Mitä parturikampaajaa suosittelette Kaarinassa vai saako parempaa jälkeä kun ajaa Turkuun?
Parturikampaaja Kaarinassa
12
2819
Vastaukset
- Anonyymi
Hiushuone Klips ehdottomasti! Todella ystävällinen palvelu ja laadukasta jälkeä. Hius Studio Boheemista en hyvää palvelua saanut, joten ei jatkoon.
- Anonyymi
Hiusstudio boheemi näköjään protestilistoilla ja omistajasta tehty rikosilmoituksia kun huijannut asiakkaita
- Anonyymi
B B ihan best
- Anonyymi
Ei saa välttämättä. Piispanristillä ainakaan, ei😅
- Anonyymi
Keskustassa useampia hyviä ja mukavia. ☺
- Anonyymi
Mikä vaan mutta älä vaan astu Boheemiin. Ko kampaamon omistaja huijaa asiakkaita, omia työntekijöitä sekä myös verottajaa. Omistajana saanut jo aiemminkin tuomioita petoksista kun ollut vuokratuolilla Turussa. Mikään ei kuitenkaan ole muuttunut tuomioista huolimatta ja samaa meno senkun jatkuu, varsinainen taparikollinen!
Kannattaa myös kurkata Googlesta löytyvät arvostelut joita asiakkaat antanut hänelle ja erityisesti kannattaa katsoa yrittäjän omat vastaukset negatiivisiin palautteisiin. - Anonyymi
Rikollinen ja alhainen tämä naisoletettu henkilö/eläin on. Taitaa olla tälläkin hetkellä rikosilmoituksia vetämässä kun huijannut harjoittelijoiltaan rahaa.
Onneks näyttäisi ajanvaraus olevan kiinni, eikä kukaan joudu hänen tuoliinsa istumaan.- Anonyymi
Paikan pitkäaikainen asiakas olen,ne listat on täynnä ei suljettuna.
Harmi kun ihmisten puheet menee tähän
- Anonyymi
Olen käynyt Piispanristin Prisman yhteydessä olevassa kampaamossa ja ollut erityisen tyytyväinen värjäykseen ja leikkaukseen.
- Anonyymi
Minulla on hyviä kokemuksia Parturi Jaanasta Piikkiön keskustassa. Edullinen ja hyvä palvelu. Siitä johtuen jonoa on yleensä viikon verran. Lyhyempi matka kuin Turkuun ja ilmaiset parkkipaikat edessä.
- Anonyymi
Kaarinan PaKa:t ehdottaa. Älä osta heseltä niin pitkään kuin pihi bossduck pitää toimintaansa paikkakunnalla. Tajusi itse lähteä pois pääkontorinsa kanssa, muta liian kalliiksi tulee siirtää huulipunakone hevonvitunhelvettiin täältä. Ellei se siirry, niin se siirretään.
- Anonyymi
En voi suositella ainakaan hiushuone Klipsiä. Sieltä tuntuu lähtevän kaikki hyvät tekijät nopeasti, joten jotain mätää täytyy olla. Omistaja on aika nokkavan oloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003254692- 162246
- 1942089
- 1071476
- 801379
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756