Lentokoneella Juukaan

Anonyymi

Moi

Tiedustelisin tässä ennen kuin kapteeni kääntyy kiitoradalle että onko Juuassa lentokenttää johon laskeutua?

28

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Abcin takana pellolla on tilaa laskeutua

• Anonyymi

Cessnan potkuri läpsyttelee mukavasti kiveksiä.

• Anonyymi

Oon matkalla. Onko terminaalissa hyvää kahviota?

• Anonyymi

Juuan terminaalissa saat nyrkin perseeseen ja voit tutustua vanhantien käsitöiden matkamuistoihin ja eriteisiin.

• Anonyymi

2,40e ABC:n terminaalissa, pesevät silläaikana lentokoneesi jos irroitat siivet itse.

• Anonyymi

Menee muutama tunti viel. Oon köötteporin kohdalla tulossa. Kahvilan lisäksi onko Juuan lentoaseman terminaalissa jotain hyvää pihviravintolaa?

• Anonyymi

Erosen grillillä on maukkaampaa

• Anonyymi

Pihvit on loppu, mutta punalippu-eineksistä tehtyä rompottisoppaa lämmitetään joka päivä. Kahvisäiliöön lisätään joka aamu vettä vanhojen mujujen päälle. Kiitoradan päässä on mouvinen käyntiastia, johon voi tarpeentullen tyhjentyä.

• Anonyymi

Lensin jo juhannuksena Juuan yli. Ei ollu laskeutumisen arvoinen paikka.

• Anonyymi

Juuka national airways lentoyhtiön päämaja.

• Anonyymi

Ja vain Juuan sisäiset lennot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vain Juuan sisäiset lennot!

Lentokentät Juuassa?

• Anonyymi

Koulutielle voi laskeutia ja käsveivarit ovat vanhoine rotteloineen valmiita ruikkimaan, jos syttyy...

• Anonyymi

Pitää olla kiveksissä tilavuutta jos ison palon meinaa sammuttaa.

• Anonyymi

Vanhalletielle ei kannata laskeutua kun eräs herrasmies ruikki mälliä niin että kiitorata oli liukas kuin liisterikenttä.

• Anonyymi

Juuan sisäisillä lennoilla tarjoillaan erosen grillin tuotteita. V.I.P osastolla itse herra Eronen paistoi maan maittavimmat makkarat uunituoreena ja sai kuuluisan kusikahvin.

• Anonyymi

Tarpeeks kun heitti tippiä niin vanhantien performanssin sai myös lentokoneen ikkunaan.

• Anonyymi

Jos turbulenssissa ja ilmakuopissa ottaa osumaa jokin niin ainakin kivekset saa kyydin ja iskun kiveksille. Ei pelkästään lentoemännän silmänisku.

• Anonyymi

Juuan sisäisillä lennoilla lentoemäntä tähysti myös peräsuolen.

• Anonyymi

On t. Armenian ilmavoimat

• Anonyymi

Aurinkomatkojen lennoilla aikoinaan vetelin ilmojen halki Juukaan. Halvat lennot mutta majoituksissa rahat ja kiveksetkin tyhjennettiin. Kaikki irti minkä saa pankkiin.

Vaikka spermapankkiin.

• Anonyymi

Naumasen kirkkosuoralle mahtuu kuusi Iljushin-konetta!

• Anonyymi

Paljo kerosiini maksaa Juuan absilla?

• Anonyymi

Mä tuun purjekoneella. Onk ketää ku vetää... mut takasi ilmaan. Tai vaik katapulttii?

• Anonyymi

Mustanmiehen katapultilla Lieksaan ammutaan. Se purjekone laitetaan paloiksi. Mä voin ottaa istuimen seksikeinuun onko edes anuksen haju pinttynyt?

• Anonyymi

Absin apina on lomalla. Hö hö höö!

• Anonyymi

pottopelto on

• Anonyymi

Maailman ensimmäinen lento maailman ensimmäisellä lentokoneella lennettiin Juuassa kuulemma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      156
      6848
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4058
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3326
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3114
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2896
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2206
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2003
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      52
      1958
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1816
    Aihe