Voisiko joku avata, että mitä nämä hupihuutajat on huutokaupat.comissa? Sinne rekisteröidytään ja tunnistaudutaan virallisesti esim pankkitunnuksin.
Erityisesti näitä hupihuutajia esiintyy kaikenmaailman autonkotteroiden ilmoituksissa, mitä myyjät huudattavat kerta toisensa perään uudelleen ja uudelleen. Itse olen sitä mieltä, että kyseessä myyjän itsensä tai kaverinsa huuto ja kun jää omiin käsiin, äkkiä perutaan huutokauppa ja uusi ilmoitus.
Huutokaupat hupihuutajat
2
917
Vastaukset
- Anonyymi
Kusetusta on siellä havaittavissa. Kannattaa aina tarkistaa hinnat muualta kaikissa tuotteissa netistä. Toimituskulut ovat aivan järkyttävät monessa tuotteessa siellä. Pari huutoa niin ei kannata enään huutaa koska tuotteen saa jo monesti edullisemmin muualta ostettua. Samoin tuotteita kehutaan "laadukkaiksi" mutta, ovat halpakauppa tasoa monesti. Olen itse nyt huomattavasti tarkempi mitä sieltä huutelen.
- Anonyymi
Tänään 14.10.2022 kävin Huutokauppa comin sivulla ja osuipa kohdalleni miesten rannekello huudettavana. Belushi valko/kulta kello ja hinta oli jo 108.00 euroa lähetys. Sama kello muualla netissä 59,00 euroa ja ilmainen toimitus. Kyllä on todella ihmeellistä, ettei voi googlata ja katsella hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata431491Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981375Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3091329- 1091135
- 191091
- 681083
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171047- 711022
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f177902Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841