Voisiko joku avata, että mitä nämä hupihuutajat on huutokaupat.comissa? Sinne rekisteröidytään ja tunnistaudutaan virallisesti esim pankkitunnuksin.
Erityisesti näitä hupihuutajia esiintyy kaikenmaailman autonkotteroiden ilmoituksissa, mitä myyjät huudattavat kerta toisensa perään uudelleen ja uudelleen. Itse olen sitä mieltä, että kyseessä myyjän itsensä tai kaverinsa huuto ja kun jää omiin käsiin, äkkiä perutaan huutokauppa ja uusi ilmoitus.
Huutokaupat hupihuutajat
2
894
Vastaukset
- Anonyymi
Kusetusta on siellä havaittavissa. Kannattaa aina tarkistaa hinnat muualta kaikissa tuotteissa netistä. Toimituskulut ovat aivan järkyttävät monessa tuotteessa siellä. Pari huutoa niin ei kannata enään huutaa koska tuotteen saa jo monesti edullisemmin muualta ostettua. Samoin tuotteita kehutaan "laadukkaiksi" mutta, ovat halpakauppa tasoa monesti. Olen itse nyt huomattavasti tarkempi mitä sieltä huutelen.
- Anonyymi
Tänään 14.10.2022 kävin Huutokauppa comin sivulla ja osuipa kohdalleni miesten rannekello huudettavana. Belushi valko/kulta kello ja hinta oli jo 108.00 euroa lähetys. Sama kello muualla netissä 59,00 euroa ja ilmainen toimitus. Kyllä on todella ihmeellistä, ettei voi googlata ja katsella hintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917