Koko ikäni olen ollut todella ylipainoinen,painoa oli 3v sitten 160 kiloa että aika tuhdissa kunnossa tuli oltua. Ystäviä on jonkun verran kuitenkin aina ollut, vaikka heitä harvemmin tulee nähtyäkään koska kaikilla on jo vaimo ja lapsia ja siitä syystä myöskin omat menonsa perheen parissa. Itse en ole edes ikinä seurustellut. Mikä on johtunut suurelta osin ylipainosta ja ujosta luonteesta.
Tuo 160kg vaakatulos sai minut muuttamaan elämän suuntaa ja nykyään painoa on 83kg. Pitutta 183cm että ihan täysin normaalipainossa mennään. Nyt sitten viimeisen vuoden aikana ajatellut että olisipa kiva löytää joku mukava nainen vierelle jakamaan elämän ilot ja surut. Karu totuus on paljastunut kuitenkin vuoden aikana, ei se paino ole mihinkään vaikuttanut. Ruma mies on ruma mies painoi se minkä verran tahansa. Tuohon kylkeen kun lyödään ujo ja introvertti luonne sekä kokemattomuus parisuhteista niin kyllähän tässä alkaa ymmärtää että yksin tämän elämän saa tallustaa. Ikää on kuitenkin jo melkein 40v. Aikamoisia punaisia lippuja nuo edellä mainitut asiat on monelle naiselle minkä toki ymmärtänkin enemmän kuin hyvin. Vaikka eipä voi kyllä sanoa että sitä tarjontaakaan olisi valtaisasti ollut.😃
Mutta itse otsikkoon, ylipainon aikana yksinäisyyden oli jo osannut hyväksyä. Kun painoa saanut alas sitä jotenkin toiveet paremmasta kasvoi kasvamistaan. Kunnes jälleen matto vedetään alta. Kai se on pakko hyväksyä totuus ja jatkaa elämää työnteon ja liikunnan parissa yksinään.
On silti mielettömän kova paikka hyväksyä yksinelo, sen jälkeen saada toivo ja usko takaisin että omakin aika koittaa vielä. Todella, todella vaikea alkaa hyväksymään asioita uudestaan
Kun elämä koettelee
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
olen ylipainoinen nainen ja minulla on muutama miespuolinen ystävä ja eb ole mikään missi.Toi sun asenne itseäsi kohtaa on jo sellanen joka ajaa ihmisiä pois.Vali vali ja vielä kerran vali.
- Anonyymi
sinähän se mukavan oloinen ihminen olet 😃😃. Sydänkin varmaan puhdasta kultaa. Mielipiteitä saa ja kuuluukin kertoa. Mutta suosittelen hetken miettimään viestin sävyä ennenkuin lähetä nappia painaa. Oli tilanteesi mikä tahansa niin syynsä sillekin varmasti on että yksinäisyyspalstalle löysit. Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää kuitenkin toivotan
- Anonyymi
Seuran etsintä on helppoa, mutta on hyödyksi jos kestää torjutuksi tulemista. Siksi kannattaisikin kokeilla tulla torjutuksi monta kertaa.
- Anonyymi
facebookissa on yksinäisille omia ryhmiä,joista olen yhdessä iteskin mukana.Siellä ei syrjitä ketään.Mutta jos ei halua nähdä vaivaa ja etsiä niin sitten ei voi mitään.Täällä ei saa mainostaa niin en voi sitä ryhmää kertoa mutta hakusanoilla kyllä löytyy jos osaa kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882