James bond !

Anonyymi

Mikä Bondeista on paras ?
Mulla ainakin
1. Roger Moore
2. Sean Connery
3. Pierce Brosnay( joku )
4. Daniel Graig
5. Timonthy (joku sukunimi)
:) Moore ja Connery ovat ehdottomasti kaukana edellä muita, muut ei osanneet eläytyä paremmin kuin Moore ja Connery.
Piercen Bond-leffoissa oli joissakin kohtauksissa raakoja tekoja, jotka eivät miellyttäneet joten siitä tuli miinuksia, muuten piercen Bond-leffat oli elämykseltään lähellä Moorea ja Conneryä.
Daniel Graigin Bond-leffoissa puuttuu se vitsikkyys täysin ja on välillä tylsä katella ( ei pahalla ). Timothy Bond-leffat oli taas ihan kaikin puolin ok, mutta elämys on heikko ja muutenkin jokseenkin... ei sitä osaa selittää, ehkä en tottunut siihen.... olen hieman tarkka näissä :)

13

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki Bondit ovat olleet aika tasapaksua tavaraa, ei mikään ole ollut kovin hyvä joten en voi nimetä ketään parhaaksi.

    • Anonyymi

      1. Daniel Craig (uskottavin agenttina, todella kuivaa/ kyynistä/ sarkastista huumoria)
      2. Sean Connery (legenda, kuivaa huumoria)
      3. Pierce Brosnan (uskottavampi pelle kuin Moore)
      4. Roger Moore (pelle)
      5. Timothy Dalton (puiseva, karismaton, mutta muuten sopi agentiksi)
      6. George Lazenby (Daltoniakin puisevampi, karismaton, väärä valinta rooliin)

      • Anonyymi

        Daniel Craig, jos kuka, on puiseva.


    • Anonyymi

      Lazenby ehdoitta.

    • Anonyymi

      1. Connery ja Moore
      2. Dalton
      3. Brosnan
      4. Lazemby
      5. Craig

    • Aloittajan kanssa samaa mieltä. Moore ja Connery voittajat. Ei Moore mikään pelle ollut. Esittämänsä hahmo vain syvästi sovinisti. Ja sopi Rogeriin niin kuin nenä päähän. 😐

      • Anonyymi

        Kyllä ne Mooren Bondit elokuvina kaikkein keveintä, lapsellisinta ja hupaisinta viihdettä on ollut koko sarjasta (esim. muutamassakin mukana se tollo maalaissheriffi). Eikä siinä mitään, jos pitää sellaisesta. Kaikki ovat olleet omaan aikaansa sopivia, ei niitä esittäjiä tosiaankaan sattumalta ole valittu.


      • Anonyymi

        Pelle mikä pelle. Suorastaan komedioita oli jotkut Mooren leffat, eikös se yhdessä purkanut klovniasussa pomminkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelle mikä pelle. Suorastaan komedioita oli jotkut Mooren leffat, eikös se yhdessä purkanut klovniasussa pomminkin.

        Toi tais olla Octopussyssä - Mustekalassa. Ja se oli ihan hauska kohtaus.

        Moore oli semmoinen veijari jos verrataan muihin Bond hahmoihin. Ns häntäheikki. 😃


    • Anonyymi

      Riippuu, mistä pitää. Craig ja Dalton uskottavimmat agentteina, ja siinä mielessä osuvimmat valinnat. Craigin kuiva huumori toimii. Connery näyttelijänä karismaattisin, mutta ei ihan yllä samaan katu-uskottavuuteen Craigin ja Daltonin Bondien kanssa. Brosnan keskinkertainen ja mitäänsanomaton, Moore lähinnä hupiukko, syy tosin enemmän ohjaajan, käsikirjoittajan ja tuotantoyhtiön kuin itsensä näyttelijän. Lazenby kehnoin: ei huumoria, epäuskottava, ei karismaa.

      • Anonyymi

        Paljon riippuu ehkä siitäkin, minkä Bond-näyttelijän aikoihin on varttunut, minkä leffoja on nähnyt ensimmäisenä - muita vertaa sitten aina tuohon. Samaa mieltä noista agentteina uskottavimmista, nuo kaksi ja ehkä Connery on ainoat joiden voisi näyttelijäsuorituksen perusteella oikeasti kuvitella selviytyvän agenttihommista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon riippuu ehkä siitäkin, minkä Bond-näyttelijän aikoihin on varttunut, minkä leffoja on nähnyt ensimmäisenä - muita vertaa sitten aina tuohon. Samaa mieltä noista agentteina uskottavimmista, nuo kaksi ja ehkä Connery on ainoat joiden voisi näyttelijäsuorituksen perusteella oikeasti kuvitella selviytyvän agenttihommista.

        Iällä on varmastikin vaikutuksena, kuten myös sillä, mitä kautta Bond-maailma on tullut tutuksi.

        Itse olin lukenut Bond-kirjat joskus varhaisteininä jo pari vuotta aikaisemmin ennen kuin näin elokuvat. Kun katselin leffat, Daltonin Bond vastasi vahvimmin kirjoista syntynyttä mielikuvaa kyseisestä hahmosta. Niihin aikoihin 1990-luvulla Brosnan veti Bondin roolia, enkä oikein innostunut hänestä. Craig pelasti paljon, mutta Flemingin tarinat ja hahmot taipuvat mielestäni paremmin kylmän sodan aikakauteen kuin nykyaikaan, mikä tietenkin on osaltaan myös kirjoista syntynen mielikuvan vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iällä on varmastikin vaikutuksena, kuten myös sillä, mitä kautta Bond-maailma on tullut tutuksi.

        Itse olin lukenut Bond-kirjat joskus varhaisteininä jo pari vuotta aikaisemmin ennen kuin näin elokuvat. Kun katselin leffat, Daltonin Bond vastasi vahvimmin kirjoista syntynyttä mielikuvaa kyseisestä hahmosta. Niihin aikoihin 1990-luvulla Brosnan veti Bondin roolia, enkä oikein innostunut hänestä. Craig pelasti paljon, mutta Flemingin tarinat ja hahmot taipuvat mielestäni paremmin kylmän sodan aikakauteen kuin nykyaikaan, mikä tietenkin on osaltaan myös kirjoista syntynen mielikuvan vaikutusta.

        On tosiaan sanottu, että Craigin Bond pelasti koko sarjan ja antoi sille uuden alun ja suunnan. Muutamat edeltäjät oli vienyt hahmoa aina vaan viihteellisemmäksi ja juoni oli täynnä isoja, epäuskottavia rymistelyjä, huumoria ja "nokkelia" tokaisuja. Toisaalta mm. Austin Powers -leffat vei parodioinnillaan agenttikliseet ja -huumorin aivan överille tasolle, joten sillä suunnalla ei edes ollut mitään uutta saavutettavissa. Realistisempi ja vakavoituneempi ilme on tehnyt Bondille hyvää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe