Niin lähellä mutta silti niin kaukana

Anonyymi

Se orgasmi siis. Olen 45-vuotias nainen enkä ole koskaan (ainakaan tietääkseni) saanut orgasmia. Nautin seksistä puolisoni kanssa, meillä on viriili seksielämä mutta en ole koskaan saanut orgasmia hänen tai aikaisempien kumppanien kanssa, enkä yksin/yhdessä masturboiden. Eikä se kyllä yrittämisestä kiinni ole. Pääsen hyvin lähelle orgasmia, niin lähelle että tekee mieli huutaa ja välillä huudankin, mutta en vain loppuun saakka. En saa itseäni sen jonkun rajan yli, joka nyt seisoo minun ja orgasmin välissä. Tunnen suunnatonta mielihyvää, tunnen räjähtäväni, mutta sitten ei mitään. Se jää siihen. Suuseksi sekä pari lelua ovat mitkä saavat minut lähimmäs purkautumista. Mitä tässä nyt pitäisi vielä kokeilla vai pitääkö tyytyä tilanteeseen, että en vain pysty laukeamaan?

11

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin asut tule käymään niin laitetaan orgasmia sinulle.

      • Anonyymi

        Minun tyttöystävä ei ole saanut orgasmia ja kiinnostais kokeilla saisiko kun harrastaa seksiä vieraan kanssa.


    • Anonyymi

      Se orgasmin loppuosa tapahtuu korvien välissä, ei polvien. Sinulla on jokin henkinen lukko päässä, kenties jokin lapsuudessa, tai nuoruudessa tapahtunut asia, joka estää orgasmin. Selvitä se ammattiauttajien kanssa, niin jospa se orgasmikin sieltä tulisi! Toivotan onnea jatossa! '.)

    • Anonyymi

      Olen aina hämmästellyt tällaisia kokemuksia. Itsestäni tuntuu, että jos orgasmia ei saa tietyin väliajoin, yltyy seksuaalinen paine sellaiseksi, että on tosi vaikea olla. Silloin se orgasmi tulee lähes väkisin lopulta, jos ei muuten niin unissaan. Olen samaa ikäluokkaa kuin aloittaja. Alkuun olen orgasmin onnistunut saamaan vain ollessani yksin. Se on ehkä helpoin lähtökohta. Rentous orgasmin lähestyessä auttaa pääsemään kynnyksen yli. Usein teen myös sitä, että tarkoituksella käyn ensin pari kertaa kynnyksellä ja sitten pidättely onkin jo liian vaikeaa.

    • Anonyymi

      Hanki Satisfyer. Tuskin petyt :) Monen orgasmi"ongelmaisen" pelastus ollut tuo.

    • Anonyymi

      Tähän pitää saata korjaus ! Mua harmittaa vietävästi! Itse olen halunut ensin vaimo sitten minä . Sitten ei harmita

    • Anonyymi

      Kerropa yh tietosi jos vaikka
      apua löytyis

    • Anonyymi

      Kerroppa yh. tietosi . Olen selvän - näkijä.. Uskon pystyväni auttavani sinua ja haluan auttaa. Ota yteytttä!

      • Anonyymi

        Jaa ketä yksinhuoltajaa tarkoitat?


    • Anonyymi

      Et tietääksesi ole saanut. Ootpa tosi outo yksilö

    • Anonyymi

      Kiireetön hellyys ja läheisyys kynttilän hämärässä Tutun ja Turvallisen kumppanin kanssa. Loputtomat, hellänkiihkeät hierontaleikit pikku lelujen ja liukkarin kera, sekä tietysti kuumat, loputtomat kielikylvyt. Aikaa siihen menee hellittelyhetkineen loputtomiin ja jos ei ekalla kerralla " onnistu", on aina kiihottavaa odottaa seuraavaa kertaa. Kyllä se orkkukin sieltä tulee, kun ei turhia jännitä ja on kumppani johon luottaa ja ennenkaikkea voi purkaa tämän seurassa syvimmätkin tunteensa täysin estoitta.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe