Kenttä on psykiatrin mukaan pakollinen
Planet X Nibiru - Psy-ki-at-ri(t) hävisi pokerissa,
8
121
Vastaukset
- Anonyymi
entäs kädet
- Anonyymi
mieti nyt joillain on sellanen 30cm halko
alex jones worries small penises
huolestu sinakin
minimuna skitsofreenikko ei sa naista
mutta netissä voi esittää rauhassa sadistisia väitteitään - Anonyymi
Lähettäkää Erno Waltoselle Pertteliin pelkkää alistusta. Teen teidän dissauksillanne rahaa. Kiitän. Toimittakaa pian. Ehhehe. Kuulkaas nyt kumisaappaat. Benny & Joon myy tänään erittäin hyvin iTunesissa. Sinuna hankkisin omani. Ja tilaan suomi24-uutiskirjeen ja tarjoukset kirjautuessani Treffeihin nimimerkillä otinvainkorillisen
- Anonyymi
Totuus parantaa. Lääkärin valheet rumentaa
https://jattestorakuken.blogspot.com/- Anonyymi
Mulla on vielä sielu. Tuutte huomaa tarinahahmot, ettette pysty saamaa fiilistä ilmatteeks
- Anonyymi
Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä, jolla on satoja sieluja (en saanut niitä kuten Shang Tsung) uskon sielun jälleensyntymiseen. Olen kuullut tarinoita kiukkuisista skitsoista, ja todennut joidenkin lääkekäyttäjien suuttuvan hengellisistä sanoista kuin entisajan orjakauppias orjilleen. Osaatko sanoa introjektio. Potilas mallintaa turhautuneen lääkärin käytöksessään. Tämä saa aikaan huumekaupan. Lääkäri ei anna sitä mitä haluan vaan valitsee hupipohjalta tarinoita joilla raiskaa potilaan hengellisesti rusinaksi joka vain tarkkailee ympäristöä, sillä ympäristö uskoo Medical Lääkäreitä ennen… itseään, tuota potilasidentiteettiä. Lääkärin rooli ei poista potentiaalista sarjamurhaajan statusta. Oli stoori, missä Jaakko L, ja joku hoitaja Märyssä piikittivät potilasta pebeen niin että potilas toivoi haastavansa oikeuteen mokomat. Tahdonvast. hoidossa. No minä halusin ettei tekijän koko nimeä käytetä, koska pyllystä kuulemma synekdokeen lailla oli kadonnut pala. Itse varoisin lukion käyneitä henkilöitä. Niillä voi olla ryhmäidentiteetti, eli nk ryhmämentaliteetti murskata vägäosaiset zuoziolla - ts heillä ei Ole hengellistä ulottuvuutta märyn alueella he hluavt nähdä miten lääkkeet rikkovat ruumiin parempi tiedostaa kuun surra
Jaakko L, energiansäätelijöiden saattamana: Märy tekee tulosta. Opetellaan kemiaa. Veikkaan, että Lasolilla, lähtee taju koska glykoolia.
Wikistä
Henkilö, joka on ottanut etyleeniglykolia on vietävä nopeasti ensiapuun. Mikäli myrkytyksen uhri on tajuissaan, hänelle voi antaa ensiavuksi maitoa tai vettä hidastamaan oksaalihapon vaikutuksia. Ensiapuna annettava fomepitsoli on alkoholidehydrogenaasin kilpaileva inhibiittori[2].
L voi tarkoittaa vaikka lukiota, luokkaa, tai luoteista…
- Anonyymi
Jos onnen kätkee se katoaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222227Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739430Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.287421Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3216610Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796281SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805884Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot324908HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.944555Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974319"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770