Moikka! Nyt kyselee nuori mies ja hyvin isolla vehkeellä varustettu olen ;) olisko seinäjoen alueella halukasta imijää? Voit imeä loppuun asti eikä väliä nieletkö vai syljetkö. Muhun saa yhteyden kikissä joten jutellaan siellä lisää! Kik: isokullit
Vastaukset 15
- Anonyymi
moi vois
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi
YÖÖÖÖÖK
- Anonyymi
kokeile edes et voi tietää muuten
- Anonyymi
VOI KUULE KUINKA MAKIAA
- Anonyymi
ottaisin innolla loppuun asti myös huuhdeltu kyntämätön peppu tarjolla
- Anonyymi
Menkää muualle saatana.
- Anonyymi
👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏼👍🏼👍🏼
Ei muuta kuin peukkua perseeseen buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuukko antamaan oon valmis jos kerran haluut
- Anonyymi
mene muualle saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lupaatko
- Anonyymi
koskuelta löytyysuu ja peppu jos haluut
- Anonyymi
TÄNNE SUU JA PEPPU TARJOLLA
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/P8h2P9
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412249Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.154930- 78893
- 64891
- 117879
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!39868Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581