Tuomio sakkolihasta

Anonyymi

Mitähän seuraa jos juttu tulee julkiseksi ja poliisit puuttuu peliin. 
Eli olen mies 55 ja minulla oli seksisuhde viime talvena 15-vuotiaaseen tyttöön. Tapasimme luonani kerran viikossa kahden kuukauden ajan. Tyttö oli aloitteellinen niin tapaamisissa kuin sängyssä. Saapui omatoimisesti. En pyytänyt koskaan. Emme ole sukulaisia eikä kumpikaan omaa valtaa toiseen. Ei siis mitään ope/oppilas tai valmentaja juttua.
Eli millaisen rankaistuksen oikeudessa saisin?

17

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä on lapsen törkeä seksuaalinen hyväksikäyttö, mistä tuomitaan vankeutta 1-10 vuotta.

      • Anonyymi

        Paitsi jos löytyy suojaväriä tai saat paljousalennusta, niin parhaimmillaan valtio maksaa sinulle korvauksia ja ilmaisen lentomatkan ja antaa vielä nipun euroja mukaan.


      • Anonyymi

        Niin, aloittaja on myös tytön armoilla niin kauan, kunnes rikos on vanhentunut, eli 20 vuotta.
        Paljousalennus tarkoittaa sitä kuinka monta vuotta maksimirangaistukseen voidaan lisätä, jos tekoja on paljon. Törkeässä lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä se on 3 vuotta.


      • Anonyymi

        Mikä siitä tekee törkeän?
        Mikä hyväksikäyttö ei olisi törkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siitä tekee törkeän?
        Mikä hyväksikäyttö ei olisi törkeä?

        Yksi-kaksi kertaa voisi vielä mennä perusmuotoisena hyväksikäytöksi, mutta kaksi kuukautta kerran viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aloittaja on myös tytön armoilla niin kauan, kunnes rikos on vanhentunut, eli 20 vuotta.
        Paljousalennus tarkoittaa sitä kuinka monta vuotta maksimirangaistukseen voidaan lisätä, jos tekoja on paljon. Törkeässä lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä se on 3 vuotta.

        55 mies käyttää tietoisesti hyväksi 15- vuotiasta tyttöä kahden kuukauden ajan. Olennaisin huoli ei ole onko hän aiheuttanut toiminnallaan jotakin negatiivisia vaikutuksia tytölle. Pääfokuksena on huoli omasta riskistä joutua kiinni.

        Koko kommenttikenttä täynnä viestejä joiden olennaisin kysymys on paljonko 55 äijällä on vaara saada rangaistusta. Ja tämä sankari pistää 55 aikuisen äijän vielä "tytön armoille".

        Yksikään ei kyseenalaista aikuisen miehen toiminnan oikeutusta. Onko joku pielessä häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        55 mies käyttää tietoisesti hyväksi 15- vuotiasta tyttöä kahden kuukauden ajan. Olennaisin huoli ei ole onko hän aiheuttanut toiminnallaan jotakin negatiivisia vaikutuksia tytölle. Pääfokuksena on huoli omasta riskistä joutua kiinni.

        Koko kommenttikenttä täynnä viestejä joiden olennaisin kysymys on paljonko 55 äijällä on vaara saada rangaistusta. Ja tämä sankari pistää 55 aikuisen äijän vielä "tytön armoille".

        Yksikään ei kyseenalaista aikuisen miehen toiminnan oikeutusta. Onko joku pielessä häh?

        Ei edes sinne päinkään. Oikeudessakaan ei tarvitse todistaa sellaista, jonka kaikki tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes sinne päinkään. Oikeudessakaan ei tarvitse todistaa sellaista, jonka kaikki tietää.

        Mitä tässä tapauksessa pitäisi todistaa oikeudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tässä tapauksessa pitäisi todistaa oikeudessa?

        Ei mitään, mutta sinua lukuun ottamatta kaikki muut syyn tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään, mutta sinua lukuun ottamatta kaikki muut syyn tietävät.

        Älä arvuuttele kun voit kertoa suoraan.


    • Anonyymi

      Olisiko syytä mieluummin kysyä itseltäsi miksi harrastat seksiä alaikäisen tytön kanssa jos tiedät tämän olevan alaikäinen?

      Ihan selvästi et näe tässä mitään väärää.

      • Anonyymi

        Miksi harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Olen miettinyt tuota paljon. Ehkä itselläni painavin juttu oli huomata että joku haluaa minua. Tyttö voisi valita kenet tahansa mutta päätyy minuun. En kyllä missään vaiheessa tytön läsnä olleessa ajatellut hänen ikäänsä. Tiedän kyllä milloin hänellä on synttärit ja millä luokalla hän on koulussa.
        Miksi tyttö haluaa harrastaa seksiä itseään 30-vuotta vanhemman miehen kanssa? On toinen kysymys mihin joku voisi vastata. Ehkä se on kapinaa. Halu rikkoa vallitsevia normeja. Tahto tehdä jotain moraalitonta. Hänellä on vahva usko että teen mitä hän haluaa ja käskee. Toisaalta usko myös siihen että minulle ei on ei. Jokin turvallinen kokeilu ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi harrastaa seksiä alaikäisen kanssa. Olen miettinyt tuota paljon. Ehkä itselläni painavin juttu oli huomata että joku haluaa minua. Tyttö voisi valita kenet tahansa mutta päätyy minuun. En kyllä missään vaiheessa tytön läsnä olleessa ajatellut hänen ikäänsä. Tiedän kyllä milloin hänellä on synttärit ja millä luokalla hän on koulussa.
        Miksi tyttö haluaa harrastaa seksiä itseään 30-vuotta vanhemman miehen kanssa? On toinen kysymys mihin joku voisi vastata. Ehkä se on kapinaa. Halu rikkoa vallitsevia normeja. Tahto tehdä jotain moraalitonta. Hänellä on vahva usko että teen mitä hän haluaa ja käskee. Toisaalta usko myös siihen että minulle ei on ei. Jokin turvallinen kokeilu ehkä?

        Jos kävisi niin, että joutuisit käräjille ennen kuin rikos on vanhentunut, niin epäilen, ettei oikeus heltysi selityksestäsi. Laki on laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kävisi niin, että joutuisit käräjille ennen kuin rikos on vanhentunut, niin epäilen, ettei oikeus heltysi selityksestäsi. Laki on laki.

        Se ei ole selitys vaan se on toteamus. Näin siinä vaan kävi. En sinänsä vähättele tai selittele. Rikos mikä rikos. Totean vain mitä tapahtui.


    • Anonyymi

      On mahdollista, että nykyisin voimassa olevan rikosalain nojalla selviäisit vielä ehdollisella vankeusrangaistuksella törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.. Rikoslakia on nyttemmin muutettu, ja se tullee voimaan 1.1.-23.

      Vastaavasta teosta tuomitaan uudistetun rikoslain mukaan lapsenraiskauksesta vähintään 2 vuotta vankeutta. Ja jos ajattelit, ettenhän minä nyt raiskannut lasta, niin uudistetun lapsenraiskaus säännöksen mukaan lapsen tahdolla ei ole merkitystä, vaan vaikka lapsi olisi vapaaehtoisesti aikuisen kanssa, tuomitaan lapsenraiskauksesta.

      Vähintään kahden vuoden vankeusrangaistus on erittäin todennäköisesti ehdoton myös ensikertalaiselle.

      Joten jatkossa kannattenee miettiä vielä toisenkin kerran, jos vastaavaa tulee mieleen.

      • Anonyymi

        Näin se oikeus toimii lain mukaan. Sinänsä kiinnostavaa lakien muuttaminen.
        Jos tytöt ovat täyttäneet kesällä 15-vuotta.
        Herra/Rouva A harrastaa seksiä Tytön A kanssa Joulukuussa 2022.
        Ja Herra/Rouva B Tytön B kanssa Tamminkuussa 2023
        niin Pariskunta A saa ehdollista ja Pariskunta B samasta teosta vankeutta.
        Toisin sanoen laulun sanoin
        "Vielä on kesää jäljellä,
        vielä tulee kauniita päiviä,
        vielä voit löytää ystävän,
        vielä tilaisuuden saat..."


    • Anonyymi

      Kävin kahvilla tytön kotona. Perheessä tapahtuneen merkkipäivän johdosta. Sielä oli muitakin naapurustosta. En siis ollut tytön kanssa kahdestaan. Vieraat vaelleli asunnossa vapaasti ja ihasteli perheen tekemiä pintaremontteja. Päädyin tytön huoneeseen. Oli jotenkin hämmentävä hetki. Kehuin tapetteja ja käytettyjä värejä. Tyttö esitteli minulle seinällä olevia tauluja sekä valokuvia. Näytti minulle perheen lomakuvia kansiostaan. Huomasi kyllä miten katsoin niitä rantakuvia kauemmin. Niistä kävi selvästi ilmi miten hänen vartalonsa oli kehittynyt. Jäin katsomaan yhtä kuvaa siinä seinällä. Tyttö oli siinä sängyllä osittain peiton alla. Sairaalassa otettu kuva. Toinen jalka kokonaan kipsissä. Oli ollut kolarissa ja katkaissut jalkansa.
      -Naurahdin että kaikki parani hyvin.
      Näin oli käynyt.
      -Olet siis käynyt sairaalakoulua, totesin.
      Tyttö katsoi minua silmiin.
      --En toki. Olin yhden vuoden pois koulusta. Olen siis vuoden vanhempi kuin luokkakaverini.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe