Martinalla miljonäärimies.

Anonyymi

Näyttää miehellä olevan kuitenkin rahaa ja hyvät välit lasten äitiin.

166

15110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sofia ja Esko ovat festareilla,joko taas Sofialle maistuu Martinan ex.Ha Haa.😂👏.

      • Anonyymi

        Kun on puutteessa ja pakottaa,on pakko tyytyä aina Martinan hylkäämiin miehiin. Minusta olisivat sopiva pari ja on jo iso asuntoon valmiina jos lapsia tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on puutteessa ja pakottaa,on pakko tyytyä aina Martinan hylkäämiin miehiin. Minusta olisivat sopiva pari ja on jo iso asuntoon valmiina jos lapsia tekevät.

        Onks sitten taas nainen kierrätyksessä ja heräsikö Esko Sofian kans samasta sängystä tänä aamuna.?🤔.
        .


      • Anonyymi

        Pakko tyytyä jämiin ,kun ei saa muita miehiä nainen verkkoonsa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tyytyä jämiin ,kun ei saa muita miehiä nainen verkkoonsa enää.

        Hyvä veto aloituksentekijä aloitti heti taas Martinasta ja joku ymmärsi sen muuttaa Sofian ketjuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto aloituksentekijä aloitti heti taas Martinasta ja joku ymmärsi sen muuttaa Sofian ketjuksi.

        Sofia niin kännissä festareilla et gekkosessa ihmetellään mihin naisten sekoilu vielä päättyy yön aikana.😬.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on puutteessa ja pakottaa,on pakko tyytyä aina Martinan hylkäämiin miehiin. Minusta olisivat sopiva pari ja on jo iso asuntoon valmiina jos lapsia tekevät.

        Voi ei 😂 kyllä on mennyt kahdella muijalla lujaa taas kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sitten taas nainen kierrätyksessä ja heräsikö Esko Sofian kans samasta sängystä tänä aamuna.?🤔.
        .

        Tuskin, jos näin olisi päässyt käymään, niin ei siitä suurta vaaraa olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tyytyä jämiin ,kun ei saa muita miehiä nainen verkkoonsa enää.

        Esko haluaa vaan julkisuutta esiintymällä Sofian kanssa......hahhhhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko haluaa vaan julkisuutta esiintymällä Sofian kanssa......hahhhhaa

        No eiköhän sentään Eerikäinen ole tunnetumpi kuin Belorf, joka on pelkästään katiskamorsiamena ryvettynyt turhake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia niin kännissä festareilla et gekkosessa ihmetellään mihin naisten sekoilu vielä päättyy yön aikana.😬.

        Tarkoititko naisten (monikko!) sekoilulla Eskoa ja Sofiaa. :D
        Esko ei uskalla muihin naisiin koskea, kun Martina muuten suuttuu. Sofia taas ei edes henkensä uhalla huoli tätä Martinan exää eikä varsinkaan Esko-tossukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän sentään Eerikäinen ole tunnetumpi kuin Belorf, joka on pelkästään katiskamorsiamena ryvettynyt turhake.

        Ja Eerikäinen stripparina tunnettu lanteen heiluttaja ja " diplomaatin " poika....hehhehhe

        Samaa peruskoulutasoa molemmat, Sofia sentään kävi lukiota edes puoli vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on puutteessa ja pakottaa,on pakko tyytyä aina Martinan hylkäämiin miehiin. Minusta olisivat sopiva pari ja on jo iso asuntoon valmiina jos lapsia tekevät.

        Lapsia tekevät! Kirjoitat hulluja, ei silikoni tavaralla lapsia tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto aloituksentekijä aloitti heti taas Martinasta ja joku ymmärsi sen muuttaa Sofian ketjuksi.

        Martinan, Jesper ei omista yksin ökyasuntojaan Köpiksessä, eikä myöskään loma-asuntoa 😀, vaan ex- puolisonsa kanssa. Nyt vaan henkeä pidätellen odotellaan, milloin Aitolehti alkaa julkisesti puhua: MUN Köpiksen luksusasunnot! Mun Tanskan loma-asunto…mun, mun, mun, mun…Toivottavasti, Jesper on edelleen viisas ja pysyy myös viisaana, että laittaa oman perheensä kaiken edelle. Toivottavasti Aitolehti ei ala isännöimään liikaa miehen omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko haluaa vaan julkisuutta esiintymällä Sofian kanssa......hahhhhaa

        Esko ei tarvi sen julkisuutta , hän on tunnettu muutenkin , hyvä tyyppi ja aina ystävällinen kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan, Jesper ei omista yksin ökyasuntojaan Köpiksessä, eikä myöskään loma-asuntoa 😀, vaan ex- puolisonsa kanssa. Nyt vaan henkeä pidätellen odotellaan, milloin Aitolehti alkaa julkisesti puhua: MUN Köpiksen luksusasunnot! Mun Tanskan loma-asunto…mun, mun, mun, mun…Toivottavasti, Jesper on edelleen viisas ja pysyy myös viisaana, että laittaa oman perheensä kaiken edelle. Toivottavasti Aitolehti ei ala isännöimään liikaa miehen omaisuutta.

        Aivan sama , kun vaan rakkautta piisaa
        I h a n a a a a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama , kun vaan rakkautta piisaa
        I h a n a a a a

        Sinulle ehkä, mutta Aitolehti on kova rahan perään. Tuoreessa muistissa on ” mun Hanko, mun Espanjan villa…”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ehkä, mutta Aitolehti on kova rahan perään. Tuoreessa muistissa on ” mun Hanko, mun Espanjan villa…”

        Eikä muijalla ollut kuin tuulen huuhtoma per*e, kun Stefun vietteli Levillä 😳.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän sentään Eerikäinen ole tunnetumpi kuin Belorf, joka on pelkästään katiskamorsiamena ryvettynyt turhake.

        Sofia on maailmanmestari ja tunnetaan kylläkin siitä, sekä Miss Helsinki voitostaan.


      • Anonyymi

        Molemmat oli festareilla töissä. Esko ja Sofia on tehneet töitä ennenkin yhdessä, mm. juontaneet sinkkuristeilyohjelmaa.
        Jos sinä paneskelet työkavereiden ja ystäviesi kanssa, älä kuvittele, että muutkin toimii sinun tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei tarvi sen julkisuutta , hän on tunnettu muutenkin , hyvä tyyppi ja aina ystävällinen kaikille

        Älä viitsi valehdella.
        Esko ei todellakaan ole aina ystävällinen ja kiva tyyppi.
        Esko pahoinpiteli portsarina ollessaan asiakkaan ja on myös uhkaillut lappuliisoja lyömällä nyrkkinsä näiden auton ikkunaan ja sanomalla, että lappuliisojen on syytä pelätä häntä.
        Onko tämä sinun käsitys ystävällisestä miehestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei tarvi sen julkisuutta , hän on tunnettu muutenkin , hyvä tyyppi ja aina ystävällinen kaikille

        Resupekka Eerikäinen, joo onhan hänellä se hyvä tyyppi taulu , sitä kun katselee, niin voihan sitä jo alkaa itse uskoa siihen.

        Pelle on ja pellenä pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat oli festareilla töissä. Esko ja Sofia on tehneet töitä ennenkin yhdessä, mm. juontaneet sinkkuristeilyohjelmaa.
        Jos sinä paneskelet työkavereiden ja ystäviesi kanssa, älä kuvittele, että muutkin toimii sinun tavoin.

        Tuskin Eskosta on vaaraa , hame päällä ja liimattu tupee päässä riittää Esko Ensiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto aloituksentekijä aloitti heti taas Martinasta ja joku ymmärsi sen muuttaa Sofian ketjuksi.

        Joutui eroamaan, itki telkussa ja selitti siunattua ja onnellista. Jonkun jämä tämän hetkinen uusi mieskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän sentään Eerikäinen ole tunnetumpi kuin Belorf, joka on pelkästään katiskamorsiamena ryvettynyt turhake.

        Muija olevinaan Suomen seuratuin julkkis. On varmaan viranomaiset seuranneet, katiska jutun takia. Haukkui elättäjäänsä juopoksi, eipä sohvi itsekään lasiin sylje.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on maailmanmestari ja tunnetaan kylläkin siitä, sekä Miss Helsinki voitostaan.

        Taitaa olla maailman mestaruus jo vanhaa kauraa, samoin miss stadi titteli. Kumpikaan ei ole ammatti, jolla voi elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat oli festareilla töissä. Esko ja Sofia on tehneet töitä ennenkin yhdessä, mm. juontaneet sinkkuristeilyohjelmaa.
        Jos sinä paneskelet työkavereiden ja ystäviesi kanssa, älä kuvittele, että muutkin toimii sinun tavoin.

        Mitä töitä, esittelikö tekotissejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan, Jesper ei omista yksin ökyasuntojaan Köpiksessä, eikä myöskään loma-asuntoa 😀, vaan ex- puolisonsa kanssa. Nyt vaan henkeä pidätellen odotellaan, milloin Aitolehti alkaa julkisesti puhua: MUN Köpiksen luksusasunnot! Mun Tanskan loma-asunto…mun, mun, mun, mun…Toivottavasti, Jesper on edelleen viisas ja pysyy myös viisaana, että laittaa oman perheensä kaiken edelle. Toivottavasti Aitolehti ei ala isännöimään liikaa miehen omaisuutta.

        Tapaamiset taitaa olla taas tienvarsimotelleissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia niin kännissä festareilla et gekkosessa ihmetellään mihin naisten sekoilu vielä päättyy yön aikana.😬.

        Eihän hän ole ainakaan vielä noissa kuvissa sen ihmeemmin kännissä. Voihan paukkua ottaa olematta kovassa kännissä, vaan on sopivasti vauhti päällä. Suoraan hän lavalla käveli känniseksi ihmiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia tekevät! Kirjoitat hulluja, ei silikoni tavaralla lapsia tehdä.

        Eskollako silikonikikkeli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat oli festareilla töissä. Esko ja Sofia on tehneet töitä ennenkin yhdessä, mm. juontaneet sinkkuristeilyohjelmaa.
        Jos sinä paneskelet työkavereiden ja ystäviesi kanssa, älä kuvittele, että muutkin toimii sinun tavoin.

        Sitähän nuo kuvittelevat, jokaista tuttavaakin ja työkaveria luuluvat panokaveriksi. Ovat itse vissiin jakorasioita, kun muuten eivät ketään saa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muija olevinaan Suomen seuratuin julkkis. On varmaan viranomaiset seuranneet, katiska jutun takia. Haukkui elättäjäänsä juopoksi, eipä sohvi itsekään lasiin sylje.

        Pitäisikö sylkeä lasiin ja olla absolutisti, ettei olisi juoppo? Siinä on välimuotojakin.
        Sofia elää omilla tuloillaankin, paremmin kuin esim. sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä töitä, esittelikö tekotissejä.

        Et sinä ymmärrä kumminkaan yhtään mitään toisten töistä ja yleensäkään työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän nuo kuvittelevat, jokaista tuttavaakin ja työkaveria luuluvat panokaveriksi. Ovat itse vissiin jakorasioita, kun muuten eivät ketään saa,

        *luulevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä töitä, esittelikö tekotissejä.

        Eskoko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaamiset taitaa olla taas tienvarsimotelleissa...

        Siellähän ne halvat naiset kiertävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia tekevät! Kirjoitat hulluja, ei silikoni tavaralla lapsia tehdä.

        Mitäh? Onko Eskolla silikonipippeli?


      • Anonyymi

        Sofia ja Esko ovat aina olleet ystäviä. Mihin se ystävyys olisi kadonnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan, Jesper ei omista yksin ökyasuntojaan Köpiksessä, eikä myöskään loma-asuntoa 😀, vaan ex- puolisonsa kanssa. Nyt vaan henkeä pidätellen odotellaan, milloin Aitolehti alkaa julkisesti puhua: MUN Köpiksen luksusasunnot! Mun Tanskan loma-asunto…mun, mun, mun, mun…Toivottavasti, Jesper on edelleen viisas ja pysyy myös viisaana, että laittaa oman perheensä kaiken edelle. Toivottavasti Aitolehti ei ala isännöimään liikaa miehen omaisuutta.

        Kohta alkaa Tanskandoggin omaisuus olla mun Köpiksen asunto, mun maatila, mun, mun ,mun...etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaamiset taitaa olla taas tienvarsimotelleissa...

        Martinalle ovat tuttuja nämä tienvarsimotellit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskollako silikonikikkeli?

        Jos sitäkin on operoitu, who knows ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia niin kännissä festareilla et gekkosessa ihmetellään mihin naisten sekoilu vielä päättyy yön aikana.😬.

        No kaikkihan sen tietää mihin se päätyy 😅. Sammuu jonkun kullin suussa samalla ku nenäontelosta tippuu jotain valkosta jauhetta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle ovat tuttuja nämä tienvarsimotellit.

        Tottakai on…sivuovista tapaamisiin kuljetellulla…


    • Anonyymi

      Ei Martinalla ole mitään miestä.

      • Anonyymi

        Niinpä silloin on mies kun ollaan aviossa tai avoliitossa,Martina ja Jesperin suhde on deittailu pohjalla ja sillä siisti.🌅.


      • Anonyymi

        Tanskandoggin kaikki omaisuus on yhteisomistuksessa ex vaimon kanssa. Ilmeisesti tämä ex on ollut tuon perheen aivot.

        Koruliikkeen head of sales, ei Manager or Director !!!!!! pikkasen eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskandoggin kaikki omaisuus on yhteisomistuksessa ex vaimon kanssa. Ilmeisesti tämä ex on ollut tuon perheen aivot.

        Koruliikkeen head of sales, ei Manager or Director !!!!!! pikkasen eroa.

        Onkohan stalkkerilla hallussa nuo natiivi enkun tittelit.
        Head of sales = myyntipäällikkö, myyntijohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskandoggin kaikki omaisuus on yhteisomistuksessa ex vaimon kanssa. Ilmeisesti tämä ex on ollut tuon perheen aivot.

        Koruliikkeen head of sales, ei Manager or Director !!!!!! pikkasen eroa.

        Fiksu pariskunta eivät riitele omaisuudesta ja heillä on tärkeät et lapset voivat hyvin ja elävät eronkin jälkeen ystävinä.Erosta on jo kolme vuotta ja omaisuus on heillä vieläkin yhteinen,harvinaista toimintaa on nykyaikana heidän tyyli elää.🌹.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu pariskunta eivät riitele omaisuudesta ja heillä on tärkeät et lapset voivat hyvin ja elävät eronkin jälkeen ystävinä.Erosta on jo kolme vuotta ja omaisuus on heillä vieläkin yhteinen,harvinaista toimintaa on nykyaikana heidän tyyli elää.🌹.

        Martina ei tykkää, kun omaisuutta ei ole jaettu. :D Martinahan vaati Stefeulta 200 000 e hyvitykseksi - jaa-a, en kyllä tiedä mistä. Saahan sitä vaatia .Miksi ei samalla vaatinut 500 000 e? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan stalkkerilla hallussa nuo natiivi enkun tittelit.
        Head of sales = myyntipäällikkö, myyntijohtaja.

        Natiivi enkusta en tiedä, mutta meillä kutsuttiin head of sales = myymälävastaava /myymäläpäällikkö/ myynnistä vastaava, johtajat Manager or Director.

        Head of Unit = Yksikön päällikkö

        Toki löytyyhän näitä muitakin " väärennöksiä " paljon tänä päivänä, jopa sellaisia joilla ei minkäänlaista pätevää koulutusta kutsuvat itseään " mukahyvinvointivalmentajaksi " etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei tykkää, kun omaisuutta ei ole jaettu. :D Martinahan vaati Stefeulta 200 000 e hyvitykseksi - jaa-a, en kyllä tiedä mistä. Saahan sitä vaatia .Miksi ei samalla vaatinut 500 000 e? ;D

        Jos, Martina alkaa vaatia jotain miehen omaisuuden suhteen, niin morjens, tossunkuva persiissä saa hypätä ”maitojunaan”, joka tuo tyrkyn Suomeen 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu pariskunta eivät riitele omaisuudesta ja heillä on tärkeät et lapset voivat hyvin ja elävät eronkin jälkeen ystävinä.Erosta on jo kolme vuotta ja omaisuus on heillä vieläkin yhteinen,harvinaista toimintaa on nykyaikana heidän tyyli elää.🌹.

        Martina myös hoitanut hyvin kaveruuden isien kanssa, fiksua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei tykkää, kun omaisuutta ei ole jaettu. :D Martinahan vaati Stefeulta 200 000 e hyvitykseksi - jaa-a, en kyllä tiedä mistä. Saahan sitä vaatia .Miksi ei samalla vaatinut 500 000 e? ;D

        Oli sillä niihin oikeus ,
        Kun hän on tuonut osuutensa firmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sillä niihin oikeus ,
        Kun hän on tuonut osuutensa firmaan

        Mitä Martina on tuonut Stefun firmaan? Siihen konkkaan menneeseen vai toiseen…? Entä Stefun osuus Martinan firmasta sitten, sillähän kuulemma menee niin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Martina on tuonut Stefun firmaan? Siihen konkkaan menneeseen vai toiseen…? Entä Stefun osuus Martinan firmasta sitten, sillähän kuulemma menee niin hyvin.

        Mediassa kerrotun perusteella se olisi ollut Stefu, jonka olisi pitänyt vaatia erorahaa.

        Martina kertoo aiemmassa kirjassaan Stefusta näin:
        ”Arvostan Stefanissa hänen bisnesälyään ja rohkeutta tehdä itsenäisesti isojakin päätöksiä. Mitä tulee yritykseni toimintaan, Stefan on ollut opettajani ja inspiraationi lähde.”

        Ja Stefu puolestaan ex-parin taloudesta:

        ”Voin sanoa, ettei Martina ole maksanut koko suhteemme aikana penniäkään asumisestamme, ulkomaanmatkoistamme tai elämästämme, Stefu sanoo.”

        … Tyttäremme on ollut yksivuotiaasta asti tarhassa, ja kuusi viime vuotta meillä on ollut viidestä kuuteen työntekijää Suomessa ja Espanjassa.

        – Martina on saanut luoda uraansa stressaamatta mistään normaali-ihmisen kuluista.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina myös hoitanut hyvin kaveruuden isien kanssa, fiksua

        Siis kenen isien kanssa ?????????

        So Pritty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sillä niihin oikeus ,
        Kun hän on tuonut osuutensa firmaan

        Ehkä jopa perintörahoihin oli omasta mielestään oikeus, kun on kerran yhteisen lapsen äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jopa perintörahoihin oli omasta mielestään oikeus, kun on kerran yhteisen lapsen äiti.

        Martina fanit ne yhä vaan jaksaa riehua siitä, kun Sofia oli Bambin kanssa kesällä Eirassa. Kauheaa, mennyt lapsen äidin ja lapsen kotiin. Paitsi että lapsen äiti oli ottanut oman asunnon jo kevättalvella sekä asui Hangossa. Kuinka monta Stefun asuntoa olisi pitänyt varata lapsen äidin käyttöön, koska on lapsen äiti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina fanit ne yhä vaan jaksaa riehua siitä, kun Sofia oli Bambin kanssa kesällä Eirassa. Kauheaa, mennyt lapsen äidin ja lapsen kotiin. Paitsi että lapsen äiti oli ottanut oman asunnon jo kevättalvella sekä asui Hangossa. Kuinka monta Stefun asuntoa olisi pitänyt varata lapsen äidin käyttöön, koska on lapsen äiti?

        Martina olis lentänyt jo puolen vuoden suhteen jälkeen, kuin leppäkeihäs ilman äidiksi hankkiutumista. Oliko tuore isukki synnytyksessä mukana tai edes hakemassa äitiä ja vastasyntynyttä sairaalasta kotiin ?

        Onnea vaan valitsemallaan tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina olis lentänyt jo puolen vuoden suhteen jälkeen, kuin leppäkeihäs ilman äidiksi hankkiutumista. Oliko tuore isukki synnytyksessä mukana tai edes hakemassa äitiä ja vastasyntynyttä sairaalasta kotiin ?

        Onnea vaan valitsemallaan tiellä.

        Ero tuli kertaalleen jo ennen lapsen syntymää ja sen jälkeen vielä monta kertaa. Martinan itsensä kertoman mukaan oli riitaisa suhde.

        ”Martinan ja Stefanin yhteinen lapsi Isabella syntyi syyskuussa. Pari erosi ennen Isabellan syntymää. Kesällä 2012 kuudennella kuulla raskaana ollut Martina kommentoi eroa IS:lle.

        -Kyllä, olemme eronneet. Enempää en halua asiaa kommentoida, surullisen kuuloinen Martina kommentoi tuolloin IS:lle.

        Kun Isabella syntyi, olivat Martina ja Stefan mediatietojen mukaan eronneita. Lehdistö sai tietää vauvan syntymästä, kun Martinan ex-mies Esko Eerikäinen kertoi asiasta Facebookissa.”(IS)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Martina on tuonut Stefun firmaan? Siihen konkkaan menneeseen vai toiseen…? Entä Stefun osuus Martinan firmasta sitten, sillähän kuulemma menee niin hyvin.

        Mitä osuutta firmaan. Kun lasketaan 9v, elinkustannukset merkkilaukut rahat, matkat ym. tuskin on ollut exän firmassa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina fanit ne yhä vaan jaksaa riehua siitä, kun Sofia oli Bambin kanssa kesällä Eirassa. Kauheaa, mennyt lapsen äidin ja lapsen kotiin. Paitsi että lapsen äiti oli ottanut oman asunnon jo kevättalvella sekä asui Hangossa. Kuinka monta Stefun asuntoa olisi pitänyt varata lapsen äidin käyttöön, koska on lapsen äiti?

        Hirveä saavutus on olla lapsen äiti, noitahan on pilvin pimein, etenkin yh-äitejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa kerrotun perusteella se olisi ollut Stefu, jonka olisi pitänyt vaatia erorahaa.

        Martina kertoo aiemmassa kirjassaan Stefusta näin:
        ”Arvostan Stefanissa hänen bisnesälyään ja rohkeutta tehdä itsenäisesti isojakin päätöksiä. Mitä tulee yritykseni toimintaan, Stefan on ollut opettajani ja inspiraationi lähde.”

        Ja Stefu puolestaan ex-parin taloudesta:

        ”Voin sanoa, ettei Martina ole maksanut koko suhteemme aikana penniäkään asumisestamme, ulkomaanmatkoistamme tai elämästämme, Stefu sanoo.”

        … Tyttäremme on ollut yksivuotiaasta asti tarhassa, ja kuusi viime vuotta meillä on ollut viidestä kuuteen työntekijää Suomessa ja Espanjassa.

        – Martina on saanut luoda uraansa stressaamatta mistään normaali-ihmisen kuluista.”

        Tää oli parasta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä saavutus on olla lapsen äiti, noitahan on pilvin pimein, etenkin yh-äitejä.

        Harvan yh-äidin ex-kumppani antaa naisen asua heppatilalla ja sen lisäksi vielä pitää omaisuutta ja kotia Eiranrannassa, varsinkin jos naisella on oma asunto toisaalla ja on erottu. Martina fanien mielestä se vaan vissiin menee niin, että lapsen äidillä on loputon ja rajaton oikeus kaikeen miehen omaisuuteen?


    • Anonyymi

      Moikkelis, näen heti että taas vihakirjoittajia kismittää Martinan useat miehet ja elämässä onnistuminen. Sellaista se on, että menestyvänä yrittäjänä Martina tienaa 400.000 vuodessa ja kun myös romanssia pukkaa köpiksessä niin oi sitä kiukun määrää. Kannattaa elää mieluummin omaa elämää kun haukkua muita. Mä vietin ihanan illan eilen yhdessä hesan parhaista ravintoloista mutta en kerto missä. Nyt en jaksa kirjoittaa enempää kun on vähän krapula. Mulle 3 lasia viiniä alkaa olla jo aika ööveriä. Mut hei, pitäkää lippu korkealla sillä eihän se teiltä ole pois Martinan menestys.

      • Anonyymi

        Niin vietin minäkin, mutta en vaan nähnyt sinua siellä , taisit istua lähimmässä räkälässä samanlaisten tuttujen kanssa.

        Yksi asia ei vaan kirjoituksessasi oikein natsaa, tämä Martinan menestys, onko menestystä, jos on useita miessuhteita, sillä mitään muuta menestystä ei näytä olevan. Eikä niistä yksikään ihan menestys ole ollut, enemmän tai vähemmän ressukoita/rikollisia eli laatukriteerit ovat luokkaa kierrätyskamaa.

        Mut hei, ainahan sitä tänne voi kirjoitella ja lippua heiluttaa....So Pritty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vietin minäkin, mutta en vaan nähnyt sinua siellä , taisit istua lähimmässä räkälässä samanlaisten tuttujen kanssa.

        Yksi asia ei vaan kirjoituksessasi oikein natsaa, tämä Martinan menestys, onko menestystä, jos on useita miessuhteita, sillä mitään muuta menestystä ei näytä olevan. Eikä niistä yksikään ihan menestys ole ollut, enemmän tai vähemmän ressukoita/rikollisia eli laatukriteerit ovat luokkaa kierrätyskamaa.

        Mut hei, ainahan sitä tänne voi kirjoitella ja lippua heiluttaa....So Pritty

        dynaamisilla naisilla on aviomies ja rakastaja tai pari miesjuttua samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vietin minäkin, mutta en vaan nähnyt sinua siellä , taisit istua lähimmässä räkälässä samanlaisten tuttujen kanssa.

        Yksi asia ei vaan kirjoituksessasi oikein natsaa, tämä Martinan menestys, onko menestystä, jos on useita miessuhteita, sillä mitään muuta menestystä ei näytä olevan. Eikä niistä yksikään ihan menestys ole ollut, enemmän tai vähemmän ressukoita/rikollisia eli laatukriteerit ovat luokkaa kierrätyskamaa.

        Mut hei, ainahan sitä tänne voi kirjoitella ja lippua heiluttaa....So Pritty

        Noo, Martina menestyy kyllä kohtuullisen hyvin. Monessakin mielessä. Miten lie oma menestymisesi, kun on tarve vähätellä muita ihan hyvin asiansa haldaavia ? Ettei nyt olisi hiukan kadeoksennusta suussa. Sinä tuskin tienaat about 250k vuodessa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vietin minäkin, mutta en vaan nähnyt sinua siellä , taisit istua lähimmässä räkälässä samanlaisten tuttujen kanssa.

        Yksi asia ei vaan kirjoituksessasi oikein natsaa, tämä Martinan menestys, onko menestystä, jos on useita miessuhteita, sillä mitään muuta menestystä ei näytä olevan. Eikä niistä yksikään ihan menestys ole ollut, enemmän tai vähemmän ressukoita/rikollisia eli laatukriteerit ovat luokkaa kierrätyskamaa.

        Mut hei, ainahan sitä tänne voi kirjoitella ja lippua heiluttaa....So Pritty

        Voe, voe tokkiinsa että jo sunnuntaiaamuna jaksat ilkeyksiä kirjoitella.
        Onkos sinullakin se raskas kolmen K:n syndrooma? Siitä on nykylääketieteen mukaan jopa mahdollisuus parantua. Tsemppiä❤️


      • Anonyymi

        Kuka käyttää sanaa "hesa"

        Taidat olla maaalainen, moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka käyttää sanaa "hesa"

        Taidat olla maaalainen, moukka.

        Ja taas sai Martina riidan aikaan, vaikkei ole edes paikan päällä😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka käyttää sanaa "hesa"

        Taidat olla maaalainen, moukka.

        No niinpä, tuli taas varsinainen 14 vuotiaan avautuminen? 🙄 Mistä pieneen päähäsi on tullut ajatus, että maalla asuvat ovat moukkia? Yritä sivistää itseäsi, ihan omaa tulevaisuut-tasikin ajatellen. Elämä on muutakin, kuin muiden väheksymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        dynaamisilla naisilla on aviomies ja rakastaja tai pari miesjuttua samaan aikaan.

        Epärehelliseksi ja puolisoaan tarkoituksella loukkaavaksi tuota kutsutaan. Enpä ole petturin ennen kuullut nimittävän tekoaan dynaamisen naisen teoksi. Kaikella tavalla sitä huonoa omaatuntoa pitää yrittää vaientaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, Martina menestyy kyllä kohtuullisen hyvin. Monessakin mielessä. Miten lie oma menestymisesi, kun on tarve vähätellä muita ihan hyvin asiansa haldaavia ? Ettei nyt olisi hiukan kadeoksennusta suussa. Sinä tuskin tienaat about 250k vuodessa kuitenkaan.

        Kerrotko missä se Martina menestyy. Puheitaan ei lasketa menestykseksi esim sitä hyvinvointivaikuttajan titteli kuuluu minulle tms. Eli ihan nyt konkreettista esimerkkiä


      • Anonyymi

        Jaa, että menestys miesmaailmassa? En aivan menisi kehumaan sellaisella miesmenestyksellä, missä määrä korvaa laadun.


      • Anonyymi

        Olet kuin lapsi, jankutat samas vaikka se ei mitenkään sovi tai osu. Ymmärrätkö, että kommentit on ketjussa "Martinalla on miljonäärimies"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko missä se Martina menestyy. Puheitaan ei lasketa menestykseksi esim sitä hyvinvointivaikuttajan titteli kuuluu minulle tms. Eli ihan nyt konkreettista esimerkkiä

        Nyt on pakko kommentoida. Kyllä Martina työssään menestyy kohtuullisesti. Yrittäjällä se menestys näkyy, kun lasketaan, miten paljon "viivan" alle jää plussaa. Martina tekee hitosti töitä ja siitä yleensä palkitaan, näin se usein menee, ei toki aina. En tarkoita, että raha on tärkeintä, mutta tuo se turvallisuutta ja helpottaa elämistä aika tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, Martina menestyy kyllä kohtuullisen hyvin. Monessakin mielessä. Miten lie oma menestymisesi, kun on tarve vähätellä muita ihan hyvin asiansa haldaavia ? Ettei nyt olisi hiukan kadeoksennusta suussa. Sinä tuskin tienaat about 250k vuodessa kuitenkaan.

        Siitä en olisi niin varma.....So Pritty


      • Anonyymi

        Vaikuttaa et joku ei pysty hengittämään ja elää elämäänsä, jos ei koko ajan ole Martina ajatuksissa ja teoissa sen ajatus maailmassaan.🤔 ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että menestys miesmaailmassa? En aivan menisi kehumaan sellaisella miesmenestyksellä, missä määrä korvaa laadun.

        Totta, aikamoista resupekka ainesta ovat Martinan miehet olleet ja tuskin laatu siitä tulevaisuudessakaan kohenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko kommentoida. Kyllä Martina työssään menestyy kohtuullisesti. Yrittäjällä se menestys näkyy, kun lasketaan, miten paljon "viivan" alle jää plussaa. Martina tekee hitosti töitä ja siitä yleensä palkitaan, näin se usein menee, ei toki aina. En tarkoita, että raha on tärkeintä, mutta tuo se turvallisuutta ja helpottaa elämistä aika tavalla.

        Miten niin se tekee hitosti töitä? Taidat olla "mainonnan uhri ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa et joku ei pysty hengittämään ja elää elämäänsä, jos ei koko ajan ole Martina ajatuksissa ja teoissa sen ajatus maailmassaan.🤔 ?.

        Katsoin eka sivun ja on Martinasta siinä jo 7 aloitusta,Hu Hu sentään.On sentään kaksi Sanna Marin ja yksi Niinistön aloitus ketju.Kova kolmikko täytyy myöntää,on ainakin juoruakkojen joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin se tekee hitosti töitä? Taidat olla "mainonnan uhri ".

        Yritystoiminta on aika tuttua, siksi arvostan sitä, mitä saa jäämään yrittäjä "viivan" alle, hyvin yksinkertaista pyri siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka käyttää sanaa "hesa"

        Taidat olla maaalainen, moukka.

        ”Hesaa” käyttävät maalaiset. Stadilaiset asuu Stadissa 👍.


      • Anonyymi

        "pitäkää lippu korkealla" on sanonta 1970- luvulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko kommentoida. Kyllä Martina työssään menestyy kohtuullisesti. Yrittäjällä se menestys näkyy, kun lasketaan, miten paljon "viivan" alle jää plussaa. Martina tekee hitosti töitä ja siitä yleensä palkitaan, näin se usein menee, ei toki aina. En tarkoita, että raha on tärkeintä, mutta tuo se turvallisuutta ja helpottaa elämistä aika tavalla.

        Vai oikein hitosti töitä...hm työnlaatu on vaan epäselvää, ne roska tv-ohjelmat menivät jo .
        Puistojumppa ( joka tosin ilmainen ) meni persiilleen. Valmennukset eivät myy, entä muiden härpäkkeiden myynti ? Ehkä tämä instan kysy mitä vain osio on kultasuoni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin se tekee hitosti töitä? Taidat olla "mainonnan uhri ".

        Martina tekee hitosti töitä on todellakin vain vitsi. Taitaa työn laatu olla samaa tasotonta sorttia kuin ovat miessuhteetkin.


      • Anonyymi

        Et sitten yhtään yläkanttiin noita Martinan tuloja laittanut.
        Martinan tulot 2020 oli 214000, siitä pois verot n 40% muut pakolliset maksut, joten tuo sinun 400000 oli ihan vaan vähäsen liioiteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, Martina menestyy kyllä kohtuullisen hyvin. Monessakin mielessä. Miten lie oma menestymisesi, kun on tarve vähätellä muita ihan hyvin asiansa haldaavia ? Ettei nyt olisi hiukan kadeoksennusta suussa. Sinä tuskin tienaat about 250k vuodessa kuitenkaan.

        Kohtuullisen hyvin meni puistokiertuekin... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko kommentoida. Kyllä Martina työssään menestyy kohtuullisesti. Yrittäjällä se menestys näkyy, kun lasketaan, miten paljon "viivan" alle jää plussaa. Martina tekee hitosti töitä ja siitä yleensä palkitaan, näin se usein menee, ei toki aina. En tarkoita, että raha on tärkeintä, mutta tuo se turvallisuutta ja helpottaa elämistä aika tavalla.

        Työt jäi kesken puistotourillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko missä se Martina menestyy. Puheitaan ei lasketa menestykseksi esim sitä hyvinvointivaikuttajan titteli kuuluu minulle tms. Eli ihan nyt konkreettista esimerkkiä

        Martina on mm menestyvä yrittäjä. Lahjakas monessakin urheilulajissa. On sisua ja vie päättäväisesti asioita maaliin. Energinen tyyppi, ja joka muuta väittää, puhuu paskaa. Sohvalta.


    • Anonyymi

      Miten niin Martinalla on miljonäärimies? Taas fani käsikirjoittaa. Voi voi

      • Anonyymi

        Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen.Kuka valittiin silloin voittajaksi ylivoimaisesti. ?Näin se menee kuitenkin.Marina Martina Martina Martina Martina Martina.


      • Anonyymi

        Martina-fanit käsikirjoittavat idolinsa elämää hänen itsensä ja oman mieltymyksensä mukaiseksi. Miljonäärimies???? Tanskalainen roskajulkkis sillä naisella on tällä erää menossa ja entisten merkkien mukaisesti ei kovin montaa kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen.Kuka valittiin silloin voittajaksi ylivoimaisesti. ?Näin se menee kuitenkin.Marina Martina Martina Martina Martina Martina.

        Niin se vaan menee. Martina on siksi niin kiehtova, kun hän on niin täysin taulapää. Aivan uskomatonta, että nelikymppinen nainen voi olla Martinan tavoin hölmö. Mutta jaksaa vuodesta toiseen antaa naurunaiheita.


      • Anonyymi

        No ei varmaan kirjoita, ne on näitä ilkeitä provo juttuja. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan kirjoita, ne on näitä ilkeitä provo juttuja. 😄

        Mikä on näitä ilkeitä provo? Sitten seuraa juttuja? Oletko laistanut äidinkielen oppitunnit vai oletko muuten vaan tyhmä?

        Jesperistä on sen verran tietoa, että hän on juuri yhtä miljonääri kuin Martinakin. Omaisuus on yhteistä vaimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina-fanit käsikirjoittavat idolinsa elämää hänen itsensä ja oman mieltymyksensä mukaiseksi. Miljonäärimies???? Tanskalainen roskajulkkis sillä naisella on tällä erää menossa ja entisten merkkien mukaisesti ei kovin montaa kuukautta.

        Onks tää Sanna Marin kans taulapäää,vai miksi hänestä on päivittäin satoja viestejä niinkuin Martinasta kans. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaan menee. Martina on siksi niin kiehtova, kun hän on niin täysin taulapää. Aivan uskomatonta, että nelikymppinen nainen voi olla Martinan tavoin hölmö. Mutta jaksaa vuodesta toiseen antaa naurunaiheita.

        Ai taulapäät on kiehtovia, no en kyllä ketään taulapäät jaksa seurata ja hänestä kirjoitella, eli summa summarum, sinä itse taidat olla vähän lyhyillä VALOILLA oleva heikkolahjainen, kun jaksat jostain julkkis tyypistä saada itsellesi iloa.... täysin käsittämätöntä🤔siis NAURUA😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää Sanna Marin kans taulapäää,vai miksi hänestä on päivittäin satoja viestejä niinkuin Martinasta kans. ?

        Mikä on taulapää? Joku maalaisten sanonta vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaan menee. Martina on siksi niin kiehtova, kun hän on niin täysin taulapää. Aivan uskomatonta, että nelikymppinen nainen voi olla Martinan tavoin hölmö. Mutta jaksaa vuodesta toiseen antaa naurunaiheita.

        Siinä tämä Martinan juju ilmeiseti juuri piileekin, kun on auttamattoman yksinkertainen ja tyhmä.

        Joo Tanska on ihana kaupunki and So Pritty.....hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen.Kuka valittiin silloin voittajaksi ylivoimaisesti. ?Näin se menee kuitenkin.Marina Martina Martina Martina Martina Martina.

        Marina siis voitti? Mikä on Marinan sukunimi? Minkä äänestyksen/kilpailun voitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen.Kuka valittiin silloin voittajaksi ylivoimaisesti. ?Näin se menee kuitenkin.Marina Martina Martina Martina Martina Martina.

        Hyvä oivallus!💪.


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo aloitus ole tehty sentakia että täällä alettaisiin taas haukkumaan Martinaa, ei ole minkään fanin tekemä.

      • Anonyymi

        Totta kai oli tehty siksi,et kahelit kiihtyy entistä enemmän haukkuu Martina.Joku hokas heti asian ja jatkoi ketjua Sofialla.👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai oli tehty siksi,et kahelit kiihtyy entistä enemmän haukkuu Martina.Joku hokas heti asian ja jatkoi ketjua Sofialla.👍.

        Hönöt se on Sofia fani joka tekee nää aloitukset ja yrittäjää jo kaikki tajuta se vihdoinkin.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönöt se on Sofia fani joka tekee nää aloitukset ja yrittäjää jo kaikki tajuta se vihdoinkin.!

        Miksi te Martina-fanit edelleenkin vedätte Sofiaa Martina-ketjuihin? Onko teiltä mennyt ohi, että Martinan ex-lompakko-Stefan ja Sofia ovat eronneet? Eipä silti, Sofia elättää itsensä julkisuudella Martinan tavoin, joten palveluksenhan teette, kun pidätte häntä tapetilla.


      • Anonyymi

        Sillehän ei mitään voi, että tämä Aitolehti on tyhmin julkisuuden tyrkky vähään aikaan.


    • Anonyymi

      Moikkelis, tänään poikkean Eat Like Martina periaatteista ja lähdemme muutaman tunnin kuluttua haukkamaan pizzaa. Mikä on kantakaupungin paras pizzapaikka? Ei tarvitse olla Martinan kulmilla kaartinkaupungissa vaan esim. Ullanlinna-Kamppi alueella. Martina syö aina niin terveellisesti ja kevyesti. Niin minäkin mutta tänään on poikkeuspäivä. Force majeure.

      • Anonyymi

        Martina syö nagikeitoa ja juo sitruuna/suolavettä.

        Sofian kadulla on kuulemma Hgin paras Pizzeria ( nimeä en muista ) , jospa menet sen katsastamaan, voi olla että et ihan suoralta kävelyltä sisään pääse ( paikkavaraus ). Onhan niitä paljon muitakin, googlaa 10 parhaimmaksi rankattua pizzeriaa.


      • Anonyymi

        Martinahan ei asu enää garkin omistamassa asunnossa koska se on käyttökiellossa viranomaisten määräyksestä. Joten moikkelis, elä tätä päivää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinahan ei asu enää garkin omistamassa asunnossa koska se on käyttökiellossa viranomaisten määräyksestä. Joten moikkelis, elä tätä päivää..

        Ja tuolla joku Martinan hateri jaksaa väittää että "Martinan fanit käsikirjoittavat Martinan elämää...". Tuosta 13:21 kirjoituksesta näemme oikein tyypillisen esimerkin kuinka Martinan haterit yrittävät käsikirjoittaa Martinan elämää. Lisäki lehtijutut tuodaan vääristellen ja pois jättäen asioita niin että totuus vääristyy. Instaa kytätään ja sitten tänne tullaan vääristelemään instassa olevia asioita. Jopa Martinalle halutaan antaa joku toinen nimi mikä se on. Suoranaisia valheita esim. lasten huoltajuudesta ja niin monesta monesta muusta asiasta. Martinan haterit yrittävät käsikirjoittaa Martinan elämää uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuolla joku Martinan hateri jaksaa väittää että "Martinan fanit käsikirjoittavat Martinan elämää...". Tuosta 13:21 kirjoituksesta näemme oikein tyypillisen esimerkin kuinka Martinan haterit yrittävät käsikirjoittaa Martinan elämää. Lisäki lehtijutut tuodaan vääristellen ja pois jättäen asioita niin että totuus vääristyy. Instaa kytätään ja sitten tänne tullaan vääristelemään instassa olevia asioita. Jopa Martinalle halutaan antaa joku toinen nimi mikä se on. Suoranaisia valheita esim. lasten huoltajuudesta ja niin monesta monesta muusta asiasta. Martinan haterit yrittävät käsikirjoittaa Martinan elämää uudelleen.

        Martinan hatereilla ei ole omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinahan ei asu enää garkin omistamassa asunnossa koska se on käyttökiellossa viranomaisten määräyksestä. Joten moikkelis, elä tätä päivää..

        Mitä helvattia, eikö tämä kv-stara asu enää Kaartinakaupungin osassa luksus vuokra kämpässä. Tuliko kenkää persuksille vai. Mihin tämä entinen lokki on pesänsä nyt perustanut ?

        Kyllä Martinan olisi vähintään pitänyt asiasta tiedotustilaisuus pitää, sehän on jo hänellä perinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvattia, eikö tämä kv-stara asu enää Kaartinakaupungin osassa luksus vuokra kämpässä. Tuliko kenkää persuksille vai. Mihin tämä entinen lokki on pesänsä nyt perustanut ?

        Kyllä Martinan olisi vähintään pitänyt asiasta tiedotustilaisuus pitää, sehän on jo hänellä perinne.

        Onkos muuttaneet Sofian kanssa kimppakämppään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvattia, eikö tämä kv-stara asu enää Kaartinakaupungin osassa luksus vuokra kämpässä. Tuliko kenkää persuksille vai. Mihin tämä entinen lokki on pesänsä nyt perustanut ?

        Kyllä Martinan olisi vähintään pitänyt asiasta tiedotustilaisuus pitää, sehän on jo hänellä perinne.

        Hyvää Joulua sullekin Luksusnainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos muuttaneet Sofian kanssa kimppakämppään?

        Siinä olisi ideaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Joulua sullekin Luksusnainen!

        😂😂 olipas hyvä oivallus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos muuttaneet Sofian kanssa kimppakämppään?

        Ehei, vaan Martina on muuttanut yhteen Pikkuruisen kanssa siihen paljon mainostettuun sijoitusyksiöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan hatereilla ei ole omaa elämää.

        Katsoin juuri IS:n kuvaa UFC ottelijasta ja ihan kuin Martina , onko vaihtanut lajia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin juuri IS:n kuvaa UFC ottelijasta ja ihan kuin Martina , onko vaihtanut lajia ?

        Olisiko Martinasta nousemaan kehään, tai häkkiin, vai onko jumiutunut pelkäksi festaritaistelijaksi? Kyllä se oikea otteleminen vaatii kanttia.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun sisältö on suoraan 1970 - luvulta sanontoineen...

      • Anonyymi

        😆😅🤣


    • Anonyymi

      Kyllä. Mr Bajamaja on ruptsin rikkain mamu.

      • Anonyymi

        Toivottavasti Sofiakin löysi varakkaan rumpalin eiliseltä reissultaan.


      • Anonyymi

        Ruptsi vilahteli keskusteluissa jo vuonna 2010, 2015 ...
        Stalkkeri vaan stalkkaa.


    • Anonyymi

      Moikkelis, oikein naurattaa äitylien vihakommentit, Eat Like Martina petti kun olin pizzalla. Nyt oikein vattaan sattuu kun se on pinkeenä ja te vielä nauratatte. Muistakaa kuitenkin, että muiden haukkujilla on paskainen loppu. Martina on se joka viimeiseksi mauraa. Repikää siitä.

      • Anonyymi

        Minkälainen loppu on sitten itsensä kehujalla ja tyhjän puhujalla , ei taida sekään pitkälle kantaa.


      • Anonyymi

        ...vattaan...????


    • Anonyymi

      Kyllä. Mr Bajamaja omistaa miljoonia Bitcoineja

    • Anonyymi

      Stefulla on palikat kasassa. Hänellä eivät polvet notkahtele eikä alahuuli väpätä. Askel on aina määrätietoista ja vakaata.

      • Anonyymi

        Aivan. Yksi askel napakasti toisen eteen. Tiukkaa tekemistä ja fokus on kuin lasersäde. Näin kävelee Stefu.


    • Anonyymi

      Taas on aloittaja Laa laa maasta ja keksii näitä juttuja.
      mitenköhän ne Aitolehden tulotkin vaihtelevat fanien jutuissa 400 ja 200 t välillä.
      Satutädeillä on lähtenyt vähän laukallle.

      • Anonyymi

        Jokainen lukutaitoinen ja koulunsa loppuun käynyt on nähnyt mediasta, että Martinan firman tulos oli 418 000 ja nosti palkkaa 200 000 euroa. Seiskakin on asian uutisoinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lukutaitoinen ja koulunsa loppuun käynyt on nähnyt mediasta, että Martinan firman tulos oli 418 000 ja nosti palkkaa 200 000 euroa. Seiskakin on asian uutisoinut.

        Miten Martinan koulutus, saiko edes peruskoulun suoritettua ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Martinan koulutus, saiko edes peruskoulun suoritettua ????

        Mites se stalkkerin oma peruskoulu vai kolme luokkaa kansakoulua on suoritettu?
        Yli 10 vuoteen et ole tehnyt mitään yhteiskunnan hyväksi, notkunut palstalla kaikki päivät.
        Nostellaanko taas sun vanhoja jaarituksia näkyville.
        Samat asiat mielessä, kuin aina ennenkin.
        Hanki Elämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Martinan koulutus, saiko edes peruskoulun suoritettua ????

        Täällä taas kyselet koulutuksista useiden kysymysmerkkien kera, eli oma koulutuksesi on aika olematon. En toki halua siitä ilkkua, koska on paljon hiton hyviä bisnes henkilöitä, vaikka ei hirveästi koulutusta olekkaan, tiedät sen itsekkin. Mikäli jaksat/haluat tuota talouspuolta hieman seurata, huomaat sen helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lukutaitoinen ja koulunsa loppuun käynyt on nähnyt mediasta, että Martinan firman tulos oli 418 000 ja nosti palkkaa 200 000 euroa. Seiskakin on asian uutisoinut.

        On ihan asia paljonko firma toi voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas kyselet koulutuksista useiden kysymysmerkkien kera, eli oma koulutuksesi on aika olematon. En toki halua siitä ilkkua, koska on paljon hiton hyviä bisnes henkilöitä, vaikka ei hirveästi koulutusta olekkaan, tiedät sen itsekkin. Mikäli jaksat/haluat tuota talouspuolta hieman seurata, huomaat sen helposti.

        Kyllä sun kouluttamattomuuttasi voisi hyvin ilkkua, kun tulet tänne neuvomaan muita etkä osaa itsekään kirjoittaa oikeaoppista suomea. Tuosta kommentistasi löytyy vaikka kuinka monta virhettä, vaikka ei pitkä tarina olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lukutaitoinen ja koulunsa loppuun käynyt on nähnyt mediasta, että Martinan firman tulos oli 418 000 ja nosti palkkaa 200 000 euroa. Seiskakin on asian uutisoinut.

        Seiska!,,,kuka sitä lukee..😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen lukutaitoinen ja koulunsa loppuun käynyt on nähnyt mediasta, että Martinan firman tulos oli 418 000 ja nosti palkkaa 200 000 euroa. Seiskakin on asian uutisoinut.

        Ei ole firman tulos 418000.se on liikevaihto hyvä hölmö.
        Katso yrityksen voitto. 🤭se kertoo mitä jää käteen .


    • Anonyymi

      Lippisjonne on ökyjuutti. Tanskan lahja Riihimäelle.

    • Anonyymi

      Taitaa olla jo entinen mies, kun niin korostaa ja ylistää itseään ja mainostaa, miten on yksin treenannut ja minäminäminä eikä elämään muuta mahdu kuin triathlon ( lapset ja koira). Jos olisi vakkarimies, olisi varmasti maininnut myös sen, mutta taitaa sekin parin kerran deitti olla mennyttä. Mies on ehkä saanut selville, kenestä on kyse, jos/kun tapailee Martina Aitolehteä...

      Meinasin oksentaa, kun luin tän instatekstin (Picukista). On kyllä muija niin itseään täynnä, ettei tuohon touhuun mahdu kyllä edes omat lapset! Päivääkään ei muka vaihtaisi pois!! Joopajoo. Ehkä kuitenkin ne pahoinpitelyt ja rattijuopumus ja riidat ja erot milloin kenenkin miehen kanssa ym. vastaavat.

      @martinaaitolehtiofficial
      Ens viikolla painetaan Frankfurtissa pitkää päivää. Edellisestä täysmatkasta on kolme vuotta, kisa vedettiin ääriolosuhteissa Irlannissa ja sijoituin omassa ikäryhmässäni 6. sijalle. Mun jalka leikattiin syyskuussa 2021 ja juoksun aloitin uudelleen tammikuussa 2022. Vastoinkäymisiä on ollut. 6kk kovaa ja intensiivistä treeniä takana. Olen antanut itsestäni kaiken ja vielä vähän päälle ( kyyneleet valuu kun tätä kirjoitan ). Ajoittain tuntuu ettei mun elämään mahdu triathlonin lisäksi mitään eikä ketään muuta kun lapset ja Nala. Välillä olen niin perkeleen poikki, koska mun harteilla makaa myös suht ison busineksen pyörittäminen, julkisuus ja tietty nuo kaksi teiniä. jotka kunnianhimoisesti myös tekee omaa juttuaan. Siltikään päivääkään en vaihtaisi pois, tämä laji on hieno, haastava ja ihmiset lajin parissa on täyttä timanttia. Täällä valmistaudun viimeiseen kovaan yhdistelmään. Teen sen yksin, itseäni tarkasti kuunnellen. Ja niille ketkä ei tiedä lajin matkoista niin 26.6. mulla edessä TÄYSMATKA eli 3,6 km uintia - 180 km pyörää ja 42km juoksua. Sulle joka epäilet itseäsi elämässä, niin pää pystyyn ja mene ja tee. #imfrankfurt2022 #anythingispossible
      ---------
      Vielä ehtii hyvin perua osallistumisen.... :D))))

    • Anonyymi

      Jännä kun jonkun sometyrkyn tulot aiheuttaa niin sekaannusta. Kun yrityksen tiedoissa lukee
      Liikevaihto 418000 e mutta yritys tuotti voittoa vain , 27 000.e.
      Eipä noilla miljooniin pääse millään.
      Ja taitaa uusi kesämieskin olla samaa resuporukkaa kun aijemmatkin.

    • Anonyymi

      Tai ehkä Aitolehden yli innokkaat seuraajat eivät vaan tiedä mikä on liikevaihto tai että liikevoitto kertoo vasta summan mitä jää käteen,kun vähennetään verot,kulut,ja yrityksellä voi olla esim.lainoja.yms.

      • Anonyymi

        Joka tapauksessa Martinan firman bruttotulot oli 418 000 euroa vuodessa ja siitä nosti palkkaa itselleen bruttona 200 000 euroa. Ja silloin kun nuo luvut mainittiin niin ei ollut velkoja. Bruttotulot ne muillakin palkansaajilla mainitaan. Ja kaikilla ansaitsevilla on veroja, kuluja ja suurella osalla myös lainoja. Jokainen työssäkäyvä tietää kyllä nämä asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa Martinan firman bruttotulot oli 418 000 euroa vuodessa ja siitä nosti palkkaa itselleen bruttona 200 000 euroa. Ja silloin kun nuo luvut mainittiin niin ei ollut velkoja. Bruttotulot ne muillakin palkansaajilla mainitaan. Ja kaikilla ansaitsevilla on veroja, kuluja ja suurella osalla myös lainoja. Jokainen työssäkäyvä tietää kyllä nämä asiat.

        Niin ja voittoa yritys tuotti 27 000.e.
        Ei miljoonia siis.


      • Anonyymi

        Avaas nyt järjen riemuvoitto kaikille mikä on liikevaihto, mistä se koostuu ja mikä on liikevoitto?
        Katsotaan kuinka oikeassa olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa Martinan firman bruttotulot oli 418 000 euroa vuodessa ja siitä nosti palkkaa itselleen bruttona 200 000 euroa. Ja silloin kun nuo luvut mainittiin niin ei ollut velkoja. Bruttotulot ne muillakin palkansaajilla mainitaan. Ja kaikilla ansaitsevilla on veroja, kuluja ja suurella osalla myös lainoja. Jokainen työssäkäyvä tietää kyllä nämä asiat.

        Se vajaa 420.000 € on liikevaihto, ei tulos. Olet ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaas nyt järjen riemuvoitto kaikille mikä on liikevaihto, mistä se koostuu ja mikä on liikevoitto?
        Katsotaan kuinka oikeassa olet?

        Ei liikevoitosta puhuta koska jokaisella henkilöllä on erilaiset menot. Esim. Siepin firman liikevaihto oli pienempi kuin Martinan firman mutta Siepin liikevoitto oli suurempi koska nosti itselleen vähemmän palkkaa ja muutenkin on sinkku joka elää vain itselleen. Oliko edes assistenttia vielä tuolloin. Martina on perheellinen ja lisäksi satsaa tosi paljon valmennuksien toteuttamiseen ja kuvaamiseen eli käyttää ainakin kahta kuvaajaa, on assistentti ja lisäksi on stailaajat. Samoin satsaa yhteistyöpostauksiin myös vaikka niitä vähemmän tekeekin. Näin tehdään asiakkaita arvostavaa työtä kun niihin panostetaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liikevoitosta puhuta koska jokaisella henkilöllä on erilaiset menot. Esim. Siepin firman liikevaihto oli pienempi kuin Martinan firman mutta Siepin liikevoitto oli suurempi koska nosti itselleen vähemmän palkkaa ja muutenkin on sinkku joka elää vain itselleen. Oliko edes assistenttia vielä tuolloin. Martina on perheellinen ja lisäksi satsaa tosi paljon valmennuksien toteuttamiseen ja kuvaamiseen eli käyttää ainakin kahta kuvaajaa, on assistentti ja lisäksi on stailaajat. Samoin satsaa yhteistyöpostauksiin myös vaikka niitä vähemmän tekeekin. Näin tehdään asiakkaita arvostavaa työtä kun niihin panostetaankin.

        Martina-fanit, huoh! Toinen puhuu pellon aidasta ja toinen aidanseipäistä. Raha on raha, puhuu siitä miten päin vaan. Martinalle silkka riihikuiva on tärkeintä, hyvin köyhistä oloista kun on kotoisin. Koulut ja sivistys viis, kunhan seteleitä löytyy, vaikka ei niin pitkällä tähtäimelläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina-fanit, huoh! Toinen puhuu pellon aidasta ja toinen aidanseipäistä. Raha on raha, puhuu siitä miten päin vaan. Martinalle silkka riihikuiva on tärkeintä, hyvin köyhistä oloista kun on kotoisin. Koulut ja sivistys viis, kunhan seteleitä löytyy, vaikka ei niin pitkällä tähtäimelläkään.

        Miksi sinä käsikirjoitat keskustelupalstoilla Martinan elämää uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä käsikirjoitat keskustelupalstoilla Martinan elämää uudelleen?

        Oletko joku entinen toimittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vajaa 420.000 € on liikevaihto, ei tulos. Olet ääliö.

        ei ne ymmärrä!vaikka selittäs kiinaksi.


    • Anonyymi

      Hyvä isähahmo

    • Anonyymi

      Totta. Bajamajan lapset Marz ja Quillo ovat hänelle ja äidilleen Nazimalle rakkaita.

    • Anonyymi

      Stefu on äärettömän viisas ja sydämellinen ihminen

    • Anonyymi

      Voi luoja, täällä taas kommentoi kaikki liiketalouden ammattilaiset ja ihan pihalla kuin lumiukot.
      Verrataan Sieppiin, liikevoitto jne..

      Liikevaihto= yrityksen tuotteiden ja palveluiden myynnistä saatu summa ilman ALV:ta, alv tilitetään verottajalle.

      Liikevoitto eli liiketulos lasketaan siten että että liikevaihdosta ja liiketoiminnan muista tuotoista vähennetään liiketoiminnan kulut ja poistot.

      Liikevoitto eli liiketoiminnan tulos ja tilikaudentulos on kaksi eri asiaa.
      Tilikauden tulos kertoo mitä jää viivan alle. Liikevoitto kertoo yrityksen toiminnan sujuvuudesta.

      Sitten on vielä yrityksen omavaraisuusaste jne...

      Hyvä että meuhkaatte palstalla, sillä yrittäjiä teistä ei tule.

      • Anonyymi

        Miksi Martina on sinulle noin tärkeä ja nimenomaan se että saisit lyötyä häntä alas?


      • Anonyymi

        Joo,se on niin vaikeaa ymmärtää mikä on liikevaihto ja mistä osasta mene vero ja kulut..jne.
        se on se koulutus niin tärkeää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,se on niin vaikeaa ymmärtää mikä on liikevaihto ja mistä osasta mene vero ja kulut..jne.
        se on se koulutus niin tärkeää..

        Hahahahaaaaa. Aitolehdykkä ei taas ikinä luovu tästä kundista. Hahahaaaaaa kuolen nauruun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahaaaaa. Aitolehdykkä ei taas ikinä luovu tästä kundista. Hahahaaaaaa kuolen nauruun.

        Toivottavasti kuolet nauruun.


    • Anonyymi

      Jesper on tainnut jättää jo Martinan. Selvisi ilmeisesti viimein Martinan menneisyys.

      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan, että he uskoivat lähettämiäsi emaileja.
        Naurunalaiseksi teit itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että he uskoivat lähettämiäsi emaileja.
        Naurunalaiseksi teit itsesi.

        Saadaanko tuolta viimenkin henkilöllisyys selville? Mielestäni olisi jo aika. Monet täälläkin taitaa jo tietää, ainakin kirjoituksista tulee se käsitys.


    • Anonyymi

      Stefu on lähes täydellinen mies. Hän on kaikkien naisten salainen toive.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3431
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      177
      1487
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1247
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1132
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe