Moi
Tiedustelisin tässä ennen kuin kapteeni kääntyy kiitoradalle että onko Juuassa lentokenttää johon laskeutua?
Lentokoneella Juukaan
28
330
Vastaukset
- Anonyymi
Abcin takana pellolla on tilaa laskeutua
- Anonyymi
Cessnan potkuri läpsyttelee mukavasti kiveksiä.
- Anonyymi
Oon matkalla. Onko terminaalissa hyvää kahviota?
- Anonyymi
Juuan terminaalissa saat nyrkin perseeseen ja voit tutustua vanhantien käsitöiden matkamuistoihin ja eriteisiin.
- Anonyymi
2,40e ABC:n terminaalissa, pesevät silläaikana lentokoneesi jos irroitat siivet itse.
- Anonyymi
Menee muutama tunti viel. Oon köötteporin kohdalla tulossa. Kahvilan lisäksi onko Juuan lentoaseman terminaalissa jotain hyvää pihviravintolaa?
- Anonyymi
Erosen grillillä on maukkaampaa
- Anonyymi
Pihvit on loppu, mutta punalippu-eineksistä tehtyä rompottisoppaa lämmitetään joka päivä. Kahvisäiliöön lisätään joka aamu vettä vanhojen mujujen päälle. Kiitoradan päässä on mouvinen käyntiastia, johon voi tarpeentullen tyhjentyä.
- Anonyymi
Lensin jo juhannuksena Juuan yli. Ei ollu laskeutumisen arvoinen paikka.
- Anonyymi
Juuka national airways lentoyhtiön päämaja.
- Anonyymi
Ja vain Juuan sisäiset lennot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vain Juuan sisäiset lennot!
Lentokentät Juuassa?
- Anonyymi
Koulutielle voi laskeutia ja käsveivarit ovat vanhoine rotteloineen valmiita ruikkimaan, jos syttyy...
- Anonyymi
Pitää olla kiveksissä tilavuutta jos ison palon meinaa sammuttaa.
- Anonyymi
Vanhalletielle ei kannata laskeutua kun eräs herrasmies ruikki mälliä niin että kiitorata oli liukas kuin liisterikenttä.
- Anonyymi
Juuan sisäisillä lennoilla tarjoillaan erosen grillin tuotteita. V.I.P osastolla itse herra Eronen paistoi maan maittavimmat makkarat uunituoreena ja sai kuuluisan kusikahvin.
- Anonyymi
Tarpeeks kun heitti tippiä niin vanhantien performanssin sai myös lentokoneen ikkunaan.
- Anonyymi
Jos turbulenssissa ja ilmakuopissa ottaa osumaa jokin niin ainakin kivekset saa kyydin ja iskun kiveksille. Ei pelkästään lentoemännän silmänisku.
- Anonyymi
Juuan sisäisillä lennoilla lentoemäntä tähysti myös peräsuolen.
- Anonyymi
On t. Armenian ilmavoimat
- Anonyymi
Aurinkomatkojen lennoilla aikoinaan vetelin ilmojen halki Juukaan. Halvat lennot mutta majoituksissa rahat ja kiveksetkin tyhjennettiin. Kaikki irti minkä saa pankkiin.
Vaikka spermapankkiin. - Anonyymi
Naumasen kirkkosuoralle mahtuu kuusi Iljushin-konetta!
- Anonyymi
Paljo kerosiini maksaa Juuan absilla?
- Anonyymi
Mä tuun purjekoneella. Onk ketää ku vetää... mut takasi ilmaan. Tai vaik katapulttii?
- Anonyymi
Mustanmiehen katapultilla Lieksaan ammutaan. Se purjekone laitetaan paloiksi. Mä voin ottaa istuimen seksikeinuun onko edes anuksen haju pinttynyt?
- Anonyymi
Absin apina on lomalla. Hö hö höö!
- Anonyymi
pottopelto on
- Anonyymi
Maailman ensimmäinen lento maailman ensimmäisellä lentokoneella lennettiin Juuassa kuulemma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4184831Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1231945- 1451632
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751355Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151256Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791196Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181159Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671086- 681054
- 381020