Kuvataan Sannan tyttöä jos nähdään hänet julkisessa tilaisuudessa

Anonyymi

Sanna ei ole lain yläpuolella vaikka aamupaloja ja saunaviinoja nauttiikin veronmaksajien piikkiin.

46

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ilkeä ihminen.

      • Anonyymi

        Minä olen täysin selvä. Yhtään viinaa kaljaa en ole ottanut. Hiffaaks sä??????


    • Anonyymi

      Niinistön poikaa ei saa kuvata ja sama oikeus on ettei Sannan lasta kuvata.Oltko pöp päästäisi miksi haluat et hänen lasta pitäisi kuvata. ?

      • Anonyymi

        Mitä jos laittaisit sen korkin kiinni...


    • Anonyymi

      Joko on palauttanut rahat ruuistasn jotka kierouksissaan maksatti verovaroista?
      Eipä ole aikaisemmat pääministerit olleet noin ahneita.

      • Anonyymi

        Et tiedä mitä entiset on maksattaneet.


      • Anonyymi

        Wt voi tietää. Ja asiahan on jo sovittu.


    • Anonyymi

      Haluaa muutenkin murskata kaikki instotuutiot Suomesta koska hän on sateenkaariperheestä, kahden äidin tyttö.

      • Anonyymi

        Vanhoja tapoja saakin möyhentää. Perhesuhteet on kylläkin erilaiset eikä kuulu sulle.


      • Anonyymi

        Mitä sitten? Hienoa, että ihmisillä on erilaisia lähtökohtia.


    • Anonyymi

      Sanoisin vieraiden pienten lasten kuvaajaa sairaaksi henkilöksi.
      Nettivinkkaan jokaisen pedon jonka nään kuvaavan julkisellapaikalla pieniä lapsia.

      • Anonyymi

        Olet niin asialinjalla.
        Mitä syytä kenelläkään on kuvata vieraita lapsia, oli ne sitten kenen tahansa?


      • Anonyymi

        Totta asiaa ja totta mitä kirjoitit.Kiitos !


      • Anonyymi

        Näin minäkin teen.


    • Anonyymi

      Julkisen sanan neuvoston täytyy Sanna Marin kanssa tehdä valitus, niinkuin Sauli Niinistö teki.Onhan Marin kuitenkin pääministeri.

    • Anonyymi

      Ei sitten yhtään kiinnosta. Veteraanipissiksen tytär. Isä tavis nysväke

    • Anonyymi

      Miksi joillekin julkkisten lapset ovat kuin joku saalis jota "saalistetaan" ja kiusataan? Medialle julkkisten lapset ovat pelkkä tulonlähde ja julkkisten vanhempia vihaaville heidän lapsensa ovat myös uhreja samalla tavalla kuin vanhempansa.

      • Anonyymi

        Piti kirjoittaa että lasten julkisia vanhempia vihaaville eikä julkkisten vanhempia vihaaville... Vaikka täällä on tiedetysti yksi joka vihaa julkkiksen vanhempaa ja siksi kostaa tälle julkkiksellekin haukkumalla häntäkin päivittäin lähes 24/7. Ja tässä on outoa se että tuo henkilö on vielä niin monen tiedossakin.


      • Anonyymi

        Julkkikset ja poliitikot pyrkivät itse asemaansa, ei heitä sinne pakoteta.
        Sanna on ollut ikänsä pyrkyri ja nyt saa olla tyytyväinen asemaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkikset ja poliitikot pyrkivät itse asemaansa, ei heitä sinne pakoteta.
        Sanna on ollut ikänsä pyrkyri ja nyt saa olla tyytyväinen asemaansa.

        Olen eri mieltä koska kansa valitsee eduskuntaan poliitikot ja itse me olemme heidät siis valineetkin sinne.


      • Anonyymi

        Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkikset ja poliitikot pyrkivät itse asemaansa, ei heitä sinne pakoteta.
        Sanna on ollut ikänsä pyrkyri ja nyt saa olla tyytyväinen asemaansa.

        Tunnetko Sannan hyvinkin ? Sitähän minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkikset ja poliitikot pyrkivät itse asemaansa, ei heitä sinne pakoteta.
        Sanna on ollut ikänsä pyrkyri ja nyt saa olla tyytyväinen asemaansa.

        Poliitikko on julkinen henkilö, hänen lapsensa on yksityishenkilö, ellei itse esiinny mediassa.


    • Anonyymi

      Ai sinä olet sellainen, joka kostaa lapselle? Melkoisen hieno ihminen.

      • Anonyymi

        Sama vainooja huutaa miksi tuodaan lapset julkisuuteen ja sit käskee et pitäisi kuvata pääministerimme lasta.


      • Anonyymi

        Olen liian kännissä ollakseni selvinpäin.


    • Anonyymi

      Marin ei nostanut siitä mitään haloota, kun hänestä ja Emmasta julkaistiin kuvia mm. Aamulehdessä vuonna 2018. Kuvasa hän esittelee vauvaansa Antti Rinteelle.

    • Anonyymi

      Nuo julkkikset pysytköön pirtissään,jos noin kovin pelkäävät että heidän mussukoitaan kuvataan. Kyllä ois pitänyt pressankin tajuavan että kun julkises paikas olivat , niin kyllä joku kuvan nappaa. Meinaako julkkikset että he ovat Jumalasta seuraavia ,että ovat parempaa väkeä kuin me tavikset. Eivät ole.

      • Anonyymi

        Eipä sun kakaraas kukaan olisi kiinnostunut kuvaamaankaan. Hyvä se on puhua sieltä maakuopasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sun kakaraas kukaan olisi kiinnostunut kuvaamaankaan. Hyvä se on puhua sieltä maakuopasta.

        Ootko istunut kannon päällä tiukka pipo päässä ja tuijotellut mettään päin kun oot noin dille?


    • Anonyymi

      Hullu olet.

    • Anonyymi

      Koetahan rauhoittua.

      • Anonyymi

        Jaa kuka ?


    • Anonyymi

      Voisin yrittää kertoa sinulle, miksi tuo on väärin, mutta olet liian kaljoissa, ettet tajuaisi kuitenkaan mitään.

    • Anonyymi

      Kuvatkaa esim leipäjonoja ja asunnottomia jotka Sanna on päätöksillään aikaansaanut

    • Anonyymi

      Eipä näkyny eilen kuvaajia järvenpään leipäjonossa, kun ruoka loppui kesken.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän hän tästä puhuu, sitä suurempi ongelma siitä tulee.

      • Anonyymi

        Sanna käyttää tyttöään yhtenä välineenä pysyä julkisuudessa.


    • Anonyymi

      Lasten kuvaaminen on kyllä pervoa. Koska en ole pedofiili, en kuvaa. Sinä taidat olla pedo?

    • Anonyymi

      Naisten tulee pukeutua niin, että heitä pystyy katsomaan ja kuvaamaan julkisella paikalla siten, ettei siitä heti joudu "käräjille".
      Kaikki eivät toki välitä, vaikka heitä kuvataankin. Ovat tehneet tietoisen valinnan mitä laittavat ylleen ja kestävät kuvaamisen.

    • Anonyymi

      Kuvathan on yhteisiä niitä yhdessä katsellessa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Noin kymmenen vuoden kuluttua on aika alkaa kuvaamaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17466281we

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe