Kauan kestänyt

Anonyymi

maalittaminen voi jossain vaiheessa alkaa tuntua vainoamiselta, vaikka itse tietty henkilö ei olisikaan ollut koko ajan siinä mukana, mutta kun olivat ne, jotka olivat olevinaan joku tietty henkilö, siinä näytelmässä näyttelemässä. Kun pyydettiin saada tilaa hengittää vapaasti ja sitä ei toistuvista pyynnöistä huolimatta saatu, se vain vahvisti sitä tunnetta, että ikäänkuin vainottaisiin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi kaikki meteli tuntuu aina vastenmielisesltä.

    • Anonyymi

      Keerohan nyt ristomies ihmeessä lisää ihan meitä kaikkia takamaiden viisaita tiätäjiä varten

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kasva mies, ainiin, taidat olla pysyvästi vajaaälyinen

      • Anonyymi

        Siideri valas


    • Anonyymi

      Asiat voi nähdä monella tapaa. Riippuu mistä kulmasta asioita tarkastelee. Aloituksesta tuli mieleen vain, et jos olisin kärjistäjä ja ylireakoisin tilanteisiin niin olisin voinut yhtä naista syyttää tällä perusteella vainosta. Mut eihän miehet sellaista harrasta vaan enempi naisten tapoja tällainen uhriutuminen.

      • Anonyymi

        Millä tavalla nainen on sinua vainonnut, onko tullut samoihin kauppoihin, tai samoihin paikkohin monta kertaa. Jos liittyy joskus aikoinaan tapahtuneisiin baareissa esiintymisiin, niin ne ovat sellaisia tiloja joihin on mahdollollista tulla, jos ilmoitetaan että siellä on illalla esiintyjä. Eri asia on jos henkilöä seurataan yleisillä paikoilla ja muka sattumalta tullaan samaan paikkaan useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla nainen on sinua vainonnut, onko tullut samoihin kauppoihin, tai samoihin paikkohin monta kertaa. Jos liittyy joskus aikoinaan tapahtuneisiin baareissa esiintymisiin, niin ne ovat sellaisia tiloja joihin on mahdollollista tulla, jos ilmoitetaan että siellä on illalla esiintyjä. Eri asia on jos henkilöä seurataan yleisillä paikoilla ja muka sattumalta tullaan samaan paikkaan useasti.

        Myös toistuva kotirauhan häirintä metelöimällä, tai käytävällä huutelemalla on tarkoituksellista häirintää toistuvasti jatkuessaan!


      • Anonyymi

        Mutta etkö sinä mies olekin uhriutunut kuukausi ja vuosikaupalla tästä jostain saamastasi vainoamistuomiosta ja myös siitä, että miten sinun ylireakointiin kuten tapanasi on sanoa kun halusit vähän vaikuttaa koneiston rattaisiin? Mistä lie olet jäänyt käsitykseen, että asioista voi sopia ns ystävien kesken tai painostamalla. Tästä lisää ehkä seuraavassa numerossa ns. Olen niin vahingoniloinen kun lehdistöä ei voi pidätellä loputtomiin edes erittäin erittäin tärkeän yk..yleisen edun nimissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe