • Anonyymi

      Älkää herrajumala tilakko kyseisestä puljusta mitään!!
      Perustuu täysin huijjaukseen siten, että paska tuotteista palautetaan ainoastaan puolet ja jos haluat palauttaa tuotteen, maksaa se tosiaan niin maan perkeleesti.

    • Anonyymi

      On ja ikinä enkä koskaan erehdy ko. firmaan . Rikollista toimintaa luulisin, rahat menee ja paska tuote jää käteen. Kehtaavat vielä pyytää tilinumeroa, en missään nimessä anna numeroa tähän firmaan. Kärsin mieluummin erehdykseni omissa nahoissani. Älkää koskaan tilatko mitään. Tuotteet eivät ole aitoja.

    • Anonyymi

      Älä tilaa Minnosta!!! Itse ostin liki viidenkympin (terveys) kengät, jotka siis aivan p*skat. Tilasin kokoa suuremmat, mutta puristavat varpaista ja tuntuvat erittäin huonolta jalassa. Materiaali on kovaa muovia ja erittäin halpaa materiaalia pohja ja koko kenkä.
      Tilaus tuli matkani aikana, enkä taida jaksaa ryhtyä palautusrumbaan, mutta jäipä viimeiseksi tilauksesi tähän firmaan.

      • Anonyymi

        Minä oon tainnut tilata samat kengät ja maksoin suoraa en Klarnan kautta


    • Anonyymi

      Kyllä sitä on pöllö ettei lue kokemuksia ensin,sinne meni rahat ja kengät on siis ihan hirveät. Täytyy alkaa Facessakin varottaan ihmisiä tästä firmasta

    • Anonyymi

      Ostin kengät ja ne tuli perille, mutta oli ihat tavallista paska!!! Haluaisin palauttaa ja minno väitää että täytyy maksaa postikuulut itse KIINAAN! Niin kun monella muilla samanlaiset kokemukset.. Ei voinut jättää palaute niiden sivuilla koska sellaista kohta ei ole!! Hujarit koko paska!!

    • On kokemuksia,huonoja.Tilasin ortopediset kengät.Ne oli kaikkea muuta.Palautin osoitteeseen joka oli paletin päällä. Maksoin postimaksua 25 euroa,ovelle paketti.Osoite oli Turkuun ja Googlemsapsista kun katsoi oli siinä jokin varastotyyppinem tönö.Ei löydy puhelinnumetoa.Ei kestä päivänvaloa tämä firma.
      Pyynnöistä huolimatta en saanut muita osoitetta.En voi suositella,huijattu olo.Ne kengät oli kissan kuselle haisevaa muovia, eikä niissä ollut mitään pohjallisia, ihan tasainen sisäpohja, ulkopohja melko sileä. Kirjoitan tämän siksi, ettei muille käy samoin.Jos ne vielä tulee mulle tskaisin,teen tutkintapyynnön poliisille

      • Anonyymi

        Mä tilasin syyskuussa kengät tuolta. Ja tosiaankin ne on ihan hirveetä paskaa ja liian pienet. Verkkokaupan sivuilla kengät näytti mukavilta jalkaan, todellisuus jotain ihan muuta. Palautus on osoittautunut mahdottomaksi. Ja tänään sain Klarnalta päätöksen että mun on maksettava kengät, koska en ole toimittanut riittävästi todisteita valokuvilla siitä että kengät on pienet. Tein ilmoituksen Euroopan kuluttajakeskukseen jo kuukausi sitten ja ne sovittelee yrityksen kanssa asiaa. Vissiin tarttee tehdä se rikosilmoitus. On kyllä harvinaisen huijattu olo, usko verkkokauppoihin on koetuksella.


    • Anonyymi

      minno välittää kiinan tavaraa, ilman vastuuta mistään reklamaatioista, tuotepalautuksista sekä tilauksen perumisesta.
      Eli rahastaa todella paljon jos yrität palauttaa, on palautettava valmistajalle ja hinta noin 60€:a. Ei vastata hyvällä suomella, ja kysymyksistä ei välitetä, automaattiset vastaukset, eikä peruutukset onnistu, eli tuote tulee jos tilaat, etkä voi sitä keskeyttää.
      Samat tuotteet löytyvät muilta sivustoilta paljon halvemmalla.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Ei missään nimessä kannata tilata. Heille ei saa palautta mitään antoivat Kiinan palautus osoitteen.

    • Anonyymi

      Juuri ekan kerran käytin..täysi floppi!!kengät muovia ja pienet..palautus olisi ollut kiinaan ja maksanut niin paljo että kengät roskiin ei ees kehtaa kellee antaa..ja kärsin tyhmyydestäni

    • Anonyymi

      Älkää tilatko mitään, paskaa kamaa ja rahoja ei saa takas. Nim. kokemusta on 😡

    • Anonyymi

      Elkää missään nimessä tilatko sieltä mitään,palautus ei onnistu ja rahat menee...jos palautat tilauksen niin maksat toisen kerran sen summan...muakin ne pyysivät että annan naapurille tuotteen että mulle tulee hyvä mieli....

    • Anonyymi

      Kaukana tästä firmasta !!!
      Ihan huijausta!!
      14 päivän palautusoikeus täyttä puppua!
      Onneksi sain Klarnan kautta laskun mitätöityä.

    • Anonyymi

      Minnolle ei saa luota: palautus ei toimi, tuote ei toiminut .Maksoin Klarnan kautta ja Klarna ei auttanut.

    • Anonyymi

      Kiinalaista halpatavaraa!

    • Anonyymi

      Ostin takkuharjan, ei tee mitä Lupaavat. Huijaukselta haiskahtaa...

    • Anonyymi

      Minulle vastasivat sposteihin ja kun peruin tilauksen jonka maan.22pv.laitoin,tänään oli palautus rahat tilillä

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemusta siitä, että olisi yrittänyt saada näitä kusetusfirmoja vastuuseen? Minno tai Nordic-putiikki. Sama käytäntö molemmissa. Mitkään reklamaatiot ei menen perille ja ihan käsittämättömiä konekielellä tehtyjä käännöksiä saa vastaukseksi. Klarna on mielestäni osaltaa vastuussa näissä verkkokauppa ostoksissa, koska ainakin itselläni Klarnan osallisuus vaikutti kaupan uskottavuuteen ja päätökseen tilata kyseiseltä toimittajalta. Tilaamani tuote ei tullut perille luvastussa ajassa ja kun siitä myöhemmin tuli ilmoitus, noudin sen matkahuollosta. Tuote osoittautui ihan rimpulaksi, eikä vastannut markkinoinnissa annettua kuvausta. Materiaalit heikkoja myös. Tuote ei olisi kestänyt käyttöä. Yritin palauttaa, mutta lähetyksessä ei ollut mitään palautusohjetta tai osoitetta. Kun pyysin palautusohjetta, minulle tarjottiin mahdollisuutta maksaa tuotteesta 50% ja sanottiin että voin tehdä tuotteelle mitä haluan. Kun ilmoitin etten halua sitä, sain palautusohjeen ja osoitteen Kiinaan. Tuote olisi pitänyt palauttaa seurantaohjeella, joka tekee lähetyksestä kalliimman. Lopulta palautus olisi maksanut enemmän kuin tuote. Seuraavaksi sanottiin että palautusaika on mennyt umpeen, että eivät enää vastaa reklamaatiosta. Palautusajan meno pitkäksi johtui siitä saatanallisesta kirjeenvaihdosta ja yhteydenotoista, joka ei ollut minusta johtuvaa. Mikä on se keino millä nämä Kiinanpaskat saadaan loppumaan? Kiistatta aivan rikollista toimintaa ja Klarna osallistuu toimintaan tekemällä toimituksista maksusopimuksia. Onko kukaan haastanut Klarnaa vastuuseen näistä. Sekin valtakunnallinen toimija ja heidänkin postinsa tulee "huonolla suomella" asiakkaalle. Suomessa olevasta palvelusta saa kyllä ihan asiallista palvelua suomeksi ja normaalisti puhelinkeskustelussa oikean ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Huh mikä pulju 🫢👎onneksi luen aina kokemukset oudoista verkkokaupoista, niin eipä tullut tilattua. Kiitokset teille, jotka kerroitte kokemukset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe