Ylen TV 1 femakko uutisointia

Anonyymi

Erehyin tänään katsomaan Ylen ämmien tekemää uudis lähetystä TV 1. Eikös sama meno jatkunut , mitä se on ollut vuosikymmenen. Sen jälkeen kun verona jokainen joutuu kustantamaan tuota sontaa, vaikka ei katselisi kanavaa ollenkaan uutisointi mennyt ja muukin ohjelma pohjois Korean tasolle. Ilta uutisien aiheena pääuutisena oli kuinka joku kokomuksen kansan edustaja häiritsee ämmiä. Onko ne niin saamatonta nahjusmaisia räksättäjiä etteivät kykene itse puolustautumaan. Tämmöinen saamaton räksyttävä akkalauma johtaa jopa suomeakin, ainakin avustaja kaartin tekemiä lappusia lukevat naama tietävän näköisenä. Hemssankeikka Mariniakin kuulema vähätelty. Liekkö ollu sukkahoususillaan mieliala lääkitys pöllyssä.
Eniten minua "nyppi" tuo väkisin maksattaminen tommoisesta pask.. Ylen kanavien katsominen on olematonta joten joutas katkaista kokonaan minun TV:stä pois jos se olisi mahdollista.
Pss. muuten se ylen luihun näköinen femakko eukko uutisten lukijana vie loputkin halut katseluun . Mikä vaate pelle lie. Maukka perus jätkän aikoinaan tekemä biisi "vaatteet on mun aatteeni" on varmaan suossikki renkutus sille.

4

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan aidosti ylevero pois.Uutisointikin on samaa rekutusta.Radion aamut ihan viikonlopun 2min.Ei missään aitoa uutisarvoista kotimaan asioista.Viekää ne kallupit kuuseen.Voi jättää puolueiden omiin sivustoihin.Jostain etänä lukee jotain muminaa.Samaa nauhaa pyörii.Joku on tutkinut ,että ,asiantuntia,että.Joku paneeli,että.Nämä ovat joilla halutan vaikuttaa mielipiteeseen.Lisää vielä helssinki...

    • Anonyymi

      Todellakin samaa jankutusta päivästä toiseen. Yleen on pesiytynyt vihreät elokapinoijat joiden uutisoinnin aihepiiri on suppea.
      Eikä muutkaan suomessa toimivat mediat ole kummoisempia.

    • Anonyymi

      Järjetötä räksytystä työtään tekevistä ammattitaitoisista toimittajista.

      Eivät he ole syyllisiä tapahtumiin,joita selostavat.

      • Anonyymi

        Totta helv.. ne on tekijöinä syyllisiä osaltaan sika huonoon uutisointiin. Kalluppien vähintäin kerran kuussa vatvomista , uudisaiheiden valintaan, yleensä feministinen kaunainen näkö kulma paremmin menestyviä (miehet) , politikkojen tekemisien vatvominen illasta iltaan pohjois Korean tyyliin, sen lauluja laulat kenen leipää syöt, kustannetaan vero markoista pakko maksuina tämä pask.. Tieteen saavutuksista ei koskaan mitään uutisointia ,sitä vastoin kaikenmaailman pelle ulisijoita ja kulttuuri tyhjän toimittajien esittelyä harva se ilta lähetys. Femakko räksyttäjien valloittama räksytys kanava se on .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe