Joko hankit nastojen tilalle kitkarenkaat ensi talveksi?
Kitka/nasta
23
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kitkat katkat lyhyet matkat
sinä, Ja en minä
ja hentun liisa
myllärin matti Ja juorkunan jussi
Ja Minä Vain Nastoilla Ajelin Pitkät Matkat - Anonyymi
Miksi hankkisin ?
- Anonyymi
Siksi että olisi yksi urajyrsiä vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että olisi yksi urajyrsiä vähemmän.
Mitä ne urat sua haittaa siellä hikisessä joukkokulkineessa.
- Anonyymi
Turha näistä asioista on kiistellä täällä. Innokkaimmat nastojen vihaajat, pistäkää lakialoitetta nastarenkaiden kieltämisestä, niin saadaan keskustelu oikeaan foorumiin.
Jos kokeilette käyttää perusteena valtion tienhoitokulujen säästön sijaan, nastarenkaiden hiukkaspäästöjä, niin voitte jopa onnistua. Säästösyistä saatan ajaa auton mukana tulleilla nastoilla vielä kymmenen vuotta. Renkailla on jo kuusi vuotta ikää, mutta urat ovat syviä ja nastat kiinni. Ei voi olla huonot.
Hemmetin liukkaat ne toki olivat viime talven loppuliukkailla, mutta eihän se voi renkaista olla kiinni? Oli ne nastatkin...- Anonyymi
En hanki, koska niillä ei pysy tiellä.
- Anonyymi
Sitten kannattaa opetella ajamaan ensin.
- Anonyymi
Kitkarenkaat ei ole hyvät talvella eikä kesällä ja tarvitsevat suolaa avukseen joka pilaa luonnon ja pohjavedet.
- Anonyymi
Kitkoilla pärjää talvella todella hyvin ja ovat paljon mukavammat. Eri asia jos asuu jossain metsässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkoilla pärjää talvella todella hyvin ja ovat paljon mukavammat. Eri asia jos asuu jossain metsässä.
Ei metsä vaikuta siihen millaisilla rekailla joku ajaa. Kitkarenkaat ei toimi muualla kun veneen kyljessä laiturin ja veneen välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei metsä vaikuta siihen millaisilla rekailla joku ajaa. Kitkarenkaat ei toimi muualla kun veneen kyljessä laiturin ja veneen välissä.
Nastarenkaat toimii siinäkin! Rouhii veneenkin vi...s
- Anonyymi
Nastat tässä on mielessä tässä vaiheessa vuotta kesällä.
- Anonyymi
Autoja ei ole suunniteltu nastakumeilla kulkevaksi, hirveästi kuluttaa polttoainetta!💸💸
- Anonyymi
Nastarenkaat on suunniteltu autoja varten, että ne kulkisi myös talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nastarenkaat on suunniteltu autoja varten, että ne kulkisi myös talvella.
Jaa mitä????
- Anonyymi
On jo valmiina ja pyörii auton alla läpi vuoden. Miksi niitä pitäisi vaihtaa.
- Anonyymi
Juuri vaihdoin juhannukseksi uudet nastat,kun on alavilla mailla hallan vaar
- Anonyymi
Rakastan nastojen ropinaa. Ei tarvi kuunnella edes radioo..
- Anonyymi
Huonot äänieristeet sun tojotassa vai oliko sulla se kia. Ei mun autossa huomaa mitään äänenmuutosta kun laittaa nastat alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonot äänieristeet sun tojotassa vai oliko sulla se kia. Ei mun autossa huomaa mitään äänenmuutosta kun laittaa nastat alle.
Sinä sit ajat kitkoilla? Mulla ainoa musiikki nastaropina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sit ajat kitkoilla? Mulla ainoa musiikki nastaropina!
Jos laittaa nastat alle niin miten voi ajaa kitkoilla. Vaikeaahan se on jos ei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaa nastat alle niin miten voi ajaa kitkoilla. Vaikeaahan se on jos ei ymmärrä lukemaansa.
Nastoilla kuulee vain ropinan. Kitkoillla mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649