Minulla on ollut tapana käydä kerran kesässä Paimion Hiekkahelmessä pyöräilemässä. Matkalla kuulin pyörästä kovan paukauksen. Aivan kuin se olisi törmännyt johonkin näkymättömään. Pysähtyin, mutta mitään vikaa ei pyörässä näkynyt.
Tein normaalin retken Paimioon. Kävin Paimiopolulla, uimassa Hiekkahelmessä, grillasin muutaman makkaran. Paluumatkalla minua odotti järkyttävä yllätys. Ihmettelin, että miksi takavanne ottaa kovin kiinni. Tarkasteltuani tarkemmin, niin huomasin pyörän rungon olevan poikki.
Olin todella surullinen. En meinannut uskoa sitä todeksi. Tuntui aivan noituudelta. Aivan kuin joku olisi laserilla leikannut. Tuli sellainen tunnelma, että en tule Paimioon polkupyörällä enää koskaan. Tuntui, että koko paikka olisi ollut noiduttu. Ehkä tämä oli sattumaa, mutta siltä minusta tuntui.
Epäonnekas matka Paimio
10
1269
Vastaukset
- Anonyymi
ei mitenkään harvinaista että pyörästä jotain hajoaa. Itsekin aikoinansa hitsaillut yhden poikki napsahtaneen polkupyörän runkoputken. Sain pyörän kuntoon. Siihen putken katkeamiseen ei tosin mitään noituutta liittynyt. Normaali metallin väsyminen, tekovika mikä lie. Näitä tulee jatkossakin. Eikä tullut itselle surullisuuttakaan. Tuli ilo kun kun sain pyörän ihan itse fiksattua. Ei huono tuuri/ epäonni mistään noituudesta johdu.
- Anonyymi
Kyllä Monark oli kilometrejakin nähnyt. Yli 300 kilometriä. Ostin uuden Monarkin. Mistään hitsaamisesta en innostu.
- Anonyymi
Muuten Paimiossa oli kivaa.
- Anonyymi
Paimiossa on sen verran kummallinen hierarkia, että ihme on jos ei noitailu olisi Paimiossakin nostanut päätänsä.
- Anonyymi
Paimio on eristettävä muusta maasta. Pysykää siellä keskenänne.
- Anonyymi
Paimio ei kiinnosta. Siellä on liikaa noituutta. Noituutta on erityisesti Hiekkahelmen alueella, jonka on annettu kasvaa tahallaan umpeen. Uimareita käy uimisella kielletyillä alueilla uimassa.
Valokuviin ilmestyy noitia. Jos joku epäilee, niin voi itse käydä kameran kanssa. Kannattaa katsoa kuvia myöhemmin.- Anonyymi
Eikö tosta tehdä juomavettä ?
- Anonyymi
Ei noituutta vaan 5G SALALIITTO! Lisko ihmisiä iho puvuissa kunnallis politiikassa!
- Anonyymi
Hiekkamontulla on värikäs historia, Motellin ja Mäntyrinteen aikana.
- Anonyymi
Jouduin reptiliaanien 5g ansaan. Yrittivät ampua sinut avaruudesta 5g laserilla mutta meni huti varmaan koska sait korona rokotteen väärään käteen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793