Onko tuo starttiongelma isokin orivedellä ? Ei uskalla autot sammuttaa tankatessaan ESMMOO...possahtas jonkun kiulu niin olis hauskaa/kivaa.
Starttiongelmat oriveteläisillä autoilla.
Anonyymi
7
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Harmittaako sinua että sinun tarvitsee sammuttaa.
- Anonyymi
Kannattaa makilla lukea niitä ohjeita...tavutuksiakaan ei tarvi kun on kuvilla kerrottu.
Tai sit voit seuraavalla kerralla kun tankkaat auton käydessä sytyttää viel röökin huuleen....saat lisäjännitystä.
- Anonyymi
Heh. Startti toimii...
- Anonyymi
Tulkaa työntään käyntiin....
- Anonyymi
tuuppaanko takaa?
- Anonyymi
Jos sulla on lippalakki niin tuuppaa vaan
- Anonyymi
Miksi valtatie 66 ei jatku samalla numerolla Kangasalalle asti ?
Miksi numero pitää muuttua 58 :ksi ?
Selkeyttä risteyksiin ja lisää opasteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763181Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732111Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441929- 411911
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321451Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3621039Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114983- 42807