Mikä psykologinen ilmiö on kyseessä, kun ihmiset joukkoaddiktoituvat melun pitoon.
V 2007 myyjäpariskunta alkoi kiertää asuinalueella ja pyysi kouluttamaan yhtä naista,että melua tulee riittämään.
Ihmiset saivat ikään kuin tarkoituksen elämälleen ja oikeastaan osallistuminen 100 prosenttia.
Osa tietoisesti jossain vaiheessa tai koko ajan gangsteri stalkingissa mukana,eli viharikos,ilkivalta,kerättiin joulkojakadulle ym
Kun valitin asiasta he alkoivat uhriksi,eli keksivät aina uuden urheilulajin tI tekemisen jokapuolelle kotiani jossa desibelit kovat ja kaikki käytännössä rajalla niin että rajanaapuri poistuu itse kotoa kiireen vilkkaa kun muut tulevat rajalle karjumaa
Vastapäisen poistuvat kotoakun terassia varten on tilattu tärisytintö kaivurit jne
Käytännössä miehetja pojat jotka yleensä ei aikaa taajamapihoissavietä ei poistu kotoa vaan alussa karjuu kurkku suorana tai käyttää mahdollisimman kovaäänisiä koneita.
Luonnostaan hiljaisetkin jotkaitse häiriintyi alussa luonnostaan meluisan naapurin muuttaessa heidän rajalle ja karjui heille,alkaa notkua tauottapitämässä melua,mmjos menen takapihalle parvekkeenovi aukeaa ja siellä alkaa korkeallakovaa joku kone käydä tai kovaääninen huuto,selostus.aina.
Muuallaolen 15 v kävellyt. Oot alueita
Mitään ei kuulu
Ketään ei näy.
Melu on todella harvinaista.
Mikä ilmiö kyseessä joka saa tällaisen joukkopsykoosin aikaan.
Käytännössä siis ihmiset, miehet jotka eivät ilma tätä joukkopsykoosuajoka pakottaa olemaan pihassa,olisi sekuntiakaan pihassa koska harrastus esimnopeat autot tai mönkijä tai joukkueurheilu.
Muualla miehiä ja poikia ei näin pienissä taajamapihoissa näy.
Esim talvellatulin kello 19 aikaankotiin töistö
Olin kävellyt rai pyöräillyt 10 km okt aslueiden,kerrostaloalueiden halki.
Missään ei ketään
Minun kodin kohdalla tiellä karjuntahuuto,jätkiä pidetään huutamassa,jakaikki tietävät että valitan että minua kiusattu
Silti noin 6 perhettä kokontunut juuri tähän kohtaankarjumaanvaikka puistot ym
Itse ainakin ihmettelisin että miksi olemme tässä jos kerran aikuiset kaikki kotibajoka perheessä 2 kolniin eikö olisi kiva lähteäjonnekinjos niin paljon aikaa palloilla
Useimmat perheet sanoo etäköy töissä laittaaruoan tai käy kävelyllä ja lapset petiin.
Mikä psykologinen ilmiö
Onko se ihmisten kaipuu vapauteen
Eli kauheahätå eikö pihaa saa käyttää
Jokak saa heidät addiktoitunaam
Vai onko kyseessä vain pahuus
Nautinto piinaamisesra
Se tieto että psykologiassa vain yksilöt leimattu sairaaksi
Se että kukaan ei kykene uskoa ihmisten vainoavan järjestäytyneesti ja vuosia ja nauttien.
Vapauden haluako
5
109
Vastaukset
- Anonyymi
Siis keksivät uuden tekemisenja toivoivat reaktiota koska minä olen sittenkaikkien kanssa riidassa kun kaikki värvätty ja olen liian herkkäkun tahallisesti tuodaan jätkälauma karjumaa n.
Tarkoitus todistaa että en sovi ymmutta tämä tehdään niin että 15v aikuiset miehet jälkeläisineen koirineen koneineen tpyörii alle 10 metrin pitämässä melua.tahallisesti.
Ihmiset joiden alue täysin hiljainen kuten Sarvivuori ym kaikki ok alueet täällähiljsisua,kun kulkee tästä ja kuulee karjunnan ja huudon,väittää,ettäniin heidänkin kadulla
Ovat näitten tuttuja
Ei täällä karjuta muualla - Anonyymi
Siis hitto tätä automaattista tekstiä
Ei gangsteri stalking
Vaan gang stalking
Tiedän että ahdistus ja pelko ja suru on vaikuttanut kykyyn ilmaista itseäni.ei tarvitse mainita suomen kieltä.
Tämä viha rikos on tehtyviattomille lapsilleni myös. En itse ole osallistunut kenenkään potkimiseen porukassa. - Anonyymi
En ole 15 v aikana ollut kertaakaan kotona niin että karjunta ja kirjunta ei kuulu.
Jos menen mihin vain muualle omakotialueellea melua ei kuulu.
Tälläkin hetkellä sisälle kuuluu karjuminen
Ilman tätä pakkomiellettä kukaan ei pitäisi enää tähän aikaan karjumassa. - Anonyymi
Minun kodin joka suunnassa kauhea kirkuminen ja karjunta tai rakit
- Anonyymi
Ei yhtään tuntia,ei edes puolta tuntia nätillä ilmalla ilman saatanallista melua kirkuntaa huutoa karjubtaa haukuntaa louskutusta koneita rakkoja mopoja ym
Eikä huonollakaab
Aina kun olen kotona hel wtti valloillaan
Kunttu sari ja kunttu Pekka jotka mukana aloittamassa,saarauhassa notkua katoksessa,ja pihassa, viikonloput kun me pois ja muulloinkin,ja täällä hiljaista,vaikka itse halunnerturheilukarjunnab jatkuvan painepesurin ym asfaltilla tiellä olleet 2006- siihen saakka että paritalo,jolloin heille ei halunnut kokoaikahaittaa tehdä,meille kyllä
Tällöin aloitti oikari Hytösen rusila
Partanen , burmanmukana v 2007 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860