Mitähän seuraa jos juttu tulee julkiseksi ja poliisit puuttuu peliin.
Eli olen mies 55 ja minulla oli seksisuhde viime talvena 15-vuotiaaseen tyttöön. Tapasimme luonani kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Tyttö oli aloitteellinen niin tapaamisissa kuin sängyssä. Saapui omatoimisesti. En pyytänyt koskaan. Emme ole sukulaisia eikä kumpikaan omaa valtaa toiseen. Ei siis mitään ope/oppilas tai valmentaja juttua.
Eli millaisen rankaistuksen oikeudessa saisin?
Tuomio sakkolihasta
17
1535
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö, mistä tuomitaan vankeutta 1-10 vuotta.
- Anonyymi
Paitsi jos löytyy suojaväriä tai saat paljousalennusta, niin parhaimmillaan valtio maksaa sinulle korvauksia ja ilmaisen lentomatkan ja antaa vielä nipun euroja mukaan.
- Anonyymi
Niin, aloittaja on myös tytön armoilla niin kauan, kunnes rikos on vanhentunut, eli 20 vuotta.
Paljousalennus tarkoittaa sitä kuinka monta vuotta maksimirangaistukseen voidaan lisätä, jos tekoja on paljon. Törkeässä lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä se on 3 vuotta. - Anonyymi
Mikä siitä tekee törkeän?
Mikä hyväksikäyttö ei olisi törkeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee törkeän?
Mikä hyväksikäyttö ei olisi törkeä?Yksi-kaksi kertaa voisi vielä mennä perusmuotoisena hyväksikäytöksi, mutta kaksi kuukautta kerran viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, aloittaja on myös tytön armoilla niin kauan, kunnes rikos on vanhentunut, eli 20 vuotta.
Paljousalennus tarkoittaa sitä kuinka monta vuotta maksimirangaistukseen voidaan lisätä, jos tekoja on paljon. Törkeässä lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä se on 3 vuotta.55 mies käyttää tietoisesti hyväksi 15- vuotiasta tyttöä kahden kuukauden ajan. Olennaisin huoli ei ole onko hän aiheuttanut toiminnallaan jotakin negatiivisia vaikutuksia tytölle. Pääfokuksena on huoli omasta riskistä joutua kiinni.
Koko kommenttikenttä täynnä viestejä joiden olennaisin kysymys on paljonko 55 äijällä on vaara saada rangaistusta. Ja tämä sankari pistää 55 aikuisen äijän vielä "tytön armoille".
Yksikään ei kyseenalaista aikuisen miehen toiminnan oikeutusta. Onko joku pielessä häh? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
55 mies käyttää tietoisesti hyväksi 15- vuotiasta tyttöä kahden kuukauden ajan. Olennaisin huoli ei ole onko hän aiheuttanut toiminnallaan jotakin negatiivisia vaikutuksia tytölle. Pääfokuksena on huoli omasta riskistä joutua kiinni.
Koko kommenttikenttä täynnä viestejä joiden olennaisin kysymys on paljonko 55 äijällä on vaara saada rangaistusta. Ja tämä sankari pistää 55 aikuisen äijän vielä "tytön armoille".
Yksikään ei kyseenalaista aikuisen miehen toiminnan oikeutusta. Onko joku pielessä häh?Ei edes sinne päinkään. Oikeudessakaan ei tarvitse todistaa sellaista, jonka kaikki tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes sinne päinkään. Oikeudessakaan ei tarvitse todistaa sellaista, jonka kaikki tietää.
Mitä tässä tapauksessa pitäisi todistaa oikeudessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tässä tapauksessa pitäisi todistaa oikeudessa?
Ei mitään, mutta sinua lukuun ottamatta kaikki muut syyn tietävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, mutta sinua lukuun ottamatta kaikki muut syyn tietävät.
Älä arvuuttele kun voit kertoa suoraan.
- Anonyymi
Olisiko syytä mieluummin kysyä itseltäsi miksi harrastat seksiä alaikäisen tytön kanssa jos tiedät tämän olevan alaikäinen?
Ihan selvästi et näe tässä mitään väärää.- Anonyymi
Miksi harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Olen miettinyt tuota paljon. Ehkä itselläni painavin juttu oli huomata että joku haluaa minua. Tyttö voisi valita kenet tahansa mutta päätyy minuun. En kyllä missään vaiheessa tytön läsnä olleessa ajatellut hänen ikäänsä. Tiedän kyllä milloin hänellä on synttärit ja millä luokalla hän on koulussa.
Miksi tyttö haluaa harrastaa seksiä itseään 30-vuotta vanhemman miehen kanssa? On toinen kysymys mihin joku voisi vastata. Ehkä se on kapinaa. Halu rikkoa vallitsevia normeja. Tahto tehdä jotain moraalitonta. Hänellä on vahva usko että teen mitä hän haluaa ja käskee. Toisaalta usko myös siihen että minulle ei on ei. Jokin turvallinen kokeilu ehkä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Olen miettinyt tuota paljon. Ehkä itselläni painavin juttu oli huomata että joku haluaa minua. Tyttö voisi valita kenet tahansa mutta päätyy minuun. En kyllä missään vaiheessa tytön läsnä olleessa ajatellut hänen ikäänsä. Tiedän kyllä milloin hänellä on synttärit ja millä luokalla hän on koulussa.
Miksi tyttö haluaa harrastaa seksiä itseään 30-vuotta vanhemman miehen kanssa? On toinen kysymys mihin joku voisi vastata. Ehkä se on kapinaa. Halu rikkoa vallitsevia normeja. Tahto tehdä jotain moraalitonta. Hänellä on vahva usko että teen mitä hän haluaa ja käskee. Toisaalta usko myös siihen että minulle ei on ei. Jokin turvallinen kokeilu ehkä?Jos kävisi niin, että joutuisit käräjille ennen kuin rikos on vanhentunut, niin epäilen, ettei oikeus heltysi selityksestäsi. Laki on laki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kävisi niin, että joutuisit käräjille ennen kuin rikos on vanhentunut, niin epäilen, ettei oikeus heltysi selityksestäsi. Laki on laki.
Se ei ole selitys vaan se on toteamus. Näin siinä vaan kävi. En sinänsä vähättele tai selittele. Rikos mikä rikos. Totean vain mitä tapahtui.
- Anonyymi
On mahdollista, että nykyisin voimassa olevan rikosalain nojalla selviäisit vielä ehdollisella vankeusrangaistuksella törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.. Rikoslakia on nyttemmin muutettu, ja se tullee voimaan 1.1.-23.
Vastaavasta teosta tuomitaan uudistetun rikoslain mukaan lapsenraiskauksesta vähintään 2 vuotta vankeutta. Ja jos ajattelit, ettenhän minä nyt raiskannut lasta, niin uudistetun lapsenraiskaus säännöksen mukaan lapsen tahdolla ei ole merkitystä, vaan vaikka lapsi olisi vapaaehtoisesti aikuisen kanssa, tuomitaan lapsenraiskauksesta.
Vähintään kahden vuoden vankeusrangaistus on erittäin todennäköisesti ehdoton myös ensikertalaiselle.
Joten jatkossa kannattenee miettiä vielä toisenkin kerran, jos vastaavaa tulee mieleen.- Anonyymi
Näin se oikeus toimii lain mukaan. Sinänsä kiinnostavaa lakien muuttaminen.
Jos tytöt ovat täyttäneet kesällä 15-vuotta.
Herra/Rouva A harrastaa seksiä Tytön A kanssa Joulukuussa 2022.
Ja Herra/Rouva B Tytön B kanssa Tamminkuussa 2023
niin Pariskunta A saa ehdollista ja Pariskunta B samasta teosta vankeutta.
Toisin sanoen laulun sanoin
"Vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän,
vielä tilaisuuden saat..."
- Anonyymi
Kävin kahvilla tytön kotona. Perheessä tapahtuneen merkkipäivän johdosta. Sielä oli muitakin naapurustosta. En siis ollut tytön kanssa kahdestaan. Vieraat vaelleli asunnossa vapaasti ja ihasteli perheen tekemiä pintaremontteja. Päädyin tytön huoneeseen. Oli jotenkin hämmentävä hetki. Kehuin tapetteja ja käytettyjä värejä. Tyttö esitteli minulle seinällä olevia tauluja sekä valokuvia. Näytti minulle perheen lomakuvia kansiostaan. Huomasi kyllä miten katsoin niitä rantakuvia kauemmin. Niistä kävi selvästi ilmi miten hänen vartalonsa oli kehittynyt. Jäin katsomaan yhtä kuvaa siinä seinällä. Tyttö oli siinä sängyllä osittain peiton alla. Sairaalassa otettu kuva. Toinen jalka kokonaan kipsissä. Oli ollut kolarissa ja katkaissut jalkansa.
-Naurahdin että kaikki parani hyvin.
Näin oli käynyt.
-Olet siis käynyt sairaalakoulua, totesin.
Tyttö katsoi minua silmiin.
--En toki. Olin yhden vuoden pois koulusta. Olen siis vuoden vanhempi kuin luokkakaverini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938