Tässä on englanninkielinen ohje, jolla ilmeisesti saa ilmiön taklattua.
Start Local Group Policy Editor (gpedit.msc).
Setting: Local Group Policy -> Computer Config -> Admin Templates -> Windows Components -> Windows Updates -> Windows Update for Business : Manage preview builds = Enable; >> and then set to "Disable preview builds".
Jos tietoturvapäivitysten esiversiot häiritsevät tai latautuvat, eikä niitä halua
12
231
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeksi "Local Group Policy Editor" on ilmeisesti nimeltään "Paikallinen ryhmäkäytäntöeditori".
- kooysi -- Anonyymi
SINININENRUUTU PÄIVITYKSEN JÄLKEE TAAS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowshan on aina pelkää tuskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ei ole koskaan tullut sinistä ruutua päivityksen yhteydessä.
- Anonyymi
Onkohan tuo edes mahdollista Home versiossa?
https://www.tenforums.com/tutorials/63585-enable-disable-insider-build-settings-windows-10-a.html- Anonyymi
Ei taida olla, vaan pitää muokata rekisteriä.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate
ManagePreviewBuilds DWORD
1 = Disable preview builds
(delete) = Enable
ManagePreviewBuildsPolicyValue DWORD
0 = Only disable preview builds
(delete) = Enable
Eli lopputulos on jotakin tämänsuuntaista:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
"ManagePreviewBuilds"=dword:00000001
"ManagePreviewBuildsPolicyValue"=dword:00000000 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla, vaan pitää muokata rekisteriä.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate
ManagePreviewBuilds DWORD
1 = Disable preview builds
(delete) = Enable
ManagePreviewBuildsPolicyValue DWORD
0 = Only disable preview builds
(delete) = Enable
Eli lopputulos on jotakin tämänsuuntaista:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
"ManagePreviewBuilds"=dword:00000001
"ManagePreviewBuildsPolicyValue"=dword:00000000On se windows sitten hankala!
- Anonyymi
Asia käsitellään täällä.
https://www.tenforums.com/tutorials/63585-enable-disable-insider-build-settings-windows-10-a.html
Windows 11 on oma palstansa.
https://www.elevenforum.com/ - Anonyymi
Ei näin.
Käyttäkää enemmin ihan normaalisti niin, että säädätte koneen nukahtamaan 30min viiveellä ettekä itse sammuta. Silloin Windows ihan itse päivittelee kun sillä on aikaa.
Jos sitä päivitysvalikkoa joskus vilkaisee ja siellä on päivityksiä ja näkee että on esiversio päivityksistä niin sitä voi klikata seuraavan päivitysten tarkistuksen viikon eteenpäin ja ei vaan koske koko laitteeseen.- Anonyymi
Kyse oli tässä se, miten estää kumulatiivisen päivityksen esiversioiden asennukset, eikä estää kaikkia päivityksiä. Itse en myöskään halua mitään "esiversioita", vaan haluan ne viralliset oikeat versiot päivityspaketeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli tässä se, miten estää kumulatiivisen päivityksen esiversioiden asennukset, eikä estää kaikkia päivityksiä. Itse en myöskään halua mitään "esiversioita", vaan haluan ne viralliset oikeat versiot päivityspaketeista.
Piruaks olet pistänyt automaattipäivitykset päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piruaks olet pistänyt automaattipäivitykset päälle.
Jos ymmärryksen taso on tuo, niin sitten ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838