Vastaan tässä tieteellisellä tarkkuudella siihen onko Dacia hyvä auto.
Ensiksikin auton imagosta. On tunkkainen ja vain jääräpäät voivat muuta väittää.
Sisusta on erittäin ankea ja puutteelliset härpäkkeet aiheuttavat ihottumaa.
Tekniikaltaan Dacia on vanhanaikainen. Keinonahkaa, rumpujarruja, peltivanteita.
Minun mielipiteeni on että älä osta Daciaa. Osta vaikka muutaman vuoden vanha länsiauto. Saat paremman vastineen rahoillesi.
Onko Dacia hyvä auto?
Anonyymi
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti näin on ja dusterin sijaan kannattaa hommata Renault Kadjar vaikka vähän käytettynä.
- Anonyymi
Pysähtyy rumpujarruilakin kuitenkin paremmin kuin Subaru Forester. Faktat kuntoon.
Oma Daciani oli ehkä elämäni paras ostos. Kyyti parempi kuin naapurin mondeossa.- Anonyymi
:DDDD No se ei paljoa meinaa, meinaan on minun suzukissakin parempi kyyti kuin mondeossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844