Yritin nostaa kortilla rahaa, mutta merita pankin korttini ei enää toimi. Missä vika?
Merita pankki
24
393
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö muuta tänään kuulu ?
- Anonyymi
Ei kai Meritaa ole enää olemassakaan? On menneen talven lumia.
Kokeile Nordeaa ja Oopeeta. Muistele onko sinulla taaloja ollenkaan yleensä missään. Jos ei ole, äkkiä sosiaalihuoltoon, sieltä saattaa löytyä avustusta. - Anonyymi
eijoo ainakaan tiällä norteookaan oopeessaki vartija pampun kans vahtii asiakkaita
- Anonyymi
Pamppu heiluu jos joku etuilee jonossa järjestysnse on oltava pankki salissa
- Anonyymi
Joko Merita pankin häiriöt on saatu korjattua pitäisi maksaa laskuja
- Anonyymi
Oletko ollut kuollut vai kännissä ? Ehkä ajat ja pankit ovat jo toiset. Kohta ei rahaa näe enää missään.
- Anonyymi
No ei ainakaan sun taskussa pummi! 😂
- Anonyymi
Olen ansaitulla eläkkeellä. Pummit taitaa löytyä muualta.🤣
- Anonyymi
Mitäpä olet toimitellut ansaitaksesi eläkkeen? Pelkkä ikä ei riitä, pitää olla myös prenikoita rintapielessä.
- Anonyymi
Nyt lähti Merita taas toimimaan, lähden ostamaan KÖFF olutta!
- Anonyymi
Merita kortilla 9e rahaa sillä köff olutta ehkäpä Pirkkaa..
- Anonyymi
Koeta meritan edeltäjän KOP:n kortilla, jospa se toimisi...
- Anonyymi
Kiitti, hyvin toimi!🙋♂️
- Anonyymi
Mulla on Merita pankissa tili.
- Anonyymi
Jaa, että jonkun toisenkin pankin kanssa on ongelmia.
Minä kun yritin nostaa Postipankin säästökirjalla monestakin pankista, niin nauroivat ulos ja vielä ilkesivät huutaa perään että mene hyvä mies hoitoon ennenkuin vievät väkisin.- Anonyymi
Juu, niin kävi minullekin ja hoitoonhan sitä tuli sitten hakeuduttua kun niin kehoitettiin. Olen ollut jo neljättä kymmentä vuotta! Hoidossa on mukava olla, ei huolet paina ei rasitu polla. Itseasiassa on voittavampi olo kuin vain työttömällä.😆
- Anonyymi
Pano meritassa tai pari aktia pankissa
- Anonyymi
Yritä KOP:n kortilla.
- Anonyymi
Olen pannut Meritaa paljaalla 🤠
- Anonyymi
Vahva ja dynaaminen suoritus!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista Meritaa.
- Anonyymi
Pinppini on pankkini!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1103349Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo192736HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat762582Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?991588Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k741508Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.181151Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N3681073Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6961991053Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s11925- 51872