Viidakkoperhe

Anonyymi

Aivan karmea,onko imelämpää sarjaa, pohjanoteeraus, yleen sä klo 17.10 tullut laadukas sarja, nyt jo alkumusiikki nostaa v käyrää.

28

1562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tulee uusintana. Sekin!
      Kohta veekäyrä yltää jo Marsiin kun alkavat pyörittää Sydämen asiaa 5000000 kertaan :))) Mikä Yleä oikein riivaa?
      Makeileva Tilus söpöttää tai sitten kummasti ja väärissä paikoissa hymyilevä Gedi, ja sitten taas pärähtää joku tunnari miljoonatta kertaa. Tulen hulluksi!

      • Anonyymi

        Kaikki tv kanavat näyttää uusintoja aina vaan .


    • Anonyymi

      Eihän miltään toosan kanavalta tule mitään muuta,kun uusintoja,uusintoja,uusintoja, uusintoja,uusintoja,uusintoja,uusintoja.

    • Anonyymi

      Uusintoja ja uusintoja ei järenhäivää ole ohjelmissa!! Katsojien aliarvioimista !! Kuka kattoo moneen kertaan samoja joka kanavalla sama. Olen harkinnut tv- poistoo siirryn kuuntelee radioo.

      • Anonyymi

        Just.
        Kaikkein ärsyttävintä on tämä nykyinen meno, jossa pyöritetään samaa ohjelman jaksoa useampia kertoja viikossa. Tervo ja Halme-ohjelma esimerkkinä. Ja parhaaseen katseluaikaan. Pitää aina tarkistaa ohjelmatiedoista, mitä jaksoa nyt sitten esittävät ja katsoja menee ihan pyörälle päästään.
        Tulee traileria ja samaa turisemista...

        Ylelle neuvo: yksi ohjelma kerrallaan ja aina samana päivänä ja samaa aikaan. Uusinnat sitten joskus vuosien jälkeen. Ja huom, osa ihmisistä katsoo Areenan kautta koko sarjan heti kun se tulee esitettäväksi. Ketä palvelee tämä arki-iltojen sekoilu?
        Torttua tortun päälle koko ala-arvoinen touhu. Prime time vain ensiesityksiin!


    • Anonyymi

      Viidakkoperhe oli surkea valinta esitettäväksi parhaaseen katseluaikaan tai yleensä mihinkään aikaan. Täysin surkea ja mielenkiinnoton ohjelma.

      • Anonyymi

        Sarja on monivaiheinen ja kaikkea tulee tapahtumaan, pahaakin. Katsoin sen aikoinani kun tuli ekaa kertaa. Nyt toistona ärsyttää. Koirat tykkää, joten pidän auki toosaa.


    • Anonyymi

      Sen tunnarissahan mainitaan selvällä Suomen kielellä kalja ei voi erehtyä.Yle on erittäin vakavasti ja parantumattomasti kroonistuneen uusintapakkomielteen kourissa varmasti on muillakin kanavilla sama tauti diagnosoitu.Toimivaa ja tehokasta parannuskeinoa hoitoa tahi lääkettä ei ole löydetty tämä vaikuttaa katsojiin erittäin turmiollisesti mitä edellisistä kommenteista voi suoraan päätellä,näin pahaan tilanteeseen Yle on tv-sarjojen ynnä muiden ohjelmien osalta vajonnut ja vielä tämä katsojapalautteeseen reagoimattomuus eli siitä ei piitata yhtään vaan ohitetaan kokonaan.Yle hyvä selityksiä ei teidän ohjelmia ynnä tv-sarjoja katsovat ihmiset voi maailman tappiin uskoa eli mitähän varten katsojapalaute on olemassa jos ei siihen VASTATA JA REAGOIDA.

    • Anonyymi

      Viidakkoperhe on eksoottinen, sillä se sijoittuu Etelä-Afrikkaan. Valaisee myös sikäläistä yhteiskuntaa. Juoni nyt on tavallinen yhdistelmä saippuasarjaa ja toimintajännäriä.

      Tuli meillä Yleltä ensimmäisen kerran jo lähes 10 vuotta sitten. Sarjaa tuli seurattua, kun olin käynyt äskettäin seudulla, johon ohjelma sijoittuu.

    • Anonyymi

      Hupaisa sarjan nimi. Viidakkoa ei siinä näy, vain savannia.

      • Anonyymi

        Ylen typerä käännöskukkanen.
        Oikea nimi on Wild at Heart.


    • Anonyymi

      Komppaan aloittajaa: en voi sietää tätä sarjaa.

      • Anonyymi

        Kertoo kaiken brittien moraalisesta alennustilasta pääministeriä myöten.


    • Anonyymi

      Mikä helvetin viidakkoperhe? Viidakkoa sarja nähnytkään. Sarja sijoittuu Etelä -Afrikkaan ja savannille. Viidakossa ole kukaan kertaakaan. Kuka näitä suomennoksia vääntää tuolla Ylellä? Alkuperäinen nimi Wild at heart. Eikö olisi suora suomennos sopinut (Villi sydämeltään tai jopa Vapaa sydän). Yhtä hyvä suomennos kuin Sydänlääkärin syöksykierre ,(Doctor Doctor).

      • Anonyymi

        Joo. Odotin ekasta jaksosta alkaen koska se lekuri putoaa syöksyyn. Ei puonnu.


    • Anonyymi

      Nämähän on näitä ylen antavia sarjoja,joita yle uusii,uusintojen jälkeen,
      kun ei mitään muutakaan saa laitettua.
      Mahtuu 25 kpl tusinaan.

    • Anonyymi

      Viidakkoperhe.Kuka v***n paviaani on ton nimen keksinyt.
      Wild at Heart --> Villi sydän --> Sydämmeltään villi.

      Eihän tolla ohjelmalla ole mitään tekemistä viidakon kanssa.
      Enemmänkin afrikan savannit olisi parempi.

      • Anonyymi

        No sitä just olen itsekin olen ihmetellyt.
        Miten ihmeessä Wild at Heart on saatu käännettyä muotoon Viidakkoperhe? Ei ainakaan kuvauspaikat ole olleet viidakoissa, vaan tyyliin savannin keskellä. Ennemmin nimenä Villi sydän tai Sydämmeltään villi, koska niinhän se periaatteessa kääntyy.


    • Anonyymi

      Eläimet on upeita, vaikkakin tietysti ovat jostain sirkuksesta napattuja, mutta on kiva katsella norsujen elämää. Ihmissuhdesoppa hieman ärsyttää, joo. Ja varsinkin se ainainen hyvä vastaan paha-taisto. Mutta sellaista se elämä on oikeastikin ja tv-sarjoissa eritoten. Olen aina haaveillut pääsystä Afrikkaan, sitä kaipuuta tämä sarja paijailee.

    • Anonyymi

      Eläin ohjelmat aina ovat hienoa katseltavaa.
      Mutta tälläinen saippuasarja johon on tuotu eläimiä näytille,
      ei ihan ole mieltä ylentävää.
      No onha jokaiselle jotakin tarjottavaa.

    • Anonyymi

      Miespääosan esittäjällä aivan uskomattoman epätodelliset ja teennäiset naaman ilmeet eri tilanteissa. Todennäköisesti oikeassa elämässäänkin yhtä pöljä.

      • Anonyymi

        Minä taas en tykkää niistä naisrooleista. Kaameita kanoja kaikki. Kenenköhän aivopieru on ollut sijoittaa tuollaiset savannille ja perhesarjaan. Stereotyyppistä. Ja juu, olen nainen.


      • Anonyymi

        Englannin oma Esko Kovero,molemmat kuvaavat kaikki tunne scaalat yhdellä ilmeellä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaikka uusinnoista ja kaikista sarjoista en välitäkään, niin mielestäni Viidakkoperhe on ihan hyvä. Se vanha äijä tuo tavallaan omaa piristävää menoa siihen, ja aika paljon tapahtuu välillä sellaisia asioita, jotka ns. Herättävät huomion.
      Kieltämättä se on ärsyttävää kun Sarah menehtyi, Dannyn biologinen tytär ja sen poikaystävä lähtivät muualle, Sarahin poikaa ei oo näkynyt pitkään aikaan ja nyt on jonkin aikaa ollut uusi 16v tyttö näyttelemässä Sarahin tytärtä.
      Liian monta hyvää tyyppiä lähti, uudet tilalle. Ei oo sen jälkeen sarja toisaalta ollutihan sellainen kun sarjan alussa.

    • Anonyymi

      Katsomme Viidakkoperhettä mielellämme, uusinta tosin.
      Ylenpalttiset murhasarjat kyllästyttävät, tämä ei.

    • Anonyymi

      Älytön sarja! Ei tollastenkaan sarjojen vuoksi pidä eläimiä käyttää hyväksi jälleen kerran. Jatkuvasti nukutettuja eläimiä eikä nukutus ole koskaan eläimelle riskitön ja tässä tapauksessa täysin turhan takia. Sarjaa tehty monia vuosia ja näin ollen eläimiä kohdeltu kaltoin yhtä monta vuotta! Yleltä riman alitus. Pitäisi sielläkin päässä vähän miettiä eettisiä asioita. Itse sarjassa on monet eläimet pienissä häkeissä mutta aivan varmasti eläinparat pienissä häkeissään myös kuvausten ulkopuolella. Kannattaisi vähän miettiä mitä ohjelmistoihin otetaan. Sarjan teko on aiheuttanut stressiä ja kurjaa elämää monille eläimille vuosien ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe