Sinä hyvännäköinen nuori mies

Anonyymi

Ajattelin vain mielessäni että olet hyvännäköinen. Ei mitään sen vakavampaa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sinäkin ja on ollut kiva nähdä ja työskennellä yhdessä. Tykkään kun kuittailet minulle.

      • Anonyymi

        En taida olla luulemasi. Sorry


    • Anonyymi

      Hän on hyvännäköinen, liian hyvä kroppainen ja liian flirtti ja veikkaan, myös että liian nuori. 🤣 En tiedä, mutta hän saattaisi olla syntynyt 82-87, jos veikkaan. Alkuvuosien kohdillaan ei ole liian nuori, mutta loppuvuosien kohdalla alkaa pieni hiljainen nikottelu. Ei se oikeasti toki olisi este rakkaudelle, mutta pientä tottumista vaativa asia ehkä kuitenkin. Jo vähän ukkoontunut pappa, vaikka 55v riittäisi ihan itselleni hyvin.

      Valitettavasti kroppa ja hyvännäköisyys menee vähän kanssani hukkaan, koska en jaksa noille niin suurta arvoa antaa. Tai siis arvostan toki, vanhana urheilijana (historiassa) tiedän ei se ole tullut ilman kova työtä. Mutta en silti ulkoisten ominaisuuksien perusteella ketään valitsisi. Se mikä kolahtaa on intimiteetti, läsnäolo, silmiin katsomien, ihon tuoksu ja ehdottomasti arvomaailma ja älykkyys/fiksuus. Kaksi vikaa osuu hänen kohdallaan kohdilleen, tunteiden lisäksi tietysti. Siis omien. Pakolla, suostuttelulla ja painostuksella ei saa mitään ja siksi minun on annettava hänen tehdä niin kuin itse haluaa.

      En siis vittuile nyt enkä myöhemminkään. Ei minulla ole siihen tarvetta .Joku nuorempi varmaan sellaisenaan vielä viitsii lähteä.

      • Anonyymi

        No on teillä vanhemilla naisillakin taas luulot itsestään! Niikuin joku hyvä vartaloinen nuori komistus ottaisi jonkun vaihde vuosi ikäisen naisen seurustelu kaveriksi! Yhden yön panon voi korkeintaa tehä jos on tarve! Meno paussi alkaa 45- 51 vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on teillä vanhemilla naisillakin taas luulot itsestään! Niikuin joku hyvä vartaloinen nuori komistus ottaisi jonkun vaihde vuosi ikäisen naisen seurustelu kaveriksi! Yhden yön panon voi korkeintaa tehä jos on tarve! Meno paussi alkaa 45- 51 vuotiaana.

        Pöh, ei ole vaihdevuosista tietoakaan ja ovulaatiot kiusaa edelleen (helpompi olis olla ilman) . Yleensä oireet alkaa 10v aiemmin, keittojen lyheneminen, kuumat aallot yms… Naisten vaihdevuodet muuten alkaa keskimäärin 51v, ja ainakaan omissa ystävissä ei ole/ole ollut yhtään vaihdevuosissa olevaa 45v. Vaihdevuosien alun vaihtelu väli on alle 40 vuotiaasta yli kuusikymppisiin.

        Ihmiset on erilaisia, ja etsii ihmissuhteesta eri asioita. Ei sitä kukaan ulkopuolelta pysty sanomaan kuka kenellekin kelpaa. Kun älykkäällä ihmisellä on pehmeät arvot, useimmiten pääpaino on muualla kuin ulkoisessa. Toki ulkonäköäkin voi vaikuttaa, mutta sen mikä riittää arvioi vain asianomaiset. Yllättävän paljon nuorempi mies-hieman vanhempi nainen pareja on. Se tarkoittaa, että mies saa jotain mitä ei saa nuoremmalta tai rakkaus ei katso ikää.

        P.S. 82-87 syntynyt ole itsekään enää kovin nuori vaan kolkuttelee jo keski-ikää….


    • Anonyymi

      D-mann, uudet sortsit joka viikko.

      • Anonyymi

        Ei ole varmaankaan ja ei ole nähnytkään dressmannia :))


    • Anonyymi

      Kuivia korppuja saa kaupastakin

    • Anonyymi

      Sinä hyvännäköinen nuori mies, tämä ei ole multa. Minä ajattelin paljon muutakin kuin vaan sun ulkonäköä. Sivusta huutelen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe