Taktiili skitsofrenia

Anonyymi

Itselläni ollut jostain 7-vuotiaasta ekaluokkalaisesta lähtien sellainen fiilis, että minua kehotetaan tekemään asioita ja käyttäytymään tietyllä tavalla huonosti. Esim. ekaluokkalaisena kykin toisella kädellä maahan yhtäkkiä niin koulussa kuin kotona. Ilman mitään ulkoista ärsykettä. Pelkästään tunsin, että minua kehotettiin niin tekemään varjojen toimesta.

Jatkuvasti tuntuu siltä kuin 5 hämyistä hahmoa hengittäisi jatkuvasti niskaani ja painostaisi minua käyttäytymään huonosti. Muistan jostain 15-vuoden takaa kun en vielä peseytynyt kunnolla ja pukeuduin likaisiin vaatteisiin enkä pessyt hampaitani tai käyttänyt pesuaineita niin pelkäsin esim suihkussa, että nämä varjot tekevät minulle tai joillekin lähellä oleville ihmisille pahaa tullessaan mustasukkaiseksi siitä, että olisin puoleensavetävän oloinen ja näköinen.

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on ikää lähes 40v ja fiilis on ihan sama. Mutta pystyn kontrolloimaan tätä asiaintilaa jos keskityn siihen. Silti pelkään jatkuvasti muiden tarkoitusperiä ja epäilen oikeastaan kaikkea ja kaikkia.

      • Anonyymi

        Ovatko äänet perheesi joukosta saapuvia?

        Ovatko he jotenkin yhteydessä perheeseen?

        Telepatiivisessa muodossa, he olisivat voineet saada vääristyneen muodon.

        Pitää jotenkin kohdentaa äänien lähteen ja osata sammuttaa niitä.

        Lasten syntymä kehittää eteenpäin.
        Kunhan ei jumiudu itse diagnoosiin, sekä uskaltaa vaatia itselleen onnea elämässä.
        Perhe ja synnytys on perustarve.

        Äänien taustat riippuvat horoskoopillisista seikoista.
        Kuka olet luonteeltasi, niin siinä ovat mielenkiinnon kohteet.
        Nämä kohteet ovat siten jostakin syystä tuossa sairaalloisessa muodossa.
        Pitää myös tietää syyt, miksi äänet ovat sairaalloisessa muodossa.

        Äänet päässä ei ole harvinainen ilmiö ihmisillä.

        Mutta pitää järjestää niitä ääniä päässä loogiseen muotoon.

        Yleisesti noidat neuvovat olla seuraamatta ääniä.
        Kun kuulee sellaisen, niin katkaisee suhteen siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko äänet perheesi joukosta saapuvia?

        Ovatko he jotenkin yhteydessä perheeseen?

        Telepatiivisessa muodossa, he olisivat voineet saada vääristyneen muodon.

        Pitää jotenkin kohdentaa äänien lähteen ja osata sammuttaa niitä.

        Lasten syntymä kehittää eteenpäin.
        Kunhan ei jumiudu itse diagnoosiin, sekä uskaltaa vaatia itselleen onnea elämässä.
        Perhe ja synnytys on perustarve.

        Äänien taustat riippuvat horoskoopillisista seikoista.
        Kuka olet luonteeltasi, niin siinä ovat mielenkiinnon kohteet.
        Nämä kohteet ovat siten jostakin syystä tuossa sairaalloisessa muodossa.
        Pitää myös tietää syyt, miksi äänet ovat sairaalloisessa muodossa.

        Äänet päässä ei ole harvinainen ilmiö ihmisillä.

        Mutta pitää järjestää niitä ääniä päässä loogiseen muotoon.

        Yleisesti noidat neuvovat olla seuraamatta ääniä.
        Kun kuulee sellaisen, niin katkaisee suhteen siihen.

        Joskus äänen sammuttaminen tai taajuuden vaihtaminen tai sanoman vaihtaminen tapahtuu suorassa toiminnassa, että kun tuntee äänien lähteen, niin menee kohteen luokse ja kertoo suoraan mitä on mieltä ja pyytää tuota kohdetta kuten ihmistä muuttamaan suhtautumista ympärillä oleviin kuten sinun itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus äänen sammuttaminen tai taajuuden vaihtaminen tai sanoman vaihtaminen tapahtuu suorassa toiminnassa, että kun tuntee äänien lähteen, niin menee kohteen luokse ja kertoo suoraan mitä on mieltä ja pyytää tuota kohdetta kuten ihmistä muuttamaan suhtautumista ympärillä oleviin kuten sinun itseesi.

        Hyvä neuvo, mutta olen sellaisesta perheestä, jossa ei toisen mielipidettä tai hänen oikeuksiaan ole koskaan kunnioitettu. Toista on toisin sanoen kohdeltu miten huvittaa reaktioista välittämättä.


    • Anonyymi

      Tuohan on kuin kenen tahansa tilanne, nuo "varjot" vain ovat ne läheiset tai sinut tietävät (ei välttämättä tuntevat) ihmiset. Ikään kuin normaali tilanne korotettuna potenssiin on tuo kuvaamasi kateellinen, tuhoava ja alaspäin vetävä varjogängi sanomisineen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe