Niin lähellä mutta silti niin kaukana

Anonyymi

Se orgasmi siis. Olen 45-vuotias nainen enkä ole koskaan (ainakaan tietääkseni) saanut orgasmia. Nautin seksistä puolisoni kanssa, meillä on viriili seksielämä mutta en ole koskaan saanut orgasmia hänen tai aikaisempien kumppanien kanssa, enkä yksin/yhdessä masturboiden. Eikä se kyllä yrittämisestä kiinni ole. Pääsen hyvin lähelle orgasmia, niin lähelle että tekee mieli huutaa ja välillä huudankin, mutta en vain loppuun saakka. En saa itseäni sen jonkun rajan yli, joka nyt seisoo minun ja orgasmin välissä. Tunnen suunnatonta mielihyvää, tunnen räjähtäväni, mutta sitten ei mitään. Se jää siihen. Suuseksi sekä pari lelua ovat mitkä saavat minut lähimmäs purkautumista. Mitä tässä nyt pitäisi vielä kokeilla vai pitääkö tyytyä tilanteeseen, että en vain pysty laukeamaan?

11

1515

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin asut tule käymään niin laitetaan orgasmia sinulle.

• Anonyymi

Minun tyttöystävä ei ole saanut orgasmia ja kiinnostais kokeilla saisiko kun harrastaa seksiä vieraan kanssa.

• Anonyymi

Se orgasmin loppuosa tapahtuu korvien välissä, ei polvien. Sinulla on jokin henkinen lukko päässä, kenties jokin lapsuudessa, tai nuoruudessa tapahtunut asia, joka estää orgasmin. Selvitä se ammattiauttajien kanssa, niin jospa se orgasmikin sieltä tulisi! Toivotan onnea jatossa! '.)

• Anonyymi

Olen aina hämmästellyt tällaisia kokemuksia. Itsestäni tuntuu, että jos orgasmia ei saa tietyin väliajoin, yltyy seksuaalinen paine sellaiseksi, että on tosi vaikea olla. Silloin se orgasmi tulee lähes väkisin lopulta, jos ei muuten niin unissaan. Olen samaa ikäluokkaa kuin aloittaja. Alkuun olen orgasmin onnistunut saamaan vain ollessani yksin. Se on ehkä helpoin lähtökohta. Rentous orgasmin lähestyessä auttaa pääsemään kynnyksen yli. Usein teen myös sitä, että tarkoituksella käyn ensin pari kertaa kynnyksellä ja sitten pidättely onkin jo liian vaikeaa.

• Anonyymi

Hanki Satisfyer. Tuskin petyt :) Monen orgasmi"ongelmaisen" pelastus ollut tuo.

• Anonyymi

Tähän pitää saata korjaus ! Mua harmittaa vietävästi! Itse olen halunut ensin vaimo sitten minä . Sitten ei harmita

• Anonyymi

Kerropa yh tietosi jos vaikka
      apua löytyis

• Anonyymi

Kerroppa yh. tietosi . Olen selvän - näkijä.. Uskon pystyväni auttavani sinua ja haluan auttaa. Ota yteytttä!

• Anonyymi

Jaa ketä yksinhuoltajaa tarkoitat?

• Anonyymi

Et tietääksesi ole saanut. Ootpa tosi outo yksilö

• Anonyymi

Kiireetön hellyys ja läheisyys kynttilän hämärässä Tutun ja Turvallisen kumppanin kanssa. Loputtomat, hellänkiihkeät hierontaleikit pikku lelujen ja liukkarin kera, sekä tietysti kuumat, loputtomat kielikylvyt. Aikaa siihen menee hellittelyhetkineen loputtomiin ja jos ei ekalla kerralla " onnistu", on aina kiihottavaa odottaa seuraavaa kertaa. Kyllä se orkkukin sieltä tulee, kun ei turhia jännitä ja on kumppani johon luottaa ja ennenkaikkea voi purkaa tämän seurassa syvimmätkin tunteensa täysin estoitta.

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      67
      1018
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      899
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      50
      843
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      798
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      687
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      617
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      617
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      586
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      579
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      567
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      555
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      549
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      497
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      476
    17. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      34
      468
    18. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      440
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24