Lieksan autogrilli

Anonyymi

Nyt tuli todella karvas pettymys.
Olin lieksan ohi kulku matkalla ja arvelin käyn Pekalta hampurailisen
Ei ollutkaan pekka enää tiskillä vaan joku yhtä pitkä kun leveä mies.sain vetiset makkara perunat poltetut makkarat ja yli hintaan nyt ei enää edes oikeaa grilliä lieksassa vai onko jossain tähän en enää astu.

48

6675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tais keretä € aikaakin nähä

    • Anonyymi

      Paljonko makkaraperunat ja hampurilaiset yleensä maksaa nykyään?

    • Anonyymi

      9€ lidlissä työtön te-toimisto 4x sinappi majoneesi,kurkku kaikki 9€

    • Anonyymi

      Karjalaisen grilli.
      Ollut enossa
      Uimaharjussa
      Onko hygieniapassi kunnossa.
      Juoru ukko

    • Anonyymi

      Karjalaisen käyrää ja kylän asiat samalla.
      Solvataan kaikki asiakkaat.

    • Anonyymi

      Onko konemieskin haukkumassa kaikki ja kehumassa omia soramies taitoja🤣

      • Anonyymi

        Muutaman kerran olen käynyt ostoyrityksillä tuossa kioskilla, mutta se on ollut kiinni kun ovat lomalla tai jossain muualla? On tuota evästä saanut muualtakin, ei sen puoleen? Jatkakaa samaan malliin, niin minäkin.


    • Anonyymi

      No olisit hyvä mies ottanut sen hampurilaisen niinkuin olit arvellut niin olisi jääneet vetiset makkaraperunat saamatta :)

    • Anonyymi

      Ette sitten raukkikset pysty muuhun kuin haukkumaan jokaista, joka vähänkin yrittää.

    • Anonyymi

      Nämä haukkujat onkin niitä elämässä menestyjiä🤣.

      • Anonyymi

        Ainakaan ei olla veteliä ranskanperunoita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan ei olla veteliä ranskanperunoita...

        Onko se asiakkaan syy jo tuo paikka ei ole auki kuin silloin tällöin, syömättäkö pitäisi olla vai mennäkkö muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se asiakkaan syy jo tuo paikka ei ole auki kuin silloin tällöin, syömättäkö pitäisi olla vai mennäkkö muualle?

        Kenties kannattaa harkita sille toiselle grillille menemistä mistä saakin vastaavasti kovia ja ylikypsiä ranskalaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties kannattaa harkita sille toiselle grillille menemistä mistä saakin vastaavasti kovia ja ylikypsiä ranskalaisia

        Parempi sekin kun ei mitään suljettuna olevalta grillikioskilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties kannattaa harkita sille toiselle grillille menemistä mistä saakin vastaavasti kovia ja ylikypsiä ranskalaisia

        Keskiarvo on hyvä.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sekin kun ei mitään suljettuna olevalta grillikioskilta.

        Kananmunat lentelee.
        Veljekset tappelee


    • Anonyymi

      Satamasta saa kunnon tuhtit eväät niin jaksaa taas palstalla valittaa.😋

    • Anonyymi

      Satamagrillillä kerkeää nälkään kuolla ennen kuin annos valmis.

      • Anonyymi

        Samaa vikaa tahtoo olla suljetulla grillikioskillakin kun eväitään odottelee. Toisekseen sataman kioskilla taitaa olla parmpi hygieniapuoli.


      • Anonyymi

        Grillithän on pikaruokapaikkoja,,satamassa todellakin saa evästä odottaa aivan liian kauan


    • Anonyymi

      keitto

    • Anonyymi

      Kävin kerran ruokatunnilla sataman grillillä ja tilasin annoksen ja maksoin sen.
      Odottelin ja odottelin sen 20 minuuttia ja lopulta lähdin pois!
      Sataman grillinpitäjä ei tajua sitä, että eräillä työntekijöillä on vaan puolentunnin ruokatunti !
      Paska paikka ja toista kertaa en sinne mene vaan suunnistan ABC asemalle.

      • Anonyymi

        omistaja vain rullailee pitkin eurooppaa ja muakuntoo, ei siinä pikarukia tehä, maxu kelpaa iha homorilli II


    • Anonyymi

      Totta, satamassa voisi käydä syömässä vaan ei tuntia aikaa ootella.

      • Anonyymi

        Minullakin on 30 minuutin ruokatunti ja kerran erehdyin menemään sataman grillille! Ajo grillille kesti 7 minuuttia
        Tilaukseni vei sen 20 minuuttia jonka ahmin nopeasti ja palasin myöhässä työpaikalleni!
        Sain pomoltani hirveät haukut myöhästelystä! Pomo sanoi että jos toistuu myöhästely niin saan potkut! Päätin että sataman grilli ei ainakaan ole minun potkujen syy.
        Nykyään ruokailen ABC asemalla jossa ruuan saa heti!


    • Anonyymi

      Totta mitäturistaan satamagrillistä. Liian pitkäjonotusaika. Joskus tiskintakana porukaa jotta eivät mahduliikkumaan. Ja vai yksi väsää annoksia. Ja henelläkin muita hommiavälillä. Jotenka ehkä kaksikokkia tekemään annoksia. Tai se yksi kokki tekisiniitä konoajan.

      • Anonyymi

        Mitä sinä vajakki yrität sönköttää.


    • Anonyymi

      Jos satamassa on 4 asiakasta edellä niin tunti ei riitä odotykseen. Varmasti Suomen hitain grilli.

    • Anonyymi

      Näitä surkeita tee-se-ite kokkeja löytyy muualtakin Suomesta.
      Kyllä -80 aikoina sai vielä kunnon grilliruokaa Suomessa mutta nykyään harvoissa paikoissa.
      Kävinpä lomamatkalla eräään liikenneaseman hampparipaikasta tilaamassa hamppariateriat. Kokkina hääräsi hyvin epäsiistin näköinen hampuusi ja liekö toinen partaturilas ollut myös kokki?
      Kauan sai odottaa tilausta. Vihdoin kun hamppariateriat oli valmiit niin otin ne autoon mukaan ja söin autossa. ..kesken jäi syöminen. Pihvit oli raakoja lötköjä.
      Ei tainnut olla kokki/kokit ammattitaitoisia koska eivät tienneet että hampurilaispihvi tulee paistaa täysin kypsiksi eikä jättää esim mediumiksi. Keskellä pihviä tirskui veri.

    • Anonyymi

      makkaraperunat

    • Anonyymi

      Masai!

    • Anonyymi

      Minulla on 24h ruokatuni, mutta ei jaksa satamassa odottaa nakkia 20 min. polkupyörästä vuotaa ilmat, ei ole pumppua sosiaalirahat menee hukkaan kioskiin ja nälkä jatkuu.ei saa kuittia TE.toimistoon nakkimakkarasta mikä jäi satamaan.lokki syö kalliin nakin ja paskoo sitten työttömän ruoan Pieliseen lisäksi tulee karenssia uupuneesta kuitista.Audikuski nauraa kun taluttaa polkupyörää kuntouttavalle tallille korjattavaksi

    • Anonyymi

      Onhan siellä Alan miehet

    • Anonyymi

      Pinppiä satamassa kota natisee ku panee paljaalla pimuja pinppiin 🦧

    • Anonyymi

      Homogrilli kylälle 👙🏃🏿‍♂️

    • Anonyymi

      Mikä on painosi ?

    • Anonyymi00064

      Hullujussin kappale pikku Lilla nakkikioskilla on varmaankin Lieksassaan liittyvä 🤠

    • Anonyymi00065

      Lieksan autogrillissä en ole käynyt koskaan enkä käy hampurilaisen voi tehdä itsekin mieleisen ostaa vaikka naudan jauhelihaa paistaa voissa paistin pannulla lisukkeesi salaattia ketsuppia jne. miten itse haluaa halvemmaksi tulee. iso hampurilaisen sämpylän voi ostaa myös kaupasta

      • Anonyymi00066

        Et sinä mitään osaa tehdä ☝️ AIDSHOMO


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Et sinä mitään osaa tehdä ☝️ AIDSHOMO

        Olet oikeassa 😢


    • Anonyymi00067

      Huvittaa, kun ensin sotkee paikkoja ja sitten on niin kovaa kauppamiestä ja mainostaa jatkuvasti netissä samaa paikkaa.

      • Anonyymi00069

        Ole hiljaa AIDSHOMO!


    • Anonyymi00070

      Grillataanko autogrillillä autoja?

    • Anonyymi00071

      Onko kukaan pannu autogrillissä?

    • Anonyymi00072

      Tuli uutta tietoa, voiko hampurilaisen valmistaa itse kotikeittiössä. Kyl kantee lukea suoli24 sivustoja.
      Lienekköhän isokin projekti valmistaa, lisäohjeita, kiitosh 🤠

      • Anonyymi00074

        Ulostat panulle, paistat. Laita paahtoleivän päälle ja siinäpä se!


    • Anonyymi00073

      Kylä voi alahuulen päälle kieli ja kielen päälle ylähuuli .Kuumeinen ei tarvitse edes paistamista.

    • Anonyymi00075

      Ohjeiden antajilla ei ole havaittavissa älyllistä aivotoimintaa 🤣

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe