Suomi ja länsimaat tullaan tuhoamaan

Anonyymi

Syy on tämä.

Katsokaa tuota Suomen hallituksen kokoonpanoa. Aivan tästä tässä on kysymys. Länsimainen rappiokulttuuri ja feminismi tullaan tuhoamaan.

Joko länsimainen feminismi antautuu ehdoitta tai heidät tullaan tuhoamaan. Näinhän aina luonnossa tapahtuu. Maailma johdetaan vahvimman oikeudella....niin apinatkin toimivat. Apinalaumaa johtaa aina se lauman vahvin. Se on luonnonmukainen järjestys.

Kuka näitä feministejä puolustaa. Ei kukaan.

31

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viittaatko nyt kenties Venäjään, Kiinaan ja Pohjois-Koreaan?

      Siellähän johtajat tekee mitä haluavat ja kansan enemmistö ei voi asialle yhtään mitään!

      • Anonyymi

        Ihan samalaiset apinat kaikkialla hallitsee, vaikka pitäisivätkin itseään sivistyneinä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalaiset apinat kaikkialla hallitsee, vaikka pitäisivätkin itseään sivistyneinä,

        Erona vaan se että länsimaissa joissa vallitsee jonkinlainen demokratia niin kansalla on mahdollisuus vaihtaa valtaapitävät aina määräajoin MUTTA näissä mainitsemissani kolmessa maassa (onhan niitä muitakin) kansalla ei juuri ole vaikutusmahdollisuutta siiihen että kuka siellä vallan kahvassa heiluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona vaan se että länsimaissa joissa vallitsee jonkinlainen demokratia niin kansalla on mahdollisuus vaihtaa valtaapitävät aina määräajoin MUTTA näissä mainitsemissani kolmessa maassa (onhan niitä muitakin) kansalla ei juuri ole vaikutusmahdollisuutta siiihen että kuka siellä vallan kahvassa heiluu.

        Niin, jonkinlainen, just.

        Eli naiivit hölmöt pilaa koko yhteiskunnan, kuten Ruotisissakin on tehty,


      • Anonyymi

        Niimpä. Mutta ei persu lue kuin seiskaa ja vahtii perseitä ja tissejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona vaan se että länsimaissa joissa vallitsee jonkinlainen demokratia niin kansalla on mahdollisuus vaihtaa valtaapitävät aina määräajoin MUTTA näissä mainitsemissani kolmessa maassa (onhan niitä muitakin) kansalla ei juuri ole vaikutusmahdollisuutta siiihen että kuka siellä vallan kahvassa heiluu.

        Elämme näennäisdemokratiassa. Sääli,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme näennäisdemokratiassa. Sääli,

        Djdjduejuejdjejejd ei ole varaa ostaa yrityksestä vana tallinn Estonia Finland France
        Nyt alkaa
        Naa bensan myynnillä nyt enään kuin enne ja siten valtion vero joka on bensassa laitetaan valtionjassaan ja sillä rahoitetaan kauppiaiden yritystukia , vero etuja ja korona tukia. Näin kaikki bensan myynnistä kertoneet raht kuitenkin ohjautuu kokomuksen ja kapitalistisen tileille vaikka muuta väitetään .
        Ei valtion verotulot minäkään hallituksen tilille Katia vaan yritystukiin ja maataloustukiin.!kurkkaa men se köyhille sosiaqlitukina jotka nekin kokoomus haluaa itselleen täysin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jonkinlainen, just.

        Eli naiivit hölmöt pilaa koko yhteiskunnan, kuten Ruotisissakin on tehty,

        Ruotsissa on ensimmäinen muslimi pääministeri 25 vuoden kuluttua.
        Demokraattisesti valittuna.


      • Anonyymi

        otsikko- ja 6 viestiä poistettu- eli suomi ei ole enää vapaa maa vaan eeuun tuhoama peräkylä josta kokoomus järkkää omisuudet ja rikkaudet vapaamuurari-firmoille ulkonmaille?

        Vain putin voi pelastaa suomen kansan?


    • Anonyymi

      Naispappeuden hyväksymisestä alkoi Suomen alamäki

      • Anonyymi

        Jos ajat on normaalit, niin kyllä akat voi päättää asioista, mutta jos tulee hankalat ajat, niin tunteella asioista päättävät akat vaan tuhoaa lähinnä kaiken, miehet tekee päätökset taas järjellä, siksi sotilaatkin ovat olleet aina historiassa miehiä, koska sotaa käydään järjellä, ei tunteella, nykyään kaikki on iloisesti sekaisin.


      • Anonyymi

        Hohhohhooooo.


    • Anonyymi

      Ei teillä kovin hyvin mene. Idän apinat pelkäävät länttä ja sen femakoita 😂😂😂

    • Anonyymi

      Islam ei jätä rankaisematta. Erdokan tästäkin kirjoitti.

      • Anonyymi

        Käännämme toisen posken, sitten toisen, sitten persposken, sitten toisen.
        Mitä teemme tämän jälkeen?


    • Anonyymi

      RYSSILLÄ ON RYSSÄN TAJU JA AASOS SILMÄ, SIIS KAIKEN RYSSIVÄT

      10- kutia PANSARIS vaikkas kuinka uuskehitelty olisi, on sama kun olisivat tehneet siitä turvalisen ja jättäneet kaikki kutit pois HERRANEN AIKA

      KYL RYSIÄ MENEE PALJON OMIEN PAUKKUJEN JYSÄYKSISSÄ

    • Anonyymi

      Sanoisin tästäkin aloituksesta että on tehty provokaationa että saadaan ihmiset kiistelemään tyhjästä.

      Aika paljon on tälläisiä trollauksia joissa yritetään höynäyttää ihmiset kiistelemään.
      Aloittaja hykertelee milessään odottaessa miten ihmiset reagoivat.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Sairaalla on sairaan huvit.


    • Anonyymi

      Putin ei voi sietää homojen paapomista.

      • Anonyymi

        Me ei siedetä puttea.


    • Anonyymi

      Korona tulee takaisin ensi-Syksynä!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-40.png

      Tämä perustuu Eurostoliiton paimenkirjeeseen jäsenmaille.

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-41.png

      Lisää aiheesta täällä mikäli kiinnostaa

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-42.png

      Ja tiedoksi rokottamattomille...että teitä metsästetään sekä kissojen että koirien kanssa...

      https://mega.nz/file/VMgWiTSL#XkNKhzMerQV1bSHx8unhpcxGza1vOp1cLhqf84on89M

      Mahdollisesti myös armeijan...joka oman tai sitten vieraan...

      https://mega.nz/file/ZNwC2L7a#a5ukntjiX0xpK5GUI2qHpiNR-GfA9gg7qG7lRqqv3J0

      Jokaisen kannattaisi varautua tähän juuri nyt...koska aikaa suoraan sanoen ei ole paljon...varsinkin lasten kiusaaminen tulee olemaan aika rajua...suoraan sanoen suosittelen pitämään pienokaiset pois kouluista...

      https://mega.nz/file/AFpwFYQQ#96OWtNOPGEYVEJ8O-pGqME-nW3rsl3rFknp7cKyr4Zs

      Eli lapsoset tulevat olemaan kohteina taas ensi Syksymä...tämä myönnetään nyt ihan virallisesti!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-19.png

      Ja tähän liittyy muuten tuo Suomalaisen nenärokotteen viivästyminen...kuulemma johtuen viruksen eri varianteista...

      https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/f8c3932d-7cc0-4651-90f6-a60a615dc185

      Sana virus tulee muuten muinaisesta latinasta ja tarkoittaa myrkyllistä nestettä...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-22.png

      Juu...noita niiden variantteja metsästetään tämänkaltaisella koneella...jonka voi säätää antamaan millaisia tuloksia kulloinkin halutaan...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-16.png

      Tai sitten noita nenäpuikoja jotka tungetaan ihmisten aivoihin...

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-43.png

      Ja joiden tulokset myöskin saadaan ihan vaan edes vaivautumatta avata kyseisten pakettien sisältöä.

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-17.png

      Juu...tää on niinku suoraan ihan saatanan pääkopasta...eikä tää todellakaan lopu vielä tähän!!!

      https://jaakkokalevi.files.wordpress.com/2022/06/image-44.png

    • Anonyymi

      Näyttää puolustettavan. Onhan Vihreissä Ja Vasemmsitossakin "miehiä" , vaikka luulisi, että ne olisivat viimeistään nyt ottaneet pitkät. Muuten uskon, että loppu tulee nille vielä, sillä uskon KARMAAN.

      • Genderkultille tulee tietysti loppu, mutta ei naisasialiikkeelle 😁


    • Anonyymi

      Kun laittaa Marinin 175 cm ja Putinin 152 cm vierekkäin niin näkee missä tulevaisuus on. Tutiseva vanhus on menneisyyttä.

      • Anonyymi

        Näin on.


      • Anonyymi

        Ei mariini tutise.


    • Anonyymi

      Kaikki normaali ihmiset.

    • Anonyymi

      Pentujen hallitus saanut pahaa aikaan Suomessa

    • Anonyymi

      Itä nousee ja alkaa kapinoimaan jenkkien luuloja vastaan maailmanpoliisina olemisesta, ja lännen yleisen rappion vuoksi. Ajan kysymyshän tämä vain oli, ikävintä tässä on varmasti useimpien mielestä se kun putin on itseasiassa oikeassa. Onhan tämä lännen homosaatio, muu rappio ja väestön tyhmeneminen aivan omaa luokkaansa.

      • Anonyymi

        Tulen homonisoimaan sinut tänään turha paeta asuntosi on jo piiritetty.


      • Anonyymi

        Rappiota on ja korruptiota on, mutta kuinkas on sen venäläisen korruption ja rappion kanssa?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe