Sain juuri äsken viestin puhelimeeni , tarjouksen pikavipistä.
Suorastaan vihan tuollaisia tarjouksia.
En ole pyytänyt tai ottanut koskaan pikavippejä yhtään mistään, haluaisin todella tietää, miksi tuo tarjous on minulle tullut.
Tulee mieleen sellainenkin, voiko joku yrittää tiedoillani saada vipin.
En ikimaailmassa ota pikavippiä, mieluimmin paastoan tai teen mitä hyvänsä. Onneksi ei siihen ole ollut tarvetta, Olen aina elänyt palkallani ja tullut toimeen. Osaan käyttää rahani niin, että riittävät ja jopa säästänyt jotain. ei minulla ole viimeisin muodin mukaan vaatteita kaapit pullollaan. En myöskään ole sisustushullu, en tarvitse jatkuvasti jotain verkkokaupasta, jota käytän äärimmäisen harvoin.
Ja voin sano kaikille, että ei pikavippejä, ei ostoja luottokortilla, joka on usein kytketty pankkikorttiin , vaan ostot aina debit puolella.
Et silloin tarvitse pikavippejä ja mistä maksat takaisin jos et pärjää ilman nytkään.
Se tie vie tuhoon ihka varmasti.
Ärsyttää todella
12
131
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mahdollista että lpuhelinliittymäsi numero on sinulla uusi ja jonkin toisen käyttäjän esim kuolinpesän aiempi tai aiemmin prepaid liittymässä ollut. Tämähän on asia jota sinä et voi tietää. Käytöstä poistetulla numeroilla on vajaan vuoden mittainen jäähy aika ennen kuin ne välitetään alkuperäiseen myyntipaikkaan uudelleen käyttöön.
- Anonyymi
Kauhea ripitys siitä, että olet nähnyt mainoksen? Ei kannata mennä silmät auki kaupungille.
- Anonyymi
Puhelinnumero on ollut aina kauan minulla. En ole vanhoja ostanut, liikkeestä kaikki
No ripitys tulee siitä, että suren syvästi teitä, jotka otatte pikavippejä ja saatte elämänne täysin sekaisin. Eteeni on astellut useita ja varsin nuoria joilla on elämää hoidettu pikavipeillä ja eri liikkeiden luotollisilla korteilla.
Voinette kuvitella, että se rikkoo elämän, saa eroja aikaan ja lapset jäävät aiheutuneesta stressistä huomiotta, joskus jopa ruuatta , heille huudetaan ja räyhätään.
Kun tuohon tilaan joutuu se parhain apu löytyy siitä, että uskaltaa hakea ihan itselleen apua ja sitten vasta hoitamaan tuota hirveää taakkaa pois. Ei missään nimeesä vikavippiä . Velkaneuvonta lienee tuohon kaikkein paras, josta ohjaavat oikeisiin paikkoihin.- Anonyymi
Ei ole mielenterveys kunnossa silti, jos sekoaa tavallasi mainoksesta.
- Anonyymi
Tuossa parikymmentä vuotta sitten poikani tilille tupsahti muutama satanen.
Kävi ilmi että oli pikavippifirman rahoja.
Poika soitti mulle että mitä tekee, käskin ottaa heti yhteyttä ja palauttaa rahat.
En tiedä oliko vahinko vai törkeä tapa tyrkyttää pikavippiä.
Siis pojallani ei ollut mitään tarvetta pikavippiin sillä jos tuli rahantarve niin vipin sai multa ilman korkoa.- Anonyymi
Taisi poika hakea tekstarivipin ja tuli itku ja soitti vanhemmilleen. No, ihan hyvä että tajusi tuossa vaiheessa homman tyhmyyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi poika hakea tekstarivipin ja tuli itku ja soitti vanhemmilleen. No, ihan hyvä että tajusi tuossa vaiheessa homman tyhmyyden.
Eihän aikuinen ihminen tarvitse mihinkään pikavippiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aikuinen ihminen tarvitse mihinkään pikavippiä.
En tiedä onko vippejä oikeasti tarvittu, mutta hirveästi niillä on ollut kysyntää kuten esim. aikoinaan Ferratumin luotoilla, joissa oli 100 prosentin korko. Miten kansantaloustieteessä määritellään sana tarve? Onko se sama asia kuin kysyntä? Voiko jollain tuotteella olla suuri kysyntä, mutta pieni tarve?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikavippejä ottavat sellaiset henkilöt jotka eivät ymmärrä taloudesta mitään.
Omat lapseni on opetettu jo pienestä pitäen käsittelemään rahaa oikein.
Toisekseen minä olen aina lainannut rahaa jos on ollut tarvetta ja aina lapseni ovat lainat maksaneet takaisin.
En todellakaan ymmärrä kommenttiasi, miksi joku ottaa pikavipin jos ei tarvitse?????
Tai ymmärrän jos ei tajuta taloudesta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen minä olen aina lainannut rahaa jos on ollut tarvetta ja aina lapseni ovat lainat maksaneet takaisin.
En todellakaan ymmärrä kommenttiasi, miksi joku ottaa pikavipin jos ei tarvitse?????
Tai ymmärrän jos ei tajuta taloudesta mitään.Kerran kokeilin ja kauhistuin.
Otin ilman tarvetta satasen vipin Tuohikortista, minkä korko oli jotain 12 % .
Kun lasku tuli niin ilmeni että kulut ja korot muodostivat yhdessä n. 20 %:n lisän otettuun satasen lainaan . Eli satasesta maksat takaisin 120 €.
Tätä ralliako vippaajat harrastaa useiden eri firmojen kanssa.
Sehän on aivan valtavaa rahojen haaskausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ymmärrän jos ei tajuta taloudesta mitään.Kysy siltä lapselta miksi otti? Varmasti hänellä oli omat syynsä.
- Anonyymi
Ilmoitat vaan mainoksen lähettäjälle ettet halua viestejä. Ei sen kummempaa vaadi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227