Rakkaan tykkivene.

Anonyymi

Olisin valmis ottamaan vaikka piipun suuhun tai katsomaan suoraan piippuun ,

suojellessani pattyan ehtymättömiä kannabiz-varastoja.

Jos meriyhteydet suljetaan, kippari numball vie varmasti tykkiveneillään kuolemaa halveksuen ne kauniisti kimaltelevat hartsilatvaiset kepit suojaan salaisille saarille - joita ei näy edes kiinalaisissa sotilaskartastoissa.

5

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas että silleen, Tyttö 2010 haaveilluusioeedenissään lautapoikana tinderlumpurkaisensa ne rakentelee internetimuroiduille päikkäripaikkaa puuhun ja kloonilaiffi maatalousflösönsä kanssa kullanmuruineen menee vesipustoon, kun kläpillä savuasauna lämpenee ja suomi-thai haaveilluusioperhe menee tarkkailemaan kaikkinaista totuutta lintsille.

      Kaikki siis hyvin Pattayan Savossa.

      Ai että miten täällä Chiang Maissa ... no ei ole ollut tarvetta pakastella 40 kg sinttejä.
      Sen sijaan on tullut hankittua pakkaseen suoraan tuottajalta markkinahintaan tuoretta lihaa. On myös pari akvaviittipulloa snapsitarkoituksiin.

      • Anonyymi

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.

        Eedenissä on kalapitoiset rekkamiessafkat seuraavat viikot.

        Lihan ja kalan säilyvyys pakastimessa
        Naudanliha 6-9 kk
        Sianliha 3-6 kk
        Broileri 3-6 kk
        Jauheliha 2-3 kk
        Tuore kala 1-2 kk
        Savustettu kala 1-2 kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sun heiluvilles senssu... mistä ostit avkatiittiä chiang maissa, täälä hua hinissä ei saa?
        Viimeksi kun kävin, siellä suomessa, ostin skåne akvatiittiä, kaksi pulloa, tulijasisiksi, ne on jo snapsauteltu. Skåne akvatiitti on mausteisenpaa kuin tavallinen.
        Oletko juonut koskaan käärme viinaa, sellaista juovat täällä, naapurin mummo tekee, laitaa pulloon sylkevän copran ja, jotain intialaisia mausteita.
        By NumBall HHN 61v.

        Mutta itse asiassa kiinnostuin onko tuo käärmeviina todellakin miehekästä potenssia nostattava vakavassa määrin?


    • Anonyymi

      Haluatko tykin piippujen putsariksi tykkiveneeseen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe