En itke sun perään

Anonyymi

Täällä on niin paljon noita miesten perään itkemisviestejä, että kirjoitan tän varmuuden vuoksi tiedoksi, jos hän mies lukee näitä. Tai ehkä joku muu lukee, joka on samassa tilanteessa.

Mä tykkäsin susta tosi paljon ja tykkään varmasti aina jollain tavalla. Minä en kuitenkaan täällä tai oikeassa elämässä itke sun perään, en kuolaa sun ulkonäköä tai seksikkyyttä enkä haaveile törmääväni suhun. Me ollaan aikuisia ihmisiä, ja tajutaan, että se, mitä meidän välillä oli, oli hauskaa ja söpöä, mutta ei mitään sen kummempaa.

Ajattelen kuitenkin aina sua lämmöllä. Nyt on aika antaa tilaa jollekin muulle.

24

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelle tämän osoitit?

      • Anonyymi

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.

        No niin se meni...


    • Anonyymi

      Sen takia mä susta tykkäänkin.

      • Anonyymi

        No mut saa tykätä. Se ei oo kiellettyä.


    • Anonyymi

      Joopa joo, ihan niinkuin me ei ymmärrettäis, että nämä miehen perään itkemisviestit on sinun aloituksia tehtailevan miehen ikiaikainen märkä fantasia ja se ainoa tapa millä yrität naisten mielenmaisemaa performoida. Tämänkin aloituksen kliseet puhuu sen puolesta ja puhut itsestäsi aina kolmannessa persoonassa kuten muut tekisi lähinnä ironisessa räppibiisissä. ihan hyvin olisit voinut kirjoittaa sinämuodossa, mutta kai se on jotenkin majesteetillisempaa noin.

    • Anonyymi

      Ajatus ja aikuisuus alkaa aalla.

    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut tuota. 👩🏼

      • Anonyymi

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂

        Jos näihin provodialogeihin sattuu lujasti uskomaan, niin kyllä


    • Anonyymi

      Meidän kasviksia en ole grillannut.

    • Anonyymi

      Laihduta niin helpottaa katkeruus

      • Anonyymi

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi


      • Anonyymi

        Ai sinunkin taakkojen edestä? Sivusta


      • Anonyymi

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi

        No ei nyt tarvitse hermostua ystävällisestä neuvosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Miksi sitten hermostut ihan vähäpätöisestä kommentista. Tais kalikka napsahtaa nilkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Ai nyt sitä toivotellaan hyvää yötä. Mukava mennä tutimaan, kun ensin heittää katkerat mällit toisten niskaan. On kyllä otsaa.


    • Anonyymi

      Itket varmasti kun kieltäjä myöntää tekevänsä toisin kuin sanoo, aivan samoin kuten putlerin hallinto tekee.

      Nyt on aika antaa tilaa yöunelle tai kymmenelle kaljalle. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta

    • Anonyymi

      Ei tarvitse

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe