Poista se esto

Anonyymi

Poista jo se esto...

37

1389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kuuna päivänä. En enää uskalla samaan tilaan kanssasi. Harkitsen lähestymiskieltoa.

• Anonyymi

Pyydä anteeksi. Sen perusteella teen päätöksen.

• Anonyymi

Anteeksi mitä?

• Anonyymi

Kuka mitä häh kenelle?

• Anonyymi

Hätä kekä teh tunelle.

• Anonyymi

Esto on laitettu hyvästä syystä. Oliko se puhdas sattuma, miten törmättiin?

• Anonyymi

Mikä esto? Milestäni otin jo

• Anonyymi

JA VTUT

• Anonyymi

Joo, ei ole minulta tämä. Hyvinhän tuo kuikuilusi tuntuu sujuvan feikkiprofiileillakin. ;)

• Anonyymi

Jooooo oooo

• Anonyymi

Jos tää on mieheltä naiselle niin en poista - sulla on ollu aikaa korjata tilanne mutta nyt Minä määrään missä kaappi seisoo - jos sulla on pelko persiissä niin sielläpähän tutiset - se on nyt sinun vuorosi

• Anonyymi

Ei ole mitään syytä poistaa estoa. Kyllä sinä muullakin tavalla saat yhteyden, jos oikeasti haluaisit.

• Anonyymi

Sua en ole estänyt missään vaiheessa, ): ei ole ollut mitään syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua en ole estänyt missään vaiheessa, ): ei ole ollut mitään syytä.

No kerro mulle 3 hyvää syytä miksi pitäisi poistaa esto. Ja mikä on suurin syy mielestäsi että pistin eston?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro mulle 3 hyvää syytä miksi pitäisi poistaa esto. Ja mikä on suurin syy mielestäsi että pistin eston?

..mulla on 3 hyvää vinkkiä miten elää hyvä elämä.... välttää juurikasvua ja kuolla onnellisena..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotat että joku alentuu ja matelee edessäsi, ei tule ikinä tapahtumaan joten pidä estosi hamaan loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotat että joku alentuu ja matelee edessäsi, ei tule ikinä tapahtumaan joten pidä estosi hamaan loppuun asti.

Ei, vaan ei oo mitään hyvää syytä poistaa estoa ja toinen ei ymmärrä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan ei oo mitään hyvää syytä poistaa estoa ja toinen ei ymmärrä sitä.

Kuka ei ymmärrä? Ymmärrätkö sinä että aloitus aivan varmasti ei ole sinulle. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ei ymmärrä? Ymmärrätkö sinä että aloitus aivan varmasti ei ole sinulle. Sivusta

No siis eihän nää aloitukset ikinä ja meinaan oikeasti, ettei ne osu IKINÄ sille kenelle ne on suunnattu täällä :D

Mutta tänne on hyvä purkaa omia tuntemuksiaan ja leikkiä mukana. Terapeuttista toimintaa siis sanoisin, jotkut vain tuntuvat vievän ne liiallisuuksiin.

Täälläkään taida olla kuin max 10 000 eri kirjoittajaa, niin aika pieni mahdollisuus sille, että kirjoitus osuisi sille jolle haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pääsee ns matelemaan jos on ne estot päällä? Daa?

• Anonyymi

Ei mulla sun kanssa mitään estoja ole.. koskaan ollutkaan

• Anonyymi

Eeesto eeestoo.

• Anonyymi

Periaatteen miehenä, jos joku joutuu esto listalleni, se on siellä lopun elämän. Ovat heitä, joihin olen menettänyt luottamuksen. Heitä on neljä, viimeisin esto on jo reilun vuoden takaa, en sinne laita ketään heppoisin perustein. Periaatteita hyvä olla.

• Anonyymi

Itselleen valehtelu on petoksista karmein, ja naiivein. Muuutta siten makaa kuin petaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselleen valehtelu on petoksista karmein, ja naiivein. Muuutta siten makaa kuin petaa. :)

Sinullakin on oikeus mielipiteeseen. Ajattelen sun kommentista, et ehkä estot on just sun kaltaisia varten luotuja. Petollisuus ja raukkamaisuus on hyvä pitää etäällä, ihan vain itsensä takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullakin on oikeus mielipiteeseen. Ajattelen sun kommentista, et ehkä estot on just sun kaltaisia varten luotuja. Petollisuus ja raukkamaisuus on hyvä pitää etäällä, ihan vain itsensä takia.

Sinullakin on oikeus mielipiteeseen, ja jopa omiin harhoisi ja kuvitteluihin toisista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullakin on oikeus mielipiteeseen, ja jopa omiin harhoisi ja kuvitteluihin toisista ihmisistä.

Joka miehen oikeus. Itse en synnytä tyhjästä mielikuviani toisista. Uskon heitäkin olevan. Todellisia harhoja kokenut enempi naisten suusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka miehen oikeus. Itse en synnytä tyhjästä mielikuviani toisista. Uskon heitäkin olevan. Todellisia harhoja kokenut enempi naisten suusta.

Metsä vastaa kun sinne huutaa, kuulostat kyllä melko ilkeämieliseltä noin muutenkin, että en nyt ihmettele jos osaksesi olet saanut sitä myös takaisin, muuta sanottavaa ei sinulle ole. Koita kestää. :)

• Eiköhän ne estot ole syystä että ei halua kommunikoida estetyn kanssa, joten sinuna antaisin vaan toisen olla rauhassa. Joku herneenpalko nokassa tai oikea syy, mutta kumminkin.

• Anonyymi

Joskusx esto on myös siksi, ettei itse kurkkisi kaipuunsa kohdetta

• Anonyymi

Joko helpottaa?

• Anonyymi

Ei minulla mitään estoja ole, olen estoton. Kyllä sinä sen tiedät.

• Anonyymi

Mihin sinulta on pääsy estetty?

• Anonyymi

Varmaan monenkin naisen profiiliin…

• Anonyymi

Kaikki estot on jo lähtenyt, ennen ne lähti vasta pienessä hiprakassa mutta nykyisin olen estoton.

• Anonyymi

Moon niin estollinen, et estin itsenikin fb:tä, wapista ja puhelin numerostakin. Sähköpostiinkaan en pääse, ku väittää mun olevan urkkia, joka tietää oman salasananki. Ei siis päästä sisälle. Lapsi esti hengalemasta sen kans ja estin telkkarin äänet kostoksi itselleni. Niin et mitä vit* se sulle kuuluu jos oon sit sukki estäny daiju!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe