Totta kai tiesi! On kokoomuksen sisäpiiriä!
Karmeinta on, että puolueen johto on ollut tietoinen tällaisesta alaikäisiin tyttöihin kohdistuneesta toiminnasta. Orpo tiennyt jo yli vuoden vaikka aluksi kiisti. Eli valehteli.
Oletko Arto Satonen mielestäsi tehnyt kaiken voitavan seksuaalisen häirinnän kitkemiseksi puolueesta silloin, kun tapaukset on tuotu tietoosi? Voitko kertoa miten olet toiminut?
Onko alaikäisten häirintä ja ahdistelu ollut kokoomuksessa sallittua kun se on kestänyt vuosia? Kuinka moni on tässä mukana?
Rydman on jopa Helsingin kaupungin luottamushenkilöksi valittu joukostanne. Eli luotatte ahdistelijan ja perverssin tapaan toimia. Hän oli äänestänyt työpaikoilla tapahtuvan seksuaalista häirinnän puolesta. Rydmanin mukaan sen pitäisi olla sallittua HUH HUH!
Valta saa tekemään vääryyksiä. Kokoomuslaiset ovat tekopyhiä! Jos tämän jälkeen joku äänestää Satosta, joka on ollut myös ahdistelusta hiljaa, niin ihmettelen!
Alaikäisiä ei ahdistella!
Tiesikö Satonen Rydmanin puuhista?
30
822
Vastaukset
- Anonyymi
Ryydamanni tytöistä ja artsi pojista..
- Anonyymi
Jospa Ryde tykkää tyttäristä ja Artsi isoäidistä?
- Anonyymi
hyss hyss hyss, tästä ei sitten puhuta.. hyss.
- Anonyymi
Miksi viatonta parlamentaarikkoa on lupa laittomasti vainota?
- Anonyymi
Niinpä. Poliisi ei juttuja aikoinaan tutkiessaan löytänyt tapauksista mitään villoja, että olisi ollut aihetta tai syytä viedä Rydmanin seikkailuja edes syyteharkintaan asti. Mitään rikoksia ei ainakaan ole poliisin selvitysten mukaan tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Poliisi ei juttuja aikoinaan tutkiessaan löytänyt tapauksista mitään villoja, että olisi ollut aihetta tai syytä viedä Rydmanin seikkailuja edes syyteharkintaan asti. Mitään rikoksia ei ainakaan ole poliisin selvitysten mukaan tapahtunut.
Tolvanen (kok) on käyttänyt suhteitaan taas. Ei tutkittu kuten ei edellistäkään skandaalia. Nimittäin Jaskarin pahoinpitelyä ja ihmiskauppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt kaivaa lehtiotsikoista mitä on tapahtunut - onko itse asiassa mitään muuta kuin se että Willen naama on ärsyttänyt pannaas se pois kuvioista iso pyörä pyörimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolvanen (kok) on käyttänyt suhteitaan taas. Ei tutkittu kuten ei edellistäkään skandaalia. Nimittäin Jaskarin pahoinpitelyä ja ihmiskauppaa.
Kokoomuksella on suhteita, osaa vaientaa ja painetaan villaselle. Muka "tutkitaan"..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt kaivaa lehtiotsikoista mitä on tapahtunut - onko itse asiassa mitään muuta kuin se että Willen naama on ärsyttänyt pannaas se pois kuvioista iso pyörä pyörimään
14v 14v 14v. . . . . . Surkea ketku tämä rydman. Viinan tuputtamista alaikäisille, painostusta, ahdistelua, vihjailua. jne jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muutakin. Iso elvytyspaketti tulossa ja Wille julkisesti kertoi vastustavan sitä. Orpo siirsi hänet syrjään. Siellä on pari vielä ketkä ei kulje globalistien talutusnuorassa.
Kokoomus lähettää meidän rahat Etelä- Eurooppaan. Ei ole hallitusvastuiden aikana pystynyt tai oikeastaan halunnut korjata ongelmia. Rikkaille lisää rajaa ja ulkomaalaiset tekemään halvalla työt. Eli yrittäjät hyötyy. Eikös se ole orjakauppaa tai no nykypäivänä sanottua ihmiskauppaa?
- Anonyymi
Satosta ei nuoret tytöt tai naiset vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
satonen on "miesten mies"! :o)
- Anonyymi
”Alaikäisiä ei ahdistella!”
Eikös se ole kuitenkin niin ettei ketään saa ahdistella?!- Anonyymi
Rydman saa juottaa tuputtamalla tytöille viinaa, Ja sen jälkeen. . . . . (Ihmettelen jos sitä ei heitetä ulos kokkareista)
- Anonyymi
kokoomusäijistä nyt voi paljastua mitä vaan.mielenkiintoista juttua saattaa seiska lehti saada jos muutkin alkaa paljastaa kokoomuspoliitikkoja.
- Anonyymi
äijänkiven arto.
- Anonyymi
Kokoomuslaiset naiset ihan julkisesti somessa ovat myöntäneet että häirintää ja ahdistelua on ollut toiminnassa jo pitkään. Harjoittelijat ovat Jodelissa kertoneet vihjailuista ja setämiesten häiriköinnistä. Tämä on ihan jo tapa toimia kokoomuksessa.
Orpo on sulkenut silmänsä ja korvansa asialta.- Anonyymi
Jutun julkaissut toimittaja on itse tuomittu raskaista talousrikoksista - Rydmania ei ole edes syytetty koska poliisi ei nähnyt mitään syytä
- Anonyymi
Onko nyt kuitenkin niin, että
nämä nuoret naisenalut, jotka olivat enemmän tai vähemmän löyhästi mukana kokoomuksen nuorten toiminnoissa, kävivät itse ensin pikkihiljaa kuumiksi kun nappisilmäinen, fiksunoloinen, pienikokokoinen mutta huoliteltu ja ryhdikäs sekä poikkeuksellisen nuorekkaan oloinen mies oli mukana näissä puolueen erilaisissa puuhissa ja tapahtumissa. Willen läheisyys alkoikin houkuttaa paitsi puolueen asioissa niin ihan siviilissäkin. Nuoret naisenalut antoivat itse tilanteiden hivenen ensin lämmetä, juurikin koska Wille oli näiden naisten silmissä houkuttava ja kiinnostava? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nämä nuoret naisenalut, jotka olivat enemmän tai vähemmän löyhästi mukana kokoomuksen nuorten toiminnoissa, kävivät itse ensin pikkihiljaa kuumiksi kun nappisilmäinen, fiksunoloinen, pienikokokoinen mutta huoliteltu ja ryhdikäs sekä poikkeuksellisen nuorekkaan oloinen mies oli mukana näissä puolueen erilaisissa puuhissa ja tapahtumissa. Willen läheisyys alkoikin houkuttaa paitsi puolueen asioissa niin ihan siviilissäkin. Nuoret naisenalut antoivat itse tilanteiden hivenen ensin lämmetä, juurikin koska Wille oli näiden naisten silmissä houkuttava ja kiinnostava?Ihan sama, Willen olisi aikuisena PITÄNYT ymmärtää asemansa.
Ei ymmärtänyt. Se oli tapa kun toistui useasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nämä nuoret naisenalut, jotka olivat enemmän tai vähemmän löyhästi mukana kokoomuksen nuorten toiminnoissa, kävivät itse ensin pikkihiljaa kuumiksi kun nappisilmäinen, fiksunoloinen, pienikokokoinen mutta huoliteltu ja ryhdikäs sekä poikkeuksellisen nuorekkaan oloinen mies oli mukana näissä puolueen erilaisissa puuhissa ja tapahtumissa. Willen läheisyys alkoikin houkuttaa paitsi puolueen asioissa niin ihan siviilissäkin. Nuoret naisenalut antoivat itse tilanteiden hivenen ensin lämmetä, juurikin koska Wille oli näiden naisten silmissä houkuttava ja kiinnostava?Tytöt linnaan !! ?? uskomatonta puhetta. mitätöintiä ja vähättelyä..
- Anonyymi
Antakaa kokoomus villen rauhassa ahdistella !!
- Anonyymi
Onko Satonen sanoutunut jo irti nuorten naisten ahdistelusta? Onko jo perustellut julkisesti ja tarkasti ettei ole varmasti ollut tietoinen asiasta?
Jos ei ole niin on tiennyt asiasta. Piiloutuu hetkeksi että ihmiset unohtaisivat.
Kysykää kun näette. Nauhoittakaa videolle. Tehkää asioista julkisia.
Kokoomuksen ylimielinen asenne kaikkia tavallisia ihmisiä kohtaan on järkyttävää.- Anonyymi
Jep ! Ja sitä en käsitä miksi kokoomus on aina nujertamassa köyhimpiä ja antamassa aina vaan lisää rikkaille. Se on sairasta !
- Anonyymi
Kokoomuksen nollatoleranssi häirinnälle = 0 kpl ilmoitusta häirinnästä ei rekisteröidä.
- Anonyymi
Onko Satonen lausunut mitään asiasta ?
Hiljaisuus on myöntämisen merkki !- Anonyymi
Kun tää juttu eli asia nyt pyörii nuorten _naisten_ ympärillä, niin aihe ei varmaan suuremmin, jos edes ollenkaan, Satosta kinnosta.
- Anonyymi
Ohoh...soppa senkun sakenee! Nyt selityksiä!!!
Rydmanin avokin, Blickin mukaan ajatuksena oli ollut seksin harrastaminen yhdessä niiden kahden 17-vuotiaan kanssa.
Täysi-ikäinen Blick hyväksyy 17-vuotiaat kotiinsa. Kokoomuslainen aktiivi siis tekee samaa syntiä kuin Wille Rydman.
Miksi vain toinen syytettynä? - Anonyymi
HYvä Rydman! Asia tutkitaan perinpohjin.
Katsotaan saako Orpo ja Mykkä näpeilleen. Mykkä kun kertoi että Rydmanilla ei ole ihmisyyttäkään enää kokoomuksessa.
Kiusaajapuolue kokoomus. Omatkaan eivät tahdo selvittää ja sitten vasta kommntoida.
Bussin eteen vaan! - Anonyymi
Nyt SDP:n kansanedustaja Niina Malm on tehnyt ilmoituksen kolmesta kokoomuslaisesta, häiritsevästä kansanedustajasta.
https://yle.fi/uutiset/3-12523054
Kokoomuslaiset eivät ole käyneet suoraan käsiksi. Mutta Malmin mukaan he olivat toistuvasti ja häiritseväsi katselleet hänen vartaloansa. Oli suorastaan tuijoteltu hänen vaatteidensa läpi ja oli elehditty ja kommentoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793