En itke sun perään

Anonyymi

Täällä on niin paljon noita miesten perään itkemisviestejä, että kirjoitan tän varmuuden vuoksi tiedoksi, jos hän mies lukee näitä. Tai ehkä joku muu lukee, joka on samassa tilanteessa.

Mä tykkäsin susta tosi paljon ja tykkään varmasti aina jollain tavalla. Minä en kuitenkaan täällä tai oikeassa elämässä itke sun perään, en kuolaa sun ulkonäköä tai seksikkyyttä enkä haaveile törmääväni suhun. Me ollaan aikuisia ihmisiä, ja tajutaan, että se, mitä meidän välillä oli, oli hauskaa ja söpöä, mutta ei mitään sen kummempaa.

Ajattelen kuitenkin aina sua lämmöllä. Nyt on aika antaa tilaa jollekin muulle.

24

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelle tämän osoitit?

      • Anonyymi

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eo ollut sulle.

        Ei keskisuomeen J-miehelle. Vai miten se meni.

        No niin se meni...


    • Anonyymi

      Sen takia mä susta tykkäänkin.

      • Anonyymi

        No mut saa tykätä. Se ei oo kiellettyä.


    • Anonyymi

      Joopa joo, ihan niinkuin me ei ymmärrettäis, että nämä miehen perään itkemisviestit on sinun aloituksia tehtailevan miehen ikiaikainen märkä fantasia ja se ainoa tapa millä yrität naisten mielenmaisemaa performoida. Tämänkin aloituksen kliseet puhuu sen puolesta ja puhut itsestäsi aina kolmannessa persoonassa kuten muut tekisi lähinnä ironisessa räppibiisissä. ihan hyvin olisit voinut kirjoittaa sinämuodossa, mutta kai se on jotenkin majesteetillisempaa noin.

    • Anonyymi

      Ajatus ja aikuisuus alkaa aalla.

    • Anonyymi

      Minä en kirjoittanut tuota. 👩🏼

      • Anonyymi

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et niin, kun minä kirjoitin. 👩

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä on yksi nukketeatteri. 😂

        Jos näihin provodialogeihin sattuu lujasti uskomaan, niin kyllä


    • Anonyymi

      Meidän kasviksia en ole grillannut.

    • Anonyymi

      Laihduta niin helpottaa katkeruus

      • Anonyymi

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi


      • Anonyymi

        Ai sinunkin taakkojen edestä? Sivusta


      • Anonyymi

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta uusi pää niin saatat saada päätöksen juntismiisi

        No ei nyt tarvitse hermostua ystävällisestä neuvosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvii laihduttaa. Ei siksi, että olisin hyvä tälläisena kuin olen, vaan koska olen täydellinen.

        Tuo ylläoleva kommentti ei ole multa, mutta oon vähän samaa mieltä. Vastenmielisintä ihmisissä on ilkeys.

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin. Katkera aloitus täysin anonyymisti, jotta se koskettaisi jotenkin mahdollisimman montaa. Jos tuntee noin hyvin, sitä katkeruutta ei tarvii tällä palstalla levittää, vaan hoitaa asia muuten.

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Miksi sitten hermostut ihan vähäpätöisestä kommentista. Tais kalikka napsahtaa nilkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en mä oo katkera, ei mulla oo mitään syytä olla.

        Hyvää yötä.

        Ai nyt sitä toivotellaan hyvää yötä. Mukava mennä tutimaan, kun ensin heittää katkerat mällit toisten niskaan. On kyllä otsaa.


    • Anonyymi

      Itket varmasti kun kieltäjä myöntää tekevänsä toisin kuin sanoo, aivan samoin kuten putlerin hallinto tekee.

      Nyt on aika antaa tilaa yöunelle tai kymmenelle kaljalle. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta

    • Anonyymi

      Ei tarvitse

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe