Nyt eletään lopun aikoja ja Raamatun mukaan silloin tulee semmoinen ahdistus mitä ei ennen ole nähty. Suomenkaan tulevaisuus ei näytä hyvältä. Suomi on varmasti yksi jumalattomimpia maita maailmassa. USA:ssakin missä todellinen jumala on raha ja mammona on sentään luontevaa puhua Jumalasta ja uskosta, vaikka uskonnollinen maahan se on. Suomessa ei saisi monen mielestä edes mainita Jumalaa. Tämä on sentään ollut kristitty maa , kristilliset arvot ovat olleet kunniassa ja kristinusko on ollut pitkään tarjolla, mutta se on hylätty ja alettu päinvastoin pilkkaamaan sitä. Raamatussa sanotaan, että Jumala ei anna itseään pilkata, mitä ihminen kylvää sitä myös niittää. Yksi esimerkki suomalaisten moraalittomuudesta on netin pettämissivusto, suomalaiset ovat siitä ylivoimaisesti kiinnostuneimpia.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000539280.html
On mahdollista, että Jumala antaa jossakin vaiheessa Venäjän hyökätä Suomeen, elleivät ihmiset tee parannusta. Suomea ei pelasta NATO eikä sisu, Jumala on ainoa toivo. Uskovat ovat saaneet näkyjä viimeisten kymmenien vuosien aikana, että Venäjä valloittaa Suomen, esim. Viktor Klimenko 80-luvulla ja Petri Paavola joskus 90-luvulla. Raamatusta löytyy esimerkkejä, että Jumala ihmisten pahuuden takia antaa pahimmillaan viholliskansan valloittaa maan,
Suomen on tehtävä parannus
17
221
Vastaukset
- Anonyymi
Lopun ajat alkoivat Jeesuksen kuolemasta. Nyt ei ole mitään erityistä lopun aikaa.
"Suomi on varmasti yksi jumalattomimpia maita maailmassa."
Ei pidä paikkaansa. Asiaa on nimittäin tutkittu. Suomea ennen on kymmeniä maita, jotka ovat jumalattomampia kuin Suomi, mm. Ruotsi ja Ranska.
"On mahdollista, että Jumala antaa jossakin vaiheessa Venäjän hyökätä Suomeen, elleivät ihmiset tee parannusta. "
Venäjä ei hyökkää Suomeen. Julalalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Syntisyys tai parannuksen teko eivät muuta asiaa.
"Uskovat ovat saaneet näkyjä viimeisten kymmenien vuosien aikana, että Venäjä valloittaa Suomen, "
Nämä "näyt" olivat vain valveunia, joita ihmisten alitajunta heille syöttää. VENÄJÄ EI OLE HYÖKÄNNYT SUOMEEN!!!
"Raamatusta löytyy esimerkkejä, että Jumala ihmisten pahuuden takia antaa pahimmillaan viholliskansan valloittaa maan,"
Niin, ja joka kerta kun niin kävi, se johtui siitä Jumala hakusi suojella omaisuuskansaansa Israelia ajalla, jolloin ei ollut vielä evankeliumia. Nyt ei ole enää mitään erityistä omaisuuskansaa ja evankeliumia juluitetaan ympäri maailman. - Anonyymi
Mikä tuomiopäivän lähettiläs sinä olet. Ja pettäjiä on ollut ennen internetiä joten ole hiljaa. Te "uskovaiset" olette suurimpia valeuutisten levittäjiä. Erota oikea väärästä, niin olet edes vähän Raamatun tiellä.
- Anonyymi
Parannuksen teko on ensisijassa kääntyminen Jumalan
puoleen uskossa Herraan Jeesukseen Kristukseen.
Silloin ihminen kääntyy sydämessään Jumalan puoleen
ja uskoo Jumalan antamaan sijaisuhriin puolestaan.
Kun ihminen tekee näin, hän on tullut Jumalan luokse
ja elää Jumalan kanssa Hänen yhteydessään. Silloin myös
Jumala elää ihmisen kanssa. Ja ihminen saa kokea Jumalan
läsnäolon elämässään.
Miksi ihmisen tulee ennen kaikkea muuta kääntyä Jumalan
puoleen ja tulla Jumalan luokse? Siksi, koska kaikki ihmiset
ovat kääntäneet Jumalalle selkänsä ja hylänneet Hänet.
Ihminen elää ilman Jumalaa tässä maailmassa eikä välitä Hänestä.
Jumala tuli alas taivaasta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa
ja sovitti ihmiskunnan synnin: Jumalan hylkäämisen.
Herran Jeesuksen Kristuksen veren ja ruumiin uhrin kautta
meillä jokaisella on pääsy Jumalan välittömään läsnäoloon
kaikkeinpyhimpään. Tämä tapahtuu kääntymällä Jumalan
puoleen uskossa Jeesuksen Kristuksen uhriin ja vereen.
Kun ihminen kääntyy sydämessään Jumalan puoleen ja
rukoilee Häntä, hän saa kaikki synnit anteeksi Jeesukselta.
Hän saa synnit anteeksi vaikka hän ei sitä käsittäisi eikä
edes tiedostaisi. Jumalan yhteydessä jokaisella ihmisellä
on täydellinen syntien sovitus ja anteeksiantaminen/saaminen.
Jumalan luona, Hänen yhteydessään, on pelastus ja ikuinen
elämä.
Nyt kun ihminen on tullut Jumalan luokse ja Jumala elää
hänen kanssaan ja on Hänessä, Jumala alkaa opettaan
yksilöuskovaa. Pyhä Henki johdattaa uskovaa elämään
Jumalalle antautunutta elämää, so. pyhityselämää. Silloin
uskova seuraa Herraa Jeesusta Kristusta Hänen suunnitelmissaan.
Nyt kun Jumala alkaa opettaan ja johdattamaan yksilöuskovaa,
Jumala ojentaa häntä elämään Jumalan lapselle arvollista
elämää. Silloin Jumala näyttä uskovalle syntiä, josta hänen
tulee luopua, ts. tehdä parannus. Jos pyhityselämä puuttuu
ihmisen elämästä, hän ei ole tullut uskoon, hän ei ole tullut
sydämessään Jumalan luokse.
Apostlit eivät saarnanneet uskosta osattomille ihmisille
parannusta tekosynneistä. He eivät luetelleet ihmisille mitään
syntilistoja tekosynneistä mistä ihmisten tulisi tehdä parannusta.
Apostolit saarnasivat kansalle ristiinnaulittua Herraa Jeesusta Kristusta.
Uskoon tulleille Jumalan lapsille alettiin opettaan uskovan vaellusta.
Tämä koska Jumala, Pyhä Henki, tekee niin ja seurakunnan kaitsija
ja paimen sekä opettaja on Pyhän Hengen johdatuksesssa. Jumala ei
vaadi uskosta osattomalta vanhurskautta. Hän odottaa sitä uskovilta.
https://www.jumala-kanssamme.se/439636059 - Anonyymi
Saastaisuus on lihan himoissa ja se kasvaa sisältä.
- Anonyymi
Suomessa on tehty pahuuden myyräntyötä vuosikymmeniä. Oppilaitoksissa on ollut opettajina mädätykseen sitoutuneita opettajia. Demoniseen pahuuteen sitoutuneita on valittu johtopaikoille ja niitä keikkuu myös julkisuudessa "kunnon kansalaisina". Todella irvokasta tavallisen kansan hämäämistä. Oikeuslaitos ja luterilainen kirkko ovat turmeltuneet. Mitään "oikeutta" ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Saatanalliset ryhmät haluavat tuhoa. Ne ovat saaneet runsaan pahuuden "apujoukon" muslimeista. Homoilu lietsonta ulottuu työpaikoille. Suomen kohtalo ei todellakaan näytä hyvältä.
Tässä on yksi vakava varoitus ja jo korona alkuaikaan Teemu Koskela (Yotube) sai mieleen profetioita että nälänhätä tulee Suomeen. https://youtu.be/vr828GtSa48
- Anonyymi
Suomen ongelma on viina, huumeet ja viihde teollisuus. Myös sinisilmäisyys suhteessa EUn korruptioon ja sinisilmäisyys kotimaiseen rikollisuuteen. Laittomuus on päässyt valtaan. Mitä isot edellä niin sitä pienet perässä. Suomen koululaitos on ongelmissa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2e48ebbc-ee6e-44b6-8130-3761a0ba9d91- Anonyymi
Jeesus seurusteli syntisten ja juomareiden kanssa,
ja FARISEUKSET sanoivat: "katsokaa syömäriä ja juomaria syntisten ystävää.
- Anonyymi
Aloituksen ydin on USA:n ja sen mielisen, sitä palvelevan agentin, Venäjän vastainen sotapropaganda.
Muu, uskonnollinen löpinä, on vain ikään kuin käärettä, kiisseliä, johon itse tarkoitus, eli myrkky upotettuna.
Hellarit / melleriläiset huijarit eivät häikäile väärinkäyttää Jumalan sanaa esim. ihan maailmallisissa sotapropagandoissaan, ynnä muissa liiketoimissaan.
Tämä on nyt aitoa helluntailaisuutta. - Anonyymi
Kaikkien on tehtävä parannus jos meinaa pelastua.
Hyvä saarna.
https://youtu.be/K80LRg_qc54 - Anonyymi
2Tim.2:20-21 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten. Ja nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis. 2Tim.16-17 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa, että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut. 1Joh.3:3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensa, niinkuin hän on puhdas.
- Anonyymi
2Kor.7:1 Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saatutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa. 1Pie.1:14-16 Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, jossa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä.
- Anonyymi
3Moos.11:44 Sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne; pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä. Niin älkää saastuttako itseänne koskemalla mihinkään pikkueläimeen, joka liikkuu maassa. 3Moos.19:1-2 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen: Puhu kaikille israelilaisten seurakunnalle ja sano heille: Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä. 3Moos.20:7 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
- Anonyymi
3Moos.20:7-8 Pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät; sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne. Ja noudattakaa minun käskyjäni ja pitäkää ne. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät. 3Moos.21:7-8 Älkööt he ottako vaimoksi porttoa tai häväistyä naista älköötkä ottako miehensä hylkäämää vaimoa, sillä pappi on pyhä Jumalassa. Sinun on pidettävä häntä pyhänä, koska hän uhraa sinun Jumalasi leipää; hän olkoon sinulle pyhä, sillä minä, Herra, joka pyhitän teidät, olen pyhä. 3Moos.21: 14-15 Leskeä tai hyljättyä vaimoa tai hävästyä naista tai porttoa hän älköön ottako, vaan neitsyen omasta suvustaan hän ottakoon vaimoksensa, ettei hän häpäisisi jälkeläisiään suvussansa; sillä minä olen Herra, joka hänet pyhitän. 3Moos.21:23-24 Mutta ölköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni; sillä minä olen Herra, joka pyhitän heidät. Ja Mooses sanoi tämän Aaronille ja hänen pojillensa ja kaikille israelilaisille. 3Moos.22:9 He noudattakoot minun määräyksiäni, etteivät joutuisi syynalaisiksi pyhitetyn tähden ja kuolisi, sentähden että häpäisivät pyhitetyn. Minä olen Herra, joka pyhitän heidät. 3Moos.22:15-16 Älkööt papit häväiskö israelilaisten pyhiä lahjoja, jotka nämä antavat Herralle, älköötkä saattako heitä syynalaisiksi ja vikapäiksi sallimalla heidän syödä pyhiä lahjojansa; sillä minä olen Herra, joka pyhitän heidät. 3Moon.22:32-33 Älkää häväiskö minun pyhää nimeäni; minä tahdon olla pyhä israelilaisten keskellä. Minä olen Herra, joka pyhitän teidät ja joka vein teidät pois Egyptin maasta, ollakseni teidän Jumalanne. Minä olen Herra.
- Anonyymi
Jumalan armoa ei osteta millään hyvillä teoilla.
Sielunpelastus on yksilön pelastus.
Mikään kokonainen kansakunta ei "pelastu", vain sen jotkut yksilöt.
Se on totta, että ihminen, kuten kansakin kantaa omien tekojensa seurauksia. Seuraus on luonnollista jatkumoa: "mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää". Ihmisen ja kansan on kannettava vastuu omista sanoistaan ja teoistaan. Meidän kunkin omista sanoistamme meidät kukin kerran tuomitaan.
Kukin yksilö vaaleissa, omalla äänellään antaa kannatuksensa henkilölle ja puolueelle, jonka edustajat sitten tekevät ratkaisunsa. Koko kansa ei kuitenkaan ole vastuussa ja syyllinen päättäjien valintoihin. Päättäjät itse, yksilöinä ovat vastuussa itse itsestään.
Esim. "Suomi ei hae NATO:oon". Suomalaisten mielipidettä ei haluttu edes kysyä ja vaatimus vaaleista tyrmättiin. NATO-hakemus on tiettyjen, röyhkeiden yksilöiden yksityinen, epädemokraattinen rikos. Ei koko kansan. Ja on jo heti aiheuttanutkin suurta vahinkoa...: koko kansalle, jopa Euroopalle.
NATO-kannattajat kantakoot yksin vastuun teostaan ja sen seurauksista.
Ei vaaleissa äänestetä erilaisia päätöksiä, vaan henkilöitä, joiden uskoo olevan "oikealla asialla". Sitä saa sitten, kun on väärin luottanut, mitä on tilannut.
Henkilökohtaisesti taidan jättää äänestelyt. Pres. Niinistön mukaan "natoäänestyksellä ei olusi ollut mitään merkitystä", eli natottajat eivät silloinkaan olisi kunnioittaneet edes toisin haluttua vaalitulosta.
Yksikään puolue tai mahd. henkilö ei enää herätä luottamusta. Tänä keväänä kaikki Suomen uskottavuus asiassa kuin asiassa kuoli. - Anonyymi
1Tim.4:4-5 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan; sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella. Hebr.2:11-17 Sillä aekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin yhdestä. Sentähden hän ei häpeä kutsua heitä veljksi, kun hän sanoo: Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua aeurakunnan keskellä; ja taas: Katso, minä ja lapset, jotka Jumala on minulle antanut. Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia. Sillä ei hän ota huomaansa enkeleitä, vaan Aabrahamin siemenen hän ottaa huomaansa. Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit. Hebr.10:14-29 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan: Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä; ja: heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista. Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeipyhimpään, jonka pääsyn hä on vihkinyt meillee uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on suuri pappi, Jumalan huoneen haltija, niin käykäämme esiin totisella aydämellä, eäydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; sysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustanne, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näemme tuon päivän lähestyvän. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljon akaramman ragaisuksen luulettekaan sen ansaitseman, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987