Onpassiveen 22.6. jälkeen!

Anonyymi

Tiedoksi kaikille: minun kauttani pääsee onpassiven jäseneksi myös 22.6. jälkeen.

Avaan liittymiskanavan juhannuksen jälkeen kun datacenter käynnistetään.

Minun kauttani saa myös paljon paremmat bonukset kuin founderina. Founderuuteen ei liity mitään etuja, mutta minun kauttani liityttäessä liittyy!

Pysykää kuulolla!

55

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pysykää kaukana tästä feikistä !!

      • Anonyymi

        Mikä on feikki? Onko se jotain onpassiven salakieltä? Ja jos ei osaa sitä ei pääse onpassiveen?


    • Anonyymi

      Voin paljastaa jo liittymishinnankin: se on 50 euroa!!

      Ja AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN alkaa syyskuussa 2022!

      • Anonyymi

        Huijari pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijari pahimmasta päästä.

        Ei niin paha kuin helmanni. Ei pidä liioitella. Helmanni on tuhat kertaa pahempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijari pahimmasta päästä.

        helmanni pyytää kaksi kertaa enemmän! Kumpi tässä on huijari?!?! Kannattaa miettiä mihin sioittaa rahansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helmanni pyytää kaksi kertaa enemmän! Kumpi tässä on huijari?!?! Kannattaa miettiä mihin sioittaa rahansa!

        Hellmanni on rehellisin mies minkä minä tiedän. Olen tuntenut yli 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helmanni pyytää kaksi kertaa enemmän! Kumpi tässä on huijari?!?! Kannattaa miettiä mihin sioittaa rahansa!

        Hellmanni ei pyydä mitään . Rahat menee ONPASSIVElle

        Seuraa Hellmanin neuvoa ja saat perusta jäsenyyden. Toisesta et saa mitään.


    • Anonyymi

      AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN alkoi syyskuussa 2021. Minun kautta saa tienaukset takautuvasti heti jos maksat liittymismaksun minulle.

      Tienaukset yhteensä 0 euroa plus alv.

    • Anonyymi

      Hauska yksityiskohta, sivut on tehty "kotisivueditorilla" saamaa käyttää esim hostingpalvelu suomessa, ei siinä mitään, mutta luulisi, että kun on 700 koodaria, ei tarvitse kymmenvuotiaille tarkoitettua editoria.. sivupohjat on otettu valmiista pohjista, kirjoitettu vaan päälle tekstit.

      https://www.onpassive.com/about-us/

      • Anonyymi

        Turhaa, onpassivelaiset eivät ymmärrä sanaakaan tuosta mitä kirjoitit. Jos heiltä menet kysymään mitä tahansa, vastaus on "meilläpäs onkin oma datasentteri"


    • Anonyymi

      Eikö teitä onpassivelaiset koskaan harmita kun teitä pidetään täysinä pelleinä ihan kaikkialla? Vai onko teitä siunattu sellaisella järjenvähennyksellä että ette käsitä kun teille nauretaan? Siinä tapauksessa onneksi olkoon! Sijoittakaa lisää rahaa onpassiveen tai mihin tahansa kusetukseen. Mutta älkää viekö pankkiin, sijoittako rahastoihin tai osakkeisiin tai kiinteään omaisuuteen tms. järkevään!

      • Anonyymi

        Mehän tiedämme mitä on tulossa joten meidän on kestettävä naurut ja pilkkaukset. Kyllä pian ääni muuttuu ja meistä yritetään saada kaveria. Punnitaan siinä vaiheessa asiat uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän tiedämme mitä on tulossa joten meidän on kestettävä naurut ja pilkkaukset. Kyllä pian ääni muuttuu ja meistä yritetään saada kaveria. Punnitaan siinä vaiheessa asiat uudestaan.

        No ettehän te näytä tietävän edes sitä koska teidän tuotteet ovat tulossa. Joten miksi pitää valehdella koko ajan?

        Ja taas näkyy selvästi miten olette vain uskonnollinenkultti, ette mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän tiedämme mitä on tulossa joten meidän on kestettävä naurut ja pilkkaukset. Kyllä pian ääni muuttuu ja meistä yritetään saada kaveria. Punnitaan siinä vaiheessa asiat uudestaan.

        "Kyllä pian ääni muuttuu"

        On pitänyt muuttua jo neljän vuoden ajan, MUAHAHAHAHAAAA

        "meistä yritetään saada kaveria"

        Kukaan ei halua olla teidän kaveri, MUAHAHAHAA. Koskaan, MUAHAHAHAAAA

        "meidän on kestettävä naurut ja pilkkaukset"

        Olette aina saaneet kestää, MUAHAHAHAAA
        Ja saatte kestää vastaisuudessakin, MUAHAHAHAAAA. Ikuisesti, MUAHAHAHAAA


    • Anonyymi

      https://www.onpassive.com/

      Heti sivun alussa oleva vihreä laatikko…

      • Anonyymi

        Onko se vihreä laatikko se onpassiven kuuluisa uusi tuote?
        Vai onko se teidän uusi datasentteri?
        Kumpi se on, MUAHAHAHAAAAA


      • Anonyymi

        Missä siellä on vihreä laatikko? Näkeekö joku siellä vihreätä laatikkoa? Vai onko onpassivelaisella mennyt sienilaatikot sekaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siellä on vihreä laatikko? Näkeekö joku siellä vihreätä laatikkoa? Vai onko onpassivelaisella mennyt sienilaatikot sekaisin?

        Eikö teille näy vihreä nappi, josta painamalla oääsee täyttelemään founder-lomaketta?

        Sitä ei ole aikaisemmin siinä ollut. Mikksi yhtiö lisäisi jo päättyneen tarjouksen etusivulleen? Hmm, hmm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille näy vihreä nappi, josta painamalla oääsee täyttelemään founder-lomaketta?

        Sitä ei ole aikaisemmin siinä ollut. Mikksi yhtiö lisäisi jo päättyneen tarjouksen etusivulleen? Hmm, hmm.

        Loogista! Niinhän jokainen tekisi! Jos jokin tuote tai palvelun tarjonta on loppunut tai päättynyt, niin sitähän jokainen mainostaa tällä tavalla. Ja sitten kun nappia painaa kerrotaankin, että ähäkutti, ei ole enää. Kyllä, tämä on loogista! Näin toimivat tässä maailmassa kaikki! Hyvä onpassive! Mitä muuta ei-olemassaolevaa te myytte tai tarjoatte? Te olette neroja. Nyt kaikki myymään tai tarjoamaan jotain sellaista mitä ei ole enää tai mitä ei ole olemassa! (sitähän onpassivekin väittää tekevänsä, tuotteita joita ei ole eikä tule)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogista! Niinhän jokainen tekisi! Jos jokin tuote tai palvelun tarjonta on loppunut tai päättynyt, niin sitähän jokainen mainostaa tällä tavalla. Ja sitten kun nappia painaa kerrotaankin, että ähäkutti, ei ole enää. Kyllä, tämä on loogista! Näin toimivat tässä maailmassa kaikki! Hyvä onpassive! Mitä muuta ei-olemassaolevaa te myytte tai tarjoatte? Te olette neroja. Nyt kaikki myymään tai tarjoamaan jotain sellaista mitä ei ole enää tai mitä ei ole olemassa! (sitähän onpassivekin väittää tekevänsä, tuotteita joita ei ole eikä tule)

        onpassive tekee kaiken eri lailla kuin muut eli käänteisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille näy vihreä nappi, josta painamalla oääsee täyttelemään founder-lomaketta?

        Sitä ei ole aikaisemmin siinä ollut. Mikksi yhtiö lisäisi jo päättyneen tarjouksen etusivulleen? Hmm, hmm.

        Pidämme hauskaa......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogista! Niinhän jokainen tekisi! Jos jokin tuote tai palvelun tarjonta on loppunut tai päättynyt, niin sitähän jokainen mainostaa tällä tavalla. Ja sitten kun nappia painaa kerrotaankin, että ähäkutti, ei ole enää. Kyllä, tämä on loogista! Näin toimivat tässä maailmassa kaikki! Hyvä onpassive! Mitä muuta ei-olemassaolevaa te myytte tai tarjoatte? Te olette neroja. Nyt kaikki myymään tai tarjoamaan jotain sellaista mitä ei ole enää tai mitä ei ole olemassa! (sitähän onpassivekin väittää tekevänsä, tuotteita joita ei ole eikä tule)

        Mitäs nyt painatte......teillä on ollut 4 vuotta aikaa liittyä.....nyt on myöhäistä itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loogista! Niinhän jokainen tekisi! Jos jokin tuote tai palvelun tarjonta on loppunut tai päättynyt, niin sitähän jokainen mainostaa tällä tavalla. Ja sitten kun nappia painaa kerrotaankin, että ähäkutti, ei ole enää. Kyllä, tämä on loogista! Näin toimivat tässä maailmassa kaikki! Hyvä onpassive! Mitä muuta ei-olemassaolevaa te myytte tai tarjoatte? Te olette neroja. Nyt kaikki myymään tai tarjoamaan jotain sellaista mitä ei ole enää tai mitä ei ole olemassa! (sitähän onpassivekin väittää tekevänsä, tuotteita joita ei ole eikä tule)

        Voi voi pojat. Kunpa vaan tietäisitte mitä on tulossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi pojat. Kunpa vaan tietäisitte mitä on tulossa...

        Ei yhtään mitään mikä olisi sijoittamisen arvoista.

        Koska muuten otatte sen teidän data centterin käyttöön, vai oliko tämä vain yksi vale teiltä lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi pojat. Kunpa vaan tietäisitte mitä on tulossa...

        Tuotahan te olette hokeneet vuositolkulla ettekä vieläkään väsy. "Voi voi mitä kaikkea on tulossa". Niinpä niin. Mitään ei ole tässä ja nyt. Kaikki on aina "tulossa".

        Tämä on muuten juuri yksi tyypillinen piirre josta tunnistaa huijauksen. Mitään ei ole valmiina tässä ja nyt, mutta "ihan kohta" tapahtuu vaikka mitä. Ja uskovaisia ei haittaa vaikka se "ihan kohta" merkitsisi vaikka vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä siellä on vihreä laatikko? Näkeekö joku siellä vihreätä laatikkoa? Vai onko onpassivelaisella mennyt sienilaatikot sekaisin?

        Minulla näkyy oranssi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teille näy vihreä nappi, josta painamalla oääsee täyttelemään founder-lomaketta?

        Sitä ei ole aikaisemmin siinä ollut. Mikksi yhtiö lisäisi jo päättyneen tarjouksen etusivulleen? Hmm, hmm.

        Onhan se ollut siinä 4 vuotta. Ja vielä tämän viikon, ihan vaan kiusaksi.


    • Anonyymi

      Odotetaan viikko tai pari niin onpassiven founderiksi pääsee taas. Ash palauttaa liittymismahdollisuuden kun "on ollut niin kova kysyntä".

      • Anonyymi

        Ei tule tapahtumaan.. Se on nyt mahdollisuus teiltä mennyt, mutta tervetuloa asiakkaiksi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule tapahtumaan.. Se on nyt mahdollisuus teiltä mennyt, mutta tervetuloa asiakkaiksi !

        Niin, onpassive tekee kaiken käänteisesti. Asiakkaaksi pääsevät vain sellaiset jotka MAKSAVAT mutta EIVÄT osta MITÄÄN tuotteita. Ja tuotteitakaan EI ole olemassa!

        Näin onpassivessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule tapahtumaan.. Se on nyt mahdollisuus teiltä mennyt, mutta tervetuloa asiakkaiksi !

        Katsotaan vaan. Aika näyttää kyllä kuka on oikeassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan vaan. Aika näyttää kyllä kuka on oikeassa!

        Aika on jo näyttänyt että onpassivesta ei tule mitään. Mitäs sitä turhaa enää enempää odottelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan vaan. Aika näyttää kyllä kuka on oikeassa!

        Niinhän se tekee.


    • Anonyymi

      Ja tarhaan vain portista.

      • Anonyymi

        Linnaako tarkoitat? Siis niinkuin Kakola tai Konnunsuo? Paitsi että Kakola ei ole enää käytössä. Mutta sellaistako porttia tarkoitat? Onpassivelaisille? Ja tuomio tulee huijauksen ja laittoman rahankeräyksen edistämisestä?


    • Anonyymi

      Mikä tämä Onpassive oikein on? Ei avautunut millä tämä mylly tahkoaa rahaa. Jos haluan sijoittaa johonkin tietokoneohjelmayhtiöön niin löydän sellaisen pörssistä. Vaikkapa nysestä tikkeri SAP.

      • Anonyymi

        Siinäpä se. Onpassive tekee kaiken KÄÄNTEISESTI. Siten myös rahan tahkoaminen on KÄÄNTEISTÄ. Liityt onpassiveen maksamalla satasen, mutta et saa mitään etuja. Myös onpassiven asiakkaaksi liitytään maksamalla. Ja tässä on KÄÄNTEENTEKEVÄÄ että et saa rahoillesi MITÄÄN vastinetta!!! Se on näet KÄÄNTEISTÄ. Onpassive tekee KAIKEN eri tavalla kuin MUUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Onpassive tekee kaiken KÄÄNTEISESTI. Siten myös rahan tahkoaminen on KÄÄNTEISTÄ. Liityt onpassiveen maksamalla satasen, mutta et saa mitään etuja. Myös onpassiven asiakkaaksi liitytään maksamalla. Ja tässä on KÄÄNTEENTEKEVÄÄ että et saa rahoillesi MITÄÄN vastinetta!!! Se on näet KÄÄNTEISTÄ. Onpassive tekee KAIKEN eri tavalla kuin MUUT.

        No miksi ihmeessä sitten liittyisin mihinkään onpassiveen? Voin ostaa satasella vaikka viinaa ja juoda. Eihän siitä saa kuin aivan järkyttävän krapulan ja morkkiksen. Parempi laittaa se satanen vaikkapa ihan oikeaan osakesijoitukseen. Tuo nysen SAP ei ollut muuten mikään vihje. En omista sitä paitsi ehkä jonkun indeksisijoituksen kautta hitusen. Indeksisijoittaminen sen sijaan on vihje..


      • Anonyymi

        Digitaalisia tuotteita näin alkuun. Kaikki mitä tarvitset internetissä löydät ONPASSIVElta, ja kaikki saman katon alaa. Yhdellä kirjautumisella saat kaikki tuotteet käyttöösi.

        Jokainen tekee valintansa oman valinnan mukaan. Jotkut onnistuu paremmin kun toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Digitaalisia tuotteita näin alkuun. Kaikki mitä tarvitset internetissä löydät ONPASSIVElta, ja kaikki saman katon alaa. Yhdellä kirjautumisella saat kaikki tuotteet käyttöösi.

        Jokainen tekee valintansa oman valinnan mukaan. Jotkut onnistuu paremmin kun toiset.

        Ei todellakaan teillä ole kaikkeaa mitä tarvitsee. Miksi pitää taas valehdella, se antaa teistä huonon kuvan.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi kovasti tietää onko helmanni ihan _oikea_ hullu? Eli onko sillä _oikeat_ hullun paperit? Sillä on niin rankat jutut ja puheet että kaikki muut vaihtoehdot ovat kyllä mahdottoman tuntuisia. Voisiko joku vahvistaa tämän tiedon? Kiitos!

      • Anonyymi

        Tule käymään niin jutellaan.


      • Anonyymi

        Puheet on vielä pienet. Odottakaa vain....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule käymään niin jutellaan.

        Huikeata! Ihan oikea HULLU!!!

        Onko helmanni myös vähäjärkinen, mikä selittäisi koulunkäynnin puutteen ja sen ettei miekkonen ole koskaan oppinut puhumaan ja kirjoittamaan mitään kieltä? Ja tietenkin myös raivokkaan onpassiven puolustamisen. Helmanni uskoo onpassiveen vielä senkin jälkeen kun Ash on julkisesti myöntänyt sen olleen huijaus. Eikös vaan helmanni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huikeata! Ihan oikea HULLU!!!

        Onko helmanni myös vähäjärkinen, mikä selittäisi koulunkäynnin puutteen ja sen ettei miekkonen ole koskaan oppinut puhumaan ja kirjoittamaan mitään kieltä? Ja tietenkin myös raivokkaan onpassiven puolustamisen. Helmanni uskoo onpassiveen vielä senkin jälkeen kun Ash on julkisesti myöntänyt sen olleen huijaus. Eikös vaan helmanni?

        Hellmanni tietää mitä tekee. Yritti teitäkin auttaa, mutta ei mennyt teillä perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellmanni tietää mitä tekee. Yritti teitäkin auttaa, mutta ei mennyt teillä perille.

        Auttaa missä? Huijatuksi tulemisessa niin kuin hänkin on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaa missä? Huijatuksi tulemisessa niin kuin hänkin on?

        Hyvin toimeentulevaksi. Niin hyvin että on vapaus tehdä niinkuin itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimeentulevaksi. Niin hyvin että on vapaus tehdä niinkuin itse haluaa.

        Minä käyn töissä ja olen hyvin toimeentuleva. Minulla on vapaus tehdä niinkuin itse haluan. Minulla on varallisuutta sekä arvopapereissa että kiinteätä omaisuutta. Onpassive ei varmaankaan ole minua varten?

        Keitä varten onpassive sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn töissä ja olen hyvin toimeentuleva. Minulla on vapaus tehdä niinkuin itse haluan. Minulla on varallisuutta sekä arvopapereissa että kiinteätä omaisuutta. Onpassive ei varmaankaan ole minua varten?

        Keitä varten onpassive sitten on?

        Köyhille työtä vieroksuville laiskoille ihmisille jotka haluavat ilmaisen lounaan? Mutta edellyttäen että sellainen tarjoillaan suoraan naaman eteen, metriäkään ei itse liikuta. Sellaisilleko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn töissä ja olen hyvin toimeentuleva. Minulla on vapaus tehdä niinkuin itse haluan. Minulla on varallisuutta sekä arvopapereissa että kiinteätä omaisuutta. Onpassive ei varmaankaan ole minua varten?

        Keitä varten onpassive sitten on?

        Käyt vielä töissä. Onko omasta tahdosta vai pakko tehdä tullakseen toimeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhille työtä vieroksuville laiskoille ihmisille jotka haluavat ilmaisen lounaan? Mutta edellyttäen että sellainen tarjoillaan suoraan naaman eteen, metriäkään ei itse liikuta. Sellaisilleko?

        Sellaisillekin. Jokaiselle! Myös heille jotka ei jostain syystä voi käydä töissä.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe