Mitä te vihaatte?

Anonyymi

Tämä on asiallinen keskustelu vihasta ja sen aiheuttamista tuntemuksista... Joten mitä te vihaatte ja mitä se vihan tunne teissä herättää?

Itse vihaan lapsellisia ihmisiä, ihmisiä jotka kompensoivat omia heikkouksia oveluudella ja kieroudella. Panettelijoita, valehtelijoita, kiusaajia ja hyväksikäyttäjiä. Siis henkisesti heikkoja ihmisiä.

Nämä ihmiset herättävät minussa m*rhan himon. Koen heidät rasitteeksi ympäristölle.

126

3375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahan alkua ja juurta. Haittaakse..

      • Anonyymi

        Miten hyvin suhtaudut siihen, että sinun ns valtakausi on ohi puppupuheiden suhteen, oletko jo luovuttanut, vai?


    • Valehteleminen, halveksiminen, niskurointi, ylimielisyys, kiusaaminen, kieroilu, ignoraaminen ja ghostailu...

      • Anonyymi

        Joskus on pakko ghostata, jos toinen osapuoli vaan yrittää ja yrittää, vaikka sanoisi ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on pakko ghostata, jos toinen osapuoli vaan yrittää ja yrittää, vaikka sanoisi ei.

        Minä en ainakaan yritä enää yhtään. En varatun kanssa duunaa mitään. Selväksi tuli ettei kiinnosta muutenkaan.


    • Anonyymi

      Rehellisesti en kyllä oikeastaan koe sinällään vihaavani ketään. Viha on aikalailla mielestäni osoitus henkisestä heikkoidesta.Hetkittäin toki ihan normaali reaktio mutta jos siihen jää kiinni syövyttää se pikkuhiljaa syövyttää alkaen kaiken .

      • Anonyymi

        Alleen kaiken. Piti kirjoittaa *


      • Anonyymi

        Sä olet todella vaarallisen ymmärtämätön ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet todella vaarallisen ymmärtämätön ihminen

        Perusteluja kiitos? Olen käsitelty kaikki itseeni kohdistuneet vääryydet esim. Vaikka kiusaamisen, kimppuun käymisen jne. Antanut anteeksi ja tehnyt rauhan kyseisten asioiden suhteen . Enemmän tuntisin tuskaa kun en päästäisi irti . En ala omaa elämäni tuhlaamaan vihaan. Mutta jokainen tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet todella vaarallisen ymmärtämätön ihminen

        Ja tietenkin halveksin vaikka sinun tapaasi kirjoittaa minulle noin. Mutta ei se vihaa ole . Ja joitakin käytöstä en voi sietää mutta ei sekään vihaa ole. Viha on niin voimakas ilmaisu että harvemmin tulee edes käytettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkin halveksin vaikka sinun tapaasi kirjoittaa minulle noin. Mutta ei se vihaa ole . Ja joitakin käytöstä en voi sietää mutta ei sekään vihaa ole. Viha on niin voimakas ilmaisu että harvemmin tulee edes käytettyä.

        Oletkin etuoikeutettu. Siksi koen vastenmieliseksi lukea tällaista kommentointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkin halveksin vaikka sinun tapaasi kirjoittaa minulle noin. Mutta ei se vihaa ole . Ja joitakin käytöstä en voi sietää mutta ei sekään vihaa ole. Viha on niin voimakas ilmaisu että harvemmin tulee edes käytettyä.

        ..koska pääset käsittelemään tunteitasi. Olet todella etuoikeutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..koska pääset käsittelemään tunteitasi. Olet todella etuoikeutettu.

        Mitä etuoikeutettua sinä on? Eihän se ole, kun ottaa ja alkaa käsitellä.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..koska pääset käsittelemään tunteitasi. Olet todella etuoikeutettu.

        Oman pääsiäistä työtä se on. Ei se mitään helppoa ole ollutkaan. Pohjalta noustu uudestaan ja uudestaan. Minulle on jopa sanottu että on täysi oikeus vihata. Ei minulta ole kukaan anteeksi pyytänyt eikä tule pyytämäänkää. Tosin siinä mielessä olen etuoikeutettu että minulla on aina ollut perhe joka ei jättänyt yksin. Vaikka pahimmillaan torjutunut kaiken ja kaikki jättäytynyt yksin ja sulkeutunut. Mutta sekin osoittaa kuinka vahvaa se rakkaus on kun he eivät ole ikinä luovuttaneet minun suhteeni. Minun on ollut turvallista romahtaa koska loppupeleissä sisimmässäni tiedän että minulla on aina ihmisiä ympärillä jotka ottavat kiinni jos meinaan vajota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä etuoikeutettua sinä on? Eihän se ole, kun ottaa ja alkaa käsitellä.

        sivusta

        Sulle ei ole tehty asioita jotka on julmuudessaan niin sairaita ettet pysty käsittelemään koko asiaa, eikä kukaan kaikessa sairaudessa auta siinä? Älä v*ttu esitä tyhmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman pääsiäistä työtä se on. Ei se mitään helppoa ole ollutkaan. Pohjalta noustu uudestaan ja uudestaan. Minulle on jopa sanottu että on täysi oikeus vihata. Ei minulta ole kukaan anteeksi pyytänyt eikä tule pyytämäänkää. Tosin siinä mielessä olen etuoikeutettu että minulla on aina ollut perhe joka ei jättänyt yksin. Vaikka pahimmillaan torjutunut kaiken ja kaikki jättäytynyt yksin ja sulkeutunut. Mutta sekin osoittaa kuinka vahvaa se rakkaus on kun he eivät ole ikinä luovuttaneet minun suhteeni. Minun on ollut turvallista romahtaa koska loppupeleissä sisimmässäni tiedän että minulla on aina ihmisiä ympärillä jotka ottavat kiinni jos meinaan vajota.

        Se on ihan helppoa, jos niin pääsee vain tekemään eikä elämä pysähdy. Silloin ihminen on todella vaarallisessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan helppoa, jos niin pääsee vain tekemään eikä elämä pysähdy. Silloin ihminen on todella vaarallisessa tilanteessa.

        Missä olen sanonut etteikö elämäni olisi pysähtynyt silloin. Olin pahimmillaan siinä jamassa että suunnitelin itsemurhaa se oli totaalinen romahdus. Sen romahduksen jälkeen vasta pystyi edes ruveta käsittelemään koko asiaakin. Mutta kun elämä menee eteenpäin ei ole aikaa velloa vai omissa tunteiden käsittelyssä.
        Enemmänkin ajatukset suuntautuu muihin. Mitä enemmän ihminen on yksin sitä enemmän sillä on aikaa ahfistua ja miettiä. Ja vieläkin vaikeina hetkinä tunnen surua ja ahdistusta epäoikeudenmukaisuutta mutta en minä vihaa tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen sanonut etteikö elämäni olisi pysähtynyt silloin. Olin pahimmillaan siinä jamassa että suunnitelin itsemurhaa se oli totaalinen romahdus. Sen romahduksen jälkeen vasta pystyi edes ruveta käsittelemään koko asiaakin. Mutta kun elämä menee eteenpäin ei ole aikaa velloa vai omissa tunteiden käsittelyssä.
        Enemmänkin ajatukset suuntautuu muihin. Mitä enemmän ihminen on yksin sitä enemmän sillä on aikaa ahfistua ja miettiä. Ja vieläkin vaikeina hetkinä tunnen surua ja ahdistusta epäoikeudenmukaisuutta mutta en minä vihaa tunne.

        Psykopaattiko siinä? Heikko ainakin olet kirjoittamasi perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaattiko siinä? Heikko ainakin olet kirjoittamasi perusteella

        Juupa juu. Ei minua paljon hetkauta vaikkapa pitäisit kuule psykopaattina ja heikkona 😂 Sovitaan vaikka näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ei ole tehty asioita jotka on julmuudessaan niin sairaita ettet pysty käsittelemään koko asiaa, eikä kukaan kaikessa sairaudessa auta siinä? Älä v*ttu esitä tyhmää

        Jos sulle on tehty hirveitä asioita niin ei sinun tarvitse antaa anteeksi ja saat tuntea vihaa. Eikö tämä keskustelu ollut jokaisen omista lähtökohdista. Se on jokaisen oma asia mitä tuntee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaattiko siinä? Heikko ainakin olet kirjoittamasi perusteella

        Katsoisit edes Googlesta mitä psykopaatti tarkoittaa ennenkuin sitä viljelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulle on tehty hirveitä asioita niin ei sinun tarvitse antaa anteeksi ja saat tuntea vihaa. Eikö tämä keskustelu ollut jokaisen omista lähtökohdista. Se on jokaisen oma asia mitä tuntee .

        En tiedä mitä on tehty. On vain paha aavistus, joka ei ole tietoisella tasolla olemassa asian vakavuuden ja julmuuden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaattiko siinä? Heikko ainakin olet kirjoittamasi perusteella

        Siinä taas pata kattilaa soimaa kun tuon miehen kanssa juttelet. Niin kaksi marjaa olette sinä🦄 ja tuo mies jonka kimpussa olet 24/7. Kaikki ei sentään tunne murhanhimoa panettelijoita kohtaan, vaan seuraa mieluummin henkistä itsetuhoa vierestä…sinä muuten olet heikkko kun väkinäisesti testit toisten heikkouksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas pata kattilaa soimaa kun tuon miehen kanssa juttelet. Niin kaksi marjaa olette sinä🦄 ja tuo mies jonka kimpussa olet 24/7. Kaikki ei sentään tunne murhanhimoa panettelijoita kohtaan, vaan seuraa mieluummin henkistä itsetuhoa vierestä…sinä muuten olet heikkko kun väkinäisesti testit toisten heikkouksiin

        Olen vihainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle ei ole tehty asioita jotka on julmuudessaan niin sairaita ettet pysty käsittelemään koko asiaa, eikä kukaan kaikessa sairaudessa auta siinä? Älä v*ttu esitä tyhmää

        Mitäpä sinä kenenkään muiden kokemuksista tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas pata kattilaa soimaa kun tuon miehen kanssa juttelet. Niin kaksi marjaa olette sinä🦄 ja tuo mies jonka kimpussa olet 24/7. Kaikki ei sentään tunne murhanhimoa panettelijoita kohtaan, vaan seuraa mieluummin henkistä itsetuhoa vierestä…sinä muuten olet heikkko kun väkinäisesti testit toisten heikkouksiin

        En tietääkseni käy täällä kenenkään tietyn kanssa keskusteluja. Vaan yleisesti. Mikä ihmeen tarve teillä on tunnisteilla näitäkin. Puhun itsestäni en kenenkään muun elämästä . En tiedä muiden kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vihainen

        En ole sulle tehnyt mitään. Eli turhaan minuun purat. En edes tunne sinua. Jos joku kokisi minun hänelle vääryyttä tehneen eikä sitä edes tietooni saata nin en voi asiassa auttaa. Tiedän kyllä omat tekemiset ja tekemättä jättämiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas pata kattilaa soimaa kun tuon miehen kanssa juttelet. Niin kaksi marjaa olette sinä🦄 ja tuo mies jonka kimpussa olet 24/7. Kaikki ei sentään tunne murhanhimoa panettelijoita kohtaan, vaan seuraa mieluummin henkistä itsetuhoa vierestä…sinä muuten olet heikkko kun väkinäisesti testit toisten heikkouksiin

        Minulla kyllä pistää hieman silmään nämä kun täällä monesti kerrotaan kuka mukamas kenenkin kanssa juttelee. Että onko se ihan laillisesti oikein ruveta ihmisten henkilöllisyyksiä tällä miettimään. Jos ihminen ei niitä itse kaikenkansan eteen tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sinä kenenkään muiden kokemuksista tiedät.

        Tiedän mitä ihminen voi elämässä kokea. Älä esitä tyhmää mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vihainen

        Kerro ihmeessä lisää vihastasi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kyllä pistää hieman silmään nämä kun täällä monesti kerrotaan kuka mukamas kenenkin kanssa juttelee. Että onko se ihan laillisesti oikein ruveta ihmisten henkilöllisyyksiä tällä miettimään. Jos ihminen ei niitä itse kaikenkansan eteen tuo.

        Niin, se on vähän sellaista että jos lähtee maalaaman toista vihakirjoitusten taakse, niin saattaa päätyä tapetille itse. Varsinkaan jos muut toimenpiteet ei tuota tuloksia kun virallisemmin koittaa selvittää asioita oikeuden ja kohtuuden kautta. Kahdellakin tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on vähän sellaista että jos lähtee maalaaman toista vihakirjoitusten taakse, niin saattaa päätyä tapetille itse. Varsinkaan jos muut toimenpiteet ei tuota tuloksia kun virallisemmin koittaa selvittää asioita oikeuden ja kohtuuden kautta. Kahdellakin tasolla.

        Sepä jännä en ymmärtänyt tekeväni niin. Se että kirjoitan etten tunne vihaavani ketään on jonkun tuomista tapetille. Ketä ihmeen toista? Minun kokemukset liittyvät lapsuuteeni ja nuoruuteeni eivät niinkään tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on vähän sellaista että jos lähtee maalaaman toista vihakirjoitusten taakse, niin saattaa päätyä tapetille itse. Varsinkaan jos muut toimenpiteet ei tuota tuloksia kun virallisemmin koittaa selvittää asioita oikeuden ja kohtuuden kautta. Kahdellakin tasolla.

        Suosittelen että juttelet jonkun kanssa noista tuntemuksistasi. En voi auttaa. En tunne sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on vähän sellaista että jos lähtee maalaaman toista vihakirjoitusten taakse, niin saattaa päätyä tapetille itse. Varsinkaan jos muut toimenpiteet ei tuota tuloksia kun virallisemmin koittaa selvittää asioita oikeuden ja kohtuuden kautta. Kahdellakin tasolla.

        Enkä jaksa jauhaa tiedä missä aineissa tänne kirjoitat niin sekavaa settiä on. Asiallisesti piti keskustella. Mutta haluat tehdä tästä henkilökohtaisen keskustelun joka jotenkin liittyy vaan sinuun. Ei minua sellainen kiinnosta kun en kokemuksistasi tiedä enkä niihin ole syypäänä. En voi niitä mitenkään kommentoida eikä se oli minusta edes moraalisesti oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä jaksa jauhaa tiedä missä aineissa tänne kirjoitat niin sekavaa settiä on. Asiallisesti piti keskustella. Mutta haluat tehdä tästä henkilökohtaisen keskustelun joka jotenkin liittyy vaan sinuun. Ei minua sellainen kiinnosta kun en kokemuksistasi tiedä enkä niihin ole syypäänä. En voi niitä mitenkään kommentoida eikä se oli minusta edes moraalisesti oikein.

        Ei ole kyllä missään nimessä kyse minun kokemuksistani millään tavalla ja puhu omasta puolestasi vain mitä tulee nautintoaineiden käyttöön. Se mitä kirjoitin, on ihan yleispäteväksi kehykseksi katsottava, jos osaa katsoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä jännä en ymmärtänyt tekeväni niin. Se että kirjoitan etten tunne vihaavani ketään on jonkun tuomista tapetille. Ketä ihmeen toista? Minun kokemukset liittyvät lapsuuteeni ja nuoruuteeni eivät niinkään tähän päivään.

        Niin, olet mies kirjoitellut koulukiusaamistaustastasi, ei se sinusta silti syyntakeetonta tee. Kuten ei kaikista kiusaamistaustaa omaavista väkivaltaista kostoa suunnittelevaa tms. Sinun kirjoituksissasi se tulee selkeästi esiin. Eikä kaikki kommentit liity sinuun täällä julkisella alustalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaattiko siinä? Heikko ainakin olet kirjoittamasi perusteella

        Ja sinä normaali kun pilkkaat toisten itsetuhoisia ajatuksia? Kyllä nyt peilille juttelet. En ota kantaa kantaa itsestäänselvyyksiin, eli siihen, ettei myöskään tuo aloituksen kirjoittanut mies olisi samanlainen, mutta tuo sinun selektivismi ei ole normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vihainen

        No leelian lepotuoli tässä, kerro vihastasi vaikka sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olet mies kirjoitellut koulukiusaamistaustastasi, ei se sinusta silti syyntakeetonta tee. Kuten ei kaikista kiusaamistaustaa omaavista väkivaltaista kostoa suunnittelevaa tms. Sinun kirjoituksissasi se tulee selkeästi esiin. Eikä kaikki kommentit liity sinuun täällä julkisella alustalla

        Niin minä en ole kirjoittanut mitään väkivaltaan liittyvää päinvastoin. Yhdistelet viestejä ominpäin ja miten sattuu. Näet jonkun " miehen" kaiken takana. En ole koskaan ollut väkivaltainen missään muodossa ketään kohtaan. Enkä ole edes mies. Eu täällä voi mitään kirjoittaa niin kauan kuin tajuatte että kaikki eivät ole tuttujanne. Jotkut haluavat vaan kirjoittaa yleisesti. Tapana hoitaa asiat ihmisten kanssa suoraan eikä epämääräisillä nimettömällä viesteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyllä missään nimessä kyse minun kokemuksistani millään tavalla ja puhu omasta puolestasi vain mitä tulee nautintoaineiden käyttöön. Se mitä kirjoitin, on ihan yleispäteväksi kehykseksi katsottava, jos osaa katsoa.

        Mitä yleispätevää siinä oli mielestäsi? Se oli uhkailua ja kuvittelet jotenkin ihmisten täällä jotain maalittelevan kun kyseessä on täysin neutraali teksti.


      • Anonyymi

        Olen eri mieltä tuosta, että viha olisi henkistä heikkoutta. Viha on yksi tärkeimmistä tunteista ja se auttaa ihmistä selviämään elämässä.

        Samaa mieltä olen tuosta, että pitkittynyt viha syövyttää ihmisen sisimmän. Vihaan ei tulisi jäädä kiinni. Se tuhoaa ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä en ole kirjoittanut mitään väkivaltaan liittyvää päinvastoin. Yhdistelet viestejä ominpäin ja miten sattuu. Näet jonkun " miehen" kaiken takana. En ole koskaan ollut väkivaltainen missään muodossa ketään kohtaan. Enkä ole edes mies. Eu täällä voi mitään kirjoittaa niin kauan kuin tajuatte että kaikki eivät ole tuttujanne. Jotkut haluavat vaan kirjoittaa yleisesti. Tapana hoitaa asiat ihmisten kanssa suoraan eikä epämääräisillä nimettömällä viesteillä.

        Ai suoraa asioiden hoitamista niinkuin esimerkiksi sähköposteilla? Niin, siinä ei kyllä jää mitään tulkinnanvaraa, että kuka kirjoittaa. Kyllä sinä mies olet, mutta jätetäänpä tarkemmat alleviivailut ja lihavoinnit tällä erää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yleispätevää siinä oli mielestäsi? Se oli uhkailua ja kuvittelet jotenkin ihmisten täällä jotain maalittelevan kun kyseessä on täysin neutraali teksti.

        Jos on itsellä tapana harrastaa uhkailua esimerkiksi yleisellä alustalla, niin on oletettavaa, että alkaa löytää sitä minkä tahansa rivien välistä ja kokea itselleen omistetuksi. Ihmismieli toimii hieman tuohon tapaan mitä olen tulkinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai suoraa asioiden hoitamista niinkuin esimerkiksi sähköposteilla? Niin, siinä ei kyllä jää mitään tulkinnanvaraa, että kuka kirjoittaa. Kyllä sinä mies olet, mutta jätetäänpä tarkemmat alleviivailut ja lihavoinnit tällä erää.

        Pari lasta synnytäneenä uskoisin kuitenkin olevani nainen. Tai mistä minä tiedän. Ja sähköposteja en kyllä ole kirjoitellut muita kun ehkä jotain tuotteita koskien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on itsellä tapana harrastaa uhkailua esimerkiksi yleisellä alustalla, niin on oletettavaa, että alkaa löytää sitä minkä tahansa rivien välistä ja kokea itselleen omistetuksi. Ihmismieli toimii hieman tuohon tapaan mitä olen tulkinnut.

        Niin onko sulla? Kun en nyt keksi ketään tai mitään jota uhkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä tuosta, että viha olisi henkistä heikkoutta. Viha on yksi tärkeimmistä tunteista ja se auttaa ihmistä selviämään elämässä.

        Samaa mieltä olen tuosta, että pitkittynyt viha syövyttää ihmisen sisimmän. Vihaan ei tulisi jäädä kiinni. Se tuhoaa ihmisen.

        Tarkoitin lähinnä sitä jos ei siitä vihasta osaa päästää koskaan irti. Sitä vain ruokkii ja kasvatraa katkeroituu. On tietenkin sellaisia kokemuksia joita itselläni ei ole. Niin hirveitä tekoja että on ihan luonnollista tuntea vihaa tekijää kohtaan. Ja kyllähän viha vaikka erotilanteessa auttaa irtaantumaan toisesta. Sitäkään en ole sinällään kokenut koskaan. Olen vain hyväksynyt asiat että en kelpaa. Enkä sille nyt mitään voi. Jokainen tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä sitä jos ei siitä vihasta osaa päästää koskaan irti. Sitä vain ruokkii ja kasvatraa katkeroituu. On tietenkin sellaisia kokemuksia joita itselläni ei ole. Niin hirveitä tekoja että on ihan luonnollista tuntea vihaa tekijää kohtaan. Ja kyllähän viha vaikka erotilanteessa auttaa irtaantumaan toisesta. Sitäkään en ole sinällään kokenut koskaan. Olen vain hyväksynyt asiat että en kelpaa. Enkä sille nyt mitään voi. Jokainen tavallaan.

        Olet todella ymmärtämätön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari lasta synnytäneenä uskoisin kuitenkin olevani nainen. Tai mistä minä tiedän. Ja sähköposteja en kyllä ole kirjoitellut muita kun ehkä jotain tuotteita koskien.

        Sinulla on kyllä todella erikoinen vahvistaa tuota valheellista identiteettiäsi juuri tämän tyyppisillä lauseilla "olen synnyttänyt kaksi lasta" "kun viimeksi kurkistin puseroni sisään, niin.."täällä on niin helppo rakennella mielikuvia. Intentionaalisuutta en kyllä tässä tapauksessa ainakaan sinun toimestasi näe. Kyllä tuo on ihan lujaa uskoa siihen mitä väittää. Koetko helpompana käydä kaikkein negatiivisimmat tunteet naisen roolin kautta läpi? Jos, niin miksi näin? Keskustelua kun peräänkuulutit, niin nyt olisi tilaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kyllä todella erikoinen vahvistaa tuota valheellista identiteettiäsi juuri tämän tyyppisillä lauseilla "olen synnyttänyt kaksi lasta" "kun viimeksi kurkistin puseroni sisään, niin.."täällä on niin helppo rakennella mielikuvia. Intentionaalisuutta en kyllä tässä tapauksessa ainakaan sinun toimestasi näe. Kyllä tuo on ihan lujaa uskoa siihen mitä väittää. Koetko helpompana käydä kaikkein negatiivisimmat tunteet naisen roolin kautta läpi? Jos, niin miksi näin? Keskustelua kun peräänkuulutit, niin nyt olisi tilaisuus

        Tämä inttäminen ei saa minulle kikkeliä kasvamaan muualle kuin otsaan. Eli eiköhän tämä ollut tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä jännä en ymmärtänyt tekeväni niin. Se että kirjoitan etten tunne vihaavani ketään on jonkun tuomista tapetille. Ketä ihmeen toista? Minun kokemukset liittyvät lapsuuteeni ja nuoruuteeni eivät niinkään tähän päivään.

        Tuo teksti on kuin ystäväni kirjoittama.

        Vaikka yhteydenpitomme on minun ja ystäväni välillä katkennut, niin en minä häntä vihaa, vaan hänellä on paikka sydämessäni. Itse olen selvinnyt monesta asiasta ja siitä on osaksi kiittäminen myös ystävääni. Kaikkea hyvää hänelle, ehkä joskus vielä tapaamme tai sitten emme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman pääsiäistä työtä se on. Ei se mitään helppoa ole ollutkaan. Pohjalta noustu uudestaan ja uudestaan. Minulle on jopa sanottu että on täysi oikeus vihata. Ei minulta ole kukaan anteeksi pyytänyt eikä tule pyytämäänkää. Tosin siinä mielessä olen etuoikeutettu että minulla on aina ollut perhe joka ei jättänyt yksin. Vaikka pahimmillaan torjutunut kaiken ja kaikki jättäytynyt yksin ja sulkeutunut. Mutta sekin osoittaa kuinka vahvaa se rakkaus on kun he eivät ole ikinä luovuttaneet minun suhteeni. Minun on ollut turvallista romahtaa koska loppupeleissä sisimmässäni tiedän että minulla on aina ihmisiä ympärillä jotka ottavat kiinni jos meinaan vajota.

        Mitä sitten valitat, jos sulla kerran ON kopinottajat?
        Kaikki sulla hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä jaksa jauhaa tiedä missä aineissa tänne kirjoitat niin sekavaa settiä on. Asiallisesti piti keskustella. Mutta haluat tehdä tästä henkilökohtaisen keskustelun joka jotenkin liittyy vaan sinuun. Ei minua sellainen kiinnosta kun en kokemuksistasi tiedä enkä niihin ole syypäänä. En voi niitä mitenkään kommentoida eikä se oli minusta edes moraalisesti oikein.

        Jät toi"settiä" - niiin laaaast siiison, vie pohjan ja uskottavuuden kommenteistasi.


    • Anonyymi

      Mitähän mä nyt vihaisin. En mä oikein keksi mitää mitä mä vihaisin. On paljon asoita, jotka ärsyttää mua todella todella TODELLA paljon. On asioista, jotka raivostuttaa ja saa mut vihaiseksi, mutta en mä taida vihata mitään.

      Toki jos puhutaan jostain pedofiileista ja murhaajista ja raiskaajista ja vastaavista, niin kyllä mä vihaa heitä kohtaan tunnen. Vaan että aktiivisesti vihaisin, niin en mä oikein sitä tunne.

      • Anonyymi

        Itse vihaan ja halveksun seksuaalirikollisia, varsinkin niitä, jotka kohdistuvat lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vihaan ja halveksun seksuaalirikollisia, varsinkin niitä, jotka kohdistuvat lapsiin.

        Siis kohdistavat tekonsa lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vihaan ja halveksun seksuaalirikollisia, varsinkin niitä, jotka kohdistuvat lapsiin.

        En mä osaa vihata itse ihmistä. Jokaisen ihmisen jokaiseen tekoon on syynsä. Oli se syy sitten sairaus tai mikä tahansa, niin ihminen ei ole vastuussa vaikkapa mielensä sairaudesta. Ymmärrän, että uhri ja hänen läheisensä voivat hyvinkin vihata tekijää. Tekoja vihaan kyllä ja minusta sellaiset ihmiset kuuluisivat ikuisiksi ajoiksi telkien taakse, mutta ei vihan vuoksi vaan muiden ihmisten turvaamiseksi.


    • Anonyymi

      Pyrin välttämään nykyään kenenkään vihaamista, koska olen oivaltanut tietynlaisen heräämisen koettuani sen, että jos itse levitän vihaamista mihinkään suuntaan, niin se aiheuttaa vain lisää vihaamista ja paha oloa maailmaan.
      Pyrin rakastamaan enemmän nykyään itseäni ja muita ihmisiä. Toki joitakin tapauksia on joita o syytä välttää, mutta heidän kanssaan ei ole pakko olla tekemisissä. Vain rakastamalla maailmasta voi saada paremman paikan, mutta on ikävää, että kaikki vaan tappelevat keskenään ihan mistä tahansa asiasta. Pitää vain toivoa ja luottaa siihen, että ihmiset alkavat heräämään enemmän ja enemmän. Ja toki jokainen voi siihen asiaan vaikuttaa jos vain haluaa.

      • Anonyymi

        Miksi yksi ihminen pidetään tilanteessa jossa ihminen joutuu elämään traumassa? Ei ole ollenkaan vaikeaa olla vihaamatta, jos asioita pääsee käsittelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yksi ihminen pidetään tilanteessa jossa ihminen joutuu elämään traumassa? Ei ole ollenkaan vaikeaa olla vihaamatta, jos asioita pääsee käsittelemään.

        Jokainen kyllä pääsee käsittelemään asioitaan, jos haluaa. Ei siihen tarvita kuin oma pää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen kyllä pääsee käsittelemään asioitaan, jos haluaa. Ei siihen tarvita kuin oma pää.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Kyllä pitää paikkansa. Käsittelemään jokainen kykenee aina. Osa voi tarvita apua ja työkaluja prosessin aloittamiseen, mutta siellä omassa päässä ne asiat silloinkin käsitellään. Kukaan muu ei kykene toisen asioista hänen puolestaan käsittelemään. Se on asia, joka on pakko tehdä ihan itse, omassa päässään.


    • Anonyymi

      Kai te nyt ymmärrätte, että ap kertoo itsestään. Omistaa elämänsä jonkun kiusaamiseksi ja puolustellakseen omia tekojaan. En lukenut muita kommentteja kuin aloituksen.

      • Anonyymi

        Unohdin kertoa mitä vihaan: tätä palstaa ja sitä että täällä pyöritellään toisten ihmisten asioita. Itse olen kirjoittanut toisista vain saadakseni lopettamaan touhujaan, oma vikansa, eikö niin.
        Vilkaisen taas illalla mitä olette saaneet aikaiseksi.


      • Anonyymi

        Mistähän ihmeen teoista sinä kuvittelet selvittäväsi jatkuvasti tai tarkemmin kenen teoista? On selvää, ettei kyseiselle miehelle ole tosiasiassa tehty yhtään mitään, mutta itse olet yhtä halpamainen ihminen kun hyödynnät hänen kerrontaansa omiin agendoihisi. Se AP lähtee muuten säilöön täältä huutelemasta, sillä yleisesti ajatellen on yksilölle hyödyksi hyväksyä juridiset seuraamukset eikä esimerkiksi ahdistella koneistoa eli tuomareita, syyttäjiä ja viranomaisia laittomilla uhkauksilla ja sähköpostispämmeillä. Kumma kun ei muka jutut liiku pienissä piireissä nääs


    • Anonyymi

      No hei tämän aloituksen voisi ilmoittaa vaikka suomen polkarille, oikein taikasana mainittu ja kaikkea. Suosittelen selvittämään eikä ainoastaan väittämään sisulaisittaun oma lehmä ja ahdinko ojassa

      • Anonyymi

        Kelju kojootti ja hukkapätkä ym sketsihahmot…


      • Anonyymi

        Ja mitä vikaa aloituksessa on? Onko tämäkin aloitus pelkkää vihapuhetta??? Eikö asioista saa enää puhua niiden oikeilla nimillä? Ai niin, mehän elämme kukkahattutätien utopiassa, jossa kaikki on kielletty!


    • Anonyymi

      Viha on niin vahva sana ja tunnetila että en sitä halua kokea. Omalla kohdallani tarkoittaisi spontaania,hallitsematonta käytöstä.
      Toivottavasti sellaista ei tule tapahtumaan mikä saisi minut aidosti vihaamaan....saattaisin pelätä itseäni.

    • Anonyymi

      Ajatusta poliisidemokraattisuudesta ei voi vältää tällaisia pohtiessa kun moralisaatio on kadoksissa. Vai mitä.

      • Anonyymi

        O temporas o morales…


      • Anonyymi

        No älä muuta viserrä


    • Anonyymi

      Olen aloituksen tekijä. Osa on hienoja vastauksia ja osa hiukan outoja.

      Kai tiedätte, että ajatus ja teko ovat kaksi eri asiaa. Vaikka ihminen kokisi synkkiä ajatuksia, ei se tarkoita sitä, että ihminen lähtisi niitä toteuttamaan. Vaikeatkin tuntemukset on lupa sanoittaa ja ääneen sanoa.

      Yrittäkää keskustella asiallisesti, kiitos!

      • Anonyymi

        Kerro mies lisää ajatuksistasi ja epäoikeudenmukaisuuden kokemuksistasi. Ihan kaverin puolesta kyselen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mies lisää ajatuksistasi ja epäoikeudenmukaisuuden kokemuksistasi. Ihan kaverin puolesta kyselen.

        En ole mies. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies. Aloittaja

        Kyllä sinä mies olet. Jostain syystä menet aina valeidentiteetin taakse piiloon kun pitäisi päästä itse aiheeseen. Ja sehän sopii tietysti toisille taivaanrannanmaalareille oikein hyvin jopa miljoonien vaihtoehtojen joukossa. Joukossa usein tyhmyys muuten tiivistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä mies olet. Jostain syystä menet aina valeidentiteetin taakse piiloon kun pitäisi päästä itse aiheeseen. Ja sehän sopii tietysti toisille taivaanrannanmaalareille oikein hyvin jopa miljoonien vaihtoehtojen joukossa. Joukossa usein tyhmyys muuten tiivistyy.

        Ja perustelut ovat mitkä? Varmasti sitten pystyt todistamaan, että aloittaja on mies, eikö vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perustelut ovat mitkä? Varmasti sitten pystyt todistamaan, että aloittaja on mies, eikö vaan...

        Jos sinulla on asiasta eri käsitys, niin sinä varmaankin pystyt todistamaan, että hän on joku nainen, eikö vaan? Ettei jää mielipiteen varaan. Mitä yksilöidympää tulkintaa tarvitset tai tavoittelet, niin sen tarkempia speksejä, eikö se näin mene? Kysy vaikka laitetietojen perään ylläpidolta jos asia vaivaa ja olet okeasti valmis tarkistamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on asiasta eri käsitys, niin sinä varmaankin pystyt todistamaan, että hän on joku nainen, eikö vaan? Ettei jää mielipiteen varaan. Mitä yksilöidympää tulkintaa tarvitset tai tavoittelet, niin sen tarkempia speksejä, eikö se näin mene? Kysy vaikka laitetietojen perään ylläpidolta jos asia vaivaa ja olet okeasti valmis tarkistamaan

        Mikä on ongelmasi? Tämä sivusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ongelmasi? Tämä sivusta...

        Ei mikään, kunhan mainitsin elämän realiteeteista ja lainalaisuuksista. Jos on vahvat väitteet, niin niille on löydettävä jotain konkreettista näyttöä ja minusta se on kerrassaan fantastinen juttu, jos sellaiset asiat selvitetään mitkä vaivaa. Tulkintani mukaan viimeinen lause triggeröi.


    • Anonyymi

      Vihaan somaleita jotka elää meidän yhteiskunnan varoilla. Eivät käy töissä.

    • Anonyymi

      Vihaan Anna K ihmistä joka hyvinvointi ihmisenä alentaa toisten palkat ja lisää silti työmäärää

    • Anonyymi

      Vihaan uskovaisia. Luulevat olevansa muita parempia, eikä heitä koske lainsäädäntö.

    • Anonyymi

      Vihaan ja halveksun itseäni!!!

    • Anonyymi

      En vihaa mitään tai ketään. Saatan inhota joidenkin asioiden tekemistä tai joidenkin ihmisten käytöstä, mutta sitäkin tapahtuu harvoin. Uskon, että positiivisella ajattelulla pääsee elämässä paljon paremmin eteenpäin. Se mitä antaa, sen myös saa. Miksi siis toivoisin itselleni pahaa keskittymällä negatiivisiin tunteisiin, kun voin saada aikaan hyvää ja hyvän mielen?

      • Anonyymi

        Hieno vastaus 👍 Positiivinen ajattelu ja rakentava tunteiden käsittely on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno vastaus 👍 Positiivinen ajattelu ja rakentava tunteiden käsittely on tärkeää.

        Se on elintärkeää. Jos se estetään ihmiseltä, ihminen on vaarallisessa tilanteessa.


    • Anonyymi

      Tähänkin ketjuun pastatrollit ovat tunkeneet kommentoimaan lääkehöyryissään. On se kumma, ettei mistään osata enää asiallisesti keskustella. Pelkkää uhkailua ja syytösten tulvaa toisten niskaan.

      • Anonyymi

        Millä tavalla sinä aloituksen kirjoittanut mies (kirjoitetaanko tavuviivoilla vai ilman?) koet, että sinua on uhattu missään kommentissa? Mielestäni viimeinen lause ikäänkuin vesittää kaiken edellä kirjoittamasi ns uhripuheen


      • Anonyymi

        Esim. nämä kontrollifriikit Parisuhde-palstalla arvostavat sellaisia asioita, mistä he eivät tiedä mitään, kun nämä kyseiset ihmisetkin mollaavat toisten keskusteluja! Se on muitten välisiä ongelmia, ei sekaantujille!


    • Anonyymi

      Vihaan teeskenteleviä ihmisiä, jotka pyrkivät toimillaan vahingoittamaan toisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Sekaantuneita kuoseja.

    • Anonyymi

      Tämän sivun aivoton paskiaista, joka haastaa riitoihin puuttumalla kirjastojupakasta. Tämä on minun ja toisen välinen ongelma, ei hänen. Mikäli hänen oma pää ei kestä keskustelun tasoa, ei kannata olla lukemassa/kirjoittelemassa.

      Nimimerkki: Henkilö asuu ulkomailla henkilökohtaisista syistä

    • Anonyymi

      Vihaan sellaista henkilöä, joka tuli mollaamaan YouTube-jupakka Kiusaaminen palstalla huonosta viestistä. Ellei hän osaa tarkistaa menetelmiä, hänen olisi hyvä katsoa peilistä! Toivon, että hän kuolisi!

    • Anonyymi

      Vihaan Anna K:ta, työ pahoinvointi henkilöä

    • Anonyymi

      Sitä että aloitettiin tietty kampanja ilman lupaa. Ei kerrottu mitään siitä mikä sen tarkoitus oli, eikä kysytty omia mielipiteitä siitä mitä asioita pitää tärkeänä itselleen. Se on saanut voimaan todella pahoin!

    • Anonyymi

      Varoitan etukäteen, että ihmisten on oltava asiallinen tässä keskustelupalstassa! En halua, että nimimerkki D.I.C.E tulee solvaamaan sellaisia asioita, mistä ei tiedä mitään! Jos hän ei osaa sanoa mitään hyvää toisille, on parasta pitää asiat omana tietonaan!

    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä, jotka eivät osaa elää ympäristönsä kanssa tasapainossa. Puuttuu toisten kunnioitus kokonaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. :) Pahin esimerkki on tällä hetkellä itänaapurin hallinto, ja Kiinan, ja Turkin autoritääriset hallinnot.


      • Anonyymi

        Inhoan ihmisiä jotka eivät kunnioita toisten yörauhaa ja huutavat täysiä että ympäristö varmasti herää aamuyöstä.


    • Anonyymi

      Autismi-palstan vittuilijat.

    • Anonyymi

      Mustia kissoja. Tekisi mieli tappaa niitä raa'asti niiden epäonnen tuottamisen takia!

      • Anonyymi

        Jessus sä olet taikauskoinen! Keskiajallako elät?


    • Olen huono vihaamaan. Viha on jatkuva tunne. Kykenen kyllä ärsyyntymään ja joskus minussa herää raivon tunne, joka kuitenkin menee nopeasti ohi. Jatkuvan ja pysyvän vihantunteen muodostumisen estää realistinen ihmiskäsitys. Tolkku vie aina voiton. En usko ihmisten pohjimmaiseen hyvyyteen. En usko jaloon ihmisrotuun. Hyvyys ja pahuus ovat suhteellisia juttuja.

      Kun tässä muutama vuosi takaperin käytiin raivokasta rasismikeskustelua niin joku (tekopyhä?) rasismin vastustaja julisti, että rasisteja ei pidä ymmärtää, pitää vain tuomita. Minä yritän AINA ymmärtää ja vasta ymmärtämisen jälkeen tuomitsen. Viha ei sumenna ajatuksiani. Rasistit, putinistit ja tekopyhät liberaalit ärsyttävät, mutta kaikkien ajatusmaailmaa yritän ymmärtää. Ymmärtäminen ei ole sama asia kuin hyväksyminen, mutta se on vihaamisen vastakohta.

      • Anonyymi

        Vihaan ihmisiä, jotka kertoo toisista epätosia asioita, tuhoavat toiselta kaiken, lukevat tätä palstaa ja käyttäytyvät sen mukaan, se on ku itse kiusaaja pahantekijä kirjoittaa, mennä valehteleen ne kiusatun syyksi. Sairas kateus tekee ihmisestä pahan!


    • Anonyymi

      Vihaan Anna K :ta Epiciltä, tappaa toisten työmotivaation alistuvalla työnjohtamisella

    • Anonyymi

      Kontrollifriikit. He eivät kuuntele loppuun saakka ja epäystävällinen asenne pilaa koko ilmapiirin!

    • Anonyymi

      Luin hetken ja ei ole asiallinen keskustelu.

    • Anonyymi

      Tässä keskustelupalstoissa haukutaan vain puuta päin.

    • Anonyymi

      Kiusaaminen- palstan vittuilijat.

    • Anonyymi

      Vihaan ihmiskuntaa!!! Homo sapiens on typerä, heikko ja itsekäs laji. Koko ihmiskunnan voisi lopettaa suruitta!!!

    • Anonyymi

      Tietyntyyppisiä ihmisiä nyt ensinnäkin.
      Ihmiset, jotka lyttäävät toisia maahan nostaakseen itsensä jalustalle. Nämä monesti saavat siitä mielihyvää itselleen, kun toiselle tulee paha mieli. Näiden kanssa on erittäin haastavaa keskustella, koska he taitavasti kääntävät asiat aivan ylösalaisin.
      Tiedän, että tässä taitaa olla kyse jostain mielenterveyden häiriöstä, mutta silti vihantunteita tällainen käytös aiheuttaa.

    • Anonyymi

      Riidankylväjiä ja valehtelijoita varmaan. Muuten ihan hyvä aloitus ätmi, murhanhimon suhteen lähti loppukaneetti laukalle.

      • Anonyymi

        Kuka kylvää riitaa ja valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kylvää riitaa ja valehtelee?

        Ai täällä vai yleensä elämässä? Mitä vastausta haet? Meillä on taitaa olla keskustelu vireillä tuossa ylimpänäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kylvää riitaa ja valehtelee?

        Itä-ätmi kavereineen, menköön kotomaahansa kiusaamaan ja keksimään valheita kunnon ihmisistä!


    • Anonyymi

      Puhutko itsestäsi? Näetkö itsesi muissa?

    • Anonyymi

      Viha on aika voimakas sana, voiko vaihtaa halveksuntaan tematiikan kannalta?
      Halveksin sellaisia ihmisiä, jotka käyttää äärettömästi voimavaroja sen eteen, että saisi muut vihaamaan yhtä ihmistä keksimällä asioita ja väitteitä omasta päästään. Luu jää lopulta jakajan käteen, joten saavutus ei ole suuri. On psykedeelistä kun tulee ihmisiä vastaan joille et ole varmuudella tehnyt yhtään mitään ja käytös on vihamielistä, mikä tietysti tarttuu

      • Anonyymi

        "Viha on aika voimakas sana, voiko vaihtaa halveksuntaan tematiikan kannalta? "

        Puhumatta myös murha, tappo, raiskaus yms.


    • Anonyymi

      Nyt kommentoin

    • Anonyymi

      Sovinisteja, always trippin on me

    • Anonyymi

      No minäpä kerron. Vammaisia ihmisiä!

    • Anonyymi

      Matt6:24 Kuten on kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Joka murhia ajattelee on itse se kaikkein pahin rasite yhteiskunnalle. Ja vielä pahempi on se että koko perhe sitä suunnittelee. Suunnitelmallisuus tekee tapostakin murhan.
      Joko päätit miten sen murhan toteutat?

    • Anonyymi

      Vihaan Venäjää. Tuskin kaipaa perusteluja kaikkien näiden viimevuosien tapahtumien ja sekoilujen jälkeen. Ennen suhtauduin Venäjään neutraalisti, mutta kun hullunmylly alkoi, on suhtautuminen muuttunut ihan toiseksi.

    • Anonyymi

      Mitäkö vihaan? Sitä millaiseksi elämä on rajoittunut muutaman vuoden kuluessa. Sitä, että miesten ja rakkaussuhteen sijasta joudun tyytymään sukuun ja naisyhteisön pariin sulkemiseen. Että koskaan kuuntelin yhtäkään selvännäkijää tai ennustajaa. Sitä, että erehdyin henkilökohtaiseksi avustajaksi. Sitä, että äitini on sellainen, kuin on tai etten syntynyt eri perheeseen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe