Löytyykö mistään listaa

Anonyymi

mitkä yhtiöt tukevat pride toimintaa? Tietää vältellä kuin ruttoa noita yrityksiä.

29

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen evankelis-luterilainen kirkko.
      Sitä kannattaa toki muutenkin vältellä kuin ruttoa.

    • Anonyymi

      Tasavertaisesti kohdatuksi, kuulluksi ja nähdyksi tulemisen tarve on ihmisyyden ytimessä, ja yhdistää meitä kaikkia yksilöllisistä ominaisuuksistamme riippumatta. Helsinki Pride rakentaa osaltaan maailmaa, jossa ihmisoikeuksien puolesta työskennellään niin kauan kuin epätasa-arvoa esiintyy, ja jossa jokaisella on täysi vapaus ilmaista itseään ja toteuttaa omaa persoonaansa, Haukio toteaa tiedotteessa.

      Siis Haukio on tämän tapahtuman suojelija.

      En tiedä mikä yhtiö olisi ihmisoikeuksia vastaan. Jos tiedät, kerro. Jos ihan kauheita mielipiteitä olisi, kannattaisnin boikottia.

      • Pride eli genderkultti muistuttaa kovasti skoptseja.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Eikö se sateenkaarilippu ole helppo tunnistus.
      Jos butiikki liehuttaa lippua niin askeleet vain seuraavaan liikkeeseen.

    • Anonyymi

      EU, NATO, halllitus, Alko, Karhu, Posti..

      Kaikki löytyy linkistä, mutta en suosittele sen avaamista alle 18-vuotiaille tai herkille ihmisille.

      https://pride.fi/kumppanit/

    • Anonyymi

      Se oli se toinen eläkevakuutustiö, joka ei ole antanut homolle porkuja.

    • Anonyymi

      Pridetapahtumiahan järjestetään kymmenillä paikkakunnilla ja käytännössä jokaisella niistä on kymmeniä ja kymmeniä yrityksiä ja yhteisöjä tukemassa toimintaa. Löydät takuulla kasapäin boikotoitavaa ihan maailman- ja maanlaajuisista isoista yrityksistä sekä paikallisista pienemmistä. Yleensä tukijana on myös se kunta jossa tapahtuma järjestetään, eli valtaosa Suomen kaupungeista. Muistathan boikotoida kaikkia?

    • Anonyymi

      Ei taida jäädä lahkolaispersuille jäljelle kuin Kärkkäinen. Alkokin on mukana tukemassa prideä.

      • Anonyymi

        Eikä Kärkkäiseltä saa edes keppanaa tai tupakkia. Joutuvat hakemaan ne prideä tukevista kaupoista, raasut.


      • Anonyymi

        Ei se ole minun ogelmani että päässäsi pyörii tuollaista.


    • Anonyymi

      Just. Tasavertaisuus ja ihmisoikeudet voivat olla joillekin liikaa?
      Miksi? Kelkasta pudonneet? Huonot kotiolot? Huono seura murrosikäisenä?

      Mikä oikeasti mättää? Haluaisin tietää?

      • Anonyymi

        Mitä tasavertaista on pitää organisoidusti esillä jotain tiettyä ryhmää. Kun se ei kiinnosta suurinta osaa. Sirkusteluahan nuo kulkueet ovat.


    • Anonyymi

      Mikä siinä prideilyssä on niin erityistä, että sitä pitää tukea? Miksei tueta myös kaikkia muitakin ryhmiä?

      • Genderkultti onkin uskonto, verrattavissa skoptseihin.
        Koska "vain he tietävät totuuden", niin mikään muu uskonto "ei voi olla saman vertainen sen kanssa".


      • Anonyymi

        Niinpä. Mitä juhlimista on siinä, että sorrettu vähemmistö ei ole niin sorrettu kuin ennen.


    • Anonyymi

      SRK

    • Anonyymi

      Pride-yhteisö on kuin lahko, siitä ei kuulemma pääse pois ellei lahjo jotenkin ryhmän johtajia...

    • Anonyymi

      Oulun kaupungin katuja kannatta vältää, kun kaupungin lipputangoissa on sateenkaarilippuja.

    • Anonyymi

      Homoseksuaalisuus on luonnon luoma ilmiö. Pride on ihmisen luomaa sosiaalista saastetta. Mitä enemmän näitä aggressiivisia kansanliikkeitä ja ilmiöitä syntyy, sitä enemmän syntyy negatiivista ilmapiiriä myös homoseksuaalisuutta kohtaan. Nämä toimijat eivät ole ymmärtäneet, missä menee hyvän maun raja ja milloin toiminta alkaa muodostaa ongelmia hyötyjen sijaan.

    • Anonyymi

      Anonyymi
      16.06.2022 16:38

      Ainkin MTV3 sekä TV5 suoltaa pride myönteisyyttä!
      Salatut elämät.
      Marko Björs - Rakkauden seikkailu .

      muutenkin tämä koko pride sikailu alkaa
      vetää yli hilseen!?

    • Anonyymi

      Minua oksettaa jo koko penisten palvominen joka hiton asiassa, homot sitä tätä,(penikset sitä tätä) Antakaa tavallisten kansalaisten olla jo rauhassa! Milloin tämä muiden seksuaalisuuden tuputtaminen viattomille ohikulkijoille oikein alkoi?

      Olen nainen joka inhoaa kaikenlaista tuputtamista ja pakottamista.

      • Anonyymi

        Älä sitten tuputa täällä typeriä käsityksiäsi.


    • Anonyymi

      Televisio ohjelmien ja mainosten mukaan suurin osa suomalaisista on homoja, lesboja tai keenereitä.
      Tavallisia normaali ihmisiä sen sijaan saa vapaasti syrjiä mollata ja haukkua näiden toimesta.

    • Anonyymi

      Kaikki muut paitsi Perussuomalaiset.

    • Anonyymi

      Heh. Boikotoida pitää mutta kun ei perkele tiedä mitä pitäisi boikotoida. Kannattaa kai varmuuden vuoksi boikotoida ihan kaikkea :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe