Uskomattomat akat

Anonyymi

Kyllä on kumma, miten yksi vanha iskelmä tähti ukko pyörittää kahta nuorta naista!!! Mitähän Erika ja Helmi saa hänestä?? Etsivätkö vain kuuluisuutta, tuskin rakkautta on, sillähän eihän yhteen sydämeen mahdu kahta ämmää!!! Minusta Dannyn pitäisi olla kunnon mies ja etsiä ikäistensä seuraa!!!! Ällöttävä ukko!!

14

1314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Katos kun ottaa pattiin toiset saa sinä et tuhkmuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katos kun ottaa pattiin toiset saa sinä et tuhkmuna

Samaa mieltä, kateus vie kalat ja muutkin! Danny on virlä niiyä herrasmiehiä joita Suomessa on yhä vähemmän kohti nykyaikaa elettäessä! Kuvitteletteko heifän suhde on pelkkää seksiä ja mieskuntoa!
        Ei nuoret naiset, kuten ei normaalit vanhemmatkaan perusta suhteittaan seksiin ja "mieskuntoon"! Kun tätä ette ole vielä tajunneet pinnallisuudessanne, ja yhden asian "runkun" ja käteen vedon harrastuksienne ohessa, jäätte siihen tilaan jatkossakin!
        Asiaton avaus ja henkilöihn menevä loukkaus voisi todeta avauksesta!

• Anonyymi

No aika tiuhaan nämä nuoret turhan julkkis pimut ovat lehtien otsikoissa. Money talks

• Anonyymi

Niin, kyllä mä niin mieleni pahoitan tästä ja kateellinenkin oon!!!

• Anonyymi

abba sen jo aikoinaan sanoi money money

• Anonyymi

Perintöä oottelevat

• Anonyymi

Irvinkin lauloi aikoinaan, että raha ratkaisee.

• Anonyymi

Tuohan on ennalta sovittua käsikirjoitettua soopaa ja hölmöt menee koko juttuun mukaan tosissaan.

• Anonyymi

1 raha
      2 jollain julkisuus

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aikoinaan nuoret typykät pomppi kuuluisuuteen Loiri kainalossa!

• Anonyymi

raha ratkaisee

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22