Kovin kauaa en enää hiljaa sitä katsele.
Kai ymmärrät että tuo mitä teet, on vainoamista...
110
1758
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mikä??
- Anonyymi
Hiljaa.
- Anonyymi
Nytkin kannattaisi olla suorempi, vihjailun sijasta. Että ymmärtää lopettaa. Liittyy siis palstaan?
- Anonyymi
Voiko palstalla ketään vainota, siis jos oletettavasti on terve ihminen mieleltään, niin tuskin kukaan palstalla kuvittelee moista. Kaikenlaista hörhöä toki tännekin mahtuu, mutta.... No mikään ei tavallaan yllätä.
Sivusta - Anonyymi
Hän tietää kyllä mitä tekee, ja sen on loputtava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko palstalla ketään vainota, siis jos oletettavasti on terve ihminen mieleltään, niin tuskin kukaan palstalla kuvittelee moista. Kaikenlaista hörhöä toki tännekin mahtuu, mutta.... No mikään ei tavallaan yllätä.
SivustaPeriaatteessa voi palstallakin, jos se toinen tunnistaa itsensä eikä ole ollenkaan toivottua kaipailua taikka rakkaudenosoittamista taikka jotain, kun on irl tehnyt selväksi, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Sillon olisi hyvä olla tarkempi ja osoittaa se sille ketä epäilee täällä vainosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaNiin, aloituksen spekuloimisen sijaan voi miettiä myös oman kirjallisen antinsa laatua, onko se herjaavaa, loukkaavaa, henkilöön menevää, tarkoituksellisten vihjauksien tekemistä, maalittamisen tapaista ja mitä näitä nyt on. Sivusta tämä hyvin sovellettavissa oleva huomio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kerro vieläkään mitään. Nyt sanot ketä syytät. Se loppuu siihen paikkaan. Vähän luulen että se olen minä. Vaikka aika neutraalisti olen viime aikoina tänne kirjotellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa voi palstallakin, jos se toinen tunnistaa itsensä eikä ole ollenkaan toivottua kaipailua taikka rakkaudenosoittamista taikka jotain, kun on irl tehnyt selväksi, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Sillon olisi hyvä olla tarkempi ja osoittaa se sille ketä epäilee täällä vainosta.
Periaatteessa palstalla voi lukea ja kokea ihan minkä tahansa olevan juuri itselleen, Toivottavasti kovin moni ei elä elämäänsä täältä luettujen kirjoitusten mukaan. Ja tuohon vainoamiseen, on se sen verran konkreettinen ja joskus vakavakin asia, ettei luulisi kovinkaan monen ihmisen ottavan siitä koppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo kerro vieläkään mitään. Nyt sanot ketä syytät. Se loppuu siihen paikkaan. Vähän luulen että se olen minä. Vaikka aika neutraalisti olen viime aikoina tänne kirjotellut.
Kyllä se olen minä varmasti. Aisti justiina puupään jo kaukaa.
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteessa palstalla voi lukea ja kokea ihan minkä tahansa olevan juuri itselleen, Toivottavasti kovin moni ei elä elämäänsä täältä luettujen kirjoitusten mukaan. Ja tuohon vainoamiseen, on se sen verran konkreettinen ja joskus vakavakin asia, ettei luulisi kovinkaan monen ihmisen ottavan siitä koppia.
Sillä juurikin olisi hyvä selvittää tuo perusteellisesti. Kuka vainoaa? Minäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit kertoa hänelle sen suoraan?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, aloituksen spekuloimisen sijaan voi miettiä myös oman kirjallisen antinsa laatua, onko se herjaavaa, loukkaavaa, henkilöön menevää, tarkoituksellisten vihjauksien tekemistä, maalittamisen tapaista ja mitä näitä nyt on. Sivusta tämä hyvin sovellettavissa oleva huomio.
Aloituksesta tuli mieleen monia asioita omastakin elämästä, siitä oikeasta, ei palstaan liittyvästä. Sen takia spekuloin.
Minun kirjallinen anti on hyvinkin korrektia, joten turha alkaa heitellä leimakirveitä edes sen asian varjolla että koet aloituksen olevan sinulle, se on mielestäni huomattavasti huolestuttavampaa. Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity palstaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity palstaan.
Liittyypäs! Palstaan ja ulkomaailmaan
Anonyymi kirjoitti:
Liittyypäs! Palstaan ja ulkomaailmaan
Tietenkin se liittyy molempiin, ei siitä täällä muuten olisi huutelemassa. Täällä on joku jonka kirjoitukset saa ahdistusta aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt mies järkiintyä.
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Tietenkin se liittyy molempiin, ei siitä täällä muuten olisi huutelemassa. Täällä on joku jonka kirjoitukset saa ahdistusta aikaan.
Hän ei ole niin fiksu että saisi ahdistusta aikaan, tässä on kyse periaatteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, aloituksen spekuloimisen sijaan voi miettiä myös oman kirjallisen antinsa laatua, onko se herjaavaa, loukkaavaa, henkilöön menevää, tarkoituksellisten vihjauksien tekemistä, maalittamisen tapaista ja mitä näitä nyt on. Sivusta tämä hyvin sovellettavissa oleva huomio.
Maalittamista selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olen minä varmasti. Aisti justiina puupään jo kaukaa.
Aistisi näyttää olevan vinoutunut/ sivusta
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Sillä juurikin olisi hyvä selvittää tuo perusteellisesti. Kuka vainoaa? Minäkö?
Hei, sinulle sunnuntaihin. Onko minun kirjoitukset olleet harmittavia, joita yksi päivä tein. Vastaatko mulle niin en enää koskaan kirjoita mitään, osa oli kivaa huumoria. Parhain terkuin tuttu tuntematon.
Anonyymi kirjoitti:
Hei, sinulle sunnuntaihin. Onko minun kirjoitukset olleet harmittavia, joita yksi päivä tein. Vastaatko mulle niin en enää koskaan kirjoita mitään, osa oli kivaa huumoria. Parhain terkuin tuttu tuntematon.
Hei vaan. Nyt en tiedä mitä kirjoituksia tarkoitat. Ei ole olleet harmittavia todennäköisesti. Sellaisia harvemmin ollut. Älä nyt luovuta, kun en paremmin tiedä mistä on kyse.
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Sama mieltä höpö,höpö. Kuinkahan paljon sivusto ihmisiä käy läpi vuoden 24h / 7 päivää. Kukan ei tällä vainoa ketään. On vain saman kaltaisia eroja,jätetyksi jätyjä ja kaipauksia.Saman laisia tunteita tapahtumia. Ei tarkoita juuri sinä. Ota järki käteet.
- Anonyymi
Kerro lisää miten tämä vainoaminen ilmenee, eikö joku anna sinun puhua ja kirjoitella mielinmäärin potaskaa toisista, käyttäytyä päin peetä vai onko joku oikeakin asia kyseessä? Mitään en kyseenalaista ja pidän sellaisia vähän kummajaisina jotka näin tekee. Jos ei ole puhtaat jauhot pussissa, niin ehkä silloin reagoi turhan voimakkaasti kauniisti sanoen. Vainoajat, stalkkerit ym sakki sucks btw, mutta niin kerro lisää. Onkohan tämäkin ketju taas pian mitä ihmeellisintä ulinaa ja mitätöintiä täynnä. Se jää nähtäväksi
- Anonyymi
Täällä kukaan ei tiedä kelle kirjoittelee, heitän itsekin kommentteja sinne, tänne
- Anonyymi
Kai ne on sit välillä osunnu ja uponnut, jos stalkkereina meitä pidät..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne on sit välillä osunnu ja uponnut, jos stalkkereina meitä pidät..
Mistähän syyystä kirjoittelet monikossa? Aika creepyä... -Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä sitä tietää mitkä kommentit tuo vainonkohteeksi itseään luuleva, kuvittelee olevan joltain tietyltä henkilöltä. Voi siis olla keltä tahansa mitkä osuu ja uppoo hänelle.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä, mutta toivoo kuitenkin ihan täysillä että menee oikeaan osoitteeseen. Ainakin jotkut toivovat. Mitä järkeä siinä muuten olisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mistä sitä tietää mitkä kommentit tuo vainonkohteeksi itseään luuleva, kuvittelee olevan joltain tietyltä henkilöltä. Voi siis olla keltä tahansa mitkä osuu ja uppoo hänelle.
Jaa-ah, taas alkoi sinun palstajampan iltasatuilu vastaamatta itse kysymykseen, sinä et voi toisten tilanteista mitään tietää ja jos koet aloituksen aiheen koskevan jotenkin itseäsi, niin katso peiliin ja samat sanat mahdollisille muillekin. Sivusta edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla palstan lisäksi mitään muuta sosiaalista kanssakäymistä? No aika monella muulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on näköjään monta persoonaa.
- Anonyymi
Elämäntaparikollisen tekemiset
- Anonyymi
Siellä yksi asianosainen ihan toiseen asiaan liittyen jatkamassa tyhjälle seinälle huutelua ja veren kaivamista omasta nenästään. Kyllä sellaiset perusteettomat ja määräävänsävyiset ilmoitukset voi kaiken järjen mukaan katsoa sellaiseksi uudeksi ilmenneeksi seikaksi, ellei ole umpipuolueellinen korruptiokelmi.
- Anonyymi
En kiinnostanut lainkaan kun olette olut ruma temppu. Itse asiassa olet itse vainominen
- Anonyymi
Just joo taas. Ei kande uskoo hämyjä.
- Anonyymi
Jatkakaa vaan.
- Anonyymi
Vai-no-har-hai-nen
- Anonyymi
Vai? No harhailee
- Anonyymi
Älä syytä minua elämästäni.
Ja minua ei suoraan sanottuna kiinnosta sinun elämäsi ollenkoon. - Anonyymi
Tämä on julkinen palsta tänne kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan, Suomessa on sananvapaus. Samoin julkiset tilat on julkisia. Ei täytä lähestymiskiellon pykäliä. Sinun pitäisi mennä itseesi ja miettiä miten olet käyttäytynyt ja mitä olet tehnyt. Ja voisitko saada sinua ahdistavat asiat loppumaan avoimella asiallisella keskustelulla.
- Anonyymi
Sä olet vähän pöljä nyt ja pumpulissa kasvanut
- Anonyymi
"Ja voisitko saada sinua ahdistavat asiat loppumaan avoimella asiallisella keskustelulla." Tuo on se ihan virallinenkin ohje. Ei ihmisiä voi laittaa syytteeseen jonkun luulojen takia. Asioista on ensin puhuttava.
- Anonyymi
Siis laitatko sinä jonkun oletetun vainoamisenkohteen syyksi sen että häntä vainotaan, ymmärrän että kapasiteetti joillain on rajallinen kuten sinun tapauksessasi. Ja tuollaiset ihmiset ei saisi lisääntyä koskaan, teidän hedelmistä syntyy ne koulukiusaajat.
- Anonyymi
Järkyttävää lukea tällaista. Provoihin pitää päästä alentamaan toista ihmistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet vähän pöljä nyt ja pumpulissa kasvanut
Tämä pölhäke kuvittelee varmasti kaiken koskevan omia nettiherjaamidsaan ja naurettavia slurrejaan. Ihan vastaava kuin joku kansallissosialisti, etnonationalisti mikä nyt korrekti ilmaisu on pitämässä vain omasta ns sananvapaudestaan kiinni ja tekemässä itsestään numeroa. It´s all about me me meeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis laitatko sinä jonkun oletetun vainoamisenkohteen syyksi sen että häntä vainotaan, ymmärrän että kapasiteetti joillain on rajallinen kuten sinun tapauksessasi. Ja tuollaiset ihmiset ei saisi lisääntyä koskaan, teidän hedelmistä syntyy ne koulukiusaajat.
Niin, hän ilmeisesti hakee painavia perusteita omille perättömille puheilleen ja kehtaa vielä peräänkuuluttaa avointa asiallista keskustelua. Ei muuta kun keskustelemaan asianomaisen tai lähes asianomistajan kanssa, niin sillä siitä särystä pääsee ehkä.
- Anonyymi
En vaivaudu edes vastaamaan näihin kommentteihin. Ap
- Anonyymi
Taas vainoaja-ap katsoi peliin ja moitti itseään tekemisistään. Kuka muu asiasta olisi tietoinen, kuin se, joka sitä tekee? Pieniaivoiset lähtevät mukaan pellen vedätyksiin ja heitä näyttää riittävän.
- Anonyymi
Sivusta vain, erityisherkkyys synnyttää ahdistusta ja vainoharha voi perustua johonkin aiempaan kokemaan. Toinen voi kokea sellaisen vainoksi, jota toinen ei voisi edes ajatella mahdolliseksi. Näkemyserot voivat olla niin suuria, että kärjistyminen ja tilanteeseen ylireakoiminen mahdollistaa tilanteesta paljon vakavemman kuin voisi olettaa.
Tässä uskon olevan suurin syy sille, miksi vainotapauksia on paljon tai sellaiseksi luokiteltavia tapauksia. Halu ymmärtää toista puuttuu. Nainen uhriutuu ja kokee tilanteen paljon ongelmallisemmaksi itselleen kuin lopulta on ja voihan olla, että häiriintyyy siksikin, kun pelkää paljastuvan jostain, mistä ei halua paljastua?
Toisen kokemalla on merkitystä ja näkemyserot voivat olla petollisia miehelle, koska hän harvemmin kokee tilannetta vakavaksi, jollei se siltä tunnu itsestä. Tällä tarkoitan sitä, että heidän välillä ei ole uhkaa, pelottelua, aggressiivista käytöstä vaan vain pelkoa paljastua ehkä jostain, mitä ei halua paljastaa itsestään. Ja toisen uteliaisuus ärsyttää.
Tilanteet ovat voineet muuttua alkuihastuksesta, vihaksi, pettymykseksi toiseen, kun toisella ei ollut riittävää kykyä aloitteellisuuteen. Koston halua synnyttänyt sitten ajan kanssa, kun huomannut toisen uteliaisuuden. Ymmärrys tilanteen vakavuudesta voi toiselta puuttua, jollei koe itse tilannetta samalla tavalla vakavaksi kuin vainoharhainen.
Vaikeita asioita, kun näkemyserot ovat suuria ja halu ymmärtää toista puuttuu. Eikä ota toisen poliisilla uhkailua todesta, koska ei koe tilannetta samalla tavalla vakavaksi. Kokemattoman miehen on vaikea ymmärtää tällaista, ehkä voi jopa huvittua toisen poliisi väittämistä ja uteliaisuus vain herää, miksi toinen asian kokee niin vakavana. Kun uhkaa ei ole toiselle tuottanut.
Näin voi tapahtua todellisessa elämässä. Itse en olisi uskonut tällaista mahdolliseksi aiemmin, mut nyt uskon. Samoin uskon sen, että tällä periaatteella näitä vainotapauksia on paljon Suomessa ja tulee olemaan myös jatkossa. Avainsanoja, erityisherkkyys, uhriutuminen, oma uhrin kokema "vainoharha".
Samoin kuin manipulointi, provosointi, säälimätön, raukkamainen, koston haluinen, ylireakointi, järjestäminen, peiliin katsomisen puute, syyt on aina muissa ei itsessä, ylimielisyys, itsekkyys. Koetaanko tällainen toiminta hyväksytymmäksi nyt, kun on ollut Trumppia, Putinia, Erdogania eli valta vaatii kylmäpäisyyttä ja alistavaa käytöstä muita kohtaan. Muuten ei koe saavansa oikeutta?
Sanotaan, että hyökkäys on paras puolustus, sillä ei ole merkitystä oletko oikeassa vai väärässä. Kaikki keinot on sallittuja, kun haluat voittaa toisen kaksintaistelussa? Siltä ainakin itsestä tuntui. Reilusta pelistä ei ollut puhettakaan, eikä oikeudenmukaisuudesta.- Anonyymi
Tämä. Vainoharhainen itserakas alistaja. Itsestään liikoja luuleva pelle. Tekstisi ei ole totta kuin sinulle. Toinen voi olla toista mieltä. Kumpikaan ei ole oikein eikä väärin.
Onneksi ei tarvitse olla tuommoisten kanssa missään tekemisissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Vainoharhainen itserakas alistaja. Itsestään liikoja luuleva pelle. Tekstisi ei ole totta kuin sinulle. Toinen voi olla toista mieltä. Kumpikaan ei ole oikein eikä väärin.
Onneksi ei tarvitse olla tuommoisten kanssa missään tekemisissä.Minun mielestä kuulosti ihan pätevältä pohdinnalta. Olen törmännyt vähän vastaavaan. Sivusta.
- Anonyymi
Sinähän olet vainoamisesta saanut tuomionkin? Muistelisin näin.
- Anonyymi
Hurjaa tekstiä ei voi muuta sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse olla tuommoisten kanssa missään tekemisissä.Ihme uikutusta, siellä näköjään yksi vainovaldemar vetänyt herneiden lisäksi nenään myös ehtaa maissipalkoa.
- Anonyymi
Korjaus, kärjistäminen muuttui järjestämiseksi, loppu osassa. Ei kannata lukea, jos koet maallittamisen ja uhriutumisen keinoksi syyllistää toista, ilman totuus pohjaa. Koska silloin näkemyserot ovat liian suuria ymmärtää asioita oikeudenmukaisesti. Tätäkin lisäystä yritin kymmeniä kertoja lähettää. Ymmärrän, että pahantahtoiset haluavat vain riitaa, ei sovitella asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tämä on se sama ukkeli joka on ulissut jostain tapauksestaan jo vaikka ja kuinka kauan, jutusta on kirjoitettu erään uutisoinnin yhteydessä ja tapauksen poikjkeuksellisuuteen nähden uutista on pidelty pimennossa. Harva vainoaja nimittäin alkaa spämmätä tuomareita, syyttäjiä ja kyybeleitä sadoilla sähköpostiviesteillä koska on tyytymätön tuomioonsa. Sillähän se poutapäivä just koittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme uikutusta, siellä näköjään yksi vainovaldemar vetänyt herneiden lisäksi nenään myös ehtaa maissipalkoa.
Juu, taitaa olla se sama jonku joku on laittanut vastaamaan teoistaan ja hän pillittää joutuneensa ansoitetuksi ja toimineens vastoin parempaa käsitystä siitä mikä kannattaa ja mikä ei. Iihmisten vainoaminen ei esimerkiksi kannata. Toisekseen syytteiden läpi menemiseen on tarvittu näyttöä kotirauhan rikkomisesta, työpaikalle ilmestymisestä, jatkuvasta viestinnästä, urkkimisesta ym, joten se ei ole mikään asianomistajan kokemusasia, vaan kylmää faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus, kärjistäminen muuttui järjestämiseksi, loppu osassa. Ei kannata lukea, jos koet maallittamisen ja uhriutumisen keinoksi syyllistää toista, ilman totuus pohjaa. Koska silloin näkemyserot ovat liian suuria ymmärtää asioita oikeudenmukaisesti. Tätäkin lisäystä yritin kymmeniä kertoja lähettää. Ymmärrän, että pahantahtoiset haluavat vain riitaa, ei sovitella asioita.
Niin eli yritit keskustella rakentavassa hengessä koneiston osien kanssa, no mikä oli vastaanotto, ehtoollisesta kiinteäksi öylätiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän syykin sille selviä, että miksi tätä njuttua on pidetty niin pimennossa, liittyykö sitten entiseen työpaikkaansa ja sen jyrkästi kieltäviin asenteisiin vai sitten johinkin muuhun mitä ei haluta tuoda esiin. Pitää kysyä varmaan Reinbothilta tai tarjota juttuvinkkiä. Pidän sellaista ihmistä luotettavana joka ei mene postikorteista pois tolaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän syykin sille selviä, että miksi tätä njuttua on pidetty niin pimennossa, liittyykö sitten entiseen työpaikkaansa ja sen jyrkästi kieltäviin asenteisiin vai sitten johinkin muuhun mitä ei haluta tuoda esiin. Pitää kysyä varmaan Reinbothilta tai tarjota juttuvinkkiä. Pidän sellaista ihmistä luotettavana joka ei mene postikorteista pois tolaltaan.
Tai hämäänny etukäteistietoviestinnästä "tämä olla törkiä vale" tai ota pitkän kaavan ilmaista lounasta ym hyvää veljeilyä vastaan kuin joku töttöhöörövaltuutettu (titteli erittäin taidokkaasti verhottu)
- Anonyymi
Tämäkin sivusta. Taidat olla itse erityisherkkä.
Erityisherkät on yleensä vaisuja henkilöitä, eivätkä halua
siitä kokoajan toitotettavan. Yrität jotain esittää alkuunpanijaksi.
Vainot käsitellään ihan muulla taholla. - Anonyymi
Älä kirjoita noin pitkiä tarinoita. Harva jaksaa lukea kun täällä on niin paljon eri ihmisten mielipiteitä. Jos haluan pitkän stoorin niin silloin otan kirjan ja luen sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin sivusta. Taidat olla itse erityisherkkä.
Erityisherkät on yleensä vaisuja henkilöitä, eivätkä halua
siitä kokoajan toitotettavan. Yrität jotain esittää alkuunpanijaksi.
Vainot käsitellään ihan muulla taholla.Et tiedä erityisherkistä mitään. Opiskele. On olemassa myös erittäin äänekkäitä erityisherkkiä.
- Anonyymi
Sivusta kirjoitelleen pitkästä monologista jäi mieleen sana reakointi. Koetas jo oppia kirjoittamaan oikein sana reagoida. Ja jos haluat esittää mielipiteen jostakin henkilöstä, kysäise henkilöltä itseltään, pitävätkö luulosi paikkansa, kirjoita vasta sitten.
- Anonyymi
Sama tonttu tulee aina noista näkemyseroista jauhamaan milloin mihkäkin aloitukseen. Vaarallinen tapaus jos kokee tällaisen asian olevan jotenkin näkemyseroista riippuvainen.
En nyt aloituksesta sano mitään, onko kuinka legittiä, nähnyt kyllä kröhöm... Itsekin näitä tapauksia jotka feikkiprofiileilla urkkivat tietoa, mutta se on jo oma juttunsa se. Harvemmin ovat vaarallisia, mutta kuullut myös todella vakavista tapauksista, mitkä räjähtänyt ihan käsiin kun suomineidot ovat muiden kulttuurien kanssa tekemisissä, ei aina pääty kovin hyvin. - Anonyymi
Kunnon soosiobaatti se on, pää soseena posmottaa tuota samaa ja mitätöi rikosten uhreja, no kohta hän poistuu ainakin hetkeksi selvittämästä ja minä en näe mitään syytä sille, miksi noin subliikki kaveri pitäisi eristykseen pistää. Verkostoitumaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tonttu tulee aina noista näkemyseroista jauhamaan milloin mihkäkin aloitukseen. Vaarallinen tapaus jos kokee tällaisen asian olevan jotenkin näkemyseroista riippuvainen.
En nyt aloituksesta sano mitään, onko kuinka legittiä, nähnyt kyllä kröhöm... Itsekin näitä tapauksia jotka feikkiprofiileilla urkkivat tietoa, mutta se on jo oma juttunsa se. Harvemmin ovat vaarallisia, mutta kuullut myös todella vakavista tapauksista, mitkä räjähtänyt ihan käsiin kun suomineidot ovat muiden kulttuurien kanssa tekemisissä, ei aina pääty kovin hyvin.Taas sinä teet noin. Kun teksti koskettaa tai ahdistaa sinuan iiin alat laittaa sitä jonkin troIIin piikkiin. Ehkä se onkin oikeasti sinulle tai vaikka minulle. Se ei silti tarkoita, että me ketään vainottaisiin, se voi olla aloittajan korvien välissä koko juttu.
- Anonyymi
Mitä vttua!! mee hoitoon
Kun ei nimiä laita tänne ei oo vainoamista.
tämähän on yleinen keskustelupalsta
ei tääl oop pakko olla👈 - Anonyymi
Kenelleköhän tämäkin taas on? Itse laitan välillä eräälle J- miehelle viestiä, ehkä kerran 2 kk.
Olisi hyvä laittaa edes nimikirjaimia tms. Eikä heitellä tuuleen. - Anonyymi
Joo. Ei kannata sekaantua mielenterveysongelmaisiin. Aiheuttavat harmia vainoharhoissaan.
- Anonyymi
No ei kyllä. Tunkevat jopa toisen kotiin.
- Anonyymi
Voi itku kun katkeroituessaan pitää tuota mielenterveyskorttia käyttää. Surullista sinun kannaltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi itku kun katkeroituessaan pitää tuota mielenterveyskorttia käyttää. Surullista sinun kannaltasi.
Lopeta, etkö itse nää toimintasi vääryyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta, etkö itse nää toimintasi vääryyttä?
En todellakaan, olen lähes täydellinen.
- Anonyymi
Puolustelevista vastauksista päätellen jonkun rustaama provo herättää tunteita.
- Anonyymi
Hyi hitto mitä vastauksia, toisaalta nämä provot palvelee tässä tapauksessa hyvin tarkoitustaan kun kaiken maailman hämäräjooseppeja hikoiluttaa selvästi.
- Anonyymi
Kokemattomuuttani, en osannut puolustaa itseäni. Jännitin liikaa, kokemus oli niin vastenmielinen. Nyt, kun olen mennyttä läpikäynyt niin tilanne on paremmin auennut itselleni. Itse en ollut alunperin edes kiinnostunut toisesta, mut hän näytti kiinnostuneen minusta.
Ehkä hän oli tottunut siihen, et asiat etenee vauhdilla ihastumiseen samoin kuin loppuukin yhtä nopeasti. Minun kohdalla ei niin käynyt niin ja eskaloitui sitten näin? Utelisuuttani sain tämänkin tuntumaan jopa mahdolliselta hänen kohdalla.
Itse olen varovainen, enkä lämpene helpolla toisiin, tämä hyvä todeta jälkeenpäin jopa hyväksi tavaksi toimia, koska tällaiset ihmiset eivät ole sellaisia, joiden kanssa voisi miettiä mitään pysyvämpää suhdetta. Joka perustuisi tasapainoiseen yhdessä oloon. Sekin on jälkiviisautta.
Ehdottomuus ja hyvin jyrkkä suhtautuminen vainoamisesta tullut itselle selväksi, ymmärrän ne vakavat vaino tapaukset, mut en sitä, että reakoidaan ja valheilla korostetaan omaa kokemaa paljon pahemmaksi kuin totuus on. Alistaminen eikä mikään muukaan kuulunut kuvioon. Enempi hyvällä halusin häntä ajatella siihen asti, kunnes totuus toisesta paljastui. Epäilyjä toki oli ja halusin saada enemmänkin epäilyille vastauksia, mikä oli sitten itselle haitaksi.- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Eli puolustaudut siis sillä, että kun vastais omaa ylivertaisuusharhaasi jouduit lakitupaan, ettet saanut ääntäsi tarpeeksi kuuluviin sen suhteen, kuinka viattomaksi tunteiden selvittelyksi koit itse tämän touhusi ja oikeastaan vain epäilit toisesta jotain, mikä sinun kuului paljastaa? Joo, terve vaan, et ole eikä ole sinun sielunveljet. Tietäjät tietää.
- Anonyymi
Minä olen kokenut sen, että ihmisillä on eroja, mikä on nopeaa etenemistä. Toisten mielestä voi harrastaa seksiä heti ja se ei ole nopeaa etenemistä, mutta tunteista puhuminen on. Toisilla se taas on toisinpäin.
- Anonyymi
Ymmärrän sen, että olen sohaissut ampiaispesään. Jokainen tietää itse totuuden, näkemyserot voivat olla suuria ja siksi turha odottaa samanmielisyyttä. Periaatteita hyvä olla, kaikilla ei riitä kykyä käsittelemään omaa tekemistä analysoivasti. Tämä tullut huomattua, vahvat tunteet estää järjen ja älyn käytön ja siksi sopiminen tuntuu niin turhalta monissa tapauksissa, tässäkin.
- Anonyymi
Ei ole ollut minkäänlaista häiriökäyttäytymistä. Sen voin vielä sanoa, että en näitä asioita tiistaisin jos kokisinz että asiat eteni oikeudenmukaisesti ja peliä oli reilua. Korostan, mitään uhkaa ei ollut, kaikki perustui olettamuksiin ja toisen kokemaan. Jokanoli ylireakoiva ja kärjistettyä valheilla, jotka pystyin todentamaan valheiksi.
Olin jäätynyt toisen väitteistä ja ilmapiiri oli syyllistävä, painostava ilmapiiri teki minusta vähemmän kyvykkään puolustajan, tiedostin jälkeenpäin, etten kyennyt kertomaan totuuksia, jotka olisivat olleet minulle eduksi. Luotin liika omaan avustajan, jolle olin kertonut tapahtumia ja oletin, et hän olisi niitä tuonut julki. Ei tuonut.
Edelleen korostan, et miehet ovat näissä heikoilla. Naiset uhriutumalla saavat etua, jolla jopa heidän valheiden todentaminen ei riitä sitä etua kaventamaan. Älkää miehet lähtekö leikkimään tällaisten naisten kanssa, niillä on tavoite riidellä ja siten saada hyötyä itselle. Ota etäisyyttä, jos vähänkin herää epäilyä, et toisessa on jotain outoa, itse halusin uskoa hyvän voimaan ja erehdyin olettamuksessani. Uteliaisuus ei kannata.- Anonyymi
Toistaisi, ei tiistaisin. Olisi reilua. Monta kertaa saa yrittää, et tallentuu tänne 😢 koskaan en tule ymmärtämään vääryyttä, enkä unohtamaan kokemaani. Sen opin tästä, enkä tule toistamaan niitä pieniä virheitä, joista kasvoi lopulta norsu. Asioista voi olla montaa mieltä, täällä niitä huono ratkoa, koska täällä enempi heitä väärin ymmärtäjiä ja ylireakoivia. Mut neuvoisin muille, et erityisherkkyys voi kääntyä myös pahuudeksi. Ehkä olen joillekin jopa sairas mieltäni, tärkeintä kuitenkin on, et tietää itse mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaisi, ei tiistaisin. Olisi reilua. Monta kertaa saa yrittää, et tallentuu tänne 😢 koskaan en tule ymmärtämään vääryyttä, enkä unohtamaan kokemaani. Sen opin tästä, enkä tule toistamaan niitä pieniä virheitä, joista kasvoi lopulta norsu. Asioista voi olla montaa mieltä, täällä niitä huono ratkoa, koska täällä enempi heitä väärin ymmärtäjiä ja ylireakoivia. Mut neuvoisin muille, et erityisherkkyys voi kääntyä myös pahuudeksi. Ehkä olen joillekin jopa sairas mieltäni, tärkeintä kuitenkin on, et tietää itse mitä on.
Ei sitten multa tän ketjun kirjoitukset. T. Yx toinen puolustautuja.🤒 🤕
- Anonyymi
Voitko kertoa nimen alkukirjaimet? Auttaisi nyt paljon
- Anonyymi
Alkukirjaimen siis
- Anonyymi
Miksi sinä sen tänne kirjoitat? Näin tämän päivän luetuimmat listalla, En lue tätä enää.
- Anonyymi
Harhaisten lotinaa tällaiset nimettömät viestit. Herätkää kommentoijat. Eihän se teille voi olla eikä minulle. Ainakin itselläni on numero saatavilla. Sinne tämä olisi tullut jos mulle olisi.
- Anonyymi
Tämä on kyllä kerrassaan huvittavaa, kun tämmöisista aloituksista hikeentyvä käy itse nostelemassa tätä aloitusta. Jos haluaa, että joku aihepiiri katoaa, niin hiljaisuus auttanee paremmin kuin se, etttä käy maanisesti mitätöimässä tasaisin väliajoin. Sivusta
- Anonyymi
En minä sinua vainoa, vaan seuraan liikkeitäsi. Miksi? Koska epärehellisyytesi johti siihen. Sinä olet jäänyt valheista kiinni ja nyt itsepuolustukseksesi yrität projisoida sinun luomasi ongelman minun harteilleni; olen vainoaja ja sinä uhri. Ehei, minä en ole vainoaja, etkä sinä uhri. Minä olen uhri ja sinä uhrasit suhteemme itsekkyytesi ja ajattelemattomuutesi alttarilla. Minä en ole se joka valehteli. Mitä tein väärin? Sen, että toin julki sen, mitä sinä olet? Ainoa mitä olen tehnyt väärin, oli luottaa sinuun ja olla avoin. Mitä sain siitä?
T: exäsi
PS: olen jo tavannut erään ihmisen, joka on ollut minulle hyvä ja aito.- Anonyymi
Hyvä, olen iloinen puolestasi. Vielä kun vain muistat olla rehellinen itsellesi.
- Anonyymi
Suosittelen oikeasti selvittämään ensin oman pään ja sitten käymään puolen suomen kimppuun vasta. Saattaa harhat kadot kun juttelet ammattilaisen kanssa. Tsemppiä ap, et ole ainoa. Joka päivä satoja suomalaisia jää ennen aikaiselle eläkkeelle mielenterveysongelmiensa vuoksi. Et ole yksin. Sinusta välitetään.
- Anonyymi
Sinä olet se sama tyyppi, joka on uhriutunut tästä jostain vainoamistuomiostaan ja ajanut muita suureen kiusaukseen valaista sellaista, mikä väistämättä tulee esiin ja mitä tulee ennenaikaiseen eläkkeeseen, niin itse olet kirjoittanut, että kela myönsi tällaisen pyytämättä. Liittyikö muuten vuosi 2017-2018 tähän jotenkin ajankohtana? Älä välitä, et ole varmaan ainoa jolla sekosi pää lopullisesti tuolloin. TT eli tietäjät tietää
- Anonyymi
En ole Hilja.
- Anonyymi
Kyllä niille vainoajille tulee lopulta lähtö tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Toivotaan näin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan näin!!!
P.S. Tämä oli sivusta, ei aloittajalta.
Kaikenlaisia nettirikollisia riittää useamman kuin yhden harmiksi, tietty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Tämä oli sivusta, ei aloittajalta.
Kaikenlaisia nettirikollisia riittää useamman kuin yhden harmiksi, tietty.Joo, tämmöiset verkkorikolliset ei ole edes torakan arvoisia. Sivusta tämäkin.
- Anonyymi
Sen voin kertoa, että ensin on A, ensi viikolla kerron enemmän.
- Anonyymi
Sivusta kommentoin, toiset tekee turhan vahvoja päätelmiä asioista pelkkiin oletuksiin liittyen. Mitkä kokee sitten itselleen ainoana totuutena. Ihmisillä tulee hyviä ja huonoja päiviä, ero näiden välillä voi olla suuri. On-/ off- käyttäytyminen voi perustua johonkin aiempaan tarinaan kenties. Luottamus pula ruokkii tällaiseen.
Tämä on hyvin todennäköistä monien kohdalla, että tehdään omia päätelmiä heppoisin perustein. Mitä muuta voi odottaa ihmisiltä, jotka eivät ole tasapainossa itsensä kanssa. Riidat ja ylireakoimiset heille voivat olla silloin normaalia käytöstä, kun syntyy epäilyä tai kun mielikuva perustuu vain olettamukseen.
Epävarmuus ja pahat traumat menneisyydessä voivat synnyttää harhaisen tavan suhtautua tulevaan. Mielikuva-, vaino-, käytös-,ajatus- ja pelko harha ym. Luottamuksen puute muihin ja pelot voivat synnyttää varhaisia tuntemuksia. Totuutta harvemmin tavoittaa silloin olettamalla asioita ja tilainteilla voi olla vaara kärjistyä.
Varmuutta oikeudenmukaisuuteen ja asioille harvemmin löydetään käräjillä, kun asioihin paneutumiseen kunnolla, ei riitä aika ja resurssitkaan. Pelaamalla mahdollisuus vaikuttaa lopputulokseen. Kokenut toimija pärjää silloin paljon paremmin kuin kokematon. Hyökkäys on paras puolustus, toimii hyvin Suomessa.
Itse kritiikki on aina hyvästä ja pyrkimys päästä totuuteen asioissa hyvä olla periaate. Itseä hyvä tutkailla myös kriittisesti, hyvä muistaa, et kukaan ei ole täydellinen, mut siihenkin voi yrittää pyrkiä. Näissä periaatteessa uskon vahvasti olevan naisilla enemmän haastetta kuin miehillä. - Anonyymi
Ilmeisesti ulosottoosiossa olisi kivempi.
- Anonyymi
"Lopeta kakkiminen. "
Kun erityisherkkä tai muuten vainoharhainen henkilö lukee tällä palstalla yllä olevan kommentin, hän luulee heti, että kyse on juuri hänestä. Hän tunnistaa jutusta itsensä, koska juuri hän käy kakalla. Kyseinen henkilö ei ota huomioon, että niin monet muutkin tällä palstalla kirjoittelevat henkilöt käyvät myös kakalle. On henkilöitä, joiden mielestä on aika kyse juuri heistä.
:) - Anonyymi
Siis aina kyse heistä, ei aika:) Tulee kirioitusvirheitä, kun nauraa kuset housussa:)
- Anonyymi
Niin sehän on kuulematta, sanomatta, ja kirjoittamattakin selvää.
- Anonyymi
Syyttäkää yleä ja iltalehteä. Nehän sen taidon osaavat.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321