Poista jo se esto...
Poista se esto
37
1389
Vastaukset
- Anonyymi
En kuuna päivänä. En enää uskalla samaan tilaan kanssasi. Harkitsen lähestymiskieltoa.
- Anonyymi
Pyydä anteeksi. Sen perusteella teen päätöksen.
- Anonyymi
Anteeksi mitä?
- Anonyymi
Kuka mitä häh kenelle?
- Anonyymi
Hätä kekä teh tunelle.
- Anonyymi
Esto on laitettu hyvästä syystä. Oliko se puhdas sattuma, miten törmättiin?
- Anonyymi
Mikä esto? Milestäni otin jo
- Anonyymi
JA VTUT
- Anonyymi
Joo, ei ole minulta tämä. Hyvinhän tuo kuikuilusi tuntuu sujuvan feikkiprofiileillakin. ;)
- Anonyymi
Jooooo oooo
- Anonyymi
Jos tää on mieheltä naiselle niin en poista - sulla on ollu aikaa korjata tilanne mutta nyt Minä määrään missä kaappi seisoo - jos sulla on pelko persiissä niin sielläpähän tutiset - se on nyt sinun vuorosi
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä poistaa estoa. Kyllä sinä muullakin tavalla saat yhteyden, jos oikeasti haluaisit.
- Anonyymi
Sua en ole estänyt missään vaiheessa, ): ei ole ollut mitään syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua en ole estänyt missään vaiheessa, ): ei ole ollut mitään syytä.
No kerro mulle 3 hyvää syytä miksi pitäisi poistaa esto. Ja mikä on suurin syy mielestäsi että pistin eston?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mulle 3 hyvää syytä miksi pitäisi poistaa esto. Ja mikä on suurin syy mielestäsi että pistin eston?
..mulla on 3 hyvää vinkkiä miten elää hyvä elämä.... välttää juurikasvua ja kuolla onnellisena..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotat että joku alentuu ja matelee edessäsi, ei tule ikinä tapahtumaan joten pidä estosi hamaan loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotat että joku alentuu ja matelee edessäsi, ei tule ikinä tapahtumaan joten pidä estosi hamaan loppuun asti.
Ei, vaan ei oo mitään hyvää syytä poistaa estoa ja toinen ei ymmärrä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan ei oo mitään hyvää syytä poistaa estoa ja toinen ei ymmärrä sitä.
Kuka ei ymmärrä? Ymmärrätkö sinä että aloitus aivan varmasti ei ole sinulle. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ei ymmärrä? Ymmärrätkö sinä että aloitus aivan varmasti ei ole sinulle. Sivusta
No siis eihän nää aloitukset ikinä ja meinaan oikeasti, ettei ne osu IKINÄ sille kenelle ne on suunnattu täällä :D
Mutta tänne on hyvä purkaa omia tuntemuksiaan ja leikkiä mukana. Terapeuttista toimintaa siis sanoisin, jotkut vain tuntuvat vievän ne liiallisuuksiin.
Täälläkään taida olla kuin max 10 000 eri kirjoittajaa, niin aika pieni mahdollisuus sille, että kirjoitus osuisi sille jolle haluat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsee ns matelemaan jos on ne estot päällä? Daa?
- Anonyymi
Ei mulla sun kanssa mitään estoja ole.. koskaan ollutkaan
- Anonyymi
Eeesto eeestoo.
- Anonyymi
Periaatteen miehenä, jos joku joutuu esto listalleni, se on siellä lopun elämän. Ovat heitä, joihin olen menettänyt luottamuksen. Heitä on neljä, viimeisin esto on jo reilun vuoden takaa, en sinne laita ketään heppoisin perustein. Periaatteita hyvä olla.
- Anonyymi
Itselleen valehtelu on petoksista karmein, ja naiivein. Muuutta siten makaa kuin petaa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleen valehtelu on petoksista karmein, ja naiivein. Muuutta siten makaa kuin petaa. :)
Sinullakin on oikeus mielipiteeseen. Ajattelen sun kommentista, et ehkä estot on just sun kaltaisia varten luotuja. Petollisuus ja raukkamaisuus on hyvä pitää etäällä, ihan vain itsensä takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullakin on oikeus mielipiteeseen. Ajattelen sun kommentista, et ehkä estot on just sun kaltaisia varten luotuja. Petollisuus ja raukkamaisuus on hyvä pitää etäällä, ihan vain itsensä takia.
Sinullakin on oikeus mielipiteeseen, ja jopa omiin harhoisi ja kuvitteluihin toisista ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullakin on oikeus mielipiteeseen, ja jopa omiin harhoisi ja kuvitteluihin toisista ihmisistä.
Joka miehen oikeus. Itse en synnytä tyhjästä mielikuviani toisista. Uskon heitäkin olevan. Todellisia harhoja kokenut enempi naisten suusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka miehen oikeus. Itse en synnytä tyhjästä mielikuviani toisista. Uskon heitäkin olevan. Todellisia harhoja kokenut enempi naisten suusta.
Metsä vastaa kun sinne huutaa, kuulostat kyllä melko ilkeämieliseltä noin muutenkin, että en nyt ihmettele jos osaksesi olet saanut sitä myös takaisin, muuta sanottavaa ei sinulle ole. Koita kestää. :)
Eiköhän ne estot ole syystä että ei halua kommunikoida estetyn kanssa, joten sinuna antaisin vaan toisen olla rauhassa. Joku herneenpalko nokassa tai oikea syy, mutta kumminkin.
- Anonyymi
Joskusx esto on myös siksi, ettei itse kurkkisi kaipuunsa kohdetta
- Anonyymi
Joko helpottaa?
- Anonyymi
Ei minulla mitään estoja ole, olen estoton. Kyllä sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Mihin sinulta on pääsy estetty?
- Anonyymi
Varmaan monenkin naisen profiiliin…
- Anonyymi
Kaikki estot on jo lähtenyt, ennen ne lähti vasta pienessä hiprakassa mutta nykyisin olen estoton.
- Anonyymi
Moon niin estollinen, et estin itsenikin fb:tä, wapista ja puhelin numerostakin. Sähköpostiinkaan en pääse, ku väittää mun olevan urkkia, joka tietää oman salasananki. Ei siis päästä sisälle. Lapsi esti hengalemasta sen kans ja estin telkkarin äänet kostoksi itselleni. Niin et mitä vit* se sulle kuuluu jos oon sit sukki estäny daiju!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197