Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yhdellä työnnöllä

Anonyymi

Kiihotuin heti aamusta,kun ajattelin makaavani ottamassa alasti aurinkoa ja otat mua nilkoista kiinni ja nostat jalat ylös.
Rasvaat persereikäni ja kovan kullisi ja työnnyt yhdellä työnnöllä syvälle suoleeni.
Päässäni humisee sun naidessa mua perseeseen,samalla kun runkkaat mun kovaa kalua....

20

2430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olis viellä kunnon karjanhoitaja kalullaan panemassa vai nainen vyökalulla, nainen ei ainakaan antaisi mitään armoa mieluummin nainen

      • Anonyymi

        Nainen kävis oikein hyvin!


      • Anonyymi

        vaikka tulisitkin nainen vain jatkais pian tärisee koko mies


    • Anonyymi

      ihanaa mää voin tulla siihen viereen voi vaihtaa aina välillä

      • Anonyymi

        Kolmistaan olis aina kivempi,sais kunnolla kullia.
        Alkaa heti kovenee!!!


    • Anonyymi

      Ja sitten paskat ja spermat roiskahtaa seinään kun kalu lopulta pullahtaa ulos ja peräsuolikin on pihalla 10 senttiä. HYI SAATANA MITÄ ELUKOITA TÄÄLLÄ!

      • Anonyymi

        Että tällästä taas 😄😄on sulla mielikuvitusta !


      • Anonyymi

        Olet selvästi kokeillut kun osaat kuvailla noin tarkasti. Teillä päin ei ilmeisesti käydä kovinkaan usein suihkussa, tai sitten teillä ei edes ole sellaista.


    • Anonyymi

      Pyllyseksi on hyvä tehdä hellemmin ja vasta lopussa kunnon työntää. Rakastelin eilen yöllä vaimoani pyllyyn 🤩

    • Anonyymi

      Ihanaa tyttöillä ja imeä iso kalu kovaksi ennen alistumista... ;P

    • Vaimo läks hki-sto risteilylle ja kaverin kans sovittiin et pelataan sulista pihalla, otetaan bissee ja käydään saunassa. No kaverilla nilkka kipeenä ni otettiin arskaa, kysyin et haitaako jos otan arskaa nakuna ei haitannut heitti itsekkin shortsit pois. Nukahdin vähäks aikaa ja heräsin kun kaveri levitti aurinkorasvaa selkääni, jalkoihin. Kysyi et haittaako jos levittää perseelle kans, siin pikku hiprakassa annoin luvan, hetken päästä tunsin kaverini kovan kalun pyllyn poskien välissä ja kaveri selkeästi tyydytti itseään. En kieltänyt vaan käännyin selälleni ja käskin hänen rasvata kullinsa ja peräreikäni kunnolla jos meinaa neitsyyteni viedä. Kaveri rupes käskystä rasvaamaan persettäni, ensin meni 1 sormi ja hetkenpäästä toinen, sen jälkeen kysyi olenko vielä halukas vastasi vähän aristellen et joo oon kyllä. Kaveri otti jaloistani kiinni ja nosti ne hartiallensa, kulli liikkui poskieni välissä kunnes tunsin pientä kipua perseessä, kaveri senkun painoi kulliansa kovempaa kunnes sai terskan ohi sulkijalihaksen, odotti hetken kunnes lykkäsi varovasti kokonaan sisään, odotteli hetken perseeni tottumista kulliin, pikkuhiljaa alkoi kovempaa lykkimään, tuntui todella hyvältä ja vielä kun kaveri samalla runkkasi kaluani. Het lauettuani sanoi mulle et nyt alkaa nussiminen, ja voi pojat että kyllä kaverini olikin melkoinen sonni se vaan lykki ja lykki. Yhtä äkkiä veti kullin ulos perseestä ja komensi nelinkontin ja nostamaan perseen nussittavaksi, samantien takaapäin pannessa tahti vaan koveni kunnes tunsin kaverin kullin vaan kasvavan ennekuin laukesi sisääni, ja jumalaut kun sitä spermaa tuli, valui pitkän aikaa kunnes kävin suihkussa ja letkutin suolenkin puhtaaksi.

    • Anonyymi

      yhden työnnön suora sisään tulo pohjaan sattuu mutta kipu muuttuu pian nautinnoksi ja huomaat tulevasi runkkaamatta

    • siinäpä ihanaa hien ja muiden eritteiden irrotusta helteisenä kesäpäivänä

    • Anonyymi

      Itse muistan kun pyysin lupaa yhdeltä vastakkaista sukupuolta olevalta jonka kanssa asia oli aiemmin tehty. Hän suostui vielä kerran ja sanoi ”työnnä niin syvään kun munalla pääset ja älä liikuta”. Olisko 10minsaa ollut se aika.

    • Anonyymi

      Nyt olisi hetki kovalle kullille perseessä auringossa.
      Aloittaja .58

      • aurinko paistaa iho hiestä märkä tunnen toisen hikisen kehon vasten omaani, hikiset vartalot liimaantuvat toisiinsa hikilimainen kalu hieroo pyllyvakoani , tunkeutuu sisälleni hiki liukastus aineena aurinko paahtaa kumpaisenkin vartaloa


      • Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

        aurinko paistaa iho hiestä märkä tunnen toisen hikisen kehon vasten omaani, hikiset vartalot liimaantuvat toisiinsa hikilimainen kalu hieroo pyllyvakoani , tunkeutuu sisälleni hiki liukastus aineena aurinko paahtaa kumpaisenkin vartaloa

        Kova kulli työntyy syvälle suoleen ,hiki virtaa auringon ruskettamaa vartaloa pitkin.
        Tunnen kuinka lasket spermat mun sisään oman kullin syöksiessä lastin alleni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kova kulli työntyy syvälle suoleen ,hiki virtaa auringon ruskettamaa vartaloa pitkin.
        Tunnen kuinka lasket spermat mun sisään oman kullin syöksiessä lastin alleni.

        sperma hiki ja kiimalima sotkevat vartalomme hieromme toinen toisiamme vasten irstaasti litisten ja kiimaisesti huohottaen


    • Anonyymi

      Otan alasti aurinkoa metän reunassa,nyt jos joku marjastaja sattuis paikalla, olis perse valmiina pantavaksi.
      M58

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe