tule suomeen täällä saat ilmaiseksi kaiken

Anonyymi

Jos valtio päättää ottaa ukranilaisia suomeen niin että mikro kaab ei tiedä kuka tuli on näköjään hallituksessa osaamattomia töissä. Kantakaa vastuunne ja lopettakaa tuo kerjuu että kansalaiset pitäisi lahjoittaa heille apua? Eikö se kuulu valtion maksaa? Ja ihmettelen koko touhua jos tullaan ns sotaa pakoon niin se on ok mutta kun sota loppuu menköön takaisin mutta näinhän eu tule käymään.nyt saatiin liuta köyhiä jotka eivät todellakaan mene takaisin täältä kun täällä saa kaiken ilmaiseksi ja sotaa on hyvä käyttää hyödyksi. No niin ja kukas nuo rusnarit aikoo ruokkia?

3

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MENKÄÄ RYSSÄT POIS SUOMESTA, Olette jäte- ihmisiä kukaan ei arvosta teitä täällä SUOMESSA. Maapallolla on tilaa vaikka kuinka paljon, suksikaa tyhmät päänne johonkin muualle !!!!!! Vaikka mantereen toiselle puolelle Amerikkaan

• Anonyymi

Just niin yhtä lailla ukrainalaiset kuluttavat Suomen rahoja kuin somalit, irakilaiset, somalit jotka eläneet täällä kuin lomalla vuosikausia tekemättä mitään elantonsa eteen ja vievät tulonsiirtoina ettei suomalainen koko elämänsä veroja maksaneen saa kokopäivähoitoa joka maksaa 4000€ ja se on liikaa suomella mutta jokainen mamu maksaa 5000€,niin ei yhtään ongelma.

• Anonyymi

Pakkoruotsin vika !

Juntti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe