😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tänne anonyymiyteen.
Senverran kumminkin voinen sanoa, että "You are always on ny mind"
Ja sama Elvikseltä
https://youtu.be/u9sRJ-eOHnc
Minun on vaikea laittaa tänne
25
<50
Vastaukset
Kerran joku sanoi täällä hienosti:"Ei mitään pelejä ... vain hän"
Se on ollut munkin mottoni täällä kirjoittelussa.
Hyvää Yötä jos joku tämän näkee!Lämmin kesäpäivä ☀️, pikkulintujen laulelu 🐦 ja parvekkeen alla tuoksuvat sireenit. Niistä on tämän päivän pienet onnenhetket tehty.
Isommista hasveillessa ... ❤- Anonyymi
Minäkin nuuhkin tänään siinä 9:30 aikaan synnyinkotini nurkalla sireenien tuoksua. Taisin ehtiä ennen aloittaja-almaa :) Juhannusruusuun näyttää tulevan todella paljon kukkia. Osuisko just Johanneksen päiville
sivu-uuno mölisee Anonyymi kirjoitti:
Minäkin nuuhkin tänään siinä 9:30 aikaan synnyinkotini nurkalla sireenien tuoksua. Taisin ehtiä ennen aloittaja-almaa :) Juhannusruusuun näyttää tulevan todella paljon kukkia. Osuisko just Johanneksen päiville
sivu-uuno möliseeEn minä heti emsimmäiseksi aamulla palstalla käy. Lounasaikaan kurkkaan jos kurkkaan. Täällä Espoossa jo juhannusruusutkin kukkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivu-uuno möliseeAlmapa hyvinkin, oikea Kassi-Alma 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Almapa hyvinkin, oikea Kassi-Alma 🤣🤣🤣
Kiva kun tunnistit itsesi röllitär. Minä en käytä alkoholia niin ei liikuta samoissa piireissä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiva kun tunnistit itsesi röllitär. Minä en käytä alkoholia niin ei liikuta samoissa piireissä.
Ja se onkin hyvä ettei liikuta, sillä muuten mullakin olisi lahkeet 💩ssa ja yrjöt rinnuksilla, kuten sulla 🤣🤣🤣
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En minä heti emsimmäiseksi aamulla palstalla käy. Lounasaikaan kurkkaan jos kurkkaan. Täällä Espoossa jo juhannusruusutkin kukkii.
Tää Espoon kukkimistieto oli hauska juttu. Joo, minä en sitä kassialmaa sitten sanonut
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En minä heti emsimmäiseksi aamulla palstalla käy. Lounasaikaan kurkkaan jos kurkkaan. Täällä Espoossa jo juhannusruusutkin kukkii.
Hahha, te naiset kyllä osaatte kääntää asiat :D siis kyse oli sireenin nuuhkimisesta aamulla. Ei mitään tekemistä täällä palstalla olemisen kanssa
sivu.uuno edelleen - Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Espoossa juhannusruusut kukkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se onkin hyvä ettei liikuta, sillä muuten mullakin olisi lahkeet 💩ssa ja yrjöt rinnuksilla, kuten sulla 🤣🤣🤣
Nyt on kyllä häiriintynyttä viestintää Espooseen. Onkohan sulla kaikki ihan okei, kirjoitteletko päihtyneenä näitä? Sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Espoossa juhannusruusut kukkii
Niinpä. Koiran kanssa niitä ihaillaan. Tai siis minä niitä ja koira puistojäniksiä. Alkuviikosta möksälle koronaa ja flunssaa pakoon.
Anonyymi kirjoitti:
Hahha, te naiset kyllä osaatte kääntää asiat :D siis kyse oli sireenin nuuhkimisesta aamulla. Ei mitään tekemistä täällä palstalla olemisen kanssa
sivu.uuno edelleenNo minä kiireissäni luulin kyseessä olevan heräämisaika.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä häiriintynyttä viestintää Espooseen. Onkohan sulla kaikki ihan okei, kirjoitteletko päihtyneenä näitä? Sivusta
Niin tai sitten kirjoittaja on joku teini, jonka mielestä tuollainen on hauskaa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin tai sitten kirjoittaja on joku teini, jonka mielestä tuollainen on hauskaa.
Kyllä minulla tulee joku alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttäjä mieleen ja sitten nuo kielikuvat- herää kysymys, että onko kuvatut tapahtumat sattunut itselle, että miten moinen voi tulla edes mieleen? Aika raffia laiffia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla tulee joku alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttäjä mieleen ja sitten nuo kielikuvat- herää kysymys, että onko kuvatut tapahtumat sattunut itselle, että miten moinen voi tulla edes mieleen? Aika raffia laiffia.
Mikään alkoholin tai lääkkeiden väärinkäyttäjä en ole.
- Anonyymi
Kivasti kirjoittelit. Toivotaan, että ne hyvät haaveet toteutuu.
- Anonyymi
Alavinyyliin tai mummoon https://youtu.be/fbPgCCwBoHY
Onko sulla joku mummosyndrooma? En ole sun mummosi. Eikä mun musiikkimaku ole sama kuin ravintolatyöntekijöillä.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Onko sulla joku mummosyndrooma? En ole sun mummosi. Eikä mun musiikkimaku ole sama kuin ravintolatyöntekijöillä.
Entä jonkun mummo? 🧙♂️
- Anonyymi
💩.ajatus
- Anonyymi
No pieni ylistys on aina paikallaan. Alistuksesta ei niin väliksi https://youtu.be/sGQbtyctPmE
- Anonyymi
No pieni liioittelu kuuluu asiaan. https://youtu.be/ruAi4VBoBSM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433024
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212514- 1322481
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292278