Minne Jeesus olisi haudastaan kadonnut?

Anonyymi

Tuskin olisi ilmaan haihtunutkaan!!
Ei ole ymmärrettävissä enää Harry Potter satumaailmaa.
Ehkä joku ei kertonut aivan kaikki totuus silloin joskus.

17

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on ylös noussut kuolema ei voinut häntä pitää oteissaan, elä ikuisesti me saamme elää hänen kanssa jotka uskomme häneen, on ristin voitto syntiselle ihmiselle.

      • Anonyymi

        112 on sanojesi vastine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        112 on sanojesi vastine

        sanoisin, että ajattelet ihan turhia asioita
        voisit kuluttaa elämäsi paljon hyödyllisemmällä tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoisin, että ajattelet ihan turhia asioita
        voisit kuluttaa elämäsi paljon hyödyllisemmällä tavalla

        ihmiset tarvitsevat sinun tieteellistä panosta
        että olet tieteellinen ja saavutat teknisiä saavutuksia
        etkä toistaa kuollutta kristin oppia uudestaan ja uudestaan
        koska kristillisyys kuulostaa hullun ihmisen puheilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihmiset tarvitsevat sinun tieteellistä panosta
        että olet tieteellinen ja saavutat teknisiä saavutuksia
        etkä toistaa kuollutta kristin oppia uudestaan ja uudestaan
        koska kristillisyys kuulostaa hullun ihmisen puheilta

        Kristitty on esimerkki siitä, miten paljon jopa aikuinen ihminen voi erehtyä.

        Meidän kaikkien on opittavat olemaan rehellisiä ja totuudenmukaisia itsellemme ja muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty on esimerkki siitä, miten paljon jopa aikuinen ihminen voi erehtyä.

        Meidän kaikkien on opittavat olemaan rehellisiä ja totuudenmukaisia itsellemme ja muille.

        Ihminen on erehtyväinen täydellistä ei ole ainutta kaan, kristitty ei jää erehtymiseensä hän pyrkii sen korjaamaan pyytämään anteekis,ei jään sukuttelemaan tilaansa noisee ylös ei omissa voimissaan tuo erehtymisenä Jeesus eteen näin tein ja jatkaa matkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihmiset tarvitsevat sinun tieteellistä panosta
        että olet tieteellinen ja saavutat teknisiä saavutuksia
        etkä toistaa kuollutta kristin oppia uudestaan ja uudestaan
        koska kristillisyys kuulostaa hullun ihmisen puheilta

        Kristin oppi ei ole kuolut, perustuu alkuseurakunnan elämiseen, jossa on kova kirjoitus tämä maaiman ihminen ei sitä hyväksu koska se kuulostaa hulluudelta, Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. 1. Kor:1:18, tästä on kysymys kristillisyyden hullutesta.


      • Anonyymi

        Se oli vain pyörtynyt ja virkosi viilleässä holvissa ja lipsi tiehensä..


    • Anonyymi

      Minun käy sääli kristittyjä koska he heittävät elämänsä hukkaan.
      Elää pitää nykyaikaa eikä mennyttä!!

      Ette uskalla elää ja takerrutte menneeseen.

      Ette uskalla käyttää teknologiaa.

      • Anonyymi

        Jeesus kykenee matkustamaan ajassa, ilmestymään missä tahtoo, herättämään kuolleet, lukemaan kaikki ajatukset, sanallaan ottamaan pois sairauksia ihmisistä jne. Teknologialla on pitkä matka, niin pitkä ettei se koskaan pääse noihin. Mikään ei ole niin suurta vedätystä kuin se, että teknologialla tehtäisiin ihmeitä. Ihminen kuolee, edelleen. Kaikki maailmassa oleva katoaa, edelleen. Teknologia ei ole kristityille mikään ongelma. Kirveellä voi pilkkoa puita, mutta sillä voi myös tehdä väkivaltaa toisille. Teollinen vallankumous alkoi maista joissa Jeesuksen Jumalallisuus on tunnustettu. Monissa muissa maissa ollaan edelleen kivikaudella.
        Mutta koska ihmiset ovat pääasiassa jumalattomia, teknologiaa tullaan käyttämään pahuuteen ja epäjumalien palvomiseen ja käytetään jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kykenee matkustamaan ajassa, ilmestymään missä tahtoo, herättämään kuolleet, lukemaan kaikki ajatukset, sanallaan ottamaan pois sairauksia ihmisistä jne. Teknologialla on pitkä matka, niin pitkä ettei se koskaan pääse noihin. Mikään ei ole niin suurta vedätystä kuin se, että teknologialla tehtäisiin ihmeitä. Ihminen kuolee, edelleen. Kaikki maailmassa oleva katoaa, edelleen. Teknologia ei ole kristityille mikään ongelma. Kirveellä voi pilkkoa puita, mutta sillä voi myös tehdä väkivaltaa toisille. Teollinen vallankumous alkoi maista joissa Jeesuksen Jumalallisuus on tunnustettu. Monissa muissa maissa ollaan edelleen kivikaudella.
        Mutta koska ihmiset ovat pääasiassa jumalattomia, teknologiaa tullaan käyttämään pahuuteen ja epäjumalien palvomiseen ja käytetään jo.

        ....
        Tässä tapahtuu aikamatkustusta ja teleportaatiota:

        2 Tessalonikalaiskirje 1:7-8
        "Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille."

        Ei ihmisten teknologialla voida tuollaista tehdä. Jumalalla on omat keinonsa tuohon.


    • Anonyymi

      Kunnon maaperässä luutkin katoaa hetkessä 🤣

    • Anonyymi

      Suohaudassa jeesus olisi nahkoineen päivineen .

      • Anonyymi

        Ei kuitenkaan esinahkoineen, niitä on monessa kirkossa pidetty pyhäinjäänöksinä


    • Jeesus nous ylös eikä ole kadonut minkään, istuu isän oliealla puolen, on lähettänyt henkesä meitä rohkaisemaan ja opettamaan, hänen omiaan ei tämänä maailman ihmisiä jota ovat sokeita evankeljumille.

      • Anonyymi

        Kerran meni vahingossa vasemmalle puolelle,ja Jahve karjaisi : "Tiedä poika paikkasi"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe