OP:n verkkopankissa hoitelin laskuja ja ajattelin siinä samassa ohimennen korottaa asuntolainani maksuerää 50/kk. No eipä sitä todellakaan hoideta "ohimennen".... Ainakin 4 sivullista täytin tietoja jotka heillä toki on jo tiedossa muutenkin, mutta sitten paloi hihat.... luulisi että etenkin tuohon suuntaan tapahtuva lainan maksuerien muutos kävisi vähän kätevämmin?
Lisäksi tuo lappujen itsetäyttäminen maksaa minulle 50-150€, hinnaston epämääräisyydestä johtuen tarkkaa summaa ei voi asiakas tietää.
Onko muilla pankeilla näin yksinkertaisen asian hoitaminen yhtä hankalaa ja yhtä kallista?
Osuuspankki
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa haet lainaa/maksusuunnitelman muutosta. Kaikilla pankeilla tietynlaisessa asuntolainassa. Voit kuitenkin tehdä lisälyhennyksen 50€ tai automaattisen kuukausittaisen lisälyhennyksen. Mobiilipankissa lainan takana löytyy kohta ”lyhennä lainaa”
- Anonyymi
Sait selkeät ohjeet, osaat homman itsepalveluna. Toki pankki vielä laskuttaa vaivoistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait selkeät ohjeet, osaat homman itsepalveluna. Toki pankki vielä laskuttaa vaivoistasi.
Pankit toimivat kuin mafia. Minulla OP:ssä tilin lopettaminen maksoi 80 euroa. Tein johtopäätöksen, ettei siellä tarvita minun ropojani ja vaihdoin pankkia.
- Anonyymi
Miksi et vain maksa enemmän.
- Anonyymi
isäni maksoi 15% korkoja ysärinä eikä lyhentänyt lainoja vaikka olisi pystynyt 🤣🤣🤣
- Anonyymi
isäni on "hieman vajaa " 🤣, mutta luotettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isäni on "hieman vajaa " 🤣, mutta luotettava.
Isäsi oli pankille mallikelpo asiakas.
- Anonyymi
Miks ei säästä ja maksa yhdellä kertaa koko lopullista pääomaa pois.
- Anonyymi
Tai vedä käteen ja tilaa pizzaa
- Anonyymi
Vielä tällä hetkellä lainat kannattaisi maksaa pois, ennen kuin korot nousevat paljolti enemmän. Koska ne varmasti tulevat raketoimaan, vielä tämän vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799