Planet X Nibiru - Psy-ki-at-ri(t) hävisi pokerissa,

Anonyymi

Kenttä on psykiatrin mukaan pakollinen

8

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      entäs kädet

    • Anonyymi

      mieti nyt joillain on sellanen 30cm halko
      alex jones worries small penises
      huolestu sinakin
      minimuna skitsofreenikko ei sa naista
      mutta netissä voi esittää rauhassa sadistisia väitteitään

    • Anonyymi

      Lähettäkää Erno Waltoselle Pertteliin pelkkää alistusta. Teen teidän dissauksillanne rahaa. Kiitän. Toimittakaa pian. Ehhehe. Kuulkaas nyt kumisaappaat. Benny & Joon myy tänään erittäin hyvin iTunesissa. Sinuna hankkisin omani. Ja tilaan suomi24-uutiskirjeen ja tarjoukset kirjautuessani Treffeihin nimimerkillä otinvainkorillisen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mulla on vielä sielu. Tuutte huomaa tarinahahmot, ettette pysty saamaa fiilistä ilmatteeks


      • Anonyymi

        Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra

        Jaakko L, energiansäätelijöiden saattamana: Märy tekee tulosta. Opetellaan kemiaa. Veikkaan, että Lasolilla, lähtee taju koska glykoolia.

        Wikistä
        Henkilö, joka on ottanut etyleeniglykolia on vietävä nopeasti ensiapuun. Mikäli myrkytyksen uhri on tajuissaan, hänelle voi antaa ensiavuksi maitoa tai vettä hidastamaan oksaalihapon vaikutuksia. Ensiapuna annettava fomepitsoli on alkoholidehydrogenaasin kilpaileva inhibiittori[2].

        L voi tarkoittaa vaikka lukiota, luokkaa, tai luoteista…


    • Anonyymi

      Jos onnen kätkee se katoaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe