Läheisriippuvainen.

Anonyymi

Normaalit ihmiset vaihtavat kuulumisia silloin tällöin tavatessaan ja mahdollisin puheluin ym. kun aihetta muutakin kuin missä tällä hetkellä on ja mitä tekee.

Läheisriippuvaisilla on tarve ladata päivittäin kuin teinit päiväkirjaa pitäen valokuvia ja tarinoita faceen, josta tutut saavat kuikuilla mitä asianomainen tänään on puuhastellut, missä ollut, mitä syönyt.

Haloo sanon minä, kun toisilla vielä tarve kaivaa kaikkea mahdollista toisten julkaisuista ja viettäen päiväkausia, jopa viikkoja niiden purkamiseen.

Ei ole mulla facea eikä tule, ei ole kyseistä tarvetta.

26

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, et tarvi facea, olisi melko yksitoikkoista luettavaa kun kertoisit joka päivä viettäneesi 24 tuntia thaimaan mstkailupalstalla.

    • Anonyymi

      Sensukan kannattaa googlata sanojen merkitykset ennen niiden käyttämistä, mutta ei taida auttaa se lukeminen, kun lukutaito ja luetun ymmärtäminen on paviaanin tasolla.
      Sensukan kannattaa myös muistaa että esikuvansa numba on laatinut itselleen ja vaimolleen tusinan verran profiileja, joita hallinoi ja päivittää ahkeraan. Onko siis se numbasi läheisriippuvainen vai kaikki muutko 2 500 000 000 käyttäjää ovat läheisriippuvaisia (kolmannes maapallon väestöstä)

      • Anonyymi

        En ymmärrä Numban joka ei ole missään asiassa esikuvani, hänen faceasiointia.

        Kovasti on kolmanneksen väestön läheisriippuvaisuus vahvistunut internetin aikana, miten mahtoikaan elämä onnistua ennen internettiä, puhumattakaan juutuupista, johon myös moni riippuvainen?

        Jos on tärkeää pitää päiväkirjaa internetissä joita yksi sun toinen lukee, niin siittä vaan, jokainen toimikoon tavallaan.

        Minä en tarvitse kyseistä.


    • Anonyymi

      Teknologia
      Facebookin ex-johtaja ja muut sosiaalisen median kehittäjät myöntävät luoneensa hirviön, jota he eivät osaa pysäyttää: ”Kukaan ei pysty enää keskittymään”
      Sosiaalisen median kehittäjät varoittelevat nyt keksintöjensä vaaroista eivätkä usko enää pystyvänsä pysäyttämään huonoa kehitystä. Facebookin ex-johtaja pelkää Facebookin rapauttavan yhteiskunnan kokonaan.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ethan-ole-jakanut-naita-tietoja-facebookissa-kahdeksan-asiaa-jotka-jokaisen-pitaisi-poistaa-sivuiltaan/6867702#gs.3i81qn

      Laita Laiffi lisää pentujes kuvia ... laita ... laita ... tärkeää .....

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ethan-ole-jakanut-naita-tietoja-facebookissa-kahdeksan-asiaa-jotka-jokaisen-pitaisi-poistaa-sivuiltaan/6867702#gs.3i81qn

      • Anonyymi

        Olet kova keskustelemaan itsesi kanssa.


      • Anonyymi

        Sensukka pystyy hyvin keskittymään Pattayan matkailijoihin, ei mihinkään muuhun, koska tämä matkailupalsta on sensukan koko elämä. Sensukka ei siis keskity Pattayan matkailuun, vaan matkailijoiden analysointiin. Jos lomakuvassa ei näy ihmisiä tai kuvaajaa, sensukkaa hymyilyttää ja hän kutsuu illuusiomatkaajaksi, kyselee todisteellisia todisteita ja mainitsee lasten puuttumisen kuvista. Jos kuvassa on kuvaajan oma naama, sensukka mainitsee sen kurtuista, huonosta ihosta tai narsismista olevan kyse, tai keskittyy kuvassa näkyvän sormen kuntoon. Mikäli kuvassa on lapsia, sensukka mainitsee että se johtuu läheisriippuvaisuudesta.

        Se on sensukka kuitenkin sellainen juttu, että joillakin meistä on sukulaisia ja kavereita, joiden kanssa pidetään yhteyttä ja vaihdellaan kuulumisia. Läheiset ihmiset haluaa tietää että toiset on kunnossa. Joku voi miettiä että missäköhän he on kun ei ole soittaneet eikä tulleet käymään. Facebookista he voi nähdä että ahah ne on lomalla ja toivottavat hyvää lomaa. Se on jokaisen oma asia ketä siellä on kaverina ja kenen kanssa siellä ollaan tekemisissä ja missä määrin. Jotkut laittaa jotakin monta kertaa päivässä, jotkut ei mitään koskaan. Thaimaalaiset oli muistaakseni jossakin tutkimuksessa maailman ykkösiä sosiaalisen median käyttämisessä, joten jopas olet valinnut itsellesi sairaasta kansasta illuusiovaimon, jos omiin analyyseihisi on luottaminen.

        Sinulla on vaihteeksi sellainen kuvitelma taas, että jos on profiili Facebookissa, niin ei ole muuta elämää. Itselläni kuluu Facessa noin 2 minuuttia päivässä. Katson onko mitään ihmeellistä. Jos ei ole, en kirjoittele mitään tyhjänpäiväistä vaan suljen sen. Kyllästyin jo vuosia sitten siihen. Mutta en tuomitse niitä joille se on tärkeämpi.
        Jos puhutaan addiktismista, jota tarkoitit aloituksessa, niin tämän palstan lisäksi sinulle ei jää aikaa kuin syödä, käydä vessassa ja nukkua. Koko muun ajan olet tällä ja olet pahin addikti kenen turhia höpinöitä olen koskaan lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensukka pystyy hyvin keskittymään Pattayan matkailijoihin, ei mihinkään muuhun, koska tämä matkailupalsta on sensukan koko elämä. Sensukka ei siis keskity Pattayan matkailuun, vaan matkailijoiden analysointiin. Jos lomakuvassa ei näy ihmisiä tai kuvaajaa, sensukkaa hymyilyttää ja hän kutsuu illuusiomatkaajaksi, kyselee todisteellisia todisteita ja mainitsee lasten puuttumisen kuvista. Jos kuvassa on kuvaajan oma naama, sensukka mainitsee sen kurtuista, huonosta ihosta tai narsismista olevan kyse, tai keskittyy kuvassa näkyvän sormen kuntoon. Mikäli kuvassa on lapsia, sensukka mainitsee että se johtuu läheisriippuvaisuudesta.

        Se on sensukka kuitenkin sellainen juttu, että joillakin meistä on sukulaisia ja kavereita, joiden kanssa pidetään yhteyttä ja vaihdellaan kuulumisia. Läheiset ihmiset haluaa tietää että toiset on kunnossa. Joku voi miettiä että missäköhän he on kun ei ole soittaneet eikä tulleet käymään. Facebookista he voi nähdä että ahah ne on lomalla ja toivottavat hyvää lomaa. Se on jokaisen oma asia ketä siellä on kaverina ja kenen kanssa siellä ollaan tekemisissä ja missä määrin. Jotkut laittaa jotakin monta kertaa päivässä, jotkut ei mitään koskaan. Thaimaalaiset oli muistaakseni jossakin tutkimuksessa maailman ykkösiä sosiaalisen median käyttämisessä, joten jopas olet valinnut itsellesi sairaasta kansasta illuusiovaimon, jos omiin analyyseihisi on luottaminen.

        Sinulla on vaihteeksi sellainen kuvitelma taas, että jos on profiili Facebookissa, niin ei ole muuta elämää. Itselläni kuluu Facessa noin 2 minuuttia päivässä. Katson onko mitään ihmeellistä. Jos ei ole, en kirjoittele mitään tyhjänpäiväistä vaan suljen sen. Kyllästyin jo vuosia sitten siihen. Mutta en tuomitse niitä joille se on tärkeämpi.
        Jos puhutaan addiktismista, jota tarkoitit aloituksessa, niin tämän palstan lisäksi sinulle ei jää aikaa kuin syödä, käydä vessassa ja nukkua. Koko muun ajan olet tällä ja olet pahin addikti kenen turhia höpinöitä olen koskaan lukenut.

        Anteeksi että en vahingossa hoksannut, että facessa tulee ilmoittaa asioita, että tuttavat ei huolestu, sekä eritoten sen että meidän Laiffi on viisaampi ja kaikesta tietoisempi kuin facen ex-toimari, mutta valitsi ammatikseen tehtaan talonmiehen tehtävät, jolloin koko maailman sosiaalinen meedia jäi paitsi maatalousryppysen hukkapalan ylivertaista ammattitietämystä.
        Niin ja lomallakin on täekeämpää pääpättää suomipalstalla kuin viettää aikaansa kummilasten ja heidän vanhempiensa kanssa, kun läheisriippuvaisuuttaan kaksikkoperhematkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensukka pystyy hyvin keskittymään Pattayan matkailijoihin, ei mihinkään muuhun, koska tämä matkailupalsta on sensukan koko elämä. Sensukka ei siis keskity Pattayan matkailuun, vaan matkailijoiden analysointiin. Jos lomakuvassa ei näy ihmisiä tai kuvaajaa, sensukkaa hymyilyttää ja hän kutsuu illuusiomatkaajaksi, kyselee todisteellisia todisteita ja mainitsee lasten puuttumisen kuvista. Jos kuvassa on kuvaajan oma naama, sensukka mainitsee sen kurtuista, huonosta ihosta tai narsismista olevan kyse, tai keskittyy kuvassa näkyvän sormen kuntoon. Mikäli kuvassa on lapsia, sensukka mainitsee että se johtuu läheisriippuvaisuudesta.

        Se on sensukka kuitenkin sellainen juttu, että joillakin meistä on sukulaisia ja kavereita, joiden kanssa pidetään yhteyttä ja vaihdellaan kuulumisia. Läheiset ihmiset haluaa tietää että toiset on kunnossa. Joku voi miettiä että missäköhän he on kun ei ole soittaneet eikä tulleet käymään. Facebookista he voi nähdä että ahah ne on lomalla ja toivottavat hyvää lomaa. Se on jokaisen oma asia ketä siellä on kaverina ja kenen kanssa siellä ollaan tekemisissä ja missä määrin. Jotkut laittaa jotakin monta kertaa päivässä, jotkut ei mitään koskaan. Thaimaalaiset oli muistaakseni jossakin tutkimuksessa maailman ykkösiä sosiaalisen median käyttämisessä, joten jopas olet valinnut itsellesi sairaasta kansasta illuusiovaimon, jos omiin analyyseihisi on luottaminen.

        Sinulla on vaihteeksi sellainen kuvitelma taas, että jos on profiili Facebookissa, niin ei ole muuta elämää. Itselläni kuluu Facessa noin 2 minuuttia päivässä. Katson onko mitään ihmeellistä. Jos ei ole, en kirjoittele mitään tyhjänpäiväistä vaan suljen sen. Kyllästyin jo vuosia sitten siihen. Mutta en tuomitse niitä joille se on tärkeämpi.
        Jos puhutaan addiktismista, jota tarkoitit aloituksessa, niin tämän palstan lisäksi sinulle ei jää aikaa kuin syödä, käydä vessassa ja nukkua. Koko muun ajan olet tällä ja olet pahin addikti kenen turhia höpinöitä olen koskaan lukenut.

        Faceen 2 minuuttia, montako tuntia tälle palstalle?


    • Anonyymi

      Outoa läheisasiointia .... Pattayan palstalle puolivuotta pääpättänyt matkaansa ... mutta ei läheisilleen sukulaisilleen ja kavereilleen.

      Joillakin meistä on sukulaisia ja kavereita, joiden kanssa pidetään yhteyttä ja vaihdellaan kuulumisia. Läheiset ihmiset haluaa tietää että toiset on kunnossa. Joku voi miettiä että missäköhän he on kun ei ole soittaneet eikä tulleet käymään.

      Miksi yhteydenpito ja kuulumisten vaihto täytyy siirtää facepäiväkirjaan loman ajaksi, eikö tuusappi ja meilit toimi?

      • Anonyymi

        Ei noilla aivoilla kannata tuollaisia funtsia.


    • Anonyymi

      " Facebookista he voi nähdä että ahah ne on lomalla ja toivottavat hyvää lomaa."

      Jenkeissä kotivakuutus ei ole maksanut talon tyhjentämisiä 20 vuoteen jos on ollut Facessa "olemme lomalla" ilmoitus.

      Aatteleppa sitä....

    • Ei voi sanoa mitään muuta taas kuin että HERRA JUMALA, BUDDHA, MOOSES, ALLAH JA KEKKONEN sentään tuota numeropasasen järjenjuoksua..

      Tinkaa, provosoi ja huutelee todistekuvia joka päivä ja kun joku ystävällisesti niitä laittaa niin aloittaa järjettömän haukkumisen, jossa käy läpi kaikki isän ja äitin ulkonäöt, lastenkasvatukset ja Facebookin käytön kaivellen googlesta linkkejä.

      Täysin toivoton tapaus ja katkeruuden ylivoimainen maailmanennätysmies, jolta puuttuu kaikki miehen tunnusmerkit.

      • Anonyymi

        Miehen tunnusmerkit on hauska varsinkin kun sen kirjoittaa uroksen kropassa luimuileva naaras.


      • Anonyymi

        On varsin mielenkiintoista että näet minut joka paikassa, oletko varma että en ole jossain sinun kaapissa piilossa, tai ainakin sinun kassakaapissa, tiedätkö miksi tuota kutsutaan, vainoharhaisuudeksi, en ole tähän ketjuun kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä ennen tätä.

        Otan kuitenkin kanttaa neito, tähän face asiaa, se on erittäin kätevä kun itse asustaa helvetin kaukana perheestään, sinne voi laittaa olennaisia asioita vaikka kopiot passista, paljonko on tänään kassakaappissa kultaa, ja onko uusi mepa, kuvat myyntiesitteestä... ja ynnä muuta ihmisiä kiinnostavaa, minä käytän pääosin sitä message ominaisuutta kun olen yhteydessä pentuihini, voi kirjoitella tai soitella vaikka kuinka paljon eikä maksa mitään, nyt kun olen opetellut miten face suojataan ettei kaltaisesi häiriköt pääse sinne mellastamaan, tiedot on turvassa, sinunlaisilta hörhöiltä, joten laitan julkiseksi vain minimaalisen osuuden, harmi että vaimoni hukkasi omansa tunnuksen että jouduin tekemään uuden, mutta sekin on nyt hyvin suojattu, mutta ei hätää kaltaisesi pelle voi sitten mellastaa vanhassa mielinmäärin, etsiessään todisteita siitä että en ole ollut aviossa niin kauan kuin olen kertonut, tai mitä nimiä vaimoni minusta käyttää, onnea vaan etsintään, jos sinulla ei ole parempaa tekemistä, reppana.

        Muuten ihan tiedoksi väitteistäsi huolimatta ne mitkä on faceen laitettu on jokaisen julkisessa käytössä, näin ei kuitenkaan ne mitkä on tarkoitettu sinulle voit käyttää mutta muiden kirjeenvaihtoa sinä et saa lukea lainkaan, tämä suojaa laki yksityisyydestä... tosin sinä siitä paskaakaan välitä, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsin mielenkiintoista että näet minut joka paikassa, oletko varma että en ole jossain sinun kaapissa piilossa, tai ainakin sinun kassakaapissa, tiedätkö miksi tuota kutsutaan, vainoharhaisuudeksi, en ole tähän ketjuun kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä ennen tätä.

        Otan kuitenkin kanttaa neito, tähän face asiaa, se on erittäin kätevä kun itse asustaa helvetin kaukana perheestään, sinne voi laittaa olennaisia asioita vaikka kopiot passista, paljonko on tänään kassakaappissa kultaa, ja onko uusi mepa, kuvat myyntiesitteestä... ja ynnä muuta ihmisiä kiinnostavaa, minä käytän pääosin sitä message ominaisuutta kun olen yhteydessä pentuihini, voi kirjoitella tai soitella vaikka kuinka paljon eikä maksa mitään, nyt kun olen opetellut miten face suojataan ettei kaltaisesi häiriköt pääse sinne mellastamaan, tiedot on turvassa, sinunlaisilta hörhöiltä, joten laitan julkiseksi vain minimaalisen osuuden, harmi että vaimoni hukkasi omansa tunnuksen että jouduin tekemään uuden, mutta sekin on nyt hyvin suojattu, mutta ei hätää kaltaisesi pelle voi sitten mellastaa vanhassa mielinmäärin, etsiessään todisteita siitä että en ole ollut aviossa niin kauan kuin olen kertonut, tai mitä nimiä vaimoni minusta käyttää, onnea vaan etsintään, jos sinulla ei ole parempaa tekemistä, reppana.

        Muuten ihan tiedoksi väitteistäsi huolimatta ne mitkä on faceen laitettu on jokaisen julkisessa käytössä, näin ei kuitenkaan ne mitkä on tarkoitettu sinulle voit käyttää mutta muiden kirjeenvaihtoa sinä et saa lukea lainkaan, tämä suojaa laki yksityisyydestä... tosin sinä siitä paskaakaan välitä, reppana.

        erityisesti sinun kannattaa kirjoitella missä NUMBALL milloinkin kuikuilee sinua... ettei vaan yht. äkkiä hyppää kaapistasi, kun olet sinne viemässä kultaa... Sekobooltsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On varsin mielenkiintoista että näet minut joka paikassa, oletko varma että en ole jossain sinun kaapissa piilossa, tai ainakin sinun kassakaapissa, tiedätkö miksi tuota kutsutaan, vainoharhaisuudeksi, en ole tähän ketjuun kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä ennen tätä.

        Otan kuitenkin kanttaa neito, tähän face asiaa, se on erittäin kätevä kun itse asustaa helvetin kaukana perheestään, sinne voi laittaa olennaisia asioita vaikka kopiot passista, paljonko on tänään kassakaappissa kultaa, ja onko uusi mepa, kuvat myyntiesitteestä... ja ynnä muuta ihmisiä kiinnostavaa, minä käytän pääosin sitä message ominaisuutta kun olen yhteydessä pentuihini, voi kirjoitella tai soitella vaikka kuinka paljon eikä maksa mitään, nyt kun olen opetellut miten face suojataan ettei kaltaisesi häiriköt pääse sinne mellastamaan, tiedot on turvassa, sinunlaisilta hörhöiltä, joten laitan julkiseksi vain minimaalisen osuuden, harmi että vaimoni hukkasi omansa tunnuksen että jouduin tekemään uuden, mutta sekin on nyt hyvin suojattu, mutta ei hätää kaltaisesi pelle voi sitten mellastaa vanhassa mielinmäärin, etsiessään todisteita siitä että en ole ollut aviossa niin kauan kuin olen kertonut, tai mitä nimiä vaimoni minusta käyttää, onnea vaan etsintään, jos sinulla ei ole parempaa tekemistä, reppana.

        Muuten ihan tiedoksi väitteistäsi huolimatta ne mitkä on faceen laitettu on jokaisen julkisessa käytössä, näin ei kuitenkaan ne mitkä on tarkoitettu sinulle voit käyttää mutta muiden kirjeenvaihtoa sinä et saa lukea lainkaan, tämä suojaa laki yksityisyydestä... tosin sinä siitä paskaakaan välitä, reppana.

        Se on asia niin että niinkauan kun sinä et huomaa mitä senssu puhuu senssuna ja puolestasi, niin niin kauan olet sama senssun kanssa. Kahta noin tyhmää ei vaan ole olemassa.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Se on asia niin että niinkauan kun sinä et huomaa mitä senssu puhuu senssuna ja puolestasi, niin niin kauan olet sama senssun kanssa. Kahta noin tyhmää ei vaan ole olemassa.

        Näyttää olevan vielä kolmaskin.


      • 20-10 kirjoitti:

        Se on asia niin että niinkauan kun sinä et huomaa mitä senssu puhuu senssuna ja puolestasi, niin niin kauan olet sama senssun kanssa. Kahta noin tyhmää ei vaan ole olemassa.

        Ai jahas että niin kauan on asia .... meneppä nyt sinne terdesi nurkalle ja räpäsäytä kuva siten että koko allas kuvassa, niin tulet huomaamaan että asia ei ole kuten kuvittelet.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ai jahas että niin kauan on asia .... meneppä nyt sinne terdesi nurkalle ja räpäsäytä kuva siten että koko allas kuvassa, niin tulet huomaamaan että asia ei ole kuten kuvittelet.

        Asia on juuri niin kuin kaikki tietää. Olet Suomessa sosiaalitoimen piikkiin vajakkina jossakin kunnan laitoksessa ja sillä selvä ja sökö. Mitään et pysty sieltä tekemään sellaista, jotta asianlaita muuttuisi. Kuksa ei muuta Thaimaaseen koskaan ja vaimo ei tule takaisin. Olen pahoillani, mutta se ei ole minun eikä kenenkään muunkaan "boissin" vika. Elämässä voi sattua kaikenlaista. Joskus hyvää joskus ikävää. Voit etsiä elämääsi iloa vaikka puhaltelemalla saippuakuplia hoiviksen terassilla ja saada raikasta ulkoilmaa.
        Terkkuja raksalta. Kuvia en taida viitsiä laittaa, kun olet eilen sanonut että kuvien laittaminen on täysin sairasta ja some myös.

        TT


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ai jahas että niin kauan on asia .... meneppä nyt sinne terdesi nurkalle ja räpäsäytä kuva siten että koko allas kuvassa, niin tulet huomaamaan että asia ei ole kuten kuvittelet.

        Aloituksessa mainittu "Läheisriippuvaisilla on tarve ladata päivittäin kuin teinit päiväkirjaa pitäen valokuvia "

        Ketäs ne sensukka sitten on ne, jotka on tuota mieltä mutta kyselee anonyyminä anonyymeiltä kuvia matkailupalstalla joka päivä, jotta pääsee sitten kyselemään että miksi laitoit kuvan ja miksi siinä ei ole joitakin asioita tai on joitakin asioita liikaa? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsin mielenkiintoista että näet minut joka paikassa, oletko varma että en ole jossain sinun kaapissa piilossa, tai ainakin sinun kassakaapissa, tiedätkö miksi tuota kutsutaan, vainoharhaisuudeksi, en ole tähän ketjuun kirjoittanut ensimmäistäkään viestiä ennen tätä.

        Otan kuitenkin kanttaa neito, tähän face asiaa, se on erittäin kätevä kun itse asustaa helvetin kaukana perheestään, sinne voi laittaa olennaisia asioita vaikka kopiot passista, paljonko on tänään kassakaappissa kultaa, ja onko uusi mepa, kuvat myyntiesitteestä... ja ynnä muuta ihmisiä kiinnostavaa, minä käytän pääosin sitä message ominaisuutta kun olen yhteydessä pentuihini, voi kirjoitella tai soitella vaikka kuinka paljon eikä maksa mitään, nyt kun olen opetellut miten face suojataan ettei kaltaisesi häiriköt pääse sinne mellastamaan, tiedot on turvassa, sinunlaisilta hörhöiltä, joten laitan julkiseksi vain minimaalisen osuuden, harmi että vaimoni hukkasi omansa tunnuksen että jouduin tekemään uuden, mutta sekin on nyt hyvin suojattu, mutta ei hätää kaltaisesi pelle voi sitten mellastaa vanhassa mielinmäärin, etsiessään todisteita siitä että en ole ollut aviossa niin kauan kuin olen kertonut, tai mitä nimiä vaimoni minusta käyttää, onnea vaan etsintään, jos sinulla ei ole parempaa tekemistä, reppana.

        Muuten ihan tiedoksi väitteistäsi huolimatta ne mitkä on faceen laitettu on jokaisen julkisessa käytössä, näin ei kuitenkaan ne mitkä on tarkoitettu sinulle voit käyttää mutta muiden kirjeenvaihtoa sinä et saa lukea lainkaan, tämä suojaa laki yksityisyydestä... tosin sinä siitä paskaakaan välitä, reppana.

        "Muuten ihan tiedoksi väitteistäsi huolimatta ne mitkä on faceen laitettu on jokaisen julkisessa käytössä, näin ei kuitenkaan ne mitkä on tarkoitettu sinulle voit käyttää mutta muiden kirjeenvaihtoa sinä et saa lukea lainkaan, tämä suojaa laki yksityisyydestä... tosin sinä siitä paskaakaan välitä, reppana."

        Siinäpä taas oiva näyte siitä mitä sekakäyttö saa aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Kukaan ei riipu amaliasta läheisesti.

    • Anonyymi

      Läheisriippuvuudessa ei ole mitään pahaa tai hävettävää!

      Lähden syyskuussa etsimää Aasiasta sellaista jonka kanssa tulisi tuo "riippuvaisuus".
      Kaipaan sitä ja se tuntuu löytyvän vain Aasiasta. Suomen naaraista riippuu vain läskit...

      • Anonyymi

        Sulla siis riippuu omas koko kesän.


    • Olin silloin kuuskymppinen pojan viikari, kun tapasin aimon. Mulla oli vaan yksi kives joka riippui orpona yksin. Alku aikoina tuli riitaa aimon kanssa musta sukkaisuudesta. Se ryökäle kun oli laittanut mun mustat frodee sukat jalkaansa muina aimoina.
      Yritin hyppy potkua, mutta aimo oli nopeampi ja pukkasi polvella ala vatsaan.
      Kustessani verta huomasin että mulla on kaksi kives pussia, jotka roikkui lähekkäin läheis riippuvaisina.

      Riidan päätteksi koitin hirttäytyä. Mua luultiinkin siinä kuolleeksi kun äitini kertoi naapurille että Jorkki oli nuorena äitin tissistä riippuvainen, sitten se oli tutista riippuvainen, kunnes siitä tuli tupakasta riippuvainen, jonka jälkeen se oli viinasta riippuvainen. Sitten siitä tuli seka käyttäjä ja lääkkeistä riippuvainen ja nyt lopuksi se oli narusta riippuvainen. Aivoni olivat onneksi ilman happea vain 28 tuntia ja virkosin muovisäkissä hienon farmari-volvon kyydissä ja kysyin kuskilta missä kuksa.

    • Anonyymi

      Lerpalla riippuu jatkuvasti ja läheisesti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe