Koska alkoholihan on ravintoaine, etanolissa on aika paljon energiaa, ruoan voi korvata osittain alkoholilla, koska se on halvempaa, jos ruokaan ei ole rahaa.
Ja voi lisätä alkoholin avulla myös nukkumisaikaa käyattämällä alkoholia unilääkkeenä, näinkin säästyy rahaa ja energiaa, kun ei ole rahaa ruokaan.
Pääasia tuo että rahaa säästyy rutkasti kun ryyppää reilusti.
Jos harkitusti tahallisesti käyttää järkisyistä paljon alkoholia.
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
No on sullakin logiikka......
- Anonyymi
Tsaarin ajan Venäjä käytti votkaa osana armeijan muonitusta. Tietenkin sillä oli moninainen vaikutus mutta kätevää kuitenkin.
Ei homehtunut eikä mädäntynyt. Helppo käsitellä eikä tarvinnut suostutella solttuja "syömään" sitä. - Anonyymi
Säästyy paljon lisää, kun kuolee vuosikymmeniä aikaisemmin kuin raittiit,
- Anonyymi
Kiire tulee. Täytän ensi vuotena 80v eikä vielä sisäkaluissa ole huomauttamista.
Tällä viikolla tulee taas Saksasta 12 putelin laatikollinen tisleitä. 80% > 36%:iin. Pullokoot litrasta 0,7 litraan.
Teen parhaani eläkevakuutusyhtiön kulujen säästämiseksi.
Ei tätä kestäisikään ilman vuosikymmenten harjoittelua!
- Anonyymi
Ja mitäs se teille kuuluu paljonko kukakin juo ? Hyvä aloitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130