Ilman ehkäisyä vai ehkäisyllä

Anonyymi

Onko kukaan teistä harrastanut ryhmäseksiä ilman ehkäisyä vai onko ehkäisy ollut aina kunnossa.
Lisä jännitys tai alkoholi vai tilanne ajautui siihen, että ehkäisy unohtui

25

1974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimolla ehkäisy kunnossa, parinvaihtoa ja ryhmäseksiä harrastettu vuosia. Jokunen kerta nuorempi pari jolla ehkäisy puuttui, heillä kuiteski katumus pillerit mukana. Kyllähän siinä tilanteessa kun alkoakin otetaan ja kiimassa koko porukka ei aina tuu mieleen ehkäisy. Pari 50

• Anonyymi

Ehkäisy kunnossa, mutta paljaalla kyllä. Ihanaa, kun saan vieraatkin spemat sisään.😁

• Anonyymi

Aktin alussa usein tullut kumia käytettyä mutta kiimassa ja kännissä usein vieraan mies o sanonut haluavansa nähdä kun laukean hänen naisensa sisään miten nuollaankos teillä vieraan spermat pillusta?

• Anonyymi

Mikään ei ole niin kiihottavaa kun vieraan miehen sperma valuu rouvan pillusta pitkin reisiä. Vielä kun on useampi mies saa pillun vaahtoamaan rouvan nauttiessa.

• Anonyymi

Eikö olekin jännä, kuinka vieraiden sperma vaahtoaa, kun sitä lopuksi itse pumppaa? Saman ilmiön havainnut.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin jännä, kuinka vieraiden sperma vaahtoaa, kun sitä lopuksi itse pumppaa? Saman ilmiön havainnut.😁

Ryhmässä kaikilla naisilla vaahdossa, kiimaista katsoa kun pimssat avoinna. Helpoa painaa kulli sisään.🤪

• Anonyymi

Vielä mukavampaa on katsella kuinka vieras sen spermansa sinne rouvan pilluun ruiskaisee.

• Anonyymi

Meillä vedellään ehdottomasti ilman kumia ja vaimo tykkää

• Anonyymi

Yli kymmenen vuotta touhuttu paljaalla aina.

• Anonyymi

Tuntemattomien kanssa AINA kumien kanssa. Kaikki tämän palstan kokeneet harrastelijatkin sitä käyttävät ja vaativat, vaikka fantasioissaan kertovat ettei niitä käytettäisi. Sitä ei koskaan tiedä missä se tuntemattoman mulkku on kulkenut, joten turvallisuus ennen kaikkea, eikä ne vieraatkaan tiedä missä pariskunta on käynyt, joten heistäkin järkevämmät haluavat kumin käyttöön. Ei aisurit mitään tyhmiä ole, kun on vaimon terveydestä kyse, eikä vaimotkaan ole niin tyhmiä että vaarantaisivat oman terveytensä tuntemattoman vuoksi.

Tuttujen kanssa sen sijaan aina ilman kumia. Tuttujen kanssa oli alkuun myös sitä että kumia yritettiin käyttää, mutta ihan turhaa niitä oli kärrätä mukana, kun kuitenkin se sitten loppupeleissä unohtui ja kumiton mulkku työnnettiin sisään ja sen jälkeen sitä turvallisuudesta oli turha huolehtia.

Vaimolla on ehkäisynä kierukka, joten tutut saavat päästellä ilman kommervenkkejä sisälle asti.

• Anonyymi

No juuri nuin se menee . Joskus kun on ollut tuntematon vieras mies mukana leikeissä niin kumi tottakai käytössä (näitä ei kyllä ole kuin muutama ollut parinkymmenen vuoden aikana).

Kahden pitkältä ajalta tutun luottomiehen kanssa kyllä aina sitten ilman. Minulla kierukka käytössä ja haluan myös vieraan paljaana sisälleni. Ja todellakin saavat päästellä sisääni! Tietävät jo kyllä että sisältäni ei ole lupa poistua ennen kuin on siemenet laskettu vakoon 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri nuin se menee . Joskus kun on ollut tuntematon vieras mies mukana leikeissä niin kumi tottakai käytössä (näitä ei kyllä ole kuin muutama ollut parinkymmenen vuoden aikana).

Kahden pitkältä ajalta tutun luottomiehen kanssa kyllä aina sitten ilman. Minulla kierukka käytössä ja haluan myös vieraan paljaana sisälleni. Ja todellakin saavat päästellä sisääni! Tietävät jo kyllä että sisältäni ei ole lupa poistua ennen kuin on siemenet laskettu vakoon 😍

Sama meilläkin. Vierailta olen vaatinut kumia, mutta pari pidempää tuttavuuttani olen antanut päästellä sisääni. Ihana tuntea, kun heillä suurenee vähän ennen laukeamista. Saan silloin yleensä orgasmin itsekin😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama meilläkin. Vierailta olen vaatinut kumia, mutta pari pidempää tuttavuuttani olen antanut päästellä sisääni. Ihana tuntea, kun heillä suurenee vähän ennen laukeamista. Saan silloin yleensä orgasmin itsekin😁

Kommenttini on teille kummallekin. Täällä on aikaisemmin keskusteltu siitä kumpi on parempi, vieras vai tuttu. Pakko on todeta että tuttu voittaa vieraan mennen tullen. Vieraan kanssa voi olla kiihkoa koska kyse on vieraasta, mutta se yhteys puuttuu mikä tutun ihmisen kanssa on saatu luotua yhdessä.

Mutta vaikka kyse on tutusta ja joku voisi ajatella että silloin arki on astunut mukaan kuvioon, niin se ei pidä paikkansa. Kyseessähän ei ole avoin suhde, vaan kolmaspyörä joka tulee ulkopuolelta mukaan suhteeseen vain hetkeksi seksiä varten. Tuon tutun miehen kanssa jakaa jotakin sellaista salaisuutta mistä muut eivät tiedä mitään ja se salaisuus kiihottaa. Siksi kun tuttu mies laukeaa sisälleni paljaaltaan, se on tajunnan räjäyttävää koska muiden tuttujen silmissä niin ei saisi tehdä. Se ei ole kiihottavaa siksi että seksi on kiihottavaa, vaan siksi kun siinä hetkessä se salaisuus jaetaan ja vielä erittäin riskialttiilla tavalla. Se saa ainakin minut laukeamaan orgasmiin. Ei sellaisessa tilanteessa voi vaatia kumea väliin, ellei se kumi sitten ole jollakin tavalla itsessään leikkiväline.

• Anonyymi

Paljasta vain minun vaimoon ja spermat sisään. Heti rupesi tekemään mieli liukkaille. Harmi ettei se ilo kestä kauaa. Spermainen pillu saa laukeamaan nopeasti.

• Anonyymi

Melllä on kaksi kertaa vieras saanut nauttia aidoista luomuyhdynnöista vaimoni kanssa. Ja ovat kyllä muistaneet siemenensäkin vakoon ruiskaista.

• Anonyymi

Kumien varassa meillä oli ehkäisy mutta niin vaan vaimo antoikin vieraalle paljaaltaan. Sanoi sitten minulle että nyt saat ilman kumia.

• Anonyymi

Samoin meillä paljaalla on menty ja tuttuja luottomiehiä pääsääntöisesti. Itsellä ehkäisy kunnossa mutta silti vahinko kävi ja tulin raskaaksi. Nina 28

• Panisin kumin kanssa, mutta ei kelpaa. Niin ei sitten.

• Anonyymi

Paljaalla pantu kun kanit tänäänkin.
      Käsittämättömän kiimaista touhua harrastaa estotonta krapularyhmäseksiä tuttavapariskuntien kanssa.

• Anonyymi

Todellakin liiallinen humalatila, myös jännityksen tarve ja tilanteen yllättävä ajautuminen seksiin useamman mies sukupuolisen kanssa johti siihen, että läheskään kaikki eivät käyttäneet kondomia siinä seksin aikana.
      Juuri sillä hetkellä humalassa ja hurmion huumassa ei sillä tuntunut olevan mitään väliä mutta jälkikäteenhän se kadutti ja pelottikin sillä olin jo silloin rva, mieheni tietämättä asiasta mitään.
      Nyt olemme kylläkin jo eronneet ja olen 2 pojan yh jonka oikeata isää en minäkään tiedä.
      Jutta

• Anonyymi

En ole todellakaan ylpeä itsestäni ja tekimisistäni.
        Jutta

• Tiedän tuon tunteen kun kiima vie eikä juuri sillä hetkellä ole millään ole mitään väliä.
        Kumpi pojista on mahdollisesti tämän ryhmäseksin tulos? Poika voi siis kuitenkin olla vaikka ex miehesikin?
        Montako isä ehdokasta tässä nyt on sieltä mies joukosta?
        Poika muistuttaa sinua nyt sitten päivittäin tästä syrjähypystä mies porukan yhteisenä naisena.

• Anonyymi

Meidän kimppa tuli ettemme ehtineet varautua.
        Mieheltä on pistetty johtimet poikki joten ei ollut ehkäisyä.
        Ei löytynyt ýhtään kortsua.ja kiima oli kova niin pantiin ilman.
        Kun lähdin pesulle niin huomasin sperman valuvan pitkin reisiä,,

• Anonyymi

Yhden kerran oon ollut yhdynnässä ,koneen nuoren miehen kans. Se oli tietoinen riski,ja naitiin kun kanit.
      En niin kiihkeää sexiä ole ennen sitä enkä jälkeen saanut. Ainoo oli että olimme as autossa ,eikä päässyt kunnolla pesulle.
      Siin hikisinä köyrittiin ja sopimuksesta mieheni kiltisti katsoi sivusta ja hyvin vähän kommentoi.
      No en tullut raskaaksi,puoli vuotta myöhemmin vasta mieheni sai mut paksuksi.
      Mutta kiimaan se vaikutti,halusin jatkuvasti

• Anonyymi

Miehelleni on tehty vasektomia ja minulla ei mitään ehkäisyä päällä.
      Tuli vähän varkain tilaisuus kimppaseksiin.
      Mieheni kaveri tuli etelään katselemaan paikkaa mistä oli saanut työtarjouksen.
      Hän kävi tutustumassa työpaikkaan ja oli hyväksynyt työpaikan ja oli käynyt alkon kautta hakemassa pari pulloa viiniä joilla juhlistimme työpaikan saantia.
      Hän oli myös käynyt laittamassa nimensä asuntojonoon asuu meillä kunnes saa asunnon.
      Suomessa kun ollaan niin tottakai miehet halusi saunaan ja kun olin ainoa nainen niin halusivat minut mukaan yhtä aikaa "ettei tarvitse yksin saunoa".
      Ei ole kovin iso asia käydä miesten kanssa saunassa.
      Saunan jälkeen kaksi alastonta miestä tanssitti minua ja houkuttelivat kimppaseksiin mukaan.
      Oltiin asiasta juteltu mieheni kanssa ja nyt sitten suostuin.
      Viikonlopun sitten olin kahden miehen nainen ilman ehkäisyä.
      1.5kk meni ja odottelin kuukautisia kunnes kotitesti näytti että raskaana olen.
      Mieheni kanssa miettimään mitä nyt tehdään.
      Päätettiin pitää lapsi vaikka mieheni ei isä olekkaan.
      Vähän yli 2kk aikaan sain keskenmenon.
      Keskenmenosta 3 viikkoa niin asennutin kierukan ja pienen tauon jälkeen olen jälleen kahden miehen nainen.

Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3181
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2941
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      396
      1746
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      32
      1569
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1372
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1289
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1267
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1190
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      191
      1181
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      146
      1029
    Aihe